Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 6. 9h:14' EZ A 88. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 89. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5881 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
kno 4 2 | képesség-növelés 4 |
fkt 203 1 | felt. készítesz a 203. tárgyat (1 darabot) |
fkt 135 1 | felt. készítesz a 135. tárgyat (1 darabot) |
go 49 | gonoszkodsz: 49 |
ef 2 501 | energia fejlesztése 2 |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,106] Még mindig az erdőben vagy.
(Továbbmész...) [75,106] Tovább barangolsz a fák között.
be 553 | bemész az 553. épületbe |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,105] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy szőrlajhár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szőrlajhár testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szőrlajhár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [72,105] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas csüldő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,103] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy evaporőr. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [69,104] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet.
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
* 4. BP: | alakváltás 13 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 24 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY) Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellőin lebegve közlekedő árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott. |
BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY) A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját. |
MANÓ (36. SZÖRNY) Földalatti üregekben, vájatokban élnek a manók. Ezek az apró termetű, ragyás bőrű, sárga fogú humanoid teremtmények felettébb sunyi természetűek. Nem valami intelligensek, ezért fegyverzetük is nagyon primitív, de ha egyszerre többel találkozol, akkor veszélyesek lehetnek. |
KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY) A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül. |
BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY) Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért). |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
Erő: | 24 | Szint: | 14 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 207/187 | Jellem: | semleges (-11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 78/78 | Pénz: | 93 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/4 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 19/16 (+6%) | ütőfegyverek: | 4/25 |
lőfegyverek: | 14/64 (+3%) | dobófegyverek: | 2/45 (+22%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/99 | 2. nyomkövetés: | 3/70 | 3. mászás: | 6/34 |
4. csapdakészítés: | 8/96 (+205%) | 5. csapdaészlelés: | 1/71 | 6. gyógyítás: | 44/52 |
7. titkosírás: | 3/65 | 8. felderítés: | 2/79 | 9. teológia: | 5/41 |
10. versengés: | 1/47 | 11. zene: | 5/48 (+20%) | 12. szörnyismeret: | 4/62 |
13. zárnyitás: | 1/5 | 14. vadászat: | 7/103 | 15. bányászat: | 9/105 |
16. főzés: | 4/0 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot, csak egyszer), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 21 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 70 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952. |
Összsúly: 62.91 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | obszidián függő (#195) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 1 | vassisak (#160) |