Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 3. 9h:18' EZ A 133. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD 134. játékheted kezdete: szept. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5858 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [110,37] A sík vidéket bozótos váltja fel. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök?
(Továbbmész...) [111,37] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. (ld. enc.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [113,37] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-4 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [114,37] A bozótost dombság váltja fel. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy jégtroll került az utadba. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (45 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: aurach fog, 4 szárnyas hernyó, 3 borkonyó bibe, gyöngymangó, távcső. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a jégtroll jobb lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A jégtroll péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 2.]
szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
* 1. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY) Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető. A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre. |
MŰVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY) "Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyűséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserődet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettől az átkozott gusztustalanságtól." Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Művészi és tudati energiájuk segítségével az Idő Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylő, kavargó porszemekből álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti művészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építőt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó művésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerű művelet, igencsak sok időt kell rászánnia a Porcsinálta művésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-től nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelő kiegészítésekkel. Eme műnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezőn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerűen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a művészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentős... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építőjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerőseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod? |
JÉGTROLL (164. SZÖRNY) A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést... |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 13 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 484 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 197/50 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 (26) | Varázspont: | 152/62 | Pénz: | 62 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 7/7 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 2 |
dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 27 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 4 (+1) |
10. taumaturgia: | 11 | 11. versengés: | 2 | 12. harcművészetek: | 16 |
13. zene: | 18 (+1) | 14. szörnyismeret: | 3 | 15. zárnyitás: | 10 |
16. vadászat: | 11 | 17. bányászat: | 10 |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 6 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
Összsúly: 61.05 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aurach fog (#657) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | távcső (#42) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | óndarab (#85) |