Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. nov. 2. 11h:45' EZ A 863. JÁTÉKHETED, 837. FORDULÓD 864. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az eszement trappoló bordás testét. (11 támadással 1805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+362 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted az eszement trappoló jobb oldalát. (7 támadással 1132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (51 sebzést okozott az ellenfélnek.) Az eszement trappoló megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +67 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szürke briliáns. 18290 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3194, sebződés: 0, gyógyulás: 597, összesen: +597 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal az 1538. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 385. varázslatot a 377. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 319. varázslatot a 86. varázslatot a 73. varázslatot |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
kf 1277 | kézbeveszed/felveszed az 1277. tárgyat |
hu 958 765 135 | hulladék: 958 765 135 |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 3 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (5 támadással 842 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Transzformálsz! (+84 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (79 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (36 sebzést okozott.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 12611 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1608, sebződés: 62, gyógyulás: 228, összesen: +166 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 3 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló bal oldalát. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a kísértetvarázsló fejét. (2 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (46 sebzést okozott.) A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 14, gyógyulás: 118, összesen: +104 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 teriád tőr. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted a csápos otagi vonagló testét. (3 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a csápos otagi nyálkás csápját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (47 sebzést okozott.) A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 0, gyógyulás: 129, összesen: +129 ÉP}
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy talriai behemót. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 1490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+299 életerő). Transzformálsz! (+149 varázspont.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a talriai behemót testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (57 sebzést okozott.) A talriai behemót megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 kaját. 16470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1926, sebződés: 0, gyógyulás: 324, összesen: +324 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány bal hátsó lábát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (88 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor megpöccinted az ében sárkány bal első lábát. (5 támadással 1112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Transzformálsz! (+111 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (56 sebzést okozott.) Az ében sárkány feléd harap, de sikertelenül. Az ében sárkány melléd csap a farkával! Karmait felemelve, az ében sárkány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 181, gyógyulás: 258, összesen: +77 ÉP}
im 2 | imádkozol |
vv 173 73 73 | elmormolod a 173. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 473 3 | használod a 473. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a talriai behemót testét. (10 támadással 1676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a talriai behemót testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (56 sebzést okozott.) A talriai behemót állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 kaját. 16470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2099, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
vv 173 73 73 | elmormolod a 173. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány fejét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a smaragd sárkány bal első lábát. (6 támadással 979 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a smaragd sárkány testét. (1 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (51 sebzést okozott az ellenfélnek.) A smaragd sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd sárkány melléd csap a farkával! A smaragd sárkány karmai majdnem eltalálnak! A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 39 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1686, sebződés: 15, gyógyulás: 14, összesen: -1 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 1 teriád tőr. Becsapódva, megdöfi az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 42 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}
Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6414 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 2 teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Thargodan légiós testét. (3 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (53 sebzést okozott az ellenfélnek.) Karmaival a Thargodan légiós megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan légiós feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan légiós megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9167 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éjfattyak végzete varázslat. 3000 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 2 teriád tőr. Pár lövedéked átjárja a vg'axtol torzító testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted a vg'axtol torzító testét. (9 támadással 1500 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a vg'axtol torzító testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (40 sebzést okozott.) Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4887, sebződés: 281, gyógyulás: 65, összesen: -216 ÉP}
(Továbbmész...) [360,62] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tone Zangief formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy smaragd sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 988 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (46 sebzést okozott.) A smaragd sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a smaragd sárkány a farkával, de elhibázta! Karmaival a smaragd sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, egy ezüstshuriken, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1600, sebződés: 11, gyógyulás: 202, összesen: +191 ÉP}
vv 173 73 73 | elmormolod a 173. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [358,60] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy árnylord. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 2 teriád tőr. Több lövedéked átfúrja az árnylord testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megpöccinted az árnylord testét. (1 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (57 sebzést okozott az ellenfélnek.) Az árnylord feléd harap, de sikertelenül. Az árnylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [357,59] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy nekrofunt. Délre egy gyilkos csalán van. Nyugatra egy Thargodan tábor van. Északra egy törpe bánya van. Jól kivehetőek a távolban.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 1 teriád tőr. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar, 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a Thargodan zsoldos bal lábát. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (58 sebzést okozott.) A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6414 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós jobb karját. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a Thargodan légiós bal lábát. (3 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a Thargodan légiós jobb vállát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (35 sebzést okozott.) A Thargodan légiós karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan légiós feléd harap, de sikertelenül. Utolsó pillanatban ugrasz félre a Thargodan légiós öklelő szarvai elől. A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9167 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1100, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 2 teriád tőr. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (77 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (87 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod az ezerszemű bestia bal vállát. (4 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (38 sebzést okozott az ellenfélnek.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő súlyzó felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 4 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 14766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 194, gyógyulás: 71, összesen: -123 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 309 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[309,44] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Utad során felfedezel egy rejtett kolostort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Cornebara vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy sárkánybarlangot. Délkeletre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy gejzír van. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zafír sárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány jobb oldalát. (6 támadással 992 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a zafír sárkány bal oldalát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (35 sebzést okozott az ellenfélnek.) A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány melléd csap a farkával! A zafír sárkány karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl, 13 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 63, gyógyulás: 164, összesen: +101 ÉP}
be 493 | bemész a 493. épületbe |
ef 20 511 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 2 teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány jobb oldalát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor súrolod a zafír sárkány bal első lábát. (6 támadással 944 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a zafír sárkány bal vállát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (70 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (36 sebzést okozott az ellenfélnek.) A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 38 arany, egy szent jogar, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1581, sebződés: 78, gyógyulás: 76, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3000 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 135 életpontot vesztettél. Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 2 teriád tőr. Pár lövedéked átjárja a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a kr'uagon pusztító testét. (10 támadással 1622 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a kr'uagon pusztító testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (32 sebzést okozott az ellenfélnek.) Végighúz rajtad a kr'uagon pusztító a csápjával. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kr'uagon pusztító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5039, sebződés: 435, gyógyulás: 73, összesen: -362 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: negatív csapás varázslatot lő rád. 144 életpontot vesztettél. Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a kr'uagon pusztító testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kr'uagon pusztító jobb oldalát. (11 támadással 1773 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor súrolod a kr'uagon pusztító testét. (8 támadással 1272 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (45 sebzést okozott.) A kr'uagon pusztító csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A kr'uagon pusztító rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor súrolod a kr'uagon pusztító testét. (8 támadással 1284 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (57 sebzést okozott az ellenfélnek.) Végighúz rajtad a kr'uagon pusztító a csápjával. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A kr'uagon pusztító rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +67 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5105, sebződés: 864, gyógyulás: 158, összesen: -706 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 823. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
* 10. BP: | keresed az 549. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
AZ ESSZENCIA URALMA Van-Chu-Min mester közismert technikáját, az Élet és Halál Érintését már te is réges-rég elsajátítottad, és többször használtad is. Ám talán még előtted is titok volt mindeddig, hogy az idős kobudera szerzetes ezt a képességet a tökéletességig fejlesztette, és mikor érezte az elmúlás közelségét, megosztotta azt a rejtett kolostor legszűkebb közösségével. Ha megcsillan előtted is az Esszencia Uralmának ereje, úgy fogod érezni, már mindent tudsz a Világról, az Életről, a Teremtésről, és az Elmúlásról, egyszóval az Univerzumról... de azért ne szálljon fejedbe a dicsőség! Még nagyon sokat kell tanulnod, hogy Van-Chu-Min nyomdokaiba léphess! [Az Esszencia uralma képesség az Élet-halál érintése továbbfejlesztett változata, mely amellett, hogy sebzésed nyolcadát visszagyógyítja, a sebzésed is annak nyolcadával növeli meg. A képességet nem fogod akkor alkalmazni, ha életerőd a maximális érték 90%-a felett van.] Az Esszencia Uralma sajnos nem működik a vámpirizációra immúnis lények ellen, ezek ellen nem is fogod ezt használni. A képesség 65. szintű harcművészettől sajátítható el, ha koncentrálni akarsz rá, a kí koncentráció második paramétereként a 65-ös számot kell megadnod. |
Erő: | 119 (174) | Szint: | 55 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 117 (137) | Támadás: | 123 (128) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 117 (141) | Védekezés: | 172 (183) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 46/52 év |
Egészség: | 118 (140) | Életpont: | 1280/1023 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 118 (150) | Varázspont: | 4976/1065 | Pénz: | 11506 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 54/0 | Pszi pont: | 1027/214 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 66/18 (+9%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/28 |
dobófegyverek: | 46/71 (+4%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
309,44 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 277,12 |
Szkander vereségeid: 15 győzelmeid: 234 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 106/65 | 2. nyomkövetés: | 221/41 (+19%) | 3. mászás: | 42/32 |
4. csapdakészítés: | 65/1 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/37 | 6. gyógyítás: | 134/30 |
7. titkosírás: | 33/47 | 8. felderítés: | 37/24 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 433/4 (+124%) | 11. taumaturgia: | 118/9 (+21%) | 12. versengés: | 26/2 (+18%) |
13. harcművészetek: | 69/44 | 14. szkanderozás: | 43/78 (+2%) | 15. zene: | 11/2 |
16. szörnyismeret: | 51/78 (+25%) | 17. pszi: | 68/85 (+21%) | 18. zárnyitás: | 3/65 |
19. vadászat: | 10/51 | 20. vitalitás: | 8/66 (+17%) | 21. bányászat: | 53/42 (+3%) |
22. úszás: | 23/86 | 23. ősteológia: | 21/55 (+9%) | 24. csapatmunka: | 6/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1380 | |||
10. vp regeneráció: 4(5) | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | az elme hatalma (#123) | papi aura (#377) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
isteni bölcsesség (#319) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), éjfattyak végzete (#260), puha ütés (#60), méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! (teljesítve) |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 723, pontszámod: 9031. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) azért a támadás... (221) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Az új képesség készen van, de még 15 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6582 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
3 | fiatalság itala (#473) | 13 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 24 | spiritusz (#170) | |||
5 | szürke briliáns (#908) | 1 | teriád tőr (#1277) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | tyrex csont (#280) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | halcsont (#390) | 204 | kaja (#2) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sötét ital (#284) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | törpe őskő (#633) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
5 | vas dobónyíl (#189) |