Karakterszám: |
5498 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
98 |
Játékhét: |
118 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
1554 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2018. máj. 8. 15h:02' |
A következõ
fordulód táplálható: 2018. máj. 9. |
|
E-mail!
HIDRA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Épp hozzád néz be
Dharkaron, egy Türkizzöld bõrû, atletikus
felépítésû, halvány fényben derengõ szemû férfi. A Tudósok klánjának tanár
rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: Akadémiai nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, szent templomi maszk,
a ragadozó malachit karkötõje, az elfek márványgyûrûje, ozin fülkarika,
roxati üvegszem, óriás fülbevaló, az óriás vándorcsizmája, Rogan karkötõje,
a szívósság sárga öve, a káosz szürke íja, a mentát bíbor láncinge, az
entek márványgyûrûje, a tudás zafírja, xenóbõr karkötõ, a sas utazóköpenye,
az óriás ezüst nyaklánca, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Dharkaront, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Közben megvitatjátok
a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok,
persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Vendéged végül hazaindul,
de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a sziklaóriás.
[ld. enc.]
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Jószerencse 1 legenda pont árán
megvásárolta a rubin relikformázót a szövetségi kincstárból, mivel az övé
volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kicsi Cheetah, a huncut 2 legenda
pont árán megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból.
Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá
került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Snick 2 legenda pont árán megvásárolta
az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Agresszivi 1 legenda pont árán
megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
**
5. NAP ** Épp hozzád néz be
Dharkaron, egy Türkizzöld bõrû, atletikus
felépítésû, halvány fényben derengõ szemû férfi. A Tudósok klánjának tanár
rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
Akadémiai nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, a káosz terjesztõjének öve, szent
templomi maszk, a ragadozó malachit karkötõje, az elfek márványgyûrûje,
ozin fülkarika, roxati üvegszem, óriás fülbevaló, az óriás vándorcsizmája,
Rogan karkötõje, a káosz szürke íja, a mentát bíbor láncinge, az entek
márványgyûrûje, a tudás zafírja, xenóbõr karkötõ, a sas utazóköpenye, az
óriás ezüst nyaklánca, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek,
hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán
persze a kalandjaitokról is szó esik. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat:
vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az a topázcsáp.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*máj. 8.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Gommarion
felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 417.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
192.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]
kno 9 8 47 8 71 6 |
9. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot a méreted növelésére (+4 méret). Elköltesz 8
képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a zárnyitás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot
a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a javítás szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]
t 6 44 |
6. szakértelem tanulása 44 TVP-ért |
Versenyfutásra hívsz egy vadászó galetkit. Õ bólint, tetszik neki a játék.
Teli erõbõl rohantok. Talán egy picivel te voltál a gyorsabb.
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]
ep 36 32 6 |
építed a 36. épületet 32 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a fókuszgömb felhúzását. Munkád
során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Órákon át dolgozol,
izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel
eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod
más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+28%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán
edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán
is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: rubin relikformázó
(#740), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), epikus
relikviaszilánk (#931).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak
hitt a bûz márványgyûrûjét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]
kf 29126 |
bekészíted a 29126. tárgyat |
Felveszed a bûz márványgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]
z 588 10 74 |
zenélsz 588. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg
gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra
sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek... A dorony duda hangja
elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeled egy zombi herceg (#140).
*** 1. KÖR *** A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Megrohamozod a zombi
herceget. Fabatka megközelíti a zombi mestert. A zombi herceget próbálod
megsebezni. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(42 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(1 ép-t sebeztél). A zombi herceg hörögve elterül. Fabatka és a zombi
mester egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A zombi mester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
animációt. A zombi herceg csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan
zombiként). Támadod a zombi herceget. Rávágsz jobb csápoddal.
(35 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
(28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva
támadsz.
(2 ép-t sebeztél). Fabatka a zombi mestert támadja. A zombi herceg
rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz
(+3 ép) A zombi herceg regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod a zombi herceget. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lesújtasz bal csápoddal.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz.
(1 ép-t sebeztél). A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik. Fabatka
és a zombi mester egymással harcolnak. A zombi mester halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 220 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 80/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%).
Szolgáidnak 30% jut. Warnök
7. szintre lépett!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Büszkén lépkedsz, tudván, hogy
kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Nocsak, mit
találtál! 1
sötét mák ! Óvatosan begyûjtöd. Találtál egy alkalmas barlangot.
A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy
kis átokszórásban.
Szertartásosan üdvözöl
Feri, egy olyan csúnya, hogy az már szép férfi. A
Mutánsok klánjának mutáns rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik.
A következõket látod nála: zsugorító gyûrû, a remete márványgyûrûje, a
sebezhetetlenség karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a majom elit lemezpáncélja,
a torony szöges öve, a gladiátor átlátszó köntöse, a törpék vándorcsizmája,
a küzdelem kerek pajzsa, a nyomkeresés fejpántja, a gyorsaság hosszú íja,
a küzdelem sárgaréz nyaklánca, Rogan karkötõje, a puhányság köve, a remete
csepp fülbevalója, óriás fülbevaló, a természet csontamulettje, a mutáció
gyémántja, a bölcsesség karikaszimbóluma. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok.
Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ mondatod: "De egy ronda egy baromnak
születtél!" Nem késik a válasszal: "Hogy az ablakra aggatnának szellõztetni!"
Jól odamondasz neki: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz."
Dühösen kiabálja vissza: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt
a talpad alatt!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan gyenge vagy, hogy
lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?"
Nem késik a válasszal: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen
leélned, te nyöszörgõ béka!" A következõvel folytatod: "Megmagyarázzam
a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy
nem beszámítható!" Feri feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns
válasza. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+37% lélekenergia.)
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Rövid túra után lakott barlangok
közé érsz. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlók ellenére
titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Szertartásosan üdvözöl
Dharkaron, egy Türkizzöld bõrû, atletikus felépítésû,
halvány fényben derengõ szemû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja.
A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc,
az egyensúly gyûrûje, a káosz terjesztõjének öve, a ragadozó malachit karkötõje,
az elfek márványgyûrûje, ozin fülkarika, roxati üvegszem, óriás fülbevaló,
az óriás vándorcsizmája, Rogan karkötõje, a káosz szürke íja, a mentát
bíbor láncinge, az entek márványgyûrûje, a tudás zafírja, xenóbõr karkötõ,
Khazidax koponyája, a sas utazóköpenye, az óriás ezüst nyaklánca, a harcmûvész
sárgaréz nyaklánca. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ azonban
nemet int. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Dharkaron
mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok
vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és
hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon
izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan
is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Bár még
szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol.
(+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Dharkaron által meséltekbõl, megtudod,
mi az a lidérclord.
[ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Módszeresen kutatsz más galetkik
barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Egy
sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel
a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a
falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted
esetleg.
(221. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találomra kiválasztasz egy
barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlók alapján, a lakónak is kedve
volna pszionikus csatához.
Odabent fogad
Umron, egy veszélytelennek tûnõ, barátságos, vidám férfi.
A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
Yssuf tõre, az egyensúly gyûrûje, díszes villámöv, Enyészmester, a tárgyalás
gyûrûje, ozin fülkarika, a bûz kék köpenye, roxati üvegszem, az entek csontamulettje,
a remete kerek pajzsa, a tökéletesség malachit karkötõje, a hatalom rubinja,
rubin mágusbot, a villám karikaszimbóluma, a villám vándorcsizmája, a káosz
legendás lemezpáncélja, Pszichoklenész sisakja, a regenerálódás aranyozott
nyaklánca, a villám márványgyûrûje, a gepárd díszes karkötõje, vörös karkötõ.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Hidra |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-7)48 |
(-1)54 |
Umron |
Tudati méreg |
+1
méreg |
(-10)20 |
(-4)26 |
2. |
Hidra |
Pszi acéltorony |
-6 PE |
(-8)40 |
(-1)53 |
Umron |
Tudati méreg |
kudarc |
(-10)10 |
(-10)16 |
3. |
Hidra |
Pszi acéltorony |
-6 PE |
(-8)32 |
(-1)52 |
Umron |
Tudati méreg |
kudarc |
(-10)0 |
(-10)6 |
4. |
Hidra |
Pszi csáp |
+9 PE |
(-4)28 |
(+3)55 |
Umron |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-6)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+9% pszi támadás,
+9% pszi energia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Különösebb
cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Kiválasztasz
egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Drusus Maximus, egy kopasz, kreolbõrû, fekete szemû, tetovált
férfi. [aura: 1-es mágiatörés.] A Tudósok klánjának tanítómester rangú
tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Felszerelése: a teknõs gyalogos
lándzsája, az entek ónix karkötõje, a teknõs díszes pikkelyvértje, a káosz
papjának köpenye, a sün malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, az Örökkévalóság
Rubinja, a teknõs vándorcsizmája, az ellenállás díszes karkötõje, a sün
szöges öve, a titán aranyozott fülbevalója, a sün karikaszimbóluma, az
ellenállás nagy pajzsa, a teknõs szárnyas sisakja, a teknõs ezüst nyaklánca,
a teknõs márványgyûrûje, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje, az ellenállás
hosszú íja, a ragadozó keresztszimbóluma, a teknõs ezüst fülbevalója. Üdvözlõ
mondatod: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Dühösen kiabálja vissza:
"Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Jól odamondasz neki: "Mindezt a saját
kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Dühösen kiabálja vissza: "Násztáncot
járnak a fejeden a tetvek!" A következõvel folytatod: "Ha ez a legjobb
visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább
meg se mukkanj!" Drusus Maximus nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud
kétségbeesésében. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+37%
lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
v 146 11 2 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]
v 146 11 5 |
146. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]
v 146 11 8 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
m 17 6 830 1241 4212 1144 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,6) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 30) A legközelebbi feladat megoldásánál 30 lesz a válaszod.
(M 17,5) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Fehér szellemalak bukkan
elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál.
Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem juthatsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb
tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben tehemót tenyésztésével
foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos
tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik
a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 6 gombát kapott,
és az állatokat napi 5 órán keresztül világították meg Y milganddal, a
szaporulat 32 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 2-es fejadagnál,
4 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 7 volt. Amikor pedig ezt
az X állatot 4-es fejadagnál 8 óráig világították a milgandokkal, 23 volt
a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 5-ös
fejadagot adott X állatnak, és 9 óráig világította õket meg, mi lett az
eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Magabiztosan válaszolsz. [30] - Jól válaszoltál!
- hallod a síri hangot. Elégedetten mosolyogsz. (+20% lélekenergia.)
(M 18,5) A következõ terem keletre van, így arra mész. A barlang, ahová
érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat.
Ellenfeled egy ratifikátor (#151).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a ratifikátor felé. Már ott is vagy! Fabatka
megközelíti a ratifikátort. A ratifikátor közelebb jön, hogy támadhasson.
Megtámadod a ratifikátort. Lesújtasz jobb csápoddal.
(46 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez
(-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõresuhintasz
bal csápoddal.
(49 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-10 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz.
(17 ép-t sebeztél). A ratifikátor
holtan terül el. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%).
Szolgáidnak 24% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy ratifikátor agy. Fabatka
habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 17,5) A folyosó nyugatra visz. A szellem persze már nincs itt.
(M 17,4) A folyosó északra tart. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes
trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök
mágikus képességekkel ruházták fel. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák
táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (varázspontod maximális
lett.)
(M 16,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A teremben,
ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy ratifikátor
(#151).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a ratifikátort. A ratifikátor közelebb jön,
hogy támadhasson. Fabatka a ratifikátor irányába megy. Támadod a ratifikátort.
Rávágsz jobb csápoddal.
(45 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Rávágsz bal csápoddal.
(53 ép-t
sebeztél). Tüskés a bõre
(-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Trollagyarral
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(21 ép-t sebeztél). A ratifikátor kileheli
lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak
24% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 34 arany és 2 hamis arany. Fabatka
az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 17,4) A következõ terem keletre van, így arra mész. Egy régi, kopott,
de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele!
Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Kár, hogy
már kisütötted a mágiát.
(M 17,3) Észak felé mozogsz. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda
szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled
egy görényteknõc (#134) [aura: 6-os méretû 14-es szintû fog.].
*** 1. KÖR *** A görényteknõc közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
a görényteknõcöt. Fabatka a görényteknõc felé mozog. A görényteknõc téged
támad. Beléd próbál marni fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe
fúródik. Végtagjaid ledermednek. Semlegesíted a mérget. Bûze nehezen elviselhetõ
számodra.
(-7 ép.) Támadod a görényteknõcöt. Odacsapsz jobb csápoddal.
(35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal.
(34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz.
(5 ép-t sebeztél). Fabatka a görényteknõcöt támadja. A görényteknõc kileheli
lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 36/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak
is jut 21%. Fabatka zabál. (+25% jóllakottság.) Mormolsz a mágia különös
nyelvén. Létrejött egy méregsemlegesítés! (-7 vp.)
(M 18,3) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A boltíves csarnok kong az
ürességtõl.
(M 18,2) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Kavarogni kezd a por
a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély
hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot,
ha tovább akarsz menni:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa
volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben púpos molad tenyésztésével
foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos
tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik
a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 9 energiát
kapott, és az állatokat napi 2 órán keresztül világították meg Y milganddal,
a szaporulat 21 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 8-as fejadagnál,
4 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 30 volt. Amikor pedig ezt
az X állatot 5-ös fejadagnál 7 óráig világították a milgandokkal, 39 volt
a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 1-es
fejadagot adott X állatnak, és 6 óráig világította õket meg, mi lett az
eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 18,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 17,3) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A teremben csak halvány
bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 16,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 bal csáp szakértelem; [42 TVP-t használtál
fel, maradt még 211.]
m 3144 3423 2434 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,4) Délre mész tovább. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes
trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök
mágikus képességekkel ruházták fel. Kár, hogy már kisütötted a mágiát.
(M 17,3) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A teremben egy elpusztult
torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 16,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy régi,
kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy
ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel.
Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 16,4) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Ezt a helyiséget megpucolták
a torzszülöttektõl.
(M 17,4) A térkép szerint itt jobbra mész. Egy régi, kopott, de még mindig
méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges,
hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Sajnos a trón mágiáját
csak egyszer használhattad.
(M 17,5) Dél felé mész az útvesztõben. Ez egy üres, jellegtelen barlangterem.
(M 18,5) A folyosó keletre visz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 17,5) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Hideg borzongás fut végig,
ahogy belépsz ebbe a terembe.
(M 17,6) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A csarnok egy üres
keresztfolyosójára értél.
(M 16,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]
k 10 219 438 |
kaland elvállalása |
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
(10. kaland:) Ez nem ígérkezik különösebben
nehéz feladatnak, bár azért nem árt óvatosnak lenni. Yarmogurt Mossiriant
Te is ismered. Minden nap ott sétálgat a fõtéren, és az egyik közeli fogadóban
a törzsasztalánál ebédel. Elsõ pillantásra nagyon szimpatikusnak tûnik,
de Te is ismered azt a félig nyomorék egykori pincért, akit Yarmogurt vert
majdnem agyon egy nehéz székkel, amiért ráborította a levest. A terved
roppant egyszerû. Amíg Yarmogurt ebédel, Te meglátogatod a barlangját,
és kicsit körbenézel.
A barlang a úgynevezett Arany-negyedében található.
Itt laknak a leggazdagabbak, akik már ráuntak arra, hogy küzdjenek a magasabbra
költözés jogáért, és elég vagyonosak ahhoz, hogy luxus színvonalú életet
tudjanak maguknak biztosítani ezen az amúgy nyomorúságos szinten. Az Arany-negyedben
egy barlang legalább hússzor akkora, mint a tiéd, mindegyiknek több szintje
is van. A legtöbb barlangban szolgák nyüzsögnek, de szerencsére Yarmogurt
túl zsugori ahhoz, hogy sok szolgát tartson. Csak egy inasa van, azt könnyedén
el tudod kerülni. A környék szinte kihalt, kivárod, amíg az inas feltûnik
az egyik emeleti ablakban, és könnyedén beosonsz. Ha létezik a véreb, akkor
azt jó eséllyel valahol a pincében tarthatja. Hamar megtalálod a lejáratot.
Egy csöppnyi kis helyiségbe érkeztél, ami szinte üres.
[Felderítés próba
7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Nemhiába fejlesztetted a megfigyelõképességedet galetkitársaidon, pár pillanat
alatt megtalálod a titkos ajtót. Valaki megpróbálta elrejteni, de elég
amatõr munkát végzett. Kinyitod az ajtót. Illetve csak nyitnád, mert nem
akar mozdulni. Teljes erõbõl nekigyürkõzõl, de meg sem bírod mozdítani.
Ha nem megy erõvel, marad a zár megpiszkálása...
[Zárnyitás próba 14-es
küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Gyors matatás, és már nyílik is az ajtó. Egy sokkal nagyobb terembe érkeztél.
Pár lépést teszel befelé. Az ajtó becsukódik mögötted. Õszintén reméled,
hogy belülrõl könnyebb lesz kinyitni. A terem falai mentén tucatnyi ketrecet
látsz, mindegyikben egy-egy hatalmas kutya. Már ha annak lehet nevezni
ezeket a szörnyetegeket. Szóval igaz a pletyka, az öregnek saját szörnytenyészete
van. Közelebb mész az egyik ketrechez, hogy alaposan megvizsgálhasd a torzszülöttet.
Megdöbbenve veszed észre, hogy nyitva van az ajtaja. És nem csak ennek,
hanem a mellette levõnek is. A következõ pillanatban egy kacajt hallasz
a hátad mögött. Megpördülsz: és az inassal találod magad szemben:
- Mi
járatban kicsinyem? Érdekelnek a kutyusok? Tudod, én nevelem õket. Ez itt
Picur, az pedig Morgó. 10 évnyi tenyésztés eredménye. Mi így hármasban
szoktunk szórakozni járni, de ha házhoz jön a móka, az sem jelent problémát.
Igaz fiúk?
Elsápadsz - bármilyen tapasztalt galetki is vagy, itt csakis
szolga segítségével gyõzhetsz. Ellenfeleid 2 Thargodan vadászeb (#180)
és egy Yarmaitor (#181).
*** 1. KÖR *** A Yarmaitor a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
elemi védelem! A Yarmaitor mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy õrjöngést.
A 2. Thargodan vadászeb közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. Thargodan
vadászeb Fabatka felé mozog. A 2. Thargodan vadászeb irányába mozogsz.
Fabatka az 1. Thargodan vadászeb irányába megy. A 2. Thargodan vadászeb
téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
szúrja. Odacsap neked jobb karmával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Semlegesíted a mérget.
Az 1. Thargodan vadászeb és Fabatka egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik.
Támadod a 2. Thargodan vadászebet. Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(50 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal.
(52 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart,
próbálsz lesújtani.
(13 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(10 sebzés). A 2.
Thargodan vadászeb holtan terül el. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a Yarmaitor elvarázsol egy
feltámasztást. A 2. Thargodan vadászeb gyógyul 130 ép-t. A 2. Thargodan
vadászeb magához tér. A 2. Thargodan vadászeb rád támad. Harapni próbál
fogával.
(17 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kimeresztve, elõre suhint
jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg
gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan vadászeb és Fabatka
egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik. Támadod a 2. Thargodan vadászebet.
Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(51 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(51 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz.
(18 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(9 sebzés). A 2. Thargodan vadászeb halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** A Yarmaitor rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
feltámasztás. A 2. Thargodan vadászeb gyógyul 137 ép-t. A 2. Thargodan
vadászeb magához tér. Az 1. Thargodan vadászeb és Fabatka egymással harcolnak.
Fabatka megtántorodik. A 2. Thargodan vadászeb rád támad. Acsarogva harapni
próbál fogával.
(17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Teljesen
megbénulsz. (-99 ügyesség.) Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(5
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül
véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+12 ép)
*** 4. KÖR *** A Yarmaitor elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja
az 1. Thargodan vadászebet (+33 ép). Gyógyítja a 2. Thargodan vadászebet
(+8 ép). Néhány rövid kézmozdulat után a Yarmaitor létrehoz egy azonnali
gyógyítás varázslatot. Az 1. Thargodan vadászeb visszanyer 1 életpontot.
A 2. Thargodan vadászeb téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.)
Feléd suhint jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás).
Az 1. Thargodan vadászeb és Fabatka egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik.
Fabatka kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
*** 5. KÖR *** A Yarmaitor elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. A 2.
Thargodan vadászeb gyógyul 8 ép-t. Támadod a 2. Thargodan vadászebet. Meglóbálva
zúzol jobb csápoddal. Elkerülte. Odacsapsz bal csápoddal.
(49 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
Elkerülte. Szagodtól fuldoklik
(11 sebzés). A 2. Thargodan vadászeb rád
veti magát. Megpróbál megmarni fogával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Odacsap neked jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe.
Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan vadászeb rád veti magát. Harapni
próbál fogával.
(23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lesújt rád jobb
karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít.
Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 362 sebzést okoztál, és 143 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 35/71.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Magadban motyogva, létrehozol egy méregsemlegesítést.
(-7 vp.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+78 életpont.)
(219. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem
galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog
érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás
próba 9-es küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz
a házikó ajtaján.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 zombi herceg (#140).
*** 1. KÖR *** Az 1. zombi herceg megidézi a zombi mestert. A 2. zombi herceg
megidézi a 2. zombi mestert. Megrohamozod az 1. zombi mestert. Fabatka
elindul a 2. zombi mester felé. Megtámadod az 1. zombi mestert. Villámgyorsan
elõrevágsz jobb csápoddal.
(48 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+3%). Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(43 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz.
(6 ép-t sebeztél). Az 1. zombi
mester holtan terül el. Fabatka és a 2. zombi mester egymással harcolnak.
Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy animációt.
Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként).
Megtámadod az 1. zombi mestert. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal.
(35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Tekergetve suhintasz
bal csápoddal.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral
lesújtasz.
(8 ép-t sebeztél). Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik.
Fabatka a 2. zombi mestert támadja. A 2. zombi herceg rád támad. Rád vág
jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy
bénító méreg kerül véredbe. Semlegesíted a mérget. Az 1. zombi herceg rád
veti magát. Odacsap neked jobb karmával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+12 ép) A
2. zombi herceg regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A 2. zombi mester elmond egy animáció varázslatot. Az 1.
zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként).
Fabatka a 2. zombi mestert támadja. A 2. zombi mester hörögve elterül.
Megtámadod az 1. zombi herceget. Rávágsz jobb csápoddal.
(32 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Rávágsz bal csápoddal.
(31 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(8 ép-t sebeztél). A 2. zombi herceg téged támad. Kimeresztve, elõre suhint
jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy
bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. zombi herceg
rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(11 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe.
Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. zombi mester és Fabatka egymással harcolnak.
Regenerálsz (+12 ép) Az 1. zombi herceg regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az 1. zombi herceg
10 sebzést kap. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) Az
1. zombi herceg holtan terül el. Az 1. zombi mester varázshatalma segítségével
elmond egy animációt. Az 1. zombi herceg csatlakozik az 1. zombi mester
oldalához. (agyatlan zombiként). A 2. zombi mester csatlakozik az 1. zombi
mester oldalához. (agyatlan zombiként). Fabatka az 1. zombi mestert támadja.
Az 1. zombi herceg rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe.
Gyengülsz (-15% támadás). A 2. zombi herceg rád veti magát. Feléd suhint
jobb karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg
hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). A 2. zombi mester Fabatkát támadja.
Regenerálsz (+12 ép) Az 1. zombi herceg regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Támadod az 1. zombi herceget. Ostorként csattantasz jobb
csápoddal.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz
bal csápoddal.
(34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve
a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(4 ép-t sebeztél). Fabatka és az 1.
zombi mester egymással harcolnak. A 2. zombi herceg téged támad. Lecsap
rád jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz,
ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. zombi
herceg téged támad. Lecsap rád jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). A 2. zombi mester
Fabatkát támadja. Regenerálsz (+12 ép) Az 1. zombi herceg regenerálódik.
Az 1. zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik. Az 1. zombi mester
zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester zombija hangtalanul
összecsuklik. [A csatában összesen 375 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.
Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 130/3.]
Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). Néhány rövid kézmozdulat után
létrehozol egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
(438. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán
fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad!
Meg lehet benne kapaszkodni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] De gusztustalan volt felmászni!
Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy zombi herceg
(#140).
*** 1. KÖR *** A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Megközelíted a zombi
herceget. Fabatka a zombi mester irányába megy. Támadod a zombi herceget.
Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal.
(34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(23 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz.
(3 ép-t sebeztél).
Fabatka és a zombi mester egymással harcolnak. Regenerálsz (+12 ép) A
zombi herceg regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zombi herceget próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb
csápoddal.
(33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ostorként
csattantasz bal csápoddal.
(35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+3%). Trollagyarral támadsz.
(4 ép-t sebeztél). A zombi herceg halálhörgés
közepette a földre zuhan. Fabatka és a zombi mester egymással harcolnak.
Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy animációt.
A zombi herceg csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként).
Megtámadod a zombi herceget. Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(30
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lecsapsz bal csápoddal.
(31 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva
támadsz.
(1 ép-t sebeztél). Fabatka a zombi mestert támadja. A zombi mester
halálhörgés közepette a földre zuhan. A zombi herceg téged támad. Gyorsan
feléd lendít jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító
méreg hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+7 ép) A zombi
herceg regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A zombi herceget próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal.
(38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Villámgyorsan elõrevágsz
bal csápoddal.
(33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral
támadsz.
(6 ép-t sebeztél). A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik.
[A csatában összesen 279 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 83/1.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+21%). Szolgáidnak 20% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 4 drágakõ.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 83 arany és egy immunitás
itala.
[ld. enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[81 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy szûk járatban való kúszás-mászással
közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Bár tökéletesen látsz a sötétben,
azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt
kicsit. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
elonotichlant.
Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Ellenfeled egy görényteknõc (#134) [aura: vastag bõr: 8.].
*** 1. KÖR *** Megközelíted a görényteknõcöt. A görényteknõc odajön hozzád.
Fabatka megközelíti a görényteknõcöt. Támadod a görényteknõcöt. Elõresuhintasz
jobb csápoddal.
(41 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõresuhintasz
bal csápoddal.
(38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral
lesújtasz.
(8 ép-t sebeztél). A görényteknõc rád támad. Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Iszonyú
szaga benyomással van rád.
(-9 ép.) Fabatka a görényteknõcöt támadja.
Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** A görényteknõc téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra
készül fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bûze kellemetlen számodra.
(-8 ép.) A görényteknõcöt próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal.
(37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal.
(36 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz.
(8 ép-t sebeztél). A görényteknõc hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%).
Szolgáidnak is jut 21%. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete. Fabatka
zabál. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A változatosság kedvéért most egy nyugati
területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón
ereszkedsz alá. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád,
egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Valami mozdul a sötétben.
Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy
pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** A pusztító szójer odajön hozzád. Megrohamozod a pusztító
szójert. Fabatka elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer rád
támad. A csáprágójával támad.
(19 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megpróbálja
eltörni a méreg csepp fülbevalóját. Sikerrel járt. Harapni próbál.
(14
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni a bûz márványgyûrûjét.
Kudarcot vall. Megtámadod a pusztító szójert. Lesújtasz jobb csápoddal.
(35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Körbe-körbe forgatva
ütsz bal csápoddal.
(38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Trollagyarral lesújtasz.
(10 ép-t sebeztél). Fabatka a pusztító szójert
támadja. Regenerálsz (+12 ép) A pusztító szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A pusztító szójer téged támad. Harapni próbál.
(18 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Megpróbálja eltörni a bûz márványgyûrûjét. Sikerrel
járt. Csáprágójával mar.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megpróbálja
eltörni a méreg ezüst fejpántját. Kudarcot vall. A pusztító szójer hörögve
elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+24%). Szolgáidnak is jut 24%. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami a kígyó sárgaréz nyaklánca, egy szójer csáprágó, 39 arany és 2 hamis
arany. Fabatka az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
Vadászni támad kedved. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül
ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy észak-dél
irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Befordulva egy
sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van,
amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy gázelementál (#155).
*** 1. KÖR *** A gázelementál máris elõtted terem! Megindulsz a gázelementál
felé. Már ott is vagy! Fabatka a gázelementált rohamozza. A gázelementál
rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(30 ép-t sebzõdtél).
Támadod a gázelementált. Lecsapsz jobb csápoddal.
(47 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lesújtasz bal csápoddal.
(38 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(10 ép-t sebeztél). Fabatka a gázelementált támadja. Regenerálsz (+12
ép)
*** 2. KÖR *** A gázelementál rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(31 ép-t sebzõdtél). Támadod a gázelementált. Odacsapsz jobb
csápoddal.
(42 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz
bal csápoddal.
(46 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(9 ép-t sebeztél). A gázelementál halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 192 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 24% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 47 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+81 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Felkészülve testben és lélekben,
elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz
alá. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg.
Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták
õket. Útközben észreveszel egy
winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Ahogy továbbindulsz, valami
megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid
egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló
(#150).
*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot.
A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem!
A troll útonálló feléd mozog. A törpe útonálló Fabatka felé mozog. Megrohamozod
a troll útonállót. Fabatka a törpe útonálló felé mozog. A troll útonálló
rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Kimeresztve,
elõre suhint bal karmával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló
sebzés! ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) A törpe útonálló és Fabatka
egymással harcolnak. Megtámadod a troll útonállót. Lesújtasz jobb csápoddal.
(32 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõresuhintasz bal
csápoddal.
(37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve
a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(2 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+12
ép) A troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy isteni haragot.
Sebzõdsz 22 ép-t. Fabatka
sebzõdik 7 ép-t. A törpe útonálló és Fabatka
egymással harcolnak. A troll útonálló téged támad. Lesújt rád jobb karmával.
(15 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Rád vág bal karmával.
(19 ép-t sebzõdtél). Támadod a troll útonállót. Meglóbálva zúzol jobb
csápoddal.
(37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz
bal csápoddal.
(30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(3 ép-t sebeztél). A troll útonálló
kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy isteni harag! Ellenállsz a varázslatnak. Fabatka
sebzõdik 9 ép-t.
A gnóm útonálló irányába mozogsz. A gnóm útonállót próbálod megsebezni.
Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(48 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(45 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz.
(19 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(13 sebzés). A gnóm útonálló hörögve elterül. A törpe útonálló
és Fabatka egymással harcolnak. Regenerálsz (+12 ép)
*** 4. KÖR *** Megközelíted a törpe útonállót. A törpe útonálló és Fabatka
egymással harcolnak. Megtámadod a törpe útonállót. Tekergetve suhintasz
jobb csápoddal.
(53 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Tekergetve
suhintasz bal csápoddal.
(48 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(10 ép-t sebeztél). A törpe
útonálló holtan terül el. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 385 sebzést okoztál, és 80 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 70/29.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+45%). Szolgáidnak 45% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél,
egy törpe pikkelyvért, egy fehér gyógyital, egy törpe balta, 73 arany
és 4 hamis arany. Fabatka zabál. (+20% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira
nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog
kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó féreg (#418) [aura: mérg. lehelet:
17.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Odacsapsz jobb csápoddal.
(51
ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(48 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz.
(17
ép-t sebeztél). A xenó féreg téged támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj
rád.
(21 ép-t sebzõdtél). Fabatka a xenó férget támadja. A xenó féreg
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 27/5.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+22%). Szolgáidnak is jut 22%. Viszed, ami mozdítható: 45 arany és 3 hamis
arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki
erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2541 sebzést okoztál,
és 531 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
16
képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi
gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 57 TVP-t viszel át a következõre. Azzal
együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
382 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Hidra, egy zöld bõrû, zöld szemû, kizökkenthetetlen nyugalmú,
csápos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 98. fordulód.
|
[1] erõ: |
16 (18) / 11.95 |
[2] IQ: |
11 / 1.42 |
[3] ügyesség: |
10 / 0.75 |
[4] egészség: |
18 / 14.35 |
[5] mágia: |
10 / 1.26 |
[6] gyorsaság: |
10 (12) / 2.79 |
[9] Méret/ép: |
191 (245) / 194 |
Min. méret: |
182 |
Barlangméret: |
192 |
|
|
Varázspont: |
117 / 91 |
Képességpont: |
23 / 98% |
Hõsi pont: |
17 (4) |
Tám.bónusz: |
23% |
Véd.bónusz: |
19% |
Galetki erõ: |
696 / 402 |
Hírnév : |
1195 |
Jóllakottság: |
133% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
50 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
20 (0) |
Torzsz. csaták: |
625 (12) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
580 (10) |
Leölt torzszülött: |
865 (17) |
Pszi csaták: |
92 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
44
(1) |
Ájulások száma: |
30 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: a rend híve (24)
Speciális képességeid:
+24 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban
elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 40 galetki gyõzelmet.
[ld. Statisztikák.] 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl
vagy tulajdonságból. 3.) Hozz 20 ekinda hajat. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
11 (27) / 1.08 |
[15] regeneráció: |
18 (25) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
8 / 0 |
[17] vastag bõr: |
12 / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
2 / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
4 (14) / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 / 0.40 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
8 / 0 |
[24] rezisztencia: |
6 (9) / 0 |
[25] bûz: |
8 (13) / 0 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.79 |
[47] zárnyitás: |
9 / 0.62 |
[48] mászás: |
8 / 2.11 |
[49] rugalmasság: |
7 / 0.35 |
[50] meggyõzõkészség: |
9 (11) / 0.83 |
[51] transzformáció: |
7 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
5 / 4.11 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.94 |
[54] kereskedelem: |
8 (11) / 1.87 |
[55] szívósság: |
11 / 0.40 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.50 |
[57] gyógynövények: |
6 / 4.13 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 2.02 |
[59] vezetõkészség: |
2 (15) / 0.48 |
[60] pszi támadás: |
11 / 2.71 |
[61] pszi energia: |
11 / 1.71 |
[63] éberség: |
10 / 1.34 |
[64] átokszórás: |
9 (11) / 0.90 |
[65] álcázás: |
6 / 0.82 |
[66] lopakodás: |
9 / 0.35 |
[67] régészet: |
7 / 0.42 |
[68] zene: |
6 / 2.60 |
[69] tanulás: |
11 / 6.12 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
9 / 0.25 |
[72] építés: |
7 / 1.98 |
[73] felderítés: |
4 / 0.86 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
20 (21) / 0 |
[101] szakért.: |
14 (15) / 1.33 |
[102] energiaszívás: |
6
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
20 / 0 |
[104] szakért.: |
14 / 0.67 |
[105] energiaszívás: |
6
/ 0 |
|
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
11 / 4.75 |
|
|
Trollagyar |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
6 / 4.19 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 2.20 |
[158] láth. észlelése: |
1 / 0 |
[129] mentális robbanás: |
4 / 0.16 |
[148] méregsemlegesítés: |
4 / 0.56 |
[28] óriáserõ: |
4 / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
8 / 1.54 |
[128] pszi csáp: |
9 / 0.52 |
[132] tudati méreg: |
12 / 1.52 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (4).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Fabatka, a warnök |
69/31 |
196% |
200% |
7 / 2.26 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #75. |
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #429. Prioritás: 255. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #92. |
4: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás:
30, és ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 25;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 7 4 5 3 2
1;
PSZ 69 65 58 46 47 48;
HE 1;
PT 2;
SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül
a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#2 (3. épület), #4 (7. épület), #10 (1. épület), #13 (4. épület),
#17 (9. épület), #29 (8. épület), #219 (97. forduló), #221 (98. forduló),
#399 (97. forduló), #408 (90. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 5498. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
hártyás lemúr. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz díszes sisakja (#2889) |
* |
1 a méreg ezüst fejpántja (#24057)
|
* |
1 a méreg utazóköpenye (#24086) |
|
1 a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417) |
|
1 a regenerálódás
kerek pajzsa (#24461) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
* |
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
|
1 törpe pikkelyvért
(#4) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a hatalom rubinja (#148) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a kígyó
sárgaréz nyaklánca (#19181) |
* |
1 a királynõ karkötõje (#496) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
7455
arany (#1) |
|
1 asztrálgyöngy (#233) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 bronzmedál
(#207) |
|
79 drágakõ (#2) |
|
583 hamis arany (#809) |
|
1 orgling fétis (#269) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
* |
1 xenomorf csuklópánt (#498) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 dorony duda (#588) |
|
1 elsõ kulcsdarab
(#226) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
1 idõkristály (#219)
|
|
1 kötél (#128) |
|
17 Krónika (#783) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 törpe balta (#224) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 bajnokok itala (#62) |
|
20 csótányláb (#25) |
|
8 elfu moha (#33) |
|
16 elonotichlan (#31) |
|
7 fehér gyógyital (#50) |
|
12 gyilkos boróka
(#27) |
|
3 hatalom kék itala (#58) |
|
16 hónakkupók (#30) |
|
6 hõsiesség itala
(#52) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
3 kalmárok itala (#66) |
|
18 liánvirág (#24)
|
|
2 mágiaellenállás (#76) |
|
11 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás
itala (#51) |
|
13 mézfû (#29) |
|
19 mitulen fû (#20) |
|
4 óriásnövés itala (#60) |
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
|
10 ragálygomba (#26) |
|
3 rémcserje (#34)
|
|
6 sárga gyógyital (#61) |
|
8 sárkányvirág (#32) |
|
18 sötét mák (#23)
|
|
1 szemani gomba (#36) |
|
11 tejfonál (#28) |
|
12 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
8 velparaj (#35) |
|
13 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 asztrálesszencia (#154) |
|
12 barna manakõ (#149) |
|
2 duzzadt xenópete
(#479) |
|
16 ekinda haj (#147) |
|
15 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151)
|
|
17 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
8 lemúr hártya (#161) |
|
18 mandibula
(#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212)
|
|
6 nordkristály (#146) |
|
18 õsi relikvia (#17) |
|
7 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236) |
|
4 smaragd esszencia (#229) |
|
7 szójer csáprágó
(#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
6 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebezhetetlenség
díszes karkötõje #19692 (11), a bûz bronz mellvértje #28947 (11), a sebezhetetlenség
fekete csizmája #19572 (11), a méreg csepp fülbevalója #24206 (5), a bûz
márványgyûrûje #29126 (5).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 287 arany (#1), 1 winropu moha
(#22), 13 hamis arany (#809), 1 sötét mák (#23), 1 a kígyó sárgaréz
nyaklánca (#19181), 1 fehér gyógyital (#50), 4 drágakõ (#2), 1 immunitás
itala (#71), 1 elonotichlan (#31), 1 pikkelypáncél (#223), 1 törpe pikkelyvért
(#4), 1 törpe balta (#224), 1 szójer csáprágó (#231), 1 ratifikátor
agy (#236), 1 duzzadt xenópete (#479).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480), 1
a méreg csepp fülbevalója (#24206).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZIKLAÓRIÁS (164. LÉNY) A legendák óriásai kelnek életre, amikor felemelkedik
elõtted ez a négy méter magas, sziklakemény testû behemót. Hatalmas mérete
miatt a csatorna szûk járataiban nem találkozhatsz velük, legfeljebb a
nagyobb termekben, ahogy épp szunyókálnak. És akkor vajon hogyan nézhet
ki egy IGAZI óriás? Nos, olyannal a föld alatt biztos nem fogsz találkozni...
Mindenesetre, ha sikerrel akarsz szembeszállni a sziklaóriással, vagy vastag
bõrre, vagy gránitbõrre, vagy különlegesen magas védettségre van szükséged,
különben pillanatok alatt szét fog trancsírozni.
TOPÁZCSÁP (165. PSZIONIKUS LÉNY) Ezek a csillogó topázkék, csupacsáp
teremtmények igazi ékszerei az asztrális térnek. Azonban ezeket az ékszereket
legbölcsebb távolról csodálni. Hihetetlenül pusztító erejû pszionikus képességekkel
rendelkeznek, és meg is van a tudásuk ahhoz, hogy használják.
LIDÉRCLORD (104. LÉNY) A sötét erõk pusztító erejû ura, egy élõholt galetki,
amely mágikus praktikák segítségével képes volt testének végsõ elsorvadásakor
is meghosszabbítani az életét. A Nekromantikus mágia mesteri mûvelõje,
intelligens, és mélységesen gonosz ellenfél, akinek nincsenek gátlásai,
ha az elébe kerülõ akadályokat kell legyõznie.
IMMUNITÁS ITALA (71. TÁRGY) Ha ezt a fõzetet behörpinted, a teljes körre,
sõt a táborozásodra is megnõnek elemi immunitásaid néggyel! Ha persze többet
iszol belõle, az immunitás tovább növekszik. Az ital elfogasztásához a
H 71 parancsot add ki, 3 TVP-ért.