Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 9. 12h:24' EZ A 140. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD 141. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5881 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
vi 7 3 30 | viselkedésed: 7 3 30 |
ba | nem támadod parancsok törlése |
ba 104 165 989 | nem támadod a 104. szörnyet a 165. szörnyet a semleges jelleműeket |
ba 990 | nem támadod a jó jelleműeket |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 9 249 | felt. lőfegyver haszn. 9 a 249. tárggyal |
tf 5 | fejleszted az 5. tulajdonságodat |
ef 4 501 | energia fejlesztése 4 |
gyk 6 10 | gyakorolsz a 6. tárggyal 10 pontért |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [86,109] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Látsz egy kazmárt. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet.
kt 205 | elkészíted a 205. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [84,107] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő hattyúkirály mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hattyúkirály testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a hattyúkirály testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Belecsipked a hattyúkirály a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 hattyútollat. (ld. enc.) (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [83,106] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [82,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy királygyík. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [81,105] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 742 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 11%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
f 267 | kísérletezel a 267. tárggyal |
f 677 | kísérletezel a 677. tárggyal |
bpb | bef. parancs berakása: |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
* 4. BP: | alakváltás 13 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 23 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY) Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak. |
HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY) Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben. |
AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől. |
Erő: | 26 | Szint: | 15 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 262/176 | Jellem: | semleges (-14) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 103/103 | Pénz: | 63 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 10/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 19/82 (+10%) | vágófegyverek: | 1/4 (+104%) |
ütőfegyverek: | 4/88 (+7%) | lőfegyverek: | 14/76 | dobófegyverek: | 2/56 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/59 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 3/87 | 3. mászás: | 6/51 |
4. csapdakészítés: | 9/26 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/24 | 6. gyógyítás: | 46/6 |
7. titkosírás: | 3/65 | 8. felderítés: | 2/79 | 9. teológia: | 5/72 |
10. versengés: | 1/47 | 11. zene: | 6/98 (+20%) | 12. szörnyismeret: | 4/80 |
13. zárnyitás: | 1/5 | 14. vadászat: | 7/103 | 15. bányászat: | 10/51 (+20%) |
16. főzés: | 4/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. Az új képesség készen van, de még 22 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752. |
Összsúly: 62.77 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
35 | arany (#50) | 8 | kaja (#2) | 3 | lajhár csont (#236) | |||
3 | spiritusz (#170) | 54 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 1 | dorony tüdő (#212) | 6 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | smirglilevél (#29) |