Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 7. 9h:25' EZ A 140. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD 141. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5881 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
ee 295 45 714 | eladod a 295. tárgyat a 45. tárgyat a 714. tárgyat |
ea 123 1 | eladod a 123. tárgyat 1 |
ea 64 2 | eladod a 64. tárgyat 2 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 599 | bemész az 599. épületbe |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) Elhajítod a vacak pattanóböde trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes autentikus vámpír trófeát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [94,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szürke rinocérosz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [93,106] A síkságot ritka erdő váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a kardfogú fülemüle bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a süvítő rája jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [91,106] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [90,106] A dombság átmegy hegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bíbor szulfagor. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lény tüzet köp rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bíbor szulfagor bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [88,107] Továbbra is magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
be 42 | bemész a 42. titkos labirintusba |
lm 2 905 3 | mozogsz 2 905 3 |
lm 900 4 13 | mozogsz 900 4 13 |
lm 905 14 900 | mozogsz 905 14 900 |
lm 15 16 15 | mozogsz 15 16 15 |
lm 905 14 900 | mozogsz 905 14 900 |
lm 13 4 902 | mozogsz 13 4 902 |
lm 3 900 1 | mozogsz 3 900 1 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
* 4. BP: | alakváltás 13 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.) |
HARCBAN HASZNÁLHATÓ VARÁZSLATOK Eljött hát az idő! Most már nemcsak a buta harcosoknak való, erőt és ügyességet igénylő fegyveres harccal győzedelmeskedhetsz a csatákban, hanem mély koncentrációt igénylő támadó és védekező varázslatokkal is. Ilyen varázslatokat kétféleképpen szerezhetsz: papi támadó és védekező varázslatokat az istenedtől kaphatsz, bizonyos küldetések teljesítése után; a rúnavarázslatokat pedig varázslómesterektől tanulhatod meg, kemény pénzekért. Ezenkívül idővel elsajátíthatsz bizonyos pszi támadó és védekező képességeket is. Hogyan is működnek ezek a varázslatok/pszik? Először is, kizárólag csatában működnek. Ha harcra kerül a sor, akkor fogod őket használni. Az, hogy milyen varázslatokat választasz, bizonyos feltételes parancsoktól függ. Egyrészt, megadhatsz konkrét Feltételes Támadó/Védekező Varázslat parancsot: FTV <varázslat> <faj/kalandozó/szörny/szint>. Ha a megadott lénnyel találkozol, (ill. szint esetén olyan lénnyel, amely legalább a megadott szintű) akkor az 1. paraméterben meghatározott támadó ill. védekező varázslatot fogod használni. Ha szintet adsz meg, annak 10 és 89 között kell lennie (és ebből következik, hogy az ilyen sorszámú lényekre nem is tudsz személyre szóló FTV-t kiadni). Mivel egy harcban egy védekező, majd egy támadó varázslatot mondasz el, így egy lényre max. 2 FTV parancsod lehet érvényben. Összesen max. 59 FTV parancsod lehet kiadva. Az üres FTV parancs az összes érvényben levő FTV-t törli, egy adott paraméterű FTV újbóli kiadása csak azt az FTV parancsot törli. Ha olyan szörnnyel kerülsz szembe, amelyre nincs kiadva FTV parancs, akkor megvizsgálod, hogy egyáltalán érdemes-e rá varázslatot pazarolni. Ehhez a Feltételes Varázslat Használat: FVH <szint> paranccsal meg kell adni, hogy milyen szintű ellenfelektől kezdve fogsz varázslatot használni. (Kalandozók ellen mindig használsz varázslatot, ha tudsz. Ha csak kalandozók ellen akarsz varázsolni, FVH 99-et írjál. Az FVH 0 azt jelenti, hogy mindenki ellen használsz varázslatot. Ha senki ellen nem akarsz varázslatot használni, FVH 100-at írj.) Ilyen esetekben ugyan automatikusan választasz, de nem az összes, meglévő varázslatod közül: ennyi gondolkodásra nincs lehetőség harci szituációban. Megadhatsz egy Támadó és egy Védekező Varázslat Listát (azt, hogy egy listában hány varázslat lehet, a taumaturgiád és teológiád közül a nagyobb határozza meg: ha ez csak egyes, akkor egy varázslat lehet minden listában, ha 2-3 a taumaturgiád/teológiád, akkor kettő lehet minden listában, stb., egészen a max. 10 varázslat/listáig, 19-es teo./taum. esetén) és ebből fogsz választani. Mindkét listába a TV <varázslat> paranccsal rakhatsz be, ill. törölhetsz belőle. Harc esetén megpróbálsz ezekből a listákból a legokosabban választani. Először mindig egy védekező varázslatot választasz. Nem fogsz olyan varázslatot választani, amelyre az adott helyzetben BIZTOS, hogy nincs szükség. Ha van olyan varázslat, amelyre biztosan szükség lesz, azt fogod választani. Ezután jön a támadó varázslat. Nem választasz olyan támadó varázslatot, amelynek az adott szituációban nem lenne semmi értelme, ill. ellenfeled immunis rá. Az immunitás jelentheti azt is, hogy a másik épp most rakott fel egy olyan, LÁTHATÓ védekező varázslatot, amely úgyis megvédené. Az persze előfordulhat, hogy egy LÁTHATATLAN varázslat meg fogja védeni. A fennmaradó lehetőségek közül azt a varázslatot választod, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Ha a listán nincs sebző varázslat, akkor nem sebzőt választasz. Egy varázslatot nem választasz, ha nincs rá elég varázslatpontod, ill. nincs birtokodban a szükséges anyagi komponens. Az FTV listába speciális, szörnycsoportokra kiadott feltételes varázslatok is állíthatók, melyeknek sorszáma jelenleg a következő: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097 szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövő lények. 1. Példa: Kiadod az FTV 29 1 varázslatot. Minden szembejövő emberre, akivel harcolni kényszerülsz, a 29. varázslatot fogod használni. 2. Példa: Kiadod az FVH 5, TV 29 és TV 30 varázslatokat. 5. vagy magasabb szintű ellenfelek esetén el fogod mondani a 30. védekező és a 29. támadó varázslatot. 3. Példa: Kiadod a TV 31, TV 29 parancsokat. (A 31. varázslat tűzsebzést okoz.) Tegyük fel, hogy az ellenfél felrak egy tűz ellen védő varázslatot. Mivel ez egy látható védekező varázslat, úgy döntesz, hogy nincs értelme a 31. varázslatot használni, ezért a 29. fogod választani. Megjegyzés: Nincs olyan támadó és védekező varázslat, amelyeknek ugyanaz lenne a sorszáma, tehát a sorszám egyértelműen meghatározza a varázslat típusát is. |
TANÁCSOK A HARCBAN HASZNÁLHATÓ VARÁZSLATOKKAL KAPCSOLATBAN Az FTV parancsot akkor érdemes használni, ha egy kalandozó ellen készülsz, akiről már tudod, hogy milyen támadó és védekező varázslatot szokott használni. Ha pl. tudod, hogy mindig tűzzel támad, készíts be ellene egy tűztől védő varázslatot. Ha tudod, hogy általában tüskepajzzsal védekezik, akkor olyan varázslattal támadj rá, amelyről tudod, hogy ez a varázslat nem véd ellene. A másik, hasznos felhasználása az FTV-nek, ha tudod, hogy egy adott szörny esetén a T/V Listádból nem az a varázslat kerülne kiválasztásra, amely a legoptimálisabb. Ilyenkor az adott szörnyre add meg az FTV-t. Egyéb esetekben célszerű a T/V Listára bízni a választást. Ha a harcokban nem akarsz védekező varázslatot használni, csak támadót, a V Listába ne rakj semmit. Ha csak a V listába raksz, akkor pedig csak védekező varázslatot fogsz használni. A V listában az első varázslat lehetőleg valamilyen általános célú (védettséget, szerencsét javító) varázslat legyen, amely minden szituációban hasznos. A többi varázslat lehet specifikusabb (tűz, sav ellen védő). Így, ha specifikus támadást használó lénnyel kerülsz szembe, akkor a gép az utóbbiak közül mindig kiválasztja a legmegfelelőbbet, egyébként az első varázslatot használod. Megteheted azt is, hogy csak specifikus támadások ellen védő varázslatokat készítesz be, mert nem fogod őket elmondani, csak akkor, ha az ellenfél aurájában ott vibrál a támadó varázslatok használatának képességét jelző halványvörös. Támadó varázslatoknál célszerű mindig a lehető legjobb varázslatokat bekészíteni. Minél jobban különbözzenek a varázslatok típusai (szörnyre és kalandozóra ható, mérgező, tüzet sebző összeállítás jobb, mint három tüzet sebző). Mindig vigyázz arra, hogy legyen nálad a megadott varázskomponensekből. Ha egy adott szituációban nem használtál egy varázslatot, amit szerinted kellett volna, ne reklamálj a játékvezetőnél: valószínűleg meg volt az oka, hogy a T/V lista nem választotta ki. A T/V lista egyébként sem midenható, mindössze egy sokkal jobb megoldás pl. a véletlenszerű választásnál. A tudatosabb varázslathasználathoz alkalmazd az FTV parancsot. |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY) Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó... |
BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY) Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY) Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését. |
Erő: | 26 | Szint: | 15 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 262/169 | Jellem: | semleges (-14) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 103/102 | Pénz: | 98 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 10/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 19/72 (+14%) | ütőfegyverek: | 4/81 |
lőfegyverek: | 14/76 | dobófegyverek: | 2/45 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/39 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 3/87 (+17%) | 3. mászás: | 6/51 |
4. csapdakészítés: | 9/21 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/24 | 6. gyógyítás: | 46/6 |
7. titkosírás: | 3/65 | 8. felderítés: | 2/79 | 9. teológia: | 5/72 |
10. versengés: | 1/47 | 11. zene: | 6/78 (+20%) | 12. szörnyismeret: | 4/80 |
13. zárnyitás: | 1/5 | 14. vadászat: | 7/103 | 15. bányászat: | 10/31 (+10%) |
16. főzés: | 4/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 3 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. Az új képesség készen van, de még 24 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752. |
Összsúly: 64.94 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | csontszablya (#64) | 1 | elit csatavért (#295) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
2 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
50 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
2 | fáklya (#36) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | ||||
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | grákó denevér (#25) | ||||
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | ||||
woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | ||||
manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | ||||
görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | ||||
Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | ||||
százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | ||||
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | ||||
umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | ||||
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | ||||
tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | ||||
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | ||||
árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | ||||
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | ||||
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | ||||
trikornis (#104) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ||||
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | ||||
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | ||||
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | ||||
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | karmos tankány (#137) | ||||
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | ||||
pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | ||||
dehidrátor (#151) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | nómenklatúra (#158) | ||||
hadroszaurusz (#162) | bávatag golombár (#165) | orgoró (#170) | óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | ||||
dögkeselyű (#174) | ongóliant hadúr (#178) | gnóm szolgáló (#181) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | ||||
részeg kalandozó (#187) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | magnetikus praglonc (#200) | quwarg harcos (#201) | ||||
élőholt quwarg (#202) | kneopatikus mollusk (#209) | joviális m.szockó (#211) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | ||||
pszi elementál (#221) | pordémon (#253) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | ||||
khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | ||||
bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) | ryuku ostromteknős (#362) | fekete amőba (#364) | dombi yeti (#366) | ||||
kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | halálhozó (#419) | yeti poronty (#638) | ||||
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) | ||||
ork bérgyilász (#781) | Jerome (#956) | Shandul (#959) | Métely (#7000) | Öregsámán Krough (#7008) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) |
ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) |
rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) |
lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) |
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) |
bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) |
bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) |
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | tábla (#120) | jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) |
rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) |
sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) |
virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) |
ezüst karkötő (#158) | vassisak (#160) | borostyán függő (#162) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) |
ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) |
vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | vas dobónyíl (#189) | obszidián függő (#195) |
trófea nyaklánc (#196) | karbin plazma (#199) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) |
ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) |
dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) |
varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tatu dob (#234) |
dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) | tüskecsapda (#242) |
kvazár (#244) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | nehezék (#258) |
szopókő (#259) | friss csatamező (#262) | remák szív (#264) | fülemüle agyar (#267) | purifikátor háj (#269) |
aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | elit csatavért (#295) | kőszem (#304) |
réz papi karkötő (#307) | varkaudar csizma (#317) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | phua-kúp (#372) |
fény szentélye (#376) | moa gyöngy (#378) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
aranypikkely (#415) | bogyógránát (#430) | Vlagyimir szobra (#433) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
erődítmény (#488) | Hősök csarnoka (#496) | Arénagödör (#497) | Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) |
rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) | nektoraf faggyú (#667) | szulfagor agyar (#677) |
manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | etra hályog (#712) | berzerker tüske (#713) | rőtmanó kacagány (#714) |
művészi porolit (#720) | örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | csodák kútja (#1096) | varkaudar csont (#1113) |
örökkéval.smaragdja (#1115) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | Ramirez feszítővasa (#1261) | Métely páncélja (#1562) | tündöklő szobor (#1587) |
Kalmárok Kémgömbje (#1589) | elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) | Khór szobra (#1824) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KLD [1. par.] - küldetés teljesítése KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstől TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |