Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 2. 9h:09' EZ A 113. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD 114. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3255 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 83 életpontot sebeztél. Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
* 1. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 615. tárggyal a 673. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat az 538. tárggyal a 723. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat az 1345. tárggyal az 1530. tárgyat |
vv 71 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
ek 40 8 | t. energia kisütése: 40 8 |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
h 1894 2 | használod az 1894. tárgyat |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
ek 7 7 13 | t. energia kisütése: 7 7 13 |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
(Továbbmész...) [205,105] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo törzsfő közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a zoloboo törzsfő jobb lábát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo törzsfő bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 57 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zoloboo törzsfő megcsapja a fejedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 1708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 59, gyógyulás: 3, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [205,106] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy quwarg parafenomén. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg parafenomén bal első lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 77 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-41 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 életpont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 67 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-40 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 171, gyógyulás: 34, összesen: -137 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy téfea-agy felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 50, gyógyulás: 15, összesen: -35 ÉP}
kf 1623 366 1657 | kézbeveszed/felveszed az 1623. tárgyat a 366. tárggyal az 1657. tárgyat |
kf 441 1158 467 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1158. tárggyal a 467. tárgyat |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a norpadolótika bal oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Möszehát pajzzsal súrolod a norpadolótika testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 39, gyógyulás: 2, összesen: -37 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza nyakát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a massza jobb szárnyát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a massza testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 44 életpontot sebeztél. Csápjaival a massza lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a massza farkát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a massza farkát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. Csápjaival a massza lecsap a bal karodra. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. 3488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 123, gyógyulás: 16, összesen: -107 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
kf 737 615 673 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 615. tárggyal a 673. tárgyat |
v 15 135 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [206,108] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy kentaurusz. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [205,109] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din szentélyét. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy borkonyó cserje van. Nyugatra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy quwarg tűzköpő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 életpont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 57 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a quwarg tűzköpő fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg tűzköpő egyik karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-40 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 158, gyógyulás: 31, összesen: -127 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 életpont.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 2 fekete gyöngy. 3118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 65, gyógyulás: 27, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [206,110] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy borkonyó cserjét. Keletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délkeletre egy gumifa van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din szentélye van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [206,111] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 170 életpontot sebeztél. A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 102 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2205 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 22, gyógyulás: 31, összesen: +9 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 57 életpontot sebeztél. A Krogan, a pusztító újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 67 életpontot sebeztél. A Krogan, a pusztító pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 223, gyógyulás: 44, összesen: -179 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a halálhozó testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) Möszehát pajzzsal súrolod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 42 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 113, gyógyulás: 22, összesen: -91 ÉP}
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
h 949 1 | használod a 949. tárgyat |
h 949 1 | használod a 949. tárgyat |
h 949 1 | használod a 949. tárgyat |
h 949 1 | használod a 949. tárgyat |
h 949 1 | használod a 949. tárgyat |
kut 949 | kutatsz 28 pontért |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 673. tárgyat a 615. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 687. tárggyal a 709. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
QUWARG ÉKKŐ (2064. TÁRGY) Valamilyen ismeretlen, szerves anyagból levő kis kavicsot tartasz a kezedben. Ahogy vizsgálgatod, rájössz, hogy amíg a testedhez ér, felerősíti a kí képességeidet, ha azok elérnek egy bizonyos mértéket. Számszerűleg ez +4 harcművészetet, +2 támadást és +1 sebzést jelent, ha van legalább 20-as harcművészeted. Hogyan tudod a legegyszerűbben a testedhez érintve tartani? Tűzd a ruhádra kitűzőként! Ráadásul olyan apró, hogy nem foglalja a helyet más kitűzők elől. Az biztos, hogy nem adod oda senkinek. |
TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség per kettő mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26. |
Erő: | 22 (23) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 250 cm |
IQ: | 30 (36) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 352 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/11 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 394/339 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 22 (54) | Varázspont: | 599/24 | Pénz: | 282 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 36/5 | Pszi pont: | 83/25 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/34 | ökölvívás: | 4/62 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 31/20 (+11%) | ütőfegyverek: | 2/0 | lőfegyverek: | 2/0 |
dobófegyverek: | *26/100 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 206,111 |
Kedvenc táborhely: 180,95 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/56 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 20/33 (+47%) | 3. mászás: | 9/16 |
4. csapdakészítés: | 10/36 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/35 | 6. gyógyítás: | 1/27 |
7. titkosírás: | 14/16 (+1307%) | 8. felderítés: | 6/86 (+32%) | 9. szörnyidomítás: | 5/8 |
10. teológia: | 16/25 (+98%) | 11. taumaturgia: | 32/38 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 6/10 |
13. versengés: | 3/2 (+9%) | 14. harcművészetek: | 14/20 (+6%) | 15. zene: | 12/89 (+35%) |
16. szörnyismeret: | 18/30 (+25%) | 17. pszi: | 12/7 (+20%) | 18. zárnyitás: | 8/0 |
19. vadászat: | 1/46 | 20. vitalitás: | 1/0 | 21. bányászat: | 10/27 (+76%) |
22. testépítés: | 1/0 | 23. úszás: | 2/41 | 24. főzés: | 11/3 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod vadászkutyát (#143) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
orgyilkos (#131), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), halálmadár (#351), trikornis herceg (#261), massza (#217) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), csápos otagi (#395), vezérfarkas (#748), Zinthurg (#180), kentaurusz (#762), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | alpesi tehén (#91) | lángcsóva (#31) | >> | 89. szintű lényekre | |
lángcsóva (#31) | >> | karmos tankány (#137) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
lángcsóva (#31) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | roguena (#779) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | villámcsapás (#50) | >> | Raia szent lovagja (#239) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | 50. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | vadász quwarg (#241) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | izomernyesztés (#33) | >> | umbatari bromag (#770) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | villámcsapás (#50) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tüskepajzs (#30) | >> | uzbány (#102) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 162, pontszámod: 1956. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) illúziófegyver (121) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) testépítés II (209) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) vadászidény (351) egyesített erő (363) a Szörny érintése (375) baráti mágia (378) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 372 TU szükséges.) közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
Összsúly: 149.92 kg | Megterheltség: 136% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
2 | gernim balzsam (#1894) | 8 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | drótszőr (#37) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | jégszív (#282) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | quwarg ékkő (#2064) |