92. forduló, 94. forduló, Takhisis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 22. 9h:53'
EZ A 427. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
428. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2869
SZÁMLA : XXXX

TAKHISIS KALANDJAI


44 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,18] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy szutykos remák trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Arthemis Amarth. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre babarózsaszín. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy pattanóböde trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy vérfürdető magszim trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Storm. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 3. napon egy fekete hajú, piros szemű alakváltó férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Rögvest segítségért kiáltasz. Szerencsére egy őrjárat épp a közelben van, és a tolvaj után ered.
A 3. napon összefutsz Bossyval. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy animált hókutya trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
A 4. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Földrengető trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sylvia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Apa Tifusz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 8. napon összefutsz Sylviával. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Földrengető trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Tork Bendor csomagját. Találsz benne 1 nap szimbólumot.
A 11. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mennydörgő Traktor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 16. napon összefutsz Mennydörgő Traktorral. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy karmos tankány. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 18. napon ismét találkozol Arthemis Amarth-tal. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Zaislo, amikor összefutottatok, adott neked egy nagy vaspajzsot, egy varkaudar szablyát (ld. enc.), egy varkaudar csizmát (ld. enc.), egy ryuku köpenyt (ld. enc.) és egy denevér szimbólumot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 2. KP: használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

a 114 5518 100 átadod a 114. tárgyat az 5518. kalandozónak (100 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 220.]

kf 161 2 kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

kf 140 317 693 kézbeveszed/felveszed a 140. tárgyat a 317. tárggyal a 693. tárgyat
A nyakadba akasztod a denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

kf 516 1 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

fgy 40 40 1 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 1027 tapasztalati pontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Csilingelő aprópénz után kutatsz a zsebeidben, de hiába: egy árva aranyérméd sincs. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Csilingelő aprópénz után kutatsz a zsebeidben, de hiába: egy árva aranyérméd sincs. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Aranyérmét keresgélsz, hogy a csodák kútjának ásítozó torkába hajíthasd. Mivel azonban nincs nálad, erről most le kell mondanod. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Vágyakozó izgatottságban keresel pénzt a zsebeidben, csak egyetlen egy aranyérmét, amit a kút üreges belsejébe hajíthatnál. Rendkívül elkedvtelenedsz, hogy semmit nem találsz. Lógó orral indulsz tovább. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Vágyakozó izgatottságban keresel pénzt a zsebeidben, csak egyetlen egy aranyérmét, amit a kút üreges belsejébe hajíthatnál. Rendkívül elkedvtelenedsz, hogy semmit nem találsz. Lógó orral indulsz tovább. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Aranyérmét keresgélsz, hogy a csodák kútjának ásítozó torkába hajíthasd. Mivel azonban nincs nálad, erről most le kell mondanod. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

kno 12 6 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[99,17] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+37 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).

(Továbbmész...) [100,16] Folytatod sétádat a házak közt.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [60 pontot használtál fel, van még 157.]

ve 713 2 megveszed a 713. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,15] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork bérgyilász nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork bérgyilász jobb lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 47, gyógyulás: 15, összesen: -32 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-5 életerő.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 147.]

be 598 bemész az 598. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A lény végigmér, majd megfordul, és elindul felfelé a torony belsejében vezető csigalépcsőn. Remegve indulsz utána. A falakból halványan foszforeszkáló fénnyel megannyi bűvös rúna figyelmeztet: elég egy rossz mozdulat, és halálodon vagy! Odalent tompa döndüléssel bezárul az ajtó. Ajjaj, nincs visszaút... Már azt hiszed, órák óta gyalogoltok, amikor elérkeztek egy nagy vasajtóhoz, amelyet a gólem szélesre tár. Odabent misztikus félhomály fogad - azonban a padlóról felszivárgó halvány ködben is kirajzolódik egy plafonig érő, megrakott könyvespolc és egy különös, de egyben undorító anyagokkal megrakodott íróasztal. Az asztaltól felkel egy fekete köpenybe burkolódzó alak, és rekedt hangon üdvözöl.
- Egyike vagyok a világégést túlélt nyugati nekrosz mágusoknak. Bár hatalmam nagy, manapság egyre kevesebb tanítvány érkezik, aki szeretné a mágia tudományát elsajátítani. Téged is a tudásszomj hajtott, vagy csak a hétköznapi kíváncsiság? Ha az utóbbi... - fejeddel sietve nemet intesz, látva, hogy a mágus egy hosszú, fekete obszidián kőben végződő botért nyúl. - Jól van. Tehát tanulni akarsz. - nyugszik meg a varázsló. - A tandíj: az, hogy megtanuljál varázsolni, 30 aranyba kerül. Ha már követsz egy istent, akkor valamennyire járatos vagy e tudományokban - akkor erre nincs szükség. Az, hogy megtanítsalak a támadó és védekező varázslatok használatára, újabb 50 aranyba kerül. Istened esetleg már erre a tudományra is kitanított. Ha mindkét tudást birtoklod, hozzáláthatsz a varázslatok elsajátításának. Minden varázslat, amelyet megtanítok, szintén pénzbe kerül. Lesznek varázslatok, amelyeket csak akkor leszek hajlandó megtanítani, ha már elég tapasztalt vagy a taumaturgia tudományában. Fontold meg a lehetőségeidet, és térj vissza, ha döntöttél! - Ezzel a mágus utadra bocsát. [A legközelebbi BE <torony> paranccsal, ha 1.) még nem tudsz varázsolni, és van 30 aranyad, megtanulsz; 2.) ha már tudsz varázsolni, de még nem ismered a harcban alkalmazható varázslatok titkát, ezt fogod megtanulni 50 aranyért; 3.) már tudsz mindent, akkor a BE parancs hatására listát kapsz arról, hogy a mágus mely varázslatokat és mennyiért hajlandó megtanítani. Ezeket a Varázslat tanulás: VTN <varázslat szám> paranccsal sajátíthatod el. Ezt a parancsot azon a mezőn kell kiadnod, ahol a torony áll, de nem szükséges előtte BE parancs. Egy sikeres VTN parancs kiadása 35 TVP-be kerül.]
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus sajnálkozva fogadja a hírt: nincs a birtokodban a tanuláshoz szükséges összeg. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 137.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

ve 713 2 megveszed a 713. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 97.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 57.]

tf 4 27 fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-1 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY)
Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban.

VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY)
A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY)
Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézből kovácsolt nap-szimbólumot Raia követői viselik. A nap felé fordítva vakítóan felerősíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások elleni védettséged. A nap szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

KARAKTERLAP

Takhisis, egy vörös, kontyos hajú, piros szemű mutáns nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon tanítványa vagy. Ez a 93. fordulód.

Erő: 17 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 148 cm
IQ: 23 (26) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 Életpont: 214/68 Jellem: gonosz (54) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 Varázspont: 228/130 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 149/185
Eddig összesen 338 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2117 TP-t kaptál. Jelenleg 106114 TP-d van. A következő szinthez még 13886 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, nómenklatúra, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 18
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 18

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 28 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 9 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 28 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 2
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 18 12. taumaturgia: 16 (+6)
13. szerencsejáték: 1 14. harcművészetek: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 19 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 5 20. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), vadász varkaudar (#108) (csak egyszer), gonoszok (#988), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Éjharcosok (#9131), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * nagy vaspajzs (#161) 1 * ryuku köpeny (#693) 1 * varkaudar csizma (#317)
$1 csontszablya ($64) 1 kőkalapács (#13) $1 orgyilkos tőr ($225)
1 * varkaudar szablya (#516)
1 borostyán függő (#162) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 nap szimbólum (#141)
$4 aranypikkely ($415) 1 fáklya (#36) 1 ork csodaszer (#1228)
14 kaktusztüske (#114) 2 mákrózsa virág (#56)

Összsúly: 10.63 kg Megterheltség: 24%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 csontszablya (#64) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 ork csodaszer (#1228)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,15) ork bérgyilász (#781), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), orgyilkos (#131)
(99,17) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(100,16) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), szopógödör (#177)

Üzenet küldése a karakternek