Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. szept. 30. 9h:52' EZ A 1280. JÁTÉKHETED, 822. FORDULÓD 1281. játékheted kezdete: okt. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász jobb hátsó lábát. (8 támadással 480 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat gigász gigászi lábát. (6 támadással 741 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a mópat gigász ragyás masszáját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a mópat gigász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1307, sebződés: 0, gyógyulás: 167, összesen: +167 ÉP}
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 78 57 215 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 215. varázslatot |
vv 182 209 211 | elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
vv 157 227 478 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 478. varázslatot |
vv 184 261 147 | elmormolod a 184. varázslatot a 261. varázslatot a 147. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 443 137 213 | elmormolod a 443. varázslatot a 137. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: vv 247 69 70 | elmormolod a 247. varázslatot a 69. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: vv 296 63 168 | elmormolod a 296. varázslatot a 63. varázslatot a 168. varázslatot |
* 5. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
bb 1228 11 518 | beraksz a bankba az 1228. tárgyat (11 darabot) |
kb 260 30 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (30 darabot) |
v 453 292 5 | elmormolod a 453. varázslatot |
hu 213 593 | hulladék: 213 593 |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kb 1387 1 518 | kiveszel a bankból az 1387. tárgyat (1 darabot) |
bb 347 11 518 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot) |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 645 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a kisebb quwarg isten bal oldalát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled 48 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és 3 vas dobónyíl. 21 644 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1543, sebződés: 362, gyógyulás: 134, összesen: -228 ÉP}
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
381 | 382 | 383 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 645 életpontot sebeztél. (A varázslat 11 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (8 támadással 466 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a vortexmágus jobb oldalát. (3 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 28 sebzést okoz. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 152 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 10 744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 152, gyógyulás: 110, összesen: -42 ÉP}
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ff 426 951 28 | felt. fegyverváltás: 426 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 645 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész ködös testét. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1067, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy varázsvédelem rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy. 1 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 69 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronoelementál oszloplábát. (8 támadással 480 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Raia pallosával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronoelementál testét. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a kronoelementál gigantikus testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 23 sebzést okoz. A kronoelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Mancsával a kronoelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 5 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1107, sebződés: 94, gyógyulás: 93, összesen: -1 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr testét. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (55 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Meglengetve a Raia pallosát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Raia pallosával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant hadúr bal oldalát. (5 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 28 sebzést okoz. Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény összetapos! 73 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +63 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. 5 688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1146, sebződés: 212, gyógyulás: 145, összesen: -67 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. (8 támadással 472 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Meglengetve a Raia pallosát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Raia pallosával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében hadúr testét. (2 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 26 sebzést okoz. A mentális roncsolás 63 ép-t sebez. Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 69, gyógyulás: 65, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (8 támadással 483 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Megmarkolva a Raia pallosát a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Raia pallosával megcsapod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (143,61)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 123, gyógyulás: 41, összesen: -82 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal lábát. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Marokra fogva a Raia pallosát ellenfeledre rohansz. {HD:} Raia pallosával megcsapod az ében halálhajcsár jobb karját. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az ében halálhajcsár bal karját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled 33 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (53 ép-t sebezve). Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
ff 28 951 426 | felt. fegyverváltás: 28 951 426 |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem II mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 645 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 95 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel megütöd a smaragd sárkány jobb első lábát. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a smaragd sárkány testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád 11 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő, 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 15 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 209, gyógyulás: 80, összesen: -129 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf jobb karját. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (45 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (9 támadással 878 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a lomha morf testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 37 ép-t sebez. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 85 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször eltalálod a lomha morf testét. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a lomha morf nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 34 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 99 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2006, sebződés: 406, gyógyulás: 315, összesen: -91 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 645 életpontot sebeztél. (A varázslat 45 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 133 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf egyik csápját. (8 támadással 407 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf fejét. (7 támadással 736 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a védelmező morf testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (35 ép-t sebezve). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A védelmező morf elhibázza az ütést csápjával. A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2102, sebződés: 133, gyógyulás: 254, összesen: +121 ÉP}
kb 347 1 518 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
ef 66 551 | energia fejlesztése 66 |
szk 309 | keresed a 309. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tompítás varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 645 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a templomos lovag fejét. (8 támadással 459 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a templomos lovag bal oldalát. (9 támadással 1073 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a templomos lovag sisakfedte fejét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A mentális roncsolás 49 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 368 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a templomos lovag sisakfedte fejét. (4 támadással 467 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a templomos lovag lakkozott páncélját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 56 ép-t sebez. A templomos lovag megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A templomos lovag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mul tekercs (ld. enc.). 24 001 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3192, sebződés: 787, gyógyulás: 149, összesen: -638 ÉP}
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
LOMHA MORF (7621. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A lomha morf, csak akkor mozdul, csak akkor ölti fel más szörny alakját, amikor egy nem verembeli lénnyel, azaz nem morf lénnyel találkozik. Az eretnek veremtudósok a lomha morfok és a jég fürkészek között feltételeznek kapcsolatot. Persze ezt fantazmagóriának tartja minden józan veremtudós. |
MUL TEKERCS (786. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "MUL". [Ez a tárgy nem adható át.] |
Erő: | 95 (116) | Szint: | 52 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (101) | Támadás: | 116 (122) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (90) | Védekezés: | 184 (194) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/63 év |
Egészség: | 73 (104) | Életpont: | 2258/1765 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 75 |
Szerencse: | 83 (113) | Varázspont: | 4052/3343 | Pénz: | 88176 arany | Kép. pont: | 96 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 901/765 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 42/12 (+1%) | szúrófegyverek: | 36/12 |
vágófegyverek: | 31/6 (+6%) | ütőfegyverek: | 42/6 (+2%) | lőfegyverek: | 20/91 |
dobófegyverek: | 46/75 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << Raia pallosa (#426) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
382,15 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 8. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/45 | 2. nyomkövetés: | 135/5 | 3. mászás: | 21/77 |
4. csapdakészítés: | 55/65 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 43/3 (+12%) |
7. titkosírás: | 30/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 158/66 (+48%) | 11. taumaturgia: | 135/8 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 16/37 (+12%) |
13. versengés: | 36/72 (+20%) | 14. harcművészetek: | 40/9 | 15. zene: | 79/91 (+37%) |
16. szörnyismeret: | 122/11 (+37%) | 17. pszi: | 71/97 (+26%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 24/60 (+12%) | 20. vitalitás: | 7/51 | 21. bányászat: | 35/60 |
22. testépítés: | 96/57 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 40/64 |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (7989,10) | áldomás (#6) (9703,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | feltámadás (#168) | lélektisztulás (#215) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | láth. észlelése (#78) |
a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) | tűzmágia (#157) |
villámmágia (#227) | mentálturbó (#478) | varázsszem (#184) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | szemmelverés (#137) |
fürkésző szemek (#213) | elme dominanciája (#247) | kí koncentráció (#69) | önanalízis (#296) |
erőpajzs II (#63) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A jóság és a fény mindig győzedelmeskedik a sötétség és halál felett. Töröld el Dornodon avatárját! |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 13, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 343, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34717. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 22, az összesen kapott pontszám: 2200. (összesen ölhető: 1458 ) |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 112, vv 19 138 224, vv 26 165 188, vv 78 57 215, vv 182 209 211, vv 157 227 478, vv 184 261 147, hh 841 1133 1253. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüstdarab (#326) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 31 | jégkristály (#593) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 65 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
10 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) | 55 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4476 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ében toboz (#578) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 82 | kaja (#2) | |||
1 | lila morfplazma (#2448) | 1 | mul tekercs (#786) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | súlyzó (#347) | 2 | szent jogar (#150) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |
381 | 382 | 383 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|