87. forduló, 89. forduló, Saitama összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. máj. 2. 19h:41'
EZ A 89. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
90. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3941
SZÁMLA : XXXX

SAITAMA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Erbatari Edric. Gyorsan üdvözlitek egymást Erbatari Edriccel, most látjátok egymást először. Ellenőrzöd a létszámot, aztán bekopogsz a fekete mágustorony ajtaján. Egy varázslóinas érkezik ajtót nyitni, és félreterelve a bamba húsgólemet, gyorsan beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában ácsorogtok, s mikor az idős varázsló végre felnéz az általa olvasott könyvből, az egész csapat nevében szólalsz meg:
- Megjöttünk - közlöd tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Mindannyian tudjátok, hogy erre a feladatra te vagy a legalkalmasabb a csapatban. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! A te ellenfeled három máguskobold lesz. (ld. enc.)

Bemelegítésül első máguskoboldot választod ellenfélnek.
[első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 23 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 18 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a máguskobold bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.)
Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a máguskobold testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a máguskobold jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-8 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 14 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél.
[első máguskobold:] Az első máguskobold még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Szembefordulsz a következő ellenféllel, második máguskobold lesz az.
Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a máguskobold jobb karját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a máguskobold testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Szembefordulsz a következő ellenféllel, harmadik máguskobold lesz az. Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 226, gyógyulás: 0, összesen: -226 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). [40 pontot használtál fel, van még 218.]
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+7 tvp ). Az aranytermő erszény 22 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 18 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+8 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. KP: v 6 3 0 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 5. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]

kb 189 10 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 215.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +115 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 215.]

m 1 mozogsz északkeletre
[94,51] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy brutális morf volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Vemhes Guppi. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy relikviagyűjtő háza van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 466 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyógymógy. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. [30 pontot használtál fel, van még 175.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve puha ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. [30 pontot használtál fel, van még 145.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[94,52] Épületek tűnnek fel. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz rúnakavicsot. (ld. enc.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy ork bérgyilász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 864 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[20 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 225 123 eladod a 225. tárgyat a 123. tárgyat
Eladtál 4 orgyilkos tőrt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 2 göcsörtös bunkót. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 125.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[93,54] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Quirov nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 88.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quirov bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 64 aranyat. 684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Sorvadsz (-1 életerő). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [92,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a púpos burástya bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 105.]

kt 351 2 elkészíted a 351. tárgyat (2 darabot)
Sajnos csak 1 tolmokov-koktél készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 tolmokov-koktélt. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

f 83 104 170 kísérletezel a 83. tárggyal a 104. tárggyal a 170. tárggyal
Sajnos nincs nálad fémrúd. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 1d8.}

Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 aranyló ugarhéjat. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 84.]

m 6 mozogsz nyugatra
[91,55] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő szőrös pók nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrös pók testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 74.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Soha nem fekszik le, néha mégis elalszik.
És e hideg álom után felkelni sosem tud.
[5 pontot használtál fel, van még 69.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[92,56] Az erdőt síkság váltja fel.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf bal vállát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a változatos morf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a harcias morf fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a harcias morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A harcias morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 3 tolmokov-koktélt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Fist Fighter orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy csodák kútját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [93,57] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy mágiamorfáló. {támadása: 17.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló farkát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló nyakát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a mágiamorfáló jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vashegyű nyíl felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy brutális morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [94,57] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 39.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya! {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya farkát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [28 pontot használtál fel, van még 11.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: h 233 5 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 14, 11.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 229 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY)
A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán!

GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa ütéseknként okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül.

RÚNAKAVICS (2233. TÁRGY)
Valaki varázsjeleket karcolt egy közönséges folyami kavicsba, de vajon miért? Kicsit megtisztogatod a felületét és rögtön felismered a Föld és a Levegő rúnáját, te pedig éles logikáról téve ismét tanúbizonyságot (hiába, az évek és a rutin) egyből rájössz, hogy valószínűleg a fizikai varázslatokat erősíti a tárgy és nem kacsázásra használta megalkotója. Nem is tévedsz, amíg nálad van a rúnakavics, minden ilyen varázslatod szintenként eggyel többet fog sebezni. Átadni semmiképp sem fogod senkinek.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2233 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy rúnakavicsra!)

BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY)
A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver.

KARAKTERLAP

Saitama, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr ministránsa vagy. Papi hited: 66. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 21 (26) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 22 Támadás: 20 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 18 Életpont: 290/290 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (24) Varázspont: 201/1 Pénz: 4344 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/2 Pszi pont: 21/12
Eddig összesen 570 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 123 TP-t kaptál. Jelenleg 233 888 TP-d van. A következő szinthez még 26 112 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, élőholt quwarg, miksziszi húsgólem. A 81. fordulódban 50365 arany került a bankszámládra. 50605 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/34 (+33%) szúrófegyverek: 11/0 vágófegyverek: 11/30 (+11%)
lőfegyverek: 6/28 dobófegyverek: 17/40 (+21%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
94,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 132 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/94 (+30%) 2. nyomkövetés: 6/18 (+59%) 3. mászás: 8/67 (+16%)
4. csapdakészítés: 7/23 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/85 (-900%) 6. gyógyítás: 19/11
7. titkosírás: 1/86 8. felderítés: 2/86 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/35
10. teológia: 9/50 (+27%) 11. taumaturgia: 15/51 (+28%) 12. szerencsejáték: 4/86
13. versengés: 7/74 14. harcművészetek: 15/30 15. zene: 2/75
16. szörnyismeret: 7/62 17. pszi: 4/90 (+3%) 18. zárnyitás: 2/16
19. vadászat: 5/99 20. bányászat: 6/37 21. testépítés: 4/62 (+8%)
22. főzés: 3/66 (+22%) 23. csapatmunka: 2/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 10% életerő alatt 10 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
éltető morf (#7625), brutális morf (#7620)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) pszi-ernyő (#64)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
csillagapród (#7215) (málhás: +51 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 17, 18, 22, 50, 51, 52, 53, 54, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 16.
Kész: 1, 5.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 65, az összesen kapott pontszám: 6500. (összesen ölhető: 708 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 338 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 göcsörtös bunkó (#123) 1 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2)
3 orgyilkos tőr (#225) 1 sallank karom (#128) 5 spiritusz (#170)
1 varázskő (#305) 1 vashegyű nyíl (#176) 7 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
154 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 aranyló ugarhéj (#100)
1 csontszablya (#64) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 kék orchidea (#68)
1 ork csodaszer (#1228) 1 sárga morfplazma (#2447) 4 tolmokov-koktél (#351)
7 ugh méreg (#166) 9 vas dobónyíl (#189) 2 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95
50
51
52
53
54
55
56
57
58
(91,55) szőrös pók (#100), phua-kúp (#372), szent liget (#439)
(92,55) grok-képződmény (#149), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 21. jellempróba, púpos burástyák (#92), bundás csirmáz (#93)
(92,56) változatos morf (#7626), harcias morf (#7619), művészi porolit (#720)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), Quirov (#975)
(93,57) mágiamorfáló (#7623), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, 41. jellempróba, művészi porolit (#720)
(94,51) rájanyékek (#58), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), élőholt quwarg (#202)
(94,52) az 51. labirintus bejárata, relikviagyűjtő háza (#2239), ork bérgyilász (#781)
(94,53) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), egy gnóm férfi, Békés Bodin (6124. kalandozó)
(94,57) márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek