Baraduin Gróf 85. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. okt. 21. 9h:47'
EZ A 258. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
259. játékheted kezdete: okt. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5084
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 149
Extra forduló: 18 |
|
BARADUIN GRÓF KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,-50] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd
egy részét. (+5 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Félreraktunk, letiltottunk neked 6 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig).
[0 pontot használtál fel, van még 255.]
f 1073 1066 | kísérletezel az 1073. tárggyal az 1066. tárggyal
| Elõpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új mûszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Ez most nem
jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 245.]
kt 1118 | elkészíted az 1118. tárgyat
| Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 245.]
le 181 | leveszed/lerakod a 181. tárgyat
| Már nem õrzöd annyira a vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 245.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
| [90,-51] Az erdõt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl:
találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din
híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg,
amikor felismered, hogy egy megsebzett ryuku légiós közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy
energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku légiós bal vállát. (2 támadással 16
életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A
ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval
párszor keményen megütöd a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal épp hogy
eltalálod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva
kényszerít védekezésre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz.
Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó
helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni
az együttmûködésre. (+68 életerõ.) A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Csak egy karmos
tankány. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod
magad.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz.
Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 54 életpontot
sebezve.) Kõkalapáccsal meghorzsolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A karmos
tankány szarvaival felöklel! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a
fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány
rovarfejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal megpöccinted a karmos tankány testét. (1 támadással 3
életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny
több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted!
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tankány karmot. Messze hajítod a vacak kis khór darázs trófeát, és diadalmasan beszerzel
egy karmos tankány trófeát. 678 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak
most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+71 életerõ.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes
gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-2 életerõ.)
(Továbbmész...) [91,-52] Szûnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit.
Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis
csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat
szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi
tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2
támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi
tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus
kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei
emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Teleeszed magad. (-3 kaja.) Éles
szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz
még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [92,-53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat
kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején
megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Jöttem,
láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy
mi van ráírva: " Õsi Hajnal Lovagjai,Igazság hõs harcosai, Õk gyõzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Teleeszed magad. (-3
kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " A
vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Egy nagy,
barna sátrat pillantasz meg. Rajta sárga betûkkel a felirat: "IRMEGA GORDON JÓSDÁJA. JÖVENDÕMONDÁS,
GYÓGYFÜVEK, SZERELMI MÁGIA". Vajon mi lehet odabent? (575. épület.)
[100 pontot használtál fel, van még 145.]
[93,-53] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád
hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással
25 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal épp hogy eltalálod az orgyilkos fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Bár
ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A
Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb vállát. (2
támadással 33 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal gyengén megütöd az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot
sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már
régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod õket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+67 életerõ.) A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni.
Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre
keletre van. Egy hû követõje. " Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Miután ittál,
megtöltöd a vizestömlõdet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt
Vlagyimir szobrát. (ld. enc.) Találsz egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy
útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Metamorph Böffenet harcmûvész-iskolája innen
81 mérföldre délre megnyílt! " Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik
Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." Egy fekete tintával bemázolt
fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok
közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A fõút mellett egy fényûzõen megépített fehér palotát látsz. Rajta arany betûkkel ez
olvasható: "HELYTARTÓI HIVATAL". Az ajtó elõtt egy megtermett, teljes bronzpáncélba öltözött harcos õrködik. (578.
épület.)
Az út jobb oldalán egy fehér márványból felépített, büszke elf harcosok életnagyságú szobraival díszített épület áll. A karcsú
bejárati oszlopok tartotta homlokzaton aranyozott betûkkel feliratot látsz: "Fairlight Bank". Alatta, apróbb betûkkel:
"amely mindig közel áll Önhöz". Az ajtóhoz tisztára söpört lépcsõsor vezet. A bejáratot ajtó nem zárja, csak egy kékesen
vibráló mágikus erõtér. Mellette egy acélkolosszus õrködik mozdulatlanul. (581. épület.)
Összefutsz Árny Vadásszal. Talpig ezüstösen fénylõ vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán:
Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Tharr hittérítõje. Egy ezüst papi karkötõt, egy halálhozó karkötõjét, egy
hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rubin fülbevalót és egy szirén köpenyét, egy
zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb
kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sóhajtó
dorony! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az õ jelleme semleges. Egy meleg kézfogás,
rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a
kusza betûket: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány
hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje
100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [45 pontot használtál fel, van még 100.]
pki 100 | kiveszel a bankból 100 aranyat
| Kiveszel a bankból 100 aranyat. A számládon van még 18 arany. [0 pontot használtál fel, van még 100.]
pbe 50 3093 | beraksz a bankba 50 aranyat
| Al Rahedli számlájára átutalsz 50 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 100.]
Hulladék, ezért nem gyûjtesz púdersziklát. [0 pontot használtál fel, van még 100.]
[94,-53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé,
és felismered. Egy ork bérgyilász. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval párszor
keményen megütöd az ork bérgyilász testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal súrolod az ork bérgyilász
testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2
támadástól 35 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász mozgékony
testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal meghorzsolod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 3
életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2
támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvõtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig
nem veszel levegõt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul
megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+68 életerõ.) Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod:
egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a
gonosz útját követte. S. Evelyn " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal.
Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett
meghalnia." Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz,
észreveszed egy világoskék, tüsi hajú, szemüveget viselõ kobudera férfi táborát. A bõre lila. Õ Mocskos Buddha férje! Leah
bíborosa. Egy fekete bõrcsizmát, egy jegygyûrût, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy sárga erõövet, egy
tankány karmot és egy umbatari karkötõt, egy vasvértet visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea
és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját
felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele.
Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne.
[45 pontot használtál fel, van még 55.]
ve 32 | megveszed a 32. tárgyat
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 55.]
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre
| [93,-52] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod:
egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki
Leahnál köt ki. A. Gurthelen " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a
szöveget. " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Áldod az elõrelátásodat, hogy
annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál:
" A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Egy fehér kõbõl épült kétszintes épületet pillantasz meg. Az ajtó
mellett nagy cégtáblát fújdogál a szél: "Kalapácskezû Turgfil ékszerkereskedése". A törhetetlen kristályból készített kirakat
mögött ezüst és arany ékszerek és néhány drágakövekkel ékesített csecsebecse csillog. Az ajtón egy nagy "NYITVA" tábla
lóg. (584. épület.)
Két kisebb lakóház között egy szögletes kövekbõl épített, takaros kerttel körülvett házikó áll. Rajta a felirat:
"Roókdorvanpók, a bölcsek bölcse. Mindenfajta tanácsadás, fegyverekkel, páncélokkal, szerkentyûkkel kapcsolatban". (587.
épület.)
Egyszercsak megpillantod egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf férfi táborát. A bõre kreolszínû. A Halál, a Tûz és a Káosz
Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyût,
egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy erszényes elkarog
trófea, egy troll ritualista trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya,
mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart.
Lõfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Nálad õ jóval
tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj
követi: Worget. "
(Továbbmész...) [93,-51] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf
leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben
egy csodák kútját. (ld. enc.) Egyszercsak megpillantod egy szõke, copfos hajú, kék szemû ember nõ táborát. Bõre
babarózsaszín. Dornodon ministránsa. Egy bronzpáncélt, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbõr kesztyût visel.
Fegyverzetét egy varkaudar kósza trófea, egy epokitféreg trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve:
Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy parittya. Számodra
jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Rögtön látod, hogy senki és
semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielõtt még
felfigyelne rád. Egyszercsak megpillantod egy barna hajú, zöld szemû ember férfi táborát. Fekete a bõre. Kíséretét alkotja
egy hópárduc csontváz, egy élõholt vortexmágus, egy tyrannoszaurusz rex csontváz. Leah nagyhatalmú fõpapja. Egy
dal.kristálykesztyût, egy gólem talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku
nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel.
Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy ekharion bébi trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a
ruhájára festve: Ódon sírhantok gyûrûjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy
orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült
gonosz! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva
elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[20 pontot használtál fel, van még 35.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Egy orbitális erõ ragad meg, és fejjel elõre a kút belsejébe
ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerûen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz
egyet, és mielõtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul elõtted az imént kiválasztott információ:
"Innen keletre 171, délre 90 mérföldre van egy tûzrakó hely. Valószínûleg kóbor szörnyektõl nyüzsög a környék. Ideális hely
a megmérettetésre." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még
32.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Már épp beletörõdnél, hogy a kút most
nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhõcskében lebegõ
vérvörös betûkre: "Ha utad során meglátsz egy szürke rinocéroszt, feltétlenül támadj rá! Ugyanis néha rinóbõrt találhatsz
nála." Elraktározod magadban az információt, hátha késõbb tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van
még 29.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Tested parányit ugyan, de megváltozik. (+1 max. VP.) Kiül az öröm az
arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 26.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Csupán egy pillanat telik el, és csoda történik: minden eddig sajgó sebed
egy csapásra beforr. (+45 életerõ.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 23.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| 1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad
otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ismerkedj meg mielõbb a
mérg. ubuk dobónyíllal! Már csak keveset kell gondolkodnod, hogy feltaláld." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat
ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [3 pontot használtál fel, van még 20.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévõ
alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betûs felirat jelenik meg: "Keresd a móleon nyomait, mert a legyõzött
példányoknál mindig fémrudat találhatsz." A hallottakat ízlelgeted. Valószínûleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3
pontot használtál fel, van még 17.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy
ezüstös kontúrokkal rendelkezõ elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tõle 8
gyöngymangót. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel,
van még 14.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és
beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha
egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsõt, újra a
kút elõtt találod magad. A mondat így szólt: "Innen keletre 24, északra 123 mérföldre egy feldühödött kérõdzõ etra várja,
hogy valaki megleckéztesse." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor
a jövõdet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 11.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezõben találod magad.
Egy asztalnál ülsz, melynél sovány, de izmos kobuderák az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a
tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még
valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder...
Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút elõtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethû volt. 266 tapasztalati
pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van
még 8.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 5.]
Felszabadítottunk neked 6 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted
az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Rövid meditációs formula segítségével
elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Még egyszer
végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Betakaródzva, gyorsan álomba
merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következõ körben
tehát 231 pontot költhetsz el.
KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY)
A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztetõ szörny. Páncélzata valamilyen kemény,
szürke kitin, ütõfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az
orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait
is.
|
VLAGYIMIR SZOBRA (433. TÁRGY)
Ez egy gigantikus, majd négy méter magas emlékmû, amelyet a Zan Rendjének tagjai emelték tiszteletük jeléül mesterük
számára. (A szobrot persze bárki építheti, nemcsak a KT tagja.) A hatalmas alak a legendás kalandozó élethû szobra, fekete
gránitkõbõl kifaragva. A munka részben a kõ összegyûjtésébõl, részben - a megfelelõ talentummal megáldott vezetõ
útmutatásai alapján végzett - faragásból áll. A szobor teljes felépítése összesen 4000 TVP-t igényel, és minden, építkezésre
költött 20 TVP-nek van jelentõsége (tehát 19 TVP-nyi építéstõl a munka semmit sem halad). Ha a szobor teljesen elkészül,
a Zan Rendjének tagjai dupla mennyiségû varázspontot regenerálnak, ha a szobor tövében táboroznak.
|
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitûnõ bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok
szívében élõ titkos alvilági szervezetek ezért elõszeretettel alkalmazzák õket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell
tenni láb alól. A lesbõl támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztõ szaguk messzirõl elárulja õket, de ezt alaposan
kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont?
Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából
kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit õ
szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból õt.
|
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül
a gyanúsképû árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklõdésed, és
megérdeklõdöd egy divatos páncélba öltözött ember nõtõl, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely
mindenkivel a kívánságának megfelelõ csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a
legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos
nõ szerint legalább triplán megéri az idõt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút
elõtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.
|
KARAKTERLAP |
Baraduin Gróf, egy fekete, copfos hajú, csillogó szemû, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Raia ministránsa vagy. Az Õsi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.
Erõ: | 19 | | Szint: | 12 | | Merészség: | 5/4 | | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 19 | | Támadás: | 11 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 17 | | Védekezés: | 7 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 15 | | Életpont: | 178/178 | | Jellem: | jó (88) | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 19 | | Varázspont: | 73/2 | | Pénz: | 48 arany | | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 7/1 | | | | | | | | EFejl: | 5 |
|
Eddig összesen 222 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1551 TP-t kaptál. Jelenleg 30269 TP-d van. A következõ szinthez még 2731 TP szükséges. Trófeáid: hópárduc, rozmárember, karmos tankány. A 85. fordulódban 18 arany került a bankszámládra. 18 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 9 | | szúrófegyverek: | 2 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 14 | | lõfegyverek: | 8 | | dobófegyverek: | 3 |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vasalt bunkó (#181) (170%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 11 | | 2. nyomkövetés: | 15 | | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 7 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 40 (+1) |
7. felderítés: | 1 | | 8. teológia: | 2 | | 9. taumaturgia: | 2 |
10. harcmûvészetek: | 8 | | 11. zene: | 3 | | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. vadászat: | 13 | | 14. bányászat: | 1 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 12 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 35 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot , csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot , csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
Marcus (#4880), Astaroth (#5849), vízionár (#66), fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Nox Del Torryl (#4332), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
éber kakukk (#3) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
5. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | | mászókarom (#78) |
2 | * | tankány karom (#237) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | fúvócsõ (#20) | 5 | | kerek kõ (#19) | 1 | * | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 4 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | parittya (#18) |
1 | | vasalt bunkó (#181) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | nap szimbólum (#141) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 2 | | csontkulcs (#74) |
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) |
1 | | kis vaskulcs (#40) | 5 | | kötél (#92) | 1 | | nagy bronzkulcs (#185) |
1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | sötét tekercs (#535) | 1 | | vaskulcs (#183) |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] |
1 | | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 24] |
5 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3] |
1 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
10 | | álompor (#396) | 4 | | amniosz (#203) | 6 | | aurach fog (#657) |
3 | | bakkura bõr (#95) | 1 | | bordacsont (#16) | 1 | | csuklyavirág (#133) |
1 | | darázsszárny (#652) | 2 | | drótszõr (#37) | 4 | | ezüstdarab (#326) |
1 | | fabontó (#106) | 6 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | grákóbõr (#41) |
8 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | | kaktusztüske (#114) |
23 | | madártoll (#112) | 3 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | Morgan kristálya (#659) |
2 | | móri gyümölcs (#116) | 1 | | óndarab (#85) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
2 | | ovimon-bogyó (#207) | 1 | | párducbõr (#1066) | 1 | | párducszem (#1073) |
3 | | pirkit (#153) | 2 | | rézdarab (#70) | 1 | | rókafarok (#124) |
2 | | rozmárfog (#1069) | 1 | | sámán erszény (#650) | 1 | | sünmedve tüske (#14) |
1 | | surranó kígyó bõr (#47) | 1 | | szárnyas hernyó (#69) | 2 | | szvó-ektoplazma (#151) |
1 | | tigroszlán fog (#63) | 1 | | tükör (#43) | 2 | | vadász tatu bõr (#15) |
5 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 37.34 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | kaktusztüske (#114) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
41 | | arany (#50) | 1 | | álompor (#396) | 8 | | gyöngymangó (#135) |
1 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | tankány karom (#237) | 9 | | víz (#27) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(90,-51) Chara-din monolitja (#534), oltár, ryuku légiós (#361), karmos tankány (#137)
(91,-52) alpesi tehén (#91), Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(92,-53) jósda (#575)
(93,-53) orgyilkos (#131), helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486),
Árny Vadász (2837. kalandozó)
(93,-52) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587), egy elf férfi
(93,-51) csodák kútja (#1096), egy ember nõ, egy ember férfi
(94,-53) ork bérgyilász (#781), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), egy kobudera férfi
|