TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2001. jún. 28. 9h:21'
EZ A 183. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
184. játékheted kezdete: júl. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1296
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 584
Extra forduló: 1 |
SIR GROTTI KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 6. napján találkozol Szürkével.
Raia tanítványa. Egy nap szimbólumot, egy sárga erõövet, egy kígyóbõr kesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt,
egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy bibircsók-óriás trófea, egy ragyás burástya trófea és egy
törpemammut trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû
lándzsát, bal kezében egy szent jogart tart. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. A másik felhívja figyelmedet
szerencse tulajdonságod fejlesztésére, és rögtön egy kis edzést is tart, melynek során egy parányit fejlõdsz is. Ahogy aurátok
összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Dinen Ithildin átadott neked a 6. napon 5 TU-t.
Singalina, amikor összefutottatok, adott Neked egy aranypikkelyt (ld. enc.), egy fõnixtollat (ld. enc.), 4 vashegyû nyilat (ld.
enc.) és egy rövid íjat. Hegyek Királya, amikor találkoztál vele, adott Neked egy sárga erõövet (ld. enc.). A legutóbbi forduló
óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a smaragd õrsárkány (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan
kell szerezni (készíteni) kulcskarikát (ld. enc.).
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal
meg egyikõtök sem. Végül Õ mosolyodik el elõször, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed,
hagyod had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon
hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+38 életerõ.)
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserõd visszatért. (+35 varázspont.) Erõt merítesz a Közös
Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett
példányt. (Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen uzbány nyomokra bukkansz! Elõkészíted a dobóhálót, majd a szörny
keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik az
uzbány. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is
fogtál. A kajaellátásodat meglehetõsen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Kifújod magad, megveregeted a
lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
[16 pontot használtál fel, van még 241.]
* 1. KP: | elmormolod a 15. varázslatot
|
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod a
szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új álompor. [-7 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 236.]
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot
|
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földbõl energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó
ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]
fog | elfogod parancsok törlése
|
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3
|
ef 2 | energia fejlesztése 2
|
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 601 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 211.]
[A parancs tárolásra került.]
id 102 60 | idomítod a 102. szörnyet 60 pontért
|
Elkezdõdnek a leckék az uzbány számára. Értelmesebbnek tûnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Munkád
meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejezõdött! Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan
tojást fog tojni, ezenkívül a kajaszükségletérõl maga gondoskodik. 70 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 szörnyidomítás). [55 pontot használtál fel, van még 156.]
szm 102 | megölöd a 102. szörnyet
|
Nem hajt elég hasznot az uzbány: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot.
Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.)
Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány nyakát. (3
támadással 42 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 3 életpontot
sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával eltalálod az uzbány bal
vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 3
életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt
szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 156.]
fog 103 274 | elfogod a 103. szörnyet a 274. tárggyal
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 156.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
|
[93,-15] Szûnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak
megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy,
hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel
egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy Fairlight oltár van.
Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd
lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hmm, csak egy sebesült karmos tankány. Ettõl nincs
semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2
ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a
vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával jól megszúrkálod a karmos tankány bal középsõ lábát. (3
támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot
sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos
tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megkarcolod a
karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1
támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 9 életpontot
vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és
nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner vérszomjas csüldõ trófeát,
és kiszedsz egy karmos tankány trófeát. 339 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes)
alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [94,-15] Dombos terepre érkeztél. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó,
nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít:
- Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri
gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és
körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy
vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra
egy Tharr oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. (Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a
közelben egy mélységi grittang van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan elõveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz.
Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Oppsz, a mélységi grittang kikerülte a csapdát! Micsoda pech! Te
voltál a béna? Vagy a szörny volt éber? Ki tudja! Elkullogsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek
keletre vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 128.]
id 103 60 | idomítod a 103. szörnyet 60 pontért
|
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
szm 103 | megölöd a 103. szörnyet
|
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
fog 103 274 | elfogod a 103. szörnyet a 274. tárggyal
|
fog 103 274 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
[95,-15] Még mindig dombos terepen vagy. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi
grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy
demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Félelmet nem
ismerve a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 41
életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A
mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba
hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy vaskohót. Oopsz, e
mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés
kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a
munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre
nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van.
Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éhes vagy.
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat,
amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 110.]
id 103 60 | idomítod a 103. szörnyet 60 pontért
|
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
szm 103 | megölöd a 103. szörnyet
|
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
fog 103 274 | elfogod a 103. szörnyet a 274. tárggyal
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
szk 103 | keresed a 103. szörnyet
|
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van
még 110.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 107.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
|
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 107.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
|
Elméd csiszolása érdekében kétismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d
érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 67.]
tf 2 37 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért
|
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas
IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 102 TVP-t kell elköltened.]
[37 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Energiáid már fogytán
vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és
már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következõ körben
tehát 258 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörû." Ez az elsõ szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbrõl is szemügyre veszed ezt a színaranyból
készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethû, hogy
szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül
másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most
viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod
mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesõen figyeled az egész belsõdben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az
aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány
jellempontjuk van).]
FÕNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van
elegendõ tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belõle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod
a fõnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet
Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a
hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal õrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhetõ, hogy új gazdát
választ magának. Az Álomõrzõk javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne õrizd tovább,
hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!
VASHEGYÛ NYÍL (176. TÁRGY)
A vashegyû nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy
vaskohónál, egy vasércbõl, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy
legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszõt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a
bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tûzöl. Ez a nyílvesszõ ugyan csak
3d6+1 sebzésû, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyû nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyûre
viszont nem...
SÁRGA ERÕÖV (276. TÁRGY)
Ez az elsõ pillantásra egyszerû, sárgarézbõl kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276
paranccsal) ereje megnõ eggyel. A regék szerint a sárga erõöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színû övek még nagyobb
erõnövekedést nyújthatnak.
SMARAGD ÕRSÁRKÁNY (344. SZÖRNY)
Egy parányi ékszer, igazi tünemény ez az alig öklömnyi, csillogó sárkányutánzat. Ahogy a fejed körül röpköd, be nem áll a
szája, folyton csacsog! Ahhoz képest, hogy egy másik létsíkról idézted meg, egészen jól megértitek egymást! A smaragd
õrsárkány a legbecsesebb kincsedre vigyáz: az életedre. Ha a smaragd õrsárkány körülötted repked, biztonságban vagy: ha
úgy halsz meg, hogy nincs a birtokodban deus ex machina, õ maga mond el egy varázslatot, melynek hatása a D.E.M.-ével
egyezik meg! Ez a parányi élõlény nem véletlenül az élet szimbóluma: halál szavával és más varázslattal sem pusztítható el.
Ha meg akarod idézni ezt az 5. szintû teremtményt, három fülemüle agyarra lesz szükséged.
KULCSKARIKA (648. TÁRGY)
Micsoda találmány, hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! Felfûzöl tíz kulcsot egy drótra, a kis vaskulcstól egészen a smaragd
kulcsig, és így tárolod, használod õket! Nem kell többé az összes zsebedet végigtúrni azért a fránya kis aranykulcsért,
minden egy helyen van, könnyen megtalálható. A kulcskarika elkészítése 30 TVP-t igényel, és feltétele, hogy a kis vaskulcs,
a csontkulcs, a rézkulcs, a bronzkulcs, a vaskulcs, az ezüstkulcs, a nagy bronz és vaskulcs, a kis aranykulcs és a smaragd kulcs
a birtokodban legyen. A kulcskarika elkészítésével így összesen 9 tárgyhelyet spórolsz meg! Persze, ezeket a kulcsokat
ezután nem tudod átadni, legfeljebb ha unkreációval szétszeded a kulcskarikát. Ha a fenti kulcsokra van szükséged egy
labirintusban, automatikusan használod a kulcskarikát. A kulcskarika mindenkinek féltett kincse, ezért valószínûtlen, hogy
el tudnák tõled lopni.
TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY)
Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejébõl, kiszárítod,
és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne,
harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged.
Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra.
KARAKTERLAPOD
Sir Grotti, egy ezüsthajú, zöld szemû ember férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Igaz Barátok
(#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.
erõ : | 19 |
iq : | 21 |
ügyesség : | 19 |
egészség : | 18 |
szerencse: | 17 |
tudatpont: | 14/ 5 |
| |
|
szint : | 13 |
támadás : | 12 |
védekezés: | 14 |
életpont : | 198/135 |
varázspt : | 143/114 |
| |
| |
|
merészség: | 5/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 40 % |
jellem: | semleges(+6) |
pénz : | 0 arany |
| |
| |
|
magasság: | 172 cm |
testsúly: | 85 kg |
életkor: | 21 év |
tul.pont: | 1 |
kép.pont: | 3 |
EFejl: | 4 TU |
| |
|
Eddig összesen 282 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 893 TP-t kaptál. Jelenleg 39916 TP-d van. A
következõ szinthez még 8084 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, ragyás burástya, karmos tankány. A 86.
fordulódban 392 arany került a bankszámládra. 397 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 17 vágófegyverek: 1 ütõfegyverek: 6
lõfegyverek: 10 dobófegyverek: 4
Felt. fegyverváltás: << bunkósbot << ököl
Óvatosság (labirintusokban): 0
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 5 nyomkövetés: 19 mászás: 5 csapdakészítés: 7
csapdaészlelés: 1 gyógyítás: 37 titkosírás: 1 felderítés: 3
szörnyidomítás: 2 teológia: 7 taumaturgia: 7 szörnyismeret: 7
zárnyitás: 1 vadászat: 7 bányászat: 7
Feltételes parancsok
DX 8; udvarolsz az 1. fajúaknak; udvarolsz a 2. fajúaknak; udvarolsz a 8. fajúaknak;
*készítesz 6. tárgyat (max. 1 db-ot); gyógyítasz 45 % életerõ alatt, 30 pontért;
kutatsz max. 40 pontért; mászol max. 50 pontért; ásol max. 40 pontért;
elfogod a 103. szörnyet a 274. csapdával; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled;
Barátságosság: semleges jellemûek; jó jellemûek; 9141. KT;
Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)
gyógymógy (#5 *6) esõidézés (#11 *8) méregsemlegesítés (#14 *10)
szaporítás (#15 *7) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3)
tündérfény (#25 *1) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5)
tüskepajzs (#30 *4) revitalizáció (#52 *20)
Feltételes varázslat-használat: 0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 29
Védekezõ varázslat lista (var. szám): 30
Isteni küldetéseid
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 2.) Az óriás patkányok
betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! 3.) A természet papjának nagyon
jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintû!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1 bronzsisak (#88) 1*kígyóbõr kesztyû (#49) 1*rézpáncél (#71)
1 mászókarom (#78) 1 sárga erõöv (#276) $1*bakkura csizma (#96)
1*vassisak (#160) 1 tankány karom (#237) 1 rejtõköpeny (#277)
Fegyverek és lövedékek
1 kõkés (#6) 1 bot (#4) 11 ubuk tüske (#131)
1 kõkalapács (#13) 1 fúvócsõ (#20) $1*csontkés (#11)
1*vashegyû lándzsa (#182) 4 vashegyû nyíl (#176) $1 rövid íj (#107)
1 varkaudar lándzsa (#224) 2*ubuk dobónyíl (#138)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*virág szimbólum (#143) 1 réz papi karkötõ (#307) 1*ezüst papi karkötõ (#308)
1*aranylánc (#191) 1*borostyán függõ (#162) 1*obszidián karkötõ (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 zárnyitó készlet (#39) 1 szuper dobóháló (#273) 1+hebrencs csapda (#147)
1 ásó (#34) 1+deus ex machina (#1) 2 aranytû (#272)
1 kötél (#92) 1 vaskulcs (#183) 2 aranypikkely (#415)
3 rézkulcs (#75) 1 bronzkulcs (#76) 1 kis vaskulcs (#40)
1 távcsõ (#42) 2 csontkulcs (#74) 1 nagy bronzkulcs (#185)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlõ (#3) [ bennük 23 korty víz (#27) ]
6 sullár hólyag (#168) [ bennük 21 csepp spiritusz (#170) ]
2 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]
2 kavadu iszák (#25) [ bennük 7 csepp gyenge méreg (#26) ]
2 huhogó bibe (#332) [ bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333) ]
3 uzbány csõr (#169) [ üres ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 vízionár szem (#102) 6 madártoll (#112) 1 smirglilevél (#29)
5 rézdarab (#70) 5 drótszõr (#37) 5 vasérc (#152)
1 szuperkötél (#209) 1 fõnixtoll (#563) 4 gyöngymangó (#135)
1 fekete gyöngy (#99) 14 álompor (#396) 8 sünmedve tüske (#14)
4 mandibulapenge (#125) 1 vapár ág (#110) 2 rókafarok (#124)
2 antilopbõr (#48) 1 grifftojás (#179) 5+szvó-ektoplazma (#151)
1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
Összsúly: 45.62 kg megterheltség: 95 %
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40
parancs.
E körben tett lépéseid térképe
(92,-15) uzbányok (#102)
(93,-15) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Fairlight oltár,
karmos tankány (#137)
(94,-15) púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), vaskohó (#155), Tharr oltár, 40. jellempróba, mélységi grittangok
(#103)
(95,-15) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Raia oltár, érclelõhely
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek
ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen
egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a
kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly
problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô.
Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra.
Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|