Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. márc. 31. 9h:27' EZ A 486. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD 487. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2929 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
d 123 | eldobod a 123. tárgyat |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A légirozmár megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A légirozmár farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [96,102] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kardszárnyú pocok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardszárnyú pocok fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált ryuku légiós trófeát, és kiszedsz egy kardszárnyú pocok trófeát. 934 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [96,103] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézsisakot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [98,101] Még mindig az erdőben vagy.
(Továbbmész...) [98,100] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mandibulakaszával megcsapod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [96,100] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
ef 2 503 | energia fejlesztése 2 |
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
gyk 123 20 | gyakorolsz a 123. tárggyal 20 pontért |
f 712 | kísérletezel a 712. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY) A kardszárnyú pocok nagytestű ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élőlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetően - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtőző óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni. |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY) Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!) |
Erő: | 21 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 248/140 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 163/20 | Pénz: | 317 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 15/89 (+11%) | vágófegyverek: | 7/44 (+6%) |
ütőfegyverek: | 9/24 (+15%) | lőfegyverek: | 8/97 (+6%) | dobófegyverek: | 9/83 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/99 | 2. nyomkövetés: | 14/94 (+24%) | 3. lopás: | 3/43 |
4. mászás: | 4/38 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 7/12 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/88 |
7. gyógyítás: | 30/70 | 8. titkosírás: | 1/10 | 9. felderítés: | 7/49 (+26%) |
10. teológia: | 14/86 (+19%) | 11. taumaturgia: | 10/42 (+3%) | 12. zene: | 6/7 |
13. szörnyismeret: | 6/50 (+22%) | 14. zárnyitás: | 3/23 | 15. vadászat: | 10/37 |
16. bányászat: | 10/99 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ) |
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
sarki róka (#636) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4) |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) energia-csapolás (167) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) az őrzők ébersége (312) álomharc (332) az élet forrása (337) kavicselementál (350) földmágia (357) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 462 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 67.07 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van. | |
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | kaja (#2) | 19 | mákrózsa virág (#56) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | rézsisak (#72) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 9 | víz (#27) |