Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 13. 12h:11' EZ A 141. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD 142. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5881 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
ef 2 501 | energia fejlesztése 2 |
f 166 | kísérletezel a 166. tárggyal |
f 15 | kísérletezel a 15. tárggyal |
se 23 | segítesz: 23 |
jlk 4226 | jelszó kimondása 4226 |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza jobb első lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a massza teknőcpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 karbin plazmát. 334 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 4 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 761 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 50, gyógyulás: 8, összesen: -42 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Fúvócsővel céloz Rád ellenfeled, majd lő. Feléd repül 4 ubuk tüske. Pár lövedéke átjárja a fejedet. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az árnymanó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az árnymanó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mandibulakaszával az árnymanó párszor kilyukasztja a fejedet. (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +27 ÉP.) Árnyéktőrrel az árnymanó megkarcolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +5 ÉP.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} {Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 212, gyógyulás: 44, összesen: -168 ÉP}
(Továbbmész...) [74,90] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork sámán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán jobb vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sámán erszény (ld. enc.). 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [74,89] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié.
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A surranó kígyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [74,87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy csodabazárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,86] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
m 8 2 1 | mozogsz északra, keletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [77,84] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy phua-kúp van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 8 | mozogsz északra |
Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gyk 249 30 | gyakorolsz a 249. tárggyal 30 pontért |
gyk 28 10 | gyakorolsz a 28. tárggyal 10 pontért |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
* 4. BP: | alakváltás 13 |
* 5. BP: | keresed a 42. szörnyet |
VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY) Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!) |
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY) Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot. |
SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal. |
Erő: | 26 | Szint: | 15 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 262/156 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 103/96 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 10/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/27 (+6%) | szúrófegyverek: | *19/100 (+2%) | vágófegyverek: | 1/4 |
ütőfegyverek: | 5/20 (+6%) | lőfegyverek: | 14/76 | dobófegyverek: | 3/37 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/79 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 3/87 | 3. mászás: | 6/73 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 9/41 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/24 | 6. gyógyítás: | 46/35 (+29%) |
7. titkosírás: | 3/85 (+10%) | 8. felderítés: | 2/109 (+12%) | 9. teológia: | 5/92 |
10. versengés: | 1/47 | 11. zene: | 7/28 | 12. szörnyismeret: | 5/6 (+8%) |
13. zárnyitás: | 1/5 | 14. vadászat: | 8/13 | 15. bányászat: | 10/71 (+10%) |
16. főzés: | 4/72 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. Az új képesség készen van, de még 18 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752. |
Összsúly: 62.57 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | sámán erszény (#650) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
11 | ubuk tüske (#131) | 6 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |