Karakterszám: |
6556 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
86 |
Játékhét: |
86 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
92 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. jún. 27. 9h:08' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. júl. 4. |
|
E-mail!
KÓBOR WARK KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 90 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ
történt:
Felépült
a könyvtár.
Felépült
a kínzókamra.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 8080.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*jún. 18.* Hajnal testvére, Alkony felköltözött a következõ szintre.
*jún.
18.* Green Monster teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott.
*jún. 18.* Green Monster teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában
kapott.
*jún. 19.* Szivárvány felköltözött a következõ szintre.
*jún.
20.* Maximilian Ûbertáp és Mia pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp
került ki gyõztesen.
*jún. 20.* Maximilian Ûbertáp és Lillith pszi párbajt
vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
*jún. 20.* Hasfelmetszõ
Sebastian felköltözött a következõ szintre.
*jún. 21.* Fixxer teljesítette
a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
*jún. 21.* Fixxer teljesítette
a 7. küldetést, amit az akadémián kapott.
*jún. 21.* Szvetlana teljesítette
a 8. küldetést, amit az akadémián kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*jún. 19.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot.
*jún.
20.* Kronx és Mosquito Drow pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*jún. 20.* Csendes Don csatában legyõzte Merlint.
*jún. 20.* Fortian
pszionikus párviadalban legyõzte Araneát.
*jún. 21.* Nyafogó Nefelejcs
és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen.
*jún. 21.* Lord Khalel elsõként ért el 34-es rezisztencia tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*jún. 24.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Lillith felett.
*jún. 24.* Maximilian Ûbertáp pszionikus
párviadalban legyõzte Xyon de Crowantát.
*jún. 24.* Maximilian Ûbertáp
elsõként ért el 36-os átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*jún.
25.* Nomis Leinád szolgálatába állt egy gonosz banya.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 467.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
102. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 457.]
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz
a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót
kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz.
(+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]
ep 9 70 |
építed a 9. épületet 70 TVPért |
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a bányagép építését. Kitartóan
gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is.
Az építés 77 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 63 TVP-nyit kell dolgoznod. Fejlõdsz:
+1 építés;
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 357.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Ahogy bandukolsz,
egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi
magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá
lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni
ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri!
(241. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
elfu mohát.
[ld. enc.] Folytatod a lelet feltárását. Az izzadságos
munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [24 TVP-t
használtál fel, maradt még 333.]
be 16 |
meglátogatod a 16. épületet |
Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Látogasd meg a klánépületet, amikor
pontosan 333 TVP-d van.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: növekmény.
A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Itt az ideje,
hogy eldõljön, ki az igazi mutáns. Hívj ki párviadalra egy másik mutánst,
és gyõzd le, bizonyítva, hogy te jobban mutálódtál.
Döbbenten pillantasz fel, amikor egyszercsak Criklisshha, gusztustalan burjánzás
áll elõtted. A találkozás nyilván nem véletlen. Mélyen meghajolsz elõtte,
és illendõen köszöntöd.
- Kóbor Wark - mondja õ. - Figyelemmel kísértem
elõrehaladásodat a klánban. Figyelemreméltó! Mi, a klán felsõ vezetõi,
úgy döntöttünk, lehetõséget adunk számodra, hogy részt vegyél a klán Különleges
Tesztjén. Ha ezt sikeresen kiállod, olyan jutalmat kapsz, amely nagy megbecsülést
jelent a nálad jóval magasabb rangú tagok között is. Bár a galetkik számára
a harci képességek jelentik a legfontosabb mércét, ez a teszt egyéb képességeidet
fogja próbára tenni. Jó ha tudod, hogy minden klán aláveti tagjait ennek
a tesznek - a császári szint vezetõi szerint fontos arra is felkészülnünk,
hogy ha sikeresen visszafoglaljuk a felszínt, akkor képesek legyünk áttérni
a békés életmódra. Idõkorlát nincs a küldetés teljesítésére, bár számítunk
rá, hogy a lehetõ legrövidebb idõn belül sikerrel jársz. Az elsõ teszt
igen egyszerû: hozz 10 egyforma gyógyfüvet. [A klánépületbe való belépéskor
a BE parancs második paraméterének adj meg egy 4-est, harmadik paraméternek
a fû sorszámát, ha ezt a küldetést teljesíteni akarod, tehát BE 16 4 {gyógyfû}.
Ha nincs nálad a 10 fû, nem történik semmi.] [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 328.]
gy 77 10 35 |
felt. gyógyítás 77%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 77 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 35 TVP-d marad
a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig.
(+5% támadás kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]
kno 9 2 100 12 |
9. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). Elköltesz 12
képességpontot bal mancs végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen bal mancs végtagod megnõtt, új mérete 15. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 325.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 15! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 325.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Büszkén lépkedsz, tudván,
hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Megpillantasz
egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást
látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket
nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt.
(479. kaland, összköltsége
5 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
sötét mák nõ! 1 darabot
sikerül begyûjteni. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik
nyílás felé. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet
preferál.
Vendéglátód
Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. A Tudósok klánjának oktató
rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a tökéletesség
karkötõje, a káosz harmadik karkötõje, a bûz nehéz nyílpuskája, Enyészmester,
a jég könnyû láncinge, a káosz lüktetõ karkötõje, a jég csepp fülbevalója,
a káosz különös gyûrûje, a természet görbekardja, zsugorító gyûrû, spanyolcsizma,
a jég háromszögszimbóluma, a Tél aranylánca, kék gömb, az ellenállás aranyozott
fülbevalója, a jég vassisakja, a jég kék köpenye, az élet gyûrûje, az ellenállás
vívótõre, a jég kõamulettje, hõsi jelvény, a tudás zafírja, a jég nagy
pajzsa, a jég ezüst nyaklánca, fekete nadrág. Megállapodtok, hogy a tét
5 arany lesz. A csatába vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése.
(-8 vp.) Elmormolsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+15%). (-5
vp.) Winterfresh közelebb jön, hogy támadhasson. Winterfresh téged támad.
Winterfresh csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(79 ép-t sebzõdtél).
Nehezen bírod a szagát.
(-49 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve,
hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
Mintha a vereség nem lenne elég, 5 arannyal lettél szegényebb!
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+91 életpont.) [37
TVP-t használtál fel, maradt még 288.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt
sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén
galetki feléd fordul. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel
szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti
díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna
legjobbja Lépkaparó Holy, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). És már
kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 zombi (#29) és egy zombi mester (#80).
*** 1. KÖR *** A zombi mester felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. zombi
feléd mozog. A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. zombi
közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a zombi mestert. Lecsapsz bal
mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb karmoddal.
(20 ép-t sebeztél).
Pofádat nagyra tátva harapsz.
(8 ép-t sebeztél). Az 1. zombi téged támad.
Feléd üt jobb karmával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A
zombi mester rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A 2. zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít
jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(28 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(17 ép-t
sebeztél). A fogaiddal támadsz. Elhibáztad. A zombi mester holtan terül
el. Az 1. zombi rád támad. Elõre szúr jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. A 2. zombi rád támad. Feléd üt jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják.
*** 3. KÖR *** Megtámadod az 1. zombit. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(40
ép-t sebeztél). Felé döfsz jobb karmoddal.
(32 ép-t sebeztél). Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat. Ez mellément. Az 1. zombi hörögve elterül. A
2. zombi téged támad. Elõre szúr jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
szúrja.
*** 4. KÖR *** Támadod a 2. zombit. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(34 ép-t
sebeztél). Lecsapsz jobb karmoddal.
(31 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(27 ép-t sebeztél). A 2. zombi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 293 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+90%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Az arénamester
gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 85 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+22 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
var 31 3 |
31. varázslatra 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot féreg érintése varázslatod erejének növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
ee 17 1302 131 12 1227 11 |
sok-sok eladás |
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és
kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap,
kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10)
11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13)
5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás
kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében láncing (#134) 76
ap, Rogan karkötõje (#145) 228 ap, ekinda haj (#147) 28 ap, húsevõ bibe
(#151) 19 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 20 ap, a Tél ezüstlánca
(#170) 76 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001)
164 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 243 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72
ap, láncing (#1030) 76 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, bíbor láncing
(#1032) 205 ap, ezüst láncing (#1033) 305 ap, bõr mellvért (#1046) 118
ap, bronz mellvért (#1047) 186 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vaspajzs (#1063)
168 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077)
91 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092)
72 ap, szürke maszk (#1093) 145 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt
(#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, csillogó fejpánt (#1108) 145
ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, fekete csizma (#1122) 72 ap, utazóköpeny
(#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös
(#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, díszes köntös (#1153) 145
ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap,
könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 129 ap, harci nyílpuska
(#1288) 214 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, rövid tõr (#1302)
72 ap, vívótõr (#1303) 145 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 43
ap, lándzsa (#1330) 19 ap, hosszú lándzsa (#1333) 168 ap, a pontosság könnyû
láncinge (#4181) 319 ap, a pontosság bõr mellvértje (#4196) 303 ap, a gladiátor
lándzsája (#6280) 114 ap, a törpék csonttõre (#6701) 273 ap, az óriás görbekardja
(#8966) 289 ap, a mágus könnyû nyílpuskája (#10286) 319 ap, a lich köntöse
(#11950) 104 ap, a harcmûvész barbár lándzsája (#13931) 289 ap, a szívósság
nyílpuskája (#14785) 133 ap, a természet könnyû nyílpuskája (#17036) 319
ap, a torony halotti maszkja (#18191) 273 ap, az energia könnyû nyílpuskája
(#18836) 319 ap, a sebezhetetlenség sisakja (#19525) 114 ap, a tûz fogazott
kardja (#22468) 125 ap, a jég vándorcsizmája (#22721) 150 ap, a jég barbár
lándzsája (#22931) 166 ap, az enyészet díszes fejpántja (#23156) 150 ap,
a villám vas lemezpáncélja (#23501) 287 ap, a méreg vándorcsizmája (#24071)
150 ap, a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686) 196 ap, a teknõs vassisakja
(#25376) 166 ap, a teknõs halotti maszkja (#25391) 150 ap, a szalamandra
szárnyas sisakja (#25827) 303 ap, a szalamandra csonttõre (#26051) 150
ap, a yeti halotti maszkja (#26291) 150 ap, a yeti utazóköpenye (#26336)
145 ap, a yeti hosszú íja (#26472) 303 ap, a sav utazóköpenye (#26786)
145 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 303 ap, a légzés lovagi
lemezpáncélja (#27552) 456 ap, a légzés háromszögszimbóluma (#27762) 296
ap, a légzés malachit karkötõje (#27791) 150 ap, a légzés könnyû íja (#27821)
166 ap, az angyalok fekete csizmája (#28122) 285 ap, az angyalok csonttõre
(#28301) 150 ap. Eladsz 3 õsi relikviát 54 aranyért. Eladsz 2 rövid tõrt
32 aranyért. Eladsz 2 rozsdás kardot 6 aranyért. Eladsz 1 harci fejszét
5 aranyért. Eladsz 1 malachitgyûrût 16 aranyért. Eladsz 8 kerek követ 8
aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Már a megadott épületben vagy! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
k 255 204 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a boltot.
(255. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres,
és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli
barlangnyílást, és belépsz rajta. Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés
próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hirtelen megtorpansz.
Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan
átléped. Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 23 arany és egy íj.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11%
lélekenergia.
(204. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz
a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Könnyelmûség
volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid
3 albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Az 1. albinó pók irányába mozogsz. Az 1. albinó pók közelebb
jön, hogy támadhasson. A 2. albinó pók odajön hozzád. A 3. albinó pók odajön
hozzád. Támadod az 1. albinó pókot. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(29
ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Elhibáztad. Kitátod
szádat, harapni próbálsz.
(23 ép-t sebeztél). Az 1. albinó pók halálos
sebet kapva a földre zuhan. A 2. albinó pók rád támad. Csáprágójával agresszívan
harap. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 3. albinó pók téged támad.
Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** A 2. albinó pókot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz
bal mancsoddal.
(37 ép-t sebeztél). Paralizálod. Kimeresztve, elõre suhintasz
jobb karmoddal.
(30 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(20 ép-t sebeztél).
A 2. albinó pók kileheli lelkét. A 3. albinó pók téged támad. Megpróbálja
beléd mélyeszteni csáprágóját. El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** Támadod a 3. albinó pókot. Beversz egyet bal mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lecsapsz jobb karmoddal.
(33 ép-t sebeztél).
Pofádat nagyra tátva harapsz.
(25 ép-t sebeztél). A 3. albinó pók hörögve
elterül.
[A csatában összesen 236 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+51%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Hurrá, kincset találtál, ami 37 arany és egy méregellenállás itala. A
küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan
ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek
világába. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden
irányba. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)!
Megfordulsz. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a csontváz harcos felé. Már ott is vagy! A csontváz
harcos feléd mozog. Megtámadod a csontváz harcost. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(39 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(35 ép-t
sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Elhibáztad. A csontváz harcos halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+41%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard és
25 arany. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól
õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de
amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel
fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy nedonkutya
(#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Az ichinedar ellõ egy agyroppantás varázslatot. Ezt most
megúsztad. A nedonkutya irányába mozogsz. A nedonkutya közelebb jön, hogy
támadhasson. Megtámadod a nedonkutyát. Odaütsz bal mancsoddal.
(27 ép-t
sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Paralizálod. Felé ütsz
jobb karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8
ép) A fogaiddal támadsz.
(16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8
ép) A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar elmond egy agyroppantás varázslatot. (-16 minden
tulajdonságodra) Megközelíted az ichinedart. Az ichinedart próbálod megsebezni.
Lesújtasz bal mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Felé döfsz
jobb karmoddal.
(25 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(17 ép-t
sebeztél). Az ichinedar hörögve elterül.
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+70%). Szívesen bekapnál valamit. Falni kezdesz. (+10% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+22 életpont.) [21
TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ölésre készen futsz végig
a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Huh, leértél
a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes
bûze. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Pszi támadás ér az asztrális
térbõl. Ellenfeled egy vörös mösze (#56).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Kóbor Wark |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-15)20 |
(-10)20 |
Vörös mösze |
Agyvihar |
-10
PE |
(-9)26 |
(+0)30 |
2. |
Kóbor Wark |
Pszi csáp |
«6 PE |
(-3)17 |
(+0)20 |
Vörös mösze |
Pszi csáp |
«6
PE |
(-3)23 |
(+0)30 |
3. |
Kóbor Wark |
Pszi csáp |
«6 PE |
(-3)14 |
(+6)26 |
Vörös mösze |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)18 |
(-6)24 |
4. |
Kóbor Wark |
Pszi csáp |
«6 PE |
(-3)11 |
(+0)26 |
Vörös mösze |
Pszi csáp |
«6
PE |
(-3)15 |
(+0)24 |
5. |
Kóbor Wark |
Pszi csáp |
«6 PE |
(-3)8 |
(-9)17 |
Vörös mösze |
Agyvihar |
-15
PE |
(-9)6 |
(-6)18 |
6. |
Kóbor Wark |
Pszi csáp |
«6 PE |
(-3)5 |
(+6)23 |
Vörös mösze |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)1 |
(-6)12 |
7. |
Kóbor Wark |
Pszi csáp |
«6 PE |
(-3)2 |
(+6)29 |
Vörös mösze |
semmi |
semmi |
(+0)1 |
(-6)6 |
8. |
Kóbor Wark |
semmi |
semmi |
(+0)2 |
(+0)29 |
Vörös mösze |
semmi |
semmi |
(+0)1 |
(+0)6 |
A küzdelem eredménye döntetlen, nincs gyõztes. Visszahúzódsz az asztrális
síkról.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid keresés után találsz
egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Huh, leértél a csatornaszintre.
Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Befordulva egy
folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy árnyékmester
(#71).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az árnyékmester elvarázsol
egy tûzgolyót. Sebzõdsz 9 ép-t. Az árnyékmester felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Támadod az árnyékmestert. Benyomsz neki bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél).
Paralizáltad! Lesújtasz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(10 ép-t sebeztél). Az árnyékmester holtan terül el.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+46%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany. [19 TVP-t használtál fel, maradt
még 184.]
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a
rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy sziklafal elõtt
állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Hihetetlen dolgot látsz:
egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére
még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak.
Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas
kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad...
(454. kaland, összköltsége 5 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy
torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül
a bolond! Ellenfeled egy nekropoid (#70).
*** 1. KÖR *** A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
sorvasztás. A varázslat nem hatott rád. Megközelíted a nekropoidot. Támadod
a nekropoidot. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Gyorsan
felé lendítesz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni
próbálsz. Félrehajolt. A nekropoid holtan terül el.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+43%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 23 arany. [22 TVP-t használtál
fel, maradt még 162.]
m 11 11 3444 4145 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 11,11) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 11,12) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az ichinedar létrehoz egy agyroppantás
varázslatot. (-16 minden tulajdonságodra) A nedonkutya irányába mozogsz.
A nedonkutya odajön hozzád. Megtámadod a nedonkutyát. Odacsapsz bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Lecsapsz jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat. (12 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) A nedonkutya hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy energiatüskét.
13 ép-t sebzõdtél. Az ichinedar irányába mozogsz. Az ichinedart próbálod
megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Odacsapsz
jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél).
Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ
és 16 arany. A gyomrod korog egyet. Gyorsan enni kezdesz. (+10% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+44 életpont.)
(M 10,12) A folyosó nyugatra visz. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor
belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy quwarg
katona (#69).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a quwarg katona felé. Már ott is vagy! A quwarg
katona máris elõtted terem! Támadod a quwarg katonát. Odacsapsz bal mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Rávágsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat. El sem találtad. A quwarg katona rád veti magát.
Harapni próbál. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Paralizálódsz.
(-99 ügyesség.) Gyorsan feléd lendít bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A quwarg katona rád támad. Marni próbál. (9 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják.
*** 3. KÖR *** A quwarg katonát próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal
mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél).
Megpróbálod megmarni. El sem találtad. A quwarg katona halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+41%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+25 életpont.)
(M 9,12) Nyugatra mész tovább. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy
alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy árnyékmester
(#71).
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 14 ép-t sebzõdtél.
Megindulsz az árnyékmester felé. Már ott is vagy! Az árnyékmestert próbálod
megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb
karmoddal. Ez mellément. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy elektromos
kezet. 10 életpontnyit sebzõdsz. Támadod az árnyékmestert. Beversz egyet
bal mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Felé ütsz jobb karmoddal. (27 ép-t
sebeztél). Megpróbálod megmarni. (13 ép-t sebeztél). Az árnyékmester halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+22 életpont.)
(M 8,12) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) [aura: 2-es méretû 10-es szintû
fog.] és egy sötét xirnox (#78).
*** 1. KÖR *** A sötét xirnox felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A méregféreg
feléd rohan. A sötét xirnox feléd rohan. Támadod a sötét xirnoxot. Lecsapsz
bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Gyorsan felé
lendítesz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Megpróbálod megmarni. Mellétrafáltál. A sötét xirnox halálos sebet
kapva a földre zuhan. A méregféreg rád veti magát. Harapni próbál. Elhibázta.
Szagától fuldoklasz. (-6 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod a méregférget. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Felé döfsz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Megpróbálod
megmarni. (15 ép-t sebeztél). A méregféreg hörögve elterül.
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+76%). Összegyûjtöd
a "kincset": 34 arany.
(M 7,12) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A terem
padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy
gyertya, ezek közül az egyik ég. A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod
meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (kaptál
20 TVP-t.)
(M 7,11) Tovább északra! Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek
rohannak meg. Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém irányába mozogsz. A kronorém feléd rohan. Megtámadod
a kronorémet. Benyomsz neki bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Felé suhintasz
jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(15 ép-t sebeztél). A kronorém kileheli lelkét.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+45%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 27 arany.
(M 6,11) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A teremben, ahová
belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy zöld ekinda
(#74).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy
óriáserõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz
egy tombolás varázslatot. Megközelíted a zöld ekindát. Megtámadod a zöld
ekindát. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Lesújtasz
jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
Hátraugrott a támadás elõl. A zöld ekinda kileheli lelkét.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%). Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy ekinda haj.
Elhagyod a Csarnokot. [52 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1393 sebzést okoztál,
és 288 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 110 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 354 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Kóbor Wark, egy szúrós tekintetû, gyanakvó, sötét csuklyás
köpenyt viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint).
Táplálkozásod: tejivó. Ez a 86. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (11) / 6.95 |
[2] IQ: |
10 (12) / 8.20 |
[3] ügyesség: |
4 (8) / 0.95 |
[4] egészség: |
10 / 6.35 |
[5] mágia: |
6 / 2.63 |
[6] gyorsaság: |
15 (16) / 0.81 |
[9] Méret/ép: |
102 / 67 |
Min. méret: |
102 |
Barlangméret: |
102 |
|
|
Varázspont: |
77 / 64 |
Képességpont: |
14 / 84% |
Hõsi pont: |
20 (10) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
27% |
Galetki erõ: |
396 / 270 |
Hírnév : |
523 |
Jóllakottság: |
119% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
86 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
17 (0) |
Torzsz. csaták: |
437 (12) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
405 (12) |
Leölt torzszülött: |
543 (19) |
Pszi csaták: |
20 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
11
(0) |
Ájulások száma: |
41 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: növekmény (25)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 35%-os szorzó. +1 minden végtag speciális
képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le párviadalban egy másik
mutánst! 2.) Gyõzz átokszórásban 6 alkalommal! 3.) Hajtsd végre a 41-es
Klánkalandot (KK 41)! (összesen 40 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
1 / 0 |
[14] mérg. lehelet: |
12 / 0.77 |
[16] tüskés bõr: |
4 (6) / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
4 (6) / 1 |
[20] savimmunitás: |
2 (5) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 (3) / 0.20 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 1.41 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 2.38 |
[47] zárnyitás: |
4 / 2.54 |
[48] mászás: |
5 / 3.11 |
[49] rugalmasság: |
8 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 2.16 |
[51] transzformáció: |
4 / 2.80 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.85 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.43 |
[54] kereskedelem: |
2 (5) / 0.21 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.27 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 1.60 |
[59] vezetõkészség: |
1 (2) / 0.10 |
[60] pszi támadás: |
7 / 0.71 |
[61] pszi energia: |
6 / 0.76 |
[64] átokszórás: |
3 / 1.65 |
[65] álcázás: |
8 / 0.19 |
[66] lopakodás: |
1 / 0.05 |
[67] régészet: |
7 / 6.72 |
[69] tanulás: |
5 / 2.66 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[72] építés: |
6 / 0.03 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
15 (16) / 0.52 |
[101] szakért.: |
8 (9) / 1.34 |
[102] paraliz.méreg: |
8
(9) / 0 |
jobb karom |
[103] méret: |
14 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 3.16 |
[105] tárgyirtás: |
8
(9) / 0 |
fog |
[106] méret: |
7 / 0 |
[107] szakért.: |
3 / 1.66 |
[108] tárgyirtás: |
5 (6) / 0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[156] éhínség: |
8 / 2.64 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[31] féreg érintése: |
7 / 3.96 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
6 / 0.32 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.68 |
[158] láth. észlelése: |
3 / 0 |
[128] pszi csáp: |
6 / 0.14 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.62 |
[167] tombolás: |
5 / 0.96 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
167 tombo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
gy |
be 5 |
h 50 |
gy 70 6 35 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: féreg érintése v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 10. |
2: tombolás v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 10. |
FELTÉTELES PARANCSAID
GY 77 10 35; VI erõ:150% ép:5%; PV 2; PSZ 58
65 49 50 56 67; BA 7196 2459 3715 5089 2298 4890 15039 15017 9400; TT
6; HE 9; PTA 131 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (4. épület), #21 (9. épület), #23 (8. épület),
#52 (20. épület), #206 (74. forduló), #432 (75. forduló), #355 (75.
forduló), #371 (77. forduló), #469 (77. forduló), #391 (78. forduló),
#276 (85. forduló), #263 (80. forduló), #443 (81. forduló), #454 (86.
forduló), #305 (83. forduló), #241 (86. forduló), #479 (86. forduló).
SZÖVETSÉGED: Fény Apostolai. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 7945. karakternél van. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 137
TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a sav csatos öve (#26816) |
|
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 a kobra köntöse
(#7450) |
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 díszes fejék (#135)
|
* |
1 ében láncing (#134) |
* |
1 a sün halotti maszkja (#24941) |
|
1 nagyobb
pókcsatos öv (#178) |
|
1 a szalamandra átlátszó köntöse (#25902) |
|
1 szürke maszk (#1093) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
Ékszerek, kincsek |
|
697 arany (#1) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a küzdelem csepp fülbevalója (#20606)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a szalamandra nyaklánca (#25930) |
* |
1 a tolvaj karikaszimbóluma (#9311)
|
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 az enyészet kõamulettje (#23246) |
|
7 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
1 varázskõ (#210)
|
Fegyverek |
|
1 íj (#1270) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 az entek görbekardja (#9866)
|
|
2 kés (#5) |
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
1 elfu moha (#33)
|
|
1 ragálygomba (#26) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
1 mézfû (#29) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14)
|
|
1 védelem itala (#59) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
1 sárkányvirág (#32)
|
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
1 hónakkupók (#30) |
Egyéb kacatok |
|
3 nordkristály (#146) |
|
4 nohnetár gumó (#212) |
|
2 asztrálesszencia
(#154) |
|
10 elektronit (#141) |
|
2 yeti csont (#160) |
|
17 pirgamit (#152) |
|
20 mandibula (#157) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
2 molitár háj (#165)
|
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
4 ekinda haj (#147) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ELFU MOHA (33. TÁRGY)
Az elfu moha ugyan nem annyira ritka, de rettenetesen
apró, ezért igen nehéz rábukkanni. Persze nem is keresik nagyon, hiszen
a mai napig senki sem talált olyan varázsital receptet, amely elfu mohát
igényelni. No de az alkímisták leleményessége nem ismer határt... [Szükséges
varázsital fõzés szint: 6.]