Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 28. 11h:24' EZ A 1275. JÁTÉKHETED, 821. FORDULÓD 1276. játékheted kezdete: aug. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 78 57 215 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 215. varázslatot |
vv 182 209 211 | elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
vv 157 227 478 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 478. varázslatot |
vv 184 261 147 | elmormolod a 184. varázslatot a 261. varázslatot a 147. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 443 137 213 | elmormolod a 443. varázslatot a 137. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: vv 247 69 70 | elmormolod a 247. varázslatot a 69. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: vv 296 63 168 | elmormolod a 296. varázslatot a 63. varázslatot a 168. varázslatot |
* 5. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
kb 260 16 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (16 darabot) |
h 1525 7695 7696 | használod az 1525. tárgyat |
bb 1525 11 518 | beraksz a bankba az 1525. tárgyat (11 darabot) |
in 2227 7695 | leírod a 2227. kalandozónak a 7695. szörnyet |
in 2227 7696 | leírod a 2227. kalandozónak a 7696. szörnyet |
in 2428 7695 | leírod a 2428. kalandozónak a 7695. szörnyet |
in 2428 7696 | leírod a 2428. kalandozónak a 7696. szörnyet |
bb 347 11 518 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot) |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 645 életpontot sebeztél. (A varázslat 64 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (312,11)-> 5 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 4 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 2, gyógyulás: 68, összesen: +66 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 645 életpontot sebeztél. (A varázslat 64 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és egy fokhagyma. 5 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
381 | 382 | 383 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
ff 426 951 28 | felt. fegyverváltás: 426 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (8 támadással 485 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Megmarkolva a Raia pallosát a másikra rohansz. {GYD:} Raia pallosával megcsapod az ében halálhajcsár bal oldalát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 200 életpontot sebeztél. Fényaurád 22 sebzést okoz. A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor bal karját. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Megmarkolva a Raia pallosát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Raia pallosával felnyitod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az ősdentor testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (143,61)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 400 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 56, gyógyulás: 40, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a vark. kardtáncos jobb karját. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Vad csatakiáltással, felemelve a Raia pallosát ellenfeledre rontasz. {HD:} Raia pallosával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 730 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos bal lábát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fényaurád 23 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 54 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1442, sebződés: 83, gyógyulás: 199, összesen: +116 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona bal karját. (8 támadással 450 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Megmarkolva a Raia pallosát a másikra támadsz. {HD:} Raia pallosával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar katona jobb karját. (6 támadással 730 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a varkaudar katona bal lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 76, gyógyulás: 173, összesen: +97 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (8 támadással 479 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Vad csatakiáltással, felemelve a Raia pallosát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Raia pallosával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 16 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 5 688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 127, gyógyulás: 146, összesen: +19 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bal karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ff 28 951 426 | felt. fegyverváltás: 28 951 426 |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy varázsvédelem II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 645 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány bal szárnyát. (8 támadással 485 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (89 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a smaragd sárkány testét. (2 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy pszi kő, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 12 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 270, gyógyulás: 95, összesen: -175 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 645 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (8 támadással 291 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf jobb oldalát. (7 támadással 722 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-90 életpont.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a domináns morf testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). A domináns morf csápol, de mindhiába. A domináns morf csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A domináns morf csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1895, sebződés: 90, gyógyulás: 4, összesen: -86 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 645 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 313 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a változatos morf fejét. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (56 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (5 támadással 807 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a változatos morf testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A mentális roncsolás 25 ép-t sebez. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 155 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1965, sebződés: 583, gyógyulás: 184, összesen: -399 ÉP}
kb 347 1 518 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
ef 66 551 | energia fejlesztése 66 |
szk 309 | keresed a 309. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy tompítás varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 645 életpontot sebeztél. (A varázslat 64 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 89 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a templomos lovag testét. (8 támadással 460 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a templomos lovag lakkozott páncélját. (9 támadással 1087 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a templomos lovag sisakfedte fejét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a templomos lovag testét. (4 támadással 460 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával súrolod a templomos lovag testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 34 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 001 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3384, sebződés: 782, gyógyulás: 209, összesen: -573 ÉP}
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 17 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért |
HT'DUNER MENNYDÖRGŐ (7695. SZÖRNY) A lánggyalulóhoz hasonlóan ez az éjfatty is jóval veszélyesebb nálunk, mint amilyennek a daxxi táplálékláncban elfoglalt helye mutatja. Hogy miért? Mert az idegen energia, amit manipulálni képes, nálunk irtózatos villámok formájában jelenik meg. A többi, Daxxról származó lény immúnis erre az energiára, de egy Ghallai halandó nem, többnyire még egy hozzád hasonló síkvándor sem. Senki sem tudja pontosan, hogyan néz ki egy mennydörgő, mivel a folyamatosan körülötte csapkodó, cikázó villámok közül lehetetlen kivenni a lény pontos kinézetét. Persze nem is fontos, hogyan néz ki. Elég azt tudnod, hogy inkább kerüld el messziről! |
ST'ORF JÉGÖRLŐ (7696. SZÖRNY) Ez a hordóalakú, egyszemű, csápos alak állandóan fagyot áraszt magából. Nyilván itt sem arról van szó, hogy ő egy fagymágus, vagy fagylény, hanem tüzes és villámos társához hasonlóan úgy manipulálja az idegen energiát, ami nálunk csontrepesztő fagyban nyilvánul meg. Éppen ezért, a fehérglóbusz sem nyújt védelmet, minden fagytámadása ellen. Persze azért akad más is a tarsolyában, nem csak hidegalapú támadások. Inkább kerüldd el, de ha ez nem megoldható, akkor ütőfegyveren kívül mással ne is próbálkozz ellene. |
Erő: | 95 (116) | Szint: | 52 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (101) | Támadás: | 116 (122) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (90) | Védekezés: | 184 (194) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/62 év |
Egészség: | 73 (104) | Életpont: | 2257/2257 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 75 |
Szerencse: | 83 (113) | Varázspont: | 4046/3436 | Pénz: | 83700 arany | Kép. pont: | 96 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 901/633 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 42/11 (+3%) | szúrófegyverek: | 36/12 |
vágófegyverek: | *30/100 (+4%) | ütőfegyverek: | 42/4 (+2%) | lőfegyverek: | 20/91 (+3%) |
dobófegyverek: | 46/70 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << Raia pallosa (#426) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
382,15 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 8. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/45 | 2. nyomkövetés: | 135/5 | 3. mászás: | 21/77 |
4. csapdakészítés: | 55/56 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 42/91 |
7. titkosírás: | 30/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 158/17 (+40%) | 11. taumaturgia: | 134/93 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 16/25 |
13. versengés: | 36/52 | 14. harcművészetek: | 40/9 | 15. zene: | 79/54 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 121/74 (+22%) | 17. pszi: | 71/71 (+10%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 24/48 | 20. vitalitás: | 7/51 | 21. bányászat: | 35/60 |
22. testépítés: | 96/57 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 40/64 |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8000,10) | áldomás (#6) (9706,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | feltámadás (#168) | lélektisztulás (#215) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | láth. észlelése (#78) |
a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) | tűzmágia (#157) |
villámmágia (#227) | mentálturbó (#478) | varázsszem (#184) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | szemmelverés (#137) |
fürkésző szemek (#213) | elme dominanciája (#247) | kí koncentráció (#69) | önanalízis (#296) |
erőpajzs II (#63) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A jóság és a fény mindig győzedelmeskedik a sötétség és halál felett. Töröld el Dornodon avatárját! |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 13, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 343, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34717. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 20, az összesen kapott pontszám: 2000. (összesen ölhető: 1260 ) |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 112, vv 19 138 224, vv 26 165 188, vv 78 57 215, vv 182 209 211, vv 157 227 478, vv 184 261 147, hh 841 1133 1253. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüstdarab (#326) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 15 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | varázskő (#305) | 10 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1198 | arany (#50) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | lila morfplazma (#2448) | 5 | ork csodaszer (#1228) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | sólyomcsőr (#1223) | 7 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
381 | 382 | 383 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|