Karakterszám: |
9587 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
99 |
Játékhét: |
177 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
155 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
2 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. okt. 20. 12h:12' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. okt. 21. |
|
Számládra 500 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!
KRYNN KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
Felépült
az itató.
Felépült
a vadászsarok.
**
10. NAP ** Eljön barlangodba
Rebecca, egy harcosnak tûnõ különc mutáns
nõ. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A következõket látod nála:
a kígyó csepp fülbevalója, ezüst nadrág, Rogan karkötõje, a gladiátor sárgaréz
nyaklánca, szivárvány karkötõ, bronzmedál, suhanó csizma, az egyensúly
gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, az Örökkévalóság Rubinja, a törpék
kék köpenye, a pontosság halotti maszkja, a sas könnyû láncinge, üvegszimbólum,
görényfarok, óriás fülbevaló, a tökéletesség malachit karkötõje. Már amikor
belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Nem késel a
válasszal: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Így szól hozzád: "Olyan
suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Nem késel
a válasszal: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" A következõ
átkot vágja a fejedhez: "Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya
is utálkozva menekül elõled." Így válaszolsz: "A polipfej gusztusosabbat
okádik, mint amilyen a te arcod." A következõt mondja neked: "Megmagyarázzam
a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy
nem beszámítható!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lehajtott
fejjel elismered, Rebecca volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
16. NAP ** Bezörget hozzád
Rebecca, egy harcosnak tûnõ különc mutáns
nõ. [aura: álcázás: 8.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A
Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: a kígyó csepp fülbevalója,
ezüst nadrág, Rogan karkötõje, a gladiátor sárgaréz nyaklánca, szivárvány
karkötõ, bronzmedál, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje,
kék gömb, az Örökkévalóság Rubinja, a törpék kék köpenye, a pontosság halotti
maszkja, a sas könnyû láncinge, üvegszimbólum, görényfarok, óriás fülbevaló,
a tökéletesség malachit karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán,
hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Rögtön visszavágsz: "Úgy
ügetsz, mint a büdi boszorkány." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Násztáncot
járnak a fejeden a tetvek!" Rögtön visszavágsz: "Úgy hallottam, hogy tavaly
elnyerted a szint legrondább lakója címet." A következõ átkot vágja a fejedhez:
"Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is
háj van, te kövér malac." Ezt kiáltod vissza: "Hulljon ki az összes fogad,
süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" A következõ
átkot vágja a fejedhez: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy
gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött."
Ezt kiáltod vissza: "Te tapírfejû elmebeteg, az egész szinten arról beszélnek,
hogy folyton a saját mocskodban fetrengesz." Rebecca semmi épkézláb választ
nem tud adni! Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Rebecca dühös pillantást
vet rád. (+7% lélekenergia.)
Felépült
a barlangfürdõ.
**
44. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Lord Rhynn, egy sötét árnyalatú ékkövekkel
borított testû, zafírszemû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú
tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, az óriás márványgyûrûje,
a bölcsesség utazóköpenye, suhanó csizma, a törpék vassisakja, Trollagyar,
a kalmár nyaklánca, kék gömb, Rogan karkötõje, zsugorító gyûrû, a tolvaj
csepp fülbevalója, az ellenállás díszes karkötõje, a túlélés ezüst nyaklánca,
a sólyom kerek pajzsa, a túlélés malachit karkötõje, a sebezhetetlenség
csepp fülbevalója, a gladiátor sárgaréz nyaklánca, ében nyílpuska, a ragadozó
lovagi lemezpáncélja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. A lakoma közben mindenfélérõl
beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy
milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok és kibeszéltétek
magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság)
Megjegyzel valamit a Lord Rhynn által meséltekbõl, megtudod, mi az a voharai
szellem.
[ld. enc.]
*** 11.16. ***
Crow (#5983) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
57. NAP ** Bezörget hozzád
Amen-Rá, egy pillanat alatt megérzed, egy
isten áll veled szemben nem egy sima férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult
halandó rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: díszes villámöv, a bûz csontamulettje, az egyensúly gyûrûje,
görényfarok, szivárvány karkötõ, a nyomkeresés fejpántja, az erõ görbekardja,
a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, tõr, csonttõr,
az erõ karikaszimbóluma, a bûz átlátszó köntöse, a teknõs könnyû nyílpuskája,
a teknõs malachit karkötõje, a villám márványgyûrûje, szerencsekõ, a bûz
kerek pajzsa, az ügyesség bronz mellvértje. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek.
Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel
és galetkikkel találkoztatok. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül
feláll, és elköszön. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Amen-Rá által
meséltekbõl, megtudod, mi az a talriai behemót.
[ld. enc.]
*** 11.17. ***
Gránitkarú (#3103) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 11.17. ***
Smaragdszem (#5106) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 11.17. ***
Csillám (#5704) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
63. NAP ** Bezörget hozzád
Amen-Rá, egy pillanat alatt megérzed, egy
isten áll veled szemben nem egy sima férfi. [aura: elkt.immunitás: 4.]
A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Protolisk
Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: díszes villámöv, a bûz csontamulettje,
az egyensúly gyûrûje, görényfarok, suhanó csizma, szivárvány karkötõ, a
nyomkeresés fejpántja, az erõ görbekardja, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás
gyûrûje, Rogan karkötõje, csonttõr, a teknõs könnyû nyílpuskája, a teknõs
malachit karkötõje, a bûz kerek pajzsa, az erõ karikaszimbóluma, hosszúkard,
a villám márványgyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A szokásos témák - torzszülöttek,
kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd
támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti
végül véget ér. Amen-Rá megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+10%
jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a tenyészmanifesztáció.
[ld. enc.]
Felépült
az aréna.
Felépült
a szintfejlesztés.
Felépült
a gyógyító kamra.
Felépült
a kutatólaboratórium.
**
114. NAP ** Épp hozzád néz be
Drain, egy enyhén kristályos, a környezetébe
olvadó, prizmaszemû férfi. A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja.
Viselt tárgyai: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, fekete
nadrág, a gyõzelem háromszögszimbóluma, a nyomkeresés fejpántja, szerencsekõ,
a kígyó kék köpenye, suhanó csizma, óriás fülbevaló, ében láncing, a küzdelem
díszes karkötõje, a kobra márványgyûrûje, a ragadozó márványgyûrûje, az
Örökkévalóság Rubinja, a gepárd malachit karkötõje, a kalmár nyaklánca,
Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a háború köve. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Aludjon ki a milgandod!" Így válaszolsz: "Piszkos
a körmöd!" Ezt mondja neked: "Ennél a nevetséges átoknál még egy orling
disznó is jobbat talál ki!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan fancsali a képed,
mint ha vackorba haraptál volna!" Ezt mondja neked: "A görbe kampókezeddel
még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet."
Így válaszolsz: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint
múzeumában, mint a butaság etalonját!" Jól odamondtál neki! Drain csak
hápog. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Drain dühös pillantást vet rád.
(+7% lélekenergia.)
*** 1.16. ***
Nemesis (#8245) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
128. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Korovjov, egy hórihorgas férfi. A
Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe
tartozik. Tárgyai: ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, harci
fejsze, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság Rubinja, könnyû íj. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Korovjov is hozzájárult. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek
el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl
is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang
levegõje... Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte
magát. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az az óriás denevér.
[ld. enc.]
*** 1.27. ***
Hajnalszárny (#2484) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Gargoyles 2 legenda pont árán
megvásárolta a Dorka köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Amadeus 2 legenda pont árán megvásárolta
a vérfarkas agyart a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** 1.30. ***
Jenyfer (#9772) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
10 legenda pontja van.
Felépült
az õsök oltára.
**
133. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Korovjov, egy hórihorgas férfi. A
Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe
tartozik. Végignézed a felszerelését: ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly
gyûrûje, harci fejsze, suhanó csizma, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság
Rubinja, vassisak, a torony köpenye, könnyû íj. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Korovjovot, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír,
hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Végül Korovjov
megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik.
(+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a mélységi
ent.
[ld. enc.]
*** 2.1. ***
Smaragdszem (#5106) kilépett a szövetségbõl.
*** 2.1. ***
Csillám (#5704) kilépett a szövetségbõl.
*** 2.1. ***
Gránitkarú (#3103) kilépett a szövetségbõl.
**
135. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Korovjov, egy hórihorgas férfi. A
Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe
tartozik. Tárgyai: ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, harci
fejsze, suhanó csizma, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság Rubinja,
vassisak, a torony köpenye, könnyû íj. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e
kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Korovjovot, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik
a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak
most a szüleid. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte
magát. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az a görényteknõc.
[ld. enc.]
**
136. NAP ** Bejön a barlangodba
Korovjov, egy hórihorgas férfi. A Pszionicisták
klánjának meditátor rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai:
ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, harci fejsze, suhanó
csizma, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság Rubinja, vassisak, a torony
köpenye, könnyû íj. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Korovjovot, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Közben beszélgettek
mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait,
a galetki faj jövõjét. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon
jól érezte magát. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset
a hallottakból, megtudod, mi az a zombi herceg.
[ld. enc.]
Felépült
a szónoki emelvény.
Felépült
a mágustorony.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Õsöreg Dorka 1 legenda pont árán
megvásárolta a Dorka köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
Felépült
a lõtér.
Felépült
a futószalag.
Felépült
a füvészkert.
*** 5.12. ***
Tûzes Elmér (#7603) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
11 legenda pontja van.
Felépült
a hûtõkamra.
Felépült
a dicsõségfal.
Felépült
a kert.
Felépült
a munkagép.
Felépült
a vadászház.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Õsöreg Dorka 1 legenda pont árán
megvásárolta az Orthern fülbevalóját a szövetségi kincstárból, mivel az
övé volt a legjobb ajánlat. ***
Nyálkoid Slájm kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már
új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** 9.8. ***
Yasmina (#6460) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 9.12. ***
Lény (#5292) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült
a szauna.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Imhotep 1 legenda pont árán megvásárolta
a káoszgólem csizmáját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31989.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve
7084.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*szept. 20.* Ashaavill felköltözött a következõ szintre.
*szept. 30.*
Avvocato Terrasini teljesítette a 23. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
*okt. 20.* Avvocato Terrasini és Aranyos Ászok megküzdöttek egymással,
és Avvocato Terrasini gyõzött.
*nov. 15.* Érctorkú Agmonhefront majdnem
felfalta egy quwarg harcos.
*nov. 21.* Ssuesh felköltözött a következõ
szintre.
*jan. 5.* Lord Rhynn felköltözött a következõ szintre.
*jan.
6.* Magmatikus Bûzfelhõszáj elsajátította a pszi szakértelmet.
*jan. 26.*
Drain felköltözött a következõ szintre.
*feb. 9.* Érctorkú Agmonhefron
és Korovjov pszi párbajt vívtak. Érctorkú Agmonhefron került ki gyõztesen.
*már. 13.* Malior az Éjben Kacagó gyõzelmet aratott Khyssanth felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*szept. 15.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Emperor Sir Zaltain felett.
*okt. 4.* Lord Khalelt kis híján megölte egy
Dubié fivér.
*okt. 24.* Alba Regina és Abdullah pszi párbajt vívtak. Alba
Regina került ki gyõztesen.
*nov. 2.* Shai-Hulud a férgek ura szolgálatába
állt egy káoszmágus.
*nov. 16.* Dark Valek a Renegát Elf és Vega megküzdöttek
egymással, és Dark Valek a Renegát Elf gyõzött.
*nov. 17.* Alba Regina
pszionikus párviadalban legyõzte Nemesist.
*dec. 16.* Dark Melont kis
híján megölte egy szárazföldi cápa.
*jan. 25.* Dark Valek a Renegát Elf
pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
*feb. 1.* Éjfény és Morq Fan
Gor pszi párbajt vívtak. Éjfény került ki gyõztesen.
*már. 8.* Dark Melont
kis híján megölte egy Banyapók.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]
kf 213 144 |
bekészíted a 213. tárgyat |
Leveszed a tárgyalás gyûrûjét. Felveszed az egyensúly gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+7% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]
kno 18 6 |
18. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a tûzimmunitás harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzimmunitás szakértelmed 6. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]
h 8 26 |
8. tárgy használata |
Az õskõvel nem növelhetsz olyan tulajdonságot ill. képességet, amelynek
az alapértéke a legnagyobb az összes tulajdonságod/képességed közül. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 301.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Magabiztosan, mosolyogva
indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé
vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Idelent valamiért
sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb
legyen. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek,
azonban van, amelyik harcolni akar. A következõ pillanatban mentális támadás
ér. Ellenfeled egy pszikló (#59).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Krynn |
Pszi acéltorony |
-13 PE |
(-7)33 |
(-16)14 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
-16
PE |
(-13)37 |
(-13)27 |
2. |
Krynn |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)18 |
(-14)0 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)24 |
(-20)7 |
Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-26 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
be 29 6 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 600 aranyat kívánsz eljátszani, 6 kör alatt.
A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik
körben mit nyertél!
[1. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom
süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[2. kör:] Ebben a körben
a nyereményed 1 drágakõ.
[3. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1000 arany.
[5. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod
(+20% jóllakottság).
[6. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség
itala.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
ftk 2 4 |
felszíni tárgy kutatása |
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá!
Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit.
Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!
*** 1. KÖR *** Megcélzod az arctalan galetkit az enyészet hosszú íjával,
és lõsz.
(32 ép-t sebzõdött.) Az arctalan galetki közelebb jön, hogy támadhasson.
Az arctalan galetki téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(16 ép-t sebzõdtél). Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetkit próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(36 ép-t sebeztél). Az arctalan galetki téged támad. Nagy levegõt vesz,
és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(15 ép-t sebzõdtél). Az arctalan galetki
regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod az arctalan galetkit. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(34 ép-t sebeztél). Az arctalan galetki
összerogy.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+72%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe, semmi! De
akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+27 életpont.)
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott
tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és
egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra
fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél szívósság tulajdonságodat
/ szakértelmedet teszik próbára. - És most, mászás - ordít rád a próbamester.
Hát nem errõl volt szó, de akkor legyen mászás... szerencsére a kötélen
vannak csomók, így iszonyatosan könnyû megmászni. Kár, hogy nem látod a
végét. Azért mászni kezdesz felfelé, hátha van teteje.
[Szívósság próba
3-as küszöbre: sikeres] De úgy látszik nincs neki. Sebaj, azért te csak
mászol tovább... és tovább... és tovább... végül szívósságod meghozza gyümölcsét,
felérsz a kötél tetejére, és megkongatod az ott lévõ harangot. Büszke lehetsz
magadra, igazán kitartó, szívós alak vagy! Jöhet is a második próba, reméled
ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal elkt.immunitás
tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Az öreg már mutatja
is a folyosót, amin végig kell menned. Elektromancerek, elektratonok és
hasonló mókás torzszülöttek már rángatózó tetemei kövezik az utat. Elindulsz,
de egybõl szikrázni kezd lábad alatt a talaj.
[Elkt.immunitás próba 6-os
küszöbre: sikeres] Te viszont csak mosolyogva lépdelsz tovább. Még jót
is tesz egy kis lábmasszírozás. Kiálltad a próbát! A harmadik próba nyilvánvalóan
nehezebb lesz, gondolkodik is az öreg, mit eszelhetne ki. Végül úgy látszik,
építés tulajdonságod / szakértelmed vizsgáztatja. Az elõzõ galetki, aki
itt járt, állítólag szétverte a padlót, és még a talapzatot is eléggé meggyengítette.
Egy másik meg felmászott a falra, és közben leverte a vakolatot, sõt, néhány
helyen a kövek is kiestek a falból. Ezeket kell kijavítanod, valamint építened
kell egy kisebb kunyhót a nagyterem egyik sarkába.
[Építés próba 10-es
küszöbre: sikeres] Nekilátsz a feladatnak, és miközben pillanatok alatt
megoldod a renoválást, éppen azon gondolkozol, hogy vajon miért nem inkább
barlang-renováló vállalkozóként keresed meg a napi betevõ lélekenergiát
magadnak... Aztán gyorsan felhúzod azt a kunyhót is, majd leporolod magad,
hiszen mindennel elkészültél! És elérkeztél a negyedik, utolsó próbatételhez.
Izgulsz, hiszen jól tudod, ha ezen is megfelelsz, tiéd egy felszíni varázstárgy!
Döbbenten veszed észre az elõkészületekbõl, hogy ezúttal hidegimmunitás
tulajdonságod / szakértelmed fog dönteni, méghozzá nem is akárhogyan! Nagyon
hideg van, és ahogy körbenézel, az ablakokon is épp befagyott a pára. Fura.
Az öregember meg csak vetkõzik. Leveti meleg prémköpenyét, és egy kis átlátszó
köntöst vesz magára. Épp idõben észleled, hogy az a yeti átlátszó köntöse!
Aztán a prémcsizma is lekerül a lábáról, hogy a yeti papírvékony szandálkája
kerüljön a helyére! A fenébe, neked most nyilván a jégimmunitásodban kell
megbízzál!
[Hidegimmunitás próba 15-ös küszöbre: sikertelen] De ez nem
jön össze. Elõször a füleid fagynak le, aztán az orrod. Végül teljesen
jégcsappá fagyva dideregsz, és iszonyúan örülsz, mikor az öreg végre kiolvaszt.
Bár a próbát nem álltad ki, legalább az életed megmaradt! Ez ma nem jött
neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
k 4 13 17 366 316 387 |
kaland elvállalása |
(4. kaland:) Türelmetlenül várod, hogy mikor zár be a bolt, és rögtön a
megjelölt helyre sietsz.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: 4 hõsiesség
pont árán sikeres] Hopp, valami érdekes, fekete tárgy van a lábad elõtt.
Mosolyogsz a boltos gyenge próbálkozásán, és átléped a csapdát. A boltos
lép elõ az árnyékból, és egy kõre letesz egy zacskó aranyat, és int, hogy
kövesd a példáját.
[Tárgyhasználat: 100 arany] A boltos elégedetten elmosolyodik, majd füttyent
egyet. Az árnyak megelevenednek, és elõugrálnak a boltos szolgái. No persze
számítottál rá, hogy nem játszik tisztán, de azért ahogy végignézel ellenfeleiden,
elgondolkodsz - vajon tényleg megérte? Most már nem visszakozhatsz, de
ha most nem sikerül, valószínûleg nem érdemes többször próbálkozni. Ellenfeleid
egy csontváz harcos (#68), egy molitár (#35), egy elektraton (#34) és
egy boltos (#138).
*** 1. KÖR *** Felemelve az enyészet hosszú íját, a boltost lövöd.
(3 találattal
78 sebzést okoztál.) A boltos elmormol egy titánok szele varázslatot. A
boltos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sebezhetetlenség!
Magában motyogva, a 2. elektraton létrehoz egy villámsújtást.
11 ép-t sebzõdtél.
Zeusz ellõ egy villámsújtás varázslatot. A csontváz harcos
22 ép-t sebzõdik.
A csontváz harcos közelebb jön, hogy támadhasson. Beton a 2. molitárt
rohamozza. A 2. molitár Betont rohamozza. A csontváz harcos rád támad.
Elõrehajolva, egy rozsdás karddal csap le.
(3 ép-t sebzõdtél). Beton és
a 2. molitár egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a boltos elmormol egy gyógyító
szellõt. A csontváz harcos visszanyer 20 életpontot. A 2. molitár gyógyul
3 ép-t. A boltos visszanyer 22 életpontot. Heves kézmozdulatok közepette
a 2. elektraton elmormol egy villámsújtást.
15 ép-t sebzõdtél. Néhány rövid
kézmozdulat után Zeusz létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A csontváz
harcos
19 ép-t sebzõdik. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Kitátod
a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(33 ép-t sebeztél). A csontváz
harcos hörögve elterül. A 2. molitár és Beton egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Megcélzod a boltost az enyészet hosszú íjával, és lõsz.
(16 ép-t sebzõdött.) A boltos elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot.
A 2. molitár gyógyul 3 ép-t. Gyógyítja a boltost (+25 ép). Magában motyogva,
a 2. elektraton létrehoz egy villámsújtást.
12 életpontnyit sebzõdsz. Magában
motyogva, Zeusz létrehoz egy villámsújtást. A 2. molitár ellenáll a varázslatnak.
A 2. molitár és Beton egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Felemelve az enyészet hosszú íját, a boltost lövöd.
(17
sebzést okoztál.) A boltos elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. A
2. molitár visszanyer 8 életpontot. A boltos visszanyer 27 életpontot.
Zeusz elmond egy villámsújtás varázslatot. A 2. molitár
12 ép-t sebzõdik.
A 2. elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot.
20 életpontnyit sebzõdsz.
A 2. molitár és Beton egymással harcolnak.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 16/13, Zeusz:
53/0.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+50 életpont.)
(13. kaland:) 5 aranyat megér egy elõkelõ hely a dicssõségtablán, így beállsz
a sor végére.
[Tárgyhasználat: 5 arany] Az asztalnál egy írnok megkérdezi a neved, majd
átad egy rajtszámot, miközben besöpri az aranyat egy nagyobb ládába. Az
elsõ próba a fõtéren a szökõkútnál van. Persze itt is jókora sor van, amit
kénytelen vagy végigvárni. Végre Te jössz.
- A feladat roppant egyszerû.
Itt ez a homokóra. Amikor megfordítom, bedugod a fejed a szökõkút vizébe.
Ha kibírod addig a víz alatt, amíg az összes homokszem le nem pereg, akkor
továbbjutottál. Ha hamarabb emeled ki a fejed, kár is a következõ állomáshoz
menned. Ha mindent értettél, akkor vegyél nagy levegõt, és irány a kút.
- Ezzel megfordítja a homokórát.
[Egészség próba 16-os küszöbre: 4 hõsiesség
pont árán sikeres] Amint bedugod a fejed, rögtön rájössz mi a legnehezebb
a próbában. Nem látod az órát, így sejtelmed sincs róla mikor juthatsz
végre ismét levegõhöz. Próbálod a lehetõ legjobban beosztani a tüdõdben
levõ tartalékot, apró buborékonként engeded ki a levegõt. Egyre inkább
kínoz a levegõ hiánya, legszívesebben már a vizet is belélegeznéd, de még
idõben meggondolod magad. Megpróbálsz valami levegõ helyett valami másra
gondolni, gyerekkori mondókák jutnak az eszedbe: "Ecc-pecc kimehetsz...".
Amikor a macska már harmadszor ugrik az egérre, végképp elfogy minden tartalékod,
felegyenesedsz. Megdöbbenve látod, hogy a homoknak még a fele sem fogyott
el...
- Ez igen - mondja a bíró. - Már kétszer megfordítottam az órát,
neked kopoltyúd is van? A következõ próba a bolt elõtt vár rád. Sok szerencsét.
A második próbánál hamar sorra kerülsz.
- Ez egy mókás feladat lesz. A
boltos megígérte az elöljárónak, hogy a mai napon mindössze 50 aranyért
övé lehet egy óriás fülbevaló. Ha elég jól tudod maszkírozni magad, akkor
Te is hozzájuthatsz alkalmi áron. Fizetned most kell, de a fülbevalót csak
akkor tarthatod meg, ha az összes próbát kiáltad. Azért, hogy a boltosnak
ne legyen könnyû dolga, az elöljáró úr a nap folyamán többször is vásárolt
már a boltban. A boltos pedig tudja, ha csak egyszer nem szolgálja ki az
elöljárót, akkor neki befellegzett. Szóval csak rajtad múlik, mire vagy
képes. Ebben a dobozban minden szükséges eszközt megtalálsz.
Alaposan
megnézed az elöljárót ábrázoló festményt, majd a legnagyobb körültekintéssel
elkezded a maszkolást. Iszonyú precizitássa illeszted fel a mûcsápokat,
és hosszan dolgozol az arcvonásokon. Amikor úgy döntesz, hogy többet nem
tehetsz, belépsz a boltba.
[Álcázás próba 8-as küszöbre: sikeres] -
Boltos add a fülbevalót, ahogy megígérted! - szólsz rá a lehetõ legparancsolóbb
hangodon. A boltos alaposan megnézz, majd óvatosan megszólal:
- Azonnal
nagyuram, de tudja, mióta híre ment meggondolatlan igéretemnek, azóta a
fél hegy itt áll sorba elmaszkírozva, és mindnek az olcsó fülbevalóra fáj
a foga.
[Meggyõzõkészség próba 11-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán
sikeres] - Ne nyavajogj nekem kufár, mert rögtön a deresre húzatlak, aztám
majd lesz okod vinnyogni! Pattanj azért a fülbevalóért, ma még 10 tárgyalásom
van, gondolom te sem örülnél ha a Te számládra kéne terhelnem a kárt, amit
a késésem okozhat a szintnek.
- Igenis, Uram! Parancsoljon, Uram! Az 50
aranyat azért elkérném, ha meg nem sértem Uram.
[Tárgyhasználat: 50 arany] Fogod a fülbevalót és köszönés nélkül távozol
a boltból. Kint odaadod a bírónak.
- Remek voltál. A harmadik próba az
Akadémia legfelsõ szintjén van. Ha azt is sikerrel veszed megtarthatod
a fülbevalót, és azért sem kerülsz börtönbe, mert nem általottad szegény
boltost becsapni.
Az Akadémia tetejéig annyi lépcsõfok van, hogy arra
gondolsz már maga a felgyaloglás is kitesz egy komplett próbát. A lépcsõ
tetején álló bíró azonban ennél komolyabb feladatod ad neked:
- A feladat
roppant egyszerû. Háromig fogok számolni, és akkor kidobom ezt a tojást
ezen az ablakon. Ha eltudod kapni úgy, hogy nem törik el, akkor teljesítetted
a próbát. A lejutás módját rádbízom. Egy... Nincs sok idõ gondolkozni,
csak egy megoldás van: kiugrasz az ablakon. Zuhanás közben többször is
körbe fordulsz így látod, amikor kirepül a tojás az ablakon. Ha túléled
az esést, talán lesz idõd felugrani, és elkapni. [120 életpontot sebzõdsz.]
Elveszted az eszméletedet. A barlangodban térsz magadhoz. Homályosan emlékszel,
hogy valaki segített rajtad! Vajon ki lehetett? [-5 TVP.] 1 ép-d van.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+71 életpont.)
(17. kaland:) Loholsz a templomba, remélve, hogy ott van még Raepa atya.
Még egyszer megvizsgálod, tényleg nálad van-e minden: az öt ekinda haj,
a két pirgamit, a három barna manakõ és persze a maszk meg a 300 arany.
Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(366. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Továbbhaladva,
igencsak különös helyszínre érkezel. Tomboló energiaviharok, elementálok
és gyilkos mágiagócok állják utadat. A sokféle akadály ellen csak egyetlen,
univerzális megoldás létezik: egy jól irányzott, legalább 4-es szintû mágiatörés!
Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem
juthatsz tovább - visszafordulsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(316. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban
hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Bízva ügyességedben,
mászol lefelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Leértél a barlang
aljára.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid 2 sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. sötét xirnoxot az enyészet hosszú íjával,
és lõsz.
(3 lövéstõl 95 ép-t sebzõdött.) Az 1. sötét xirnox kileheli lelkét.
Zeusz rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A 2.
sötét xirnox
sebzõdik 21 ép-t. A méregféreg Beton felé mozog. A 2. sötét
xirnox Zeuszt rohamozza. Beton a méregféreg felé mozog. A méregféreg
és Beton egymással harcolnak. Beton megtántorodik. A 2. sötét xirnox
Zeuszt támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. sötét xirnox elõhív egy méregfelhõ varázslatot. Zeusz
elõhív egy villámsújtás varázslatot. A 2. sötét xirnox
sebzõdik 23 ép-t.
A 2. sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan. Megrohamozod a
méregférget. Zeusz
sebzõdik 19 ép-t a méregfelhõtõl. Zeusz holtan terül
el. Támadod a méregférget. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(26 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(7 sebzés). A méregféreg holtan terül
el.
[A csatában összesen 128 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 19/1, Zeusz:
44/32.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak 24% jut. Beton az ételre veti magát.
(+21% jóllakottság.)
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
elektraton újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
30 aranyat.
(387. kaland:) Elég nehezen találsz vissza az aknához. Igen széles, és a
mélybõl fény szûrõdik fel. Lássuk, mi van odalent! Körültekintõen, kapaszkodva
mászol le.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Nehéz volt lemászni,
visszafelé már könnyebb lesz. Az akna alján vagy.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).
*** 1. KÖR *** Az enyészet hosszú íjával meglövöd a quwarg harcost.
(2 találattal
37 sebzést okoztál.) Zeusz mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
villámsújtást. A quwarg harcos
7 ép-t sebzõdik. A quwarg harcos Beton
felé mozog. Beton a quwarg harcos irányába megy. A quwarg harcos és Beton
egymással harcolnak. Beton testébe kontaktméreg hatol. Beton halálos
sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a quwarg harcost az enyészet hosszú íjával, és
lõsz.
(3 lövéstõl 53 ép-t sebzõdött.) A quwarg harcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 0/4, Zeusz: 7/0.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 14%. Viszed, ami mozdítható: 30 arany. A gyomrod korog
egyet. Falni kezdesz. (+20% jóllakottság.)
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset
is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
[155 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
olb 5 7 |
olimpiára való jelentkezés |
Sajnáljuk, de az olimpiára való jelentkezés határideje már letelt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
(399. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után
belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva,
egy terembe érsz. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod
ezt a kalandot! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** A pusztító szójert célzod, amikor az enyészet hosszú íjával
lõsz.
(3 lövéstõl 74 ép-t sebzõdött.) Zeusz elmond egy villámsújtás varázslatot.
A pusztító szójer
22 ép-t sebzõdik. A pusztító szójer elindul Beton felé.
Beton a pusztító szójert rohamozza. A pusztító szójer és Beton egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** Zeusz elõhív egy villámsújtás varázslatot. A pusztító szójer
sebzõdik 18 ép-t. A pusztító szójer irányába mozogsz. Támadod a pusztító
szójert. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(36 ép-t sebeztél). A pusztító szójer holtan terül el.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 0/23, Zeusz:
40/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 18% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami egy szójer csáprágó. Beton zabál. (+25% jóllakottság.)
Egy asztalt látsz, két székkel. Az egyik széken egy jól megtermett troll
ül. A másik székre mutat: - Ha azt akarod, hogy továbbengedjelek, le kell
hogy nyomjál szkanderben! - Bólintasz, mintha ez lenne a legtermészetesebb.
[Erõ próba 10-es küszöbre: sikeres] Könnyedén lenyomod a buta trollt.
Az szomorúan biccent. - Jól van, továbbmehetsz! -
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 ichinedar (#75) [aura: 8-as
parancs.] és egy nedonkutya (#76) [aura: 6-os méretû 8-as szintû fog.].
*** 1. KÖR *** Az 1. ichinedart célzod, amikor az enyészet hosszú íjával
lõsz.
(3 találattal 95 sebzést okoztál.) Az 1. ichinedar hörögve elterül.
A 2. ichinedar elmond egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott
rád. Összegyûjtve mágikus energiáit, Zeusz elvarázsol egy villámsújtást.
A 2. ichinedar immúnis a varázslatra. A nedonkutya Beton irányába megy.
Beton a nedonkutya irányába megy. A nedonkutya és Beton egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Az enyészet hosszú íjával meglövöd a 2. ichinedart.
(2 lövéstõl
63 ép-t sebzõdött.) A 2. ichinedar holtan terül el. Zeusz varázshatalma
segítségével elmond egy villámsújtást. A nedonkutya
23 sebzést kap. A nedonkutya
és Beton egymással harcolnak. A nedonkutya halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 33/20, Zeusz:
23/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 22% jut. Elektraton
4.
szintre lépett! Elteszed a zsákmányt, ami 29 arany. Zeusz habzsolja az
ételt. (+25% jóllakottság.) Beton az ételre veti magát. (+21% jóllakottság.)
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 49 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Barlangokat keresel, amelyeken
a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Egy tündöklõen szép kristálypalota
bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva
meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni
a belsejében.
(313. kaland, összköltsége 15 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával
is szembe kell nézned.] Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Dzedzsarr, egy galetki férfi. A Mágusok
klánjának idézõ rangú tagja. A következõket látod nála: zsugorító gyûrû,
a mágia smaragdja, a puhányság köve, szent templomi maszk, a kobra lovagi
lemezpáncélja. Megállapodtok, hogy a tét 10 arany lesz. Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények
szakértelemben való jártasságotokat. Elmentek a vándor kereskedõhöz, és
végignézitek a gyógyfû gyûjteményét. Aki többet tud a száraz gazok közül
azonosítani - latin elnevezéssel együtt - az a gyõztes. A verseny után
Dzedzsarr elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.
Micsoda öröm, még a tét, 10 arany is a tied lett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Büszkén
lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ
hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha
halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit
körülnézni odabent...
(379. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, úgy tûnik,
megvan, amit kerestél. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót
benne lesz egy kis átokszórásban. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot,
nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz befelé.
A galetki, aki itt lakik
Energetic, egy rövid, szõke hajú, távolba révedõ
kék szemû, magányt sugárzó galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt
rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a hatalom
amulettje, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó
csizma, ezüstmedál, kék gömb, Végzetpenge, szerencsekõ, ozin fülkarika,
az ellenállás vassisakja, az ellenállás görbekardja, ében láncing, a mágia
smaragdja, Dorka köpenye, az ellenállás malachitgyûrûje, a majom csepp
fülbevalója. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ azonban nemet int.
Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 2 arany! Vegye hát kezdetét az epikus
ütközet!
*** 1. KÖR *** Energeticet célzod, amikor az enyészet hosszú íjával lõsz.
(3 találattal 86 sebzést okoztál.) Energetic varázshatalma segítségével
elmond egy villámsújtást.
67 ép-t sebzõdtél. Zeusz elõhív egy villámsújtás
varázslatot. Energetic
21 sebzést kap. Energetic összerogy.
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 0/0, Zeusz: 21/0.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+21%). Szolgáidnak 21% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Megnyerted a tétet, ami 2 arany volt!
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+75 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Nincs más dolgod, mint
végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
elfu moha ! Leszedsz
1 adagot. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Carai an Ellisande, egy törékeny alkatú, fehérje nélküli fekete
szemû, életvidám, Aes sedai férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt
rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Tárgyai: óriás fülbevaló,
a méreg márványgyûrûje, ezüstmedál, a bérmágus köpenye, a mágia amulettje,
a Kõ Kardja, a mágia smaragdja, az elektromosság csizmája, ozin fülkarika,
ében láncing, az entek háromszögszimbóluma, az Örökkévalóság Rubinja, Tlyxcet
pajzs, az angyalok díszes karkötõje, árnypenge, a torony csatos öve, az
entek szürke maszkja, a tûz fogazott kardja, aréna csont érme, az angyalok
malachitgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat.
Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ
raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb
a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Carai
an Ellisande már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
kf 144 213 |
bekészíted a 144. tárgyat |
Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy
reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled
egy xenó atka (#415) [aura: IQ: 1.].
*** 1. KÖR *** Az enyészet hosszú íjával meglövöd a xenó atkát.
(2 találattal
59 sebzést okoztál.) A xenó atka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 0/0, Zeusz: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+7%). Szolgáidnak 6% jut. Fényes gyõzelmed után a barlangod
alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +36 hírnevet kaptál. A kör során összesen
877 sebzést okoztál, és 305 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
290 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó tekintetû, izmos
mélykék szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 99. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (14) / 7.91 |
[2] IQ: |
14 (15) / 10.10 |
[3] ügyesség: |
7 (9) / 0.94 |
[4] egészség: |
9 (11) / 6.89 |
[5] mágia: |
7 (8) / 2.56 |
[6] gyorsaság: |
21 (26) / 3.33 |
[9] Méret/ép: |
104 (107) / 80 |
Min. méret: |
96 |
Barlangméret: |
104 |
|
|
Varázspont: |
114 / 108 |
Képességpont: |
24 / 39% |
Hõsi pont: |
74 (10) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
35% |
Galetki erõ: |
462 / 280 |
Hírnév : |
1310 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
73 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
49 (2) |
Torzsz. csaták: |
570 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
495 (5) |
Leölt torzszülött: |
745 (10) |
Pszi csaták: |
17 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
2
(0) |
Ájulások száma: |
28 (1) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: misztériumok ismerõje
(25)
Speciális képességeid:
+25 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban
elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le pszi csatában egy másik
galetkit, akinek min. 6-os a pszi támadása. 2.) Érj el rekordot a szinteden
valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból. 3.) Hozz 20 ekinda hajat.
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
17 (23) / 7.49 |
[14] mérg. lehelet: |
3 / 2.16 |
[17] vastag bõr: |
7 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
6 (7) / 1.40 |
[19] hidegimmunitás: |
5 (6) / 0.78 |
[20] savimmunitás: |
4 (6) / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (4) / 0.09 |
[25] bûz: |
10 (14) / 0 |
[26] lõfegyver: |
21 / 4.76 |
[34] párbajozás: |
5 / 0.65 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 0.78 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1.78 |
[47] zárnyitás: |
8 / 1.04 |
[48] mászás: |
9 / 0.38 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 (8) / 3.31 |
[52] auraészlelés: |
5 / 1.41 |
[53] ékszerészet: |
5 / 0.29 |
[54] kereskedelem: |
7 (10) / 2.56 |
[55] szívósság: |
10 / 0.18 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.50 |
[57] gyógynövények: |
9 / 2.34 |
[58] nyomkeresés: |
5 (7) / 2.37 |
[59] vezetõkészség: |
5 (8) / 0.60 |
[60] pszi támadás: |
8 / 1.16 |
[61] pszi energia: |
6 / 0.50 |
[62] lopás: |
4 / 0.05 |
[63] éberség: |
4 / 0.41 |
[64] átokszórás: |
10 (12) / 4.49 |
[65] álcázás: |
5 / 0.40 |
[66] lopakodás: |
5 (7) / 0.84 |
[68] zene: |
12 / 2.66 |
[69] tanulás: |
6 / 5.17 |
[70] idézés: |
2 / 0.09 |
[71] javítás: |
5 / 0.20 |
[72] építés: |
11 / 2.57 |
[73] felderítés: |
5 / 2.89 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
4 / 3.83 |
[101] szakért.: |
5 / 0.44 |
|
|
Enyészmester |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 0.56 |
|
|
az erõ
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
4 / 0 |
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
1 / 0.32 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 / 0.76 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 / 0 |
[35] mágiatörés: |
3 / 0.06 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
4 / 0.18 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.40 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Beton, a molitár |
46/3 |
193% |
200% |
4 / 3.94 |
harcol |
[2] Zeusz, az elektraton |
25/25 |
153% |
55% |
4 / 0.16 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
150% |
gyógyítás: |
10 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
h 517 |
kf 213 144 |
v 154 |
|
2. Makró |
ism 3 |
p |
ism 3 |
vd |
ad 10 |
kf 144 213 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #91. |
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #85. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 10 10;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 3 1 5 4;
PSZ 47 48 50 57 58 59;
BA 15125 182;
TT 10;
HE 1;
PTA 133 131 131;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 10.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #10 (8. épület),
#13 (4. épület), #17 (9. épület), #52 (20. épület), #366 (93. forduló),
#313 (99. forduló), #379 (99. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 9587. Jelenleg a fûraktár építésén dolgozol, eddig
134 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ssseitak,
a káoszkígyó. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz könnyû láncinge (#28931) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a
káosz istennõjének öve (#31329) |
* |
1 a majom pajzsa (#14110) |
|
1 a mentát bíbor pikkelyvértje (#12718)
|
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a villám kék köpenye (#23637) |
|
1 az angyalok halotti maszkja (#28091)
|
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 díszes villámöv (#177) |
* |
3 ében láncing
(#134) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 maszk (#1090) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 villámöv (#172)
|
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz csepp fülbevalója (#29156) |
* |
1 a hatalom rubinja (#148) |
*
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a kígyó amulettje (#19195) |
* |
1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227)
|
* |
1 a sav karkötõje (#26890) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a természet sárgaréz nyaklánca (#16931)
|
* |
1 a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957) |
|
1 a túlélés csepp fülbevalója (#21506) |
|
1438 arany (#1) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 az entek márványgyûrûje (#9776) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
150 drágakõ
(#2) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 a Tudás Könyve (#527) |
|
25 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs
(#129) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 furulya (#167) |
|
31 kötél (#128) |
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) |
|
1 a védekezés hosszú íja (#4872)
|
* |
1 az enyészet hosszú íja (#23322) |
* |
1 az erõ csonttõre (#1751) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
5 ében nyílpuska
(#133) |
|
5 ében tündekard (#132) |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
1 görbekard (#1316)
|
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 íj (#1270) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
2 rozsdás kard (#131) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
14 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
8 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
9 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala
(#58) |
|
12 hónakkupók (#30) |
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
15 liánvirág (#24)
|
|
23 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
1 mézfû (#29)
|
|
17 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
13 ragálygomba (#26)
|
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
2 sárkányvirág (#32) |
|
6 sötét mák (#23)
|
|
6 tejfonál (#28) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
4 velparaj (#35) |
|
2 villámlehelet itala (#56) |
|
16 winropu moha (#22)
|
Egyéb kacatok |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
4 bolhedor szárny (#15) |
|
4 duzzadt xenópete
(#479) |
|
10 ekinda haj (#147) |
|
9 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
13 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146)
|
|
11 pirgamit (#152) |
|
2 szójer csáprágó (#231) |
|
5 yeti csont (#160)
|
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gladiátor
könnyû íja #6221 (9), a kígyó márványgyûrûje #19226 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 305 arany (#1), 1 elfu moha (#33),
1 drágakõ (#2), 2 hõsiesség itala (#52), 1 szójer csáprágó (#231).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk,
Ahogy azt holapunkon
is jeleztük, 2006. szept. 1-tõl a fordulók ára 10%-kal megemelkedik. Az
új árak:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettõ együtt: 49 zseton
Megértéseteket köszönjük.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VOHARAI SZELLEM (121. LÉNY) A Hegy mélyére számûzöttek elsõ települését
Voharának (õsgaletki nyelven "Menedék") hívták. A települést azonban el
kellett hagyni, amikor az Ellenség rábukkant, és borzalmas pusztítást végzett.
Az Ellenség förtelmes energiatámadásai nyomán elesettek lelke nem tudott
megszabadulni, és azóta is szellemként bolyong, az élõk vérére szomjazva.
A voharai szellem, természeténél fogva, szinte sebezhetetlen halandó módszerekkel,
ezért legjobban teszed, ha egyszerûen elszaladsz elõle.
TALRIAI BEHEMÓT (106. LÉNY) A talriai behemótok óriási, féregszerû lények,
amelyeket nagyhatalmú mágusok és halhatatlanok más dimenziókból idéznek
meg. A behemót óriási teste már megjelenéskor járatokat omlaszt be, ezért
a hegy belsejében csak a legfelelõtlenebb káoszmágusok merik megidézni.
A talriai behemót szinte sebezhetetlen, hiszen majd minden elemi támadásra
immúnis, bõre iszonyatosan vastag, és teste olyan hatalmas, hogy ha tövig
vágsz bele néhány dárdát, azt sem érzi meg. Bár nagyon lassú, de ha közeledbe
ér... kevés élõlény van, akit nem tud azonnal kettéharapni!
TENYÉSZMANIFESZTÁCIÓ (122. PSZIONIKUS LÉNY) A mutánsok olyan titkos és
bizarr rítusokat végeznek testükkel, amely még egy, a testének alakításához
szokott galetkit is elborzaszt. Nem csoda, hogy az ilyen szertartások -
különösen, ha komolyabbak - olyan mértékben szennyezik az asztrális teret,
hogy nevenincs borzalmakat vonzanak az asztrál legtávolabbibb csücskeibõl.
Mondani sem kell, az ilyen teremtmények néha bizarr és döbbenetes pszionikus
képességekkel rendelkeznek.
ÓRIÁS DENEVÉR (132. LÉNY) A vérszívó denevér "nagytestvére". Sõt, nagyon-nagytestvére.
Mérete legalább ötször akkora, a fogaikat pedig nem is érdemes összehasonlítani.
Ez a hatalmas, bõrszárnyaival csapkodó borzalom belekapaszkodik a hajadba,
és addig szívja a véredet, amíg jól nem lakik, vagy el nem pusztítod. A
denevér szívóssága annak köszönhetõ, hogy az elszívott vérrel saját magát
regenerálja.
MÉLYSÉGI ENT (133. LÉNY) Hajdan óriási fák nõttek a felszínen, a napsütésben.
Akkoriban éltek Ghallán olyan teremtmények, amelyek a fákhoz voltak hasonlatosak,
de intelligenciával bírtak, és képesek voltak a helyváltoztatásra. A fákkal
együtt azonban az entek is kipusztultak, hiszen napfény nélkül képtelenek
létezni - kivéve a mélységi enteket, amelyek még az Ellenség megérkezése
elõtt a sötét utat választották, tiszta aurájukat beszennyezték és nemhogy
nem volt szükségük a napfényre, hanem irtóztak tõle. Ezek az irdatlan vastag
kérgû, lassan mozgó, de borzalmas erejû teremtmények visszahúzódtak a hegyek
mélyére, és csak nemrégiben bukkantak rájuk a mélyebb járatokban vadászó
galetkik. A mélységi ent irdatlanul kemény ellenfél, egyetlen csapásával
képes péppé zúzni a lárva szintû galetkiket - úgyhogy vigyázz, ha ezzel
a lénnyel kezdesz!
GÖRÉNYTEKNÕC (134. LÉNY) Förtelmes bûzû, nagybundájú, páncélozott lények
a görényteknõcök. Vérben forgó szemük állandóan táplálékot keres. Márpedig
könnyen jutnak hozzá, hiszen a legtöbb lény már förtelmes bûzüktõl azonnal
összeesik. Szerencsére a görényteknõcöknek nincs semmilyen immunitása,
így ha kibírod néhány körig, akkor utána már nyert ügyed van, könnyedén
legyõzheted ezt a szörnyeteget. Tejivók és puhányok számára jelent táplálékot,
persze az ételgyûjtés közben még inkább fenyegetõ a borzalmas bûz, ami
a görényteknõcbõl árad.
ZOMBI HERCEG (140. LÉNY) A halálon túli élettel játszadozó nekromanták
hamar ráébredtek, hogy igazán hatalmas élõhalottakat olyan halandók holttestébõl
hozhatnak létre, amelyek életükben is nagyhatalmú lények voltak. A zombi
"hercegek" persze nem igazi hercegek voltak életükben, de általában majd
mindegyik nagyhatalmú, legalább 7-8. szintig eljutó galetki volt. Amikor
a nekromanták megunják játékszerüket, vagy esetleg kiderül, hogy nem képesek
irányítani teremtményüket, a zombi hercegek beszabadulnak valamelyik szint
csatornarendszerébe, hogy a halandók húsával táplálkozva, egyre hatalmasabbra
növekedjenek.
KASZINÓ A Hegy Urai ismét egy újabb szórakozási lehetõséget eszeltek ki
a vadászatban megfáradt galetkik számára. Ez a kaszinó! A kaszinóban aranyért
vásárolhatsz játékzsetont, amelyért a játékasztaloknál játszhatsz. Ha szerencsés
vagy, akkor fantasztikus nyereményekben lehet részed: ritka varázstárgyak,
pénz, drágakõ, dukátok, varázsitalok. És a legszerencsésebbek pedig ezüst,
arany vagy platina tókeneket nyerhetnek, amelyeket a kaszinó központi széfjében
egészen különleges holmikra váltanak be, mint például õskõ, idõkristály
és egyedi tárgyak.
A kaszinóban való játék rettenetesen egyszerû! Add
ki a BE 29 {mennyiség} parancsot. A második paraméter határozza meg, hogy
mennyit akarsz játszani. Egy játék ára alapértelmezésben 1 TVP és 100 arany,
de ezt bizonyos nyeremények (mint pl. kaszinóbérlet) csökkenthetik. Tehát
pl. a BE 29 20 parancs hatására 20 TVP-ért és 2000 aranyért játszol.
A
kaszinót a 20. fordulótól kezdve használhatod, és van egy vele kapcsolatos
korlátozás. Egy fordulóban legfeljebb az egyharmadát költheted el annak
a TVPnek, amit az elõzõ forduló végén kaptál. A Hegy Urai sem akarják,
hogy éjjel nappal csak a kaszinóban lebzselj, elhanyagolva magadat és a
fejlõdésedet.
SPECIALIZÁCIÓ Minden galetkinek megvan a maga mumusa, amit a legjobban
utál. Van, aki a tárgytörõ szörnyeket gyûlöli, van, akit a bukott próbák
zavarnak, van, aki a teljesíthetetlen klánküldetésre fúj, van, aki a szolgáid
ért szerencsétlenségeken bosszankodik. A specializációval a tudásodat specializálhatja
egy bizonyos témakörre, amihez sokkal jobban fogsz érteni, így elkerülheted
az ezzel kapcsolatos bosszankodást. Az alábbiakban következik egy felsorolás,
hogy mi mindenre lehet specializálódni.
1. A klán kedvence: bizonyos
idõszakonként egy nagyon lehetetlennek tûnõ klánfeladatot letudhatsz (mint
császári dekrétum). Kiadod a parancsot egy klánküldetésre, és 12 forduló
múlva, amikor átspecializálsz, csak akkor lesz a küldetés teljesített.
A klán kedvencét mindenki csak 60 fordulónként egyszer veheti igénybe.
Azt, hogy melyik küldetést akarod letudni a 3 közül, a második paraméterben
add meg. Pl. SP 1 3. FONTOS: Csak azt a küldetést adhatod le így, ami már
12 fordulóval korábban is megvolt. Tehát ha közben a küldetést teljesítetted,
nem adsz le másikat helyette.
2. Áldott lélek. Nem talál szörnyeknél
átkozott tárgyat, kineporttal nem lehet neki átkozott tárgyat adni. (ha
egy küldetésben fix átkozott tárgy jár, azt megkapja.) Ha beportyázik hozzád
valaki, nem felejti ott átkozott tárgyát.
3. Gyógyító: a tvps gyógyítás
dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be
kerül.
4. Koplaló: Neked és szolgáidnak a jóllakottsága jóval lassabban
csökken. Kb. fele annyi lesz a csökkenés mértéke.
5. Kuporgató. Drágakövek
és õsi relikviák eladásakor 33%-kal több pénzt kap, ezenkívül nagyobb eséllyel
talál gyógyfüvet, és ha talál, van rá esély hogy +1-3 darabot talál. Tud
aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.
6. Próbamester:
minden, egyszemélyes kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb
lesz, mint egyébként (a csökkentést felfelé kerekítjük, tehát 11-es próbára
-2 lesz). A kudarcpróbákat értelemszerûen növeli.
7. Tárgyféltõ: felére
csökken az esélye, hogy egy ellenfél egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat,
legyen az végtag vagy varázslat.
8. Torzszülöttek ismerõje. Immunis a
végtag csonkolásra, a rothasztástól csak feleakkora eséllyel veszít méretet,
a kronoérintés ellene 50% eséllyel kudarcot vall.
9. Túlélõ: a torzszülöttekkel
vívott csatákban minden ütés, lehelet és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést
okoz neked.
10. Vezéregyéniség. Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához 1/3-dal kisebb vezetõkészség
kell a 10. szint fölött. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban
szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ 20%-kal.
Néhány
fontos megjegyzés a specializációval kapcsolatban.
- Legkorábban a 3.
lakószinten lehet használni.
- A parancs használata nincs teljesen ingyen!
Költsége (szint-2) x 8 TVP (de max 80 TVP), tehát pl. az 5. szinten 24
TVP. Ezenkívül elsõ alkalommal 1 KNO, utána 2 KNO, 4 KNO, 8 KNO egészen
a maximális 16 KNO-ig.
- Leggyakrabban 6 fordulónként változtathatod meg
a specializációdat.
- Alapban nincs semmilyen specializációd. Elsõ alkalommal,
majd minden további esetben, amikor meg akarod változtatni, az SP {sorszám}
paranccsal specializálódhatsz.
- Ha egy specializáció valamilyen értéket
módosít, akkor mindig elõször beszámítjuk az összes többi módosítót, és
utoljára jön a specializáció. Tehát pl. ha egy tárgyféltõnek a tárgyvédelemnek
és más módosítóknak köszönhetõen mindössze 50% esélye lenne a tárgy elvesztésére,
akkor a specializációval ezt 25%-ra csökkentheti.
Persze, ahogy tudjátok,
a puding próbája... Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy hosszú távon egyik-másik
specializáció hatásfoka egy kicsit még változni fog, persze inkább pozitív,
mint negatív irányba - a ti visszajelzéseitek alapján.