Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. márc. 8. 9h:17' EZ A 132. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD 133. játékheted kezdete: márc. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3346 SZÁMLA : XXXX |
ba 150 | nem támadod a 150. szörnyet |
kno 10 4 | képesség-növelés 10 |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 61 | támadó/véd. varázslat a 61. varázslatot |
kf 19 343 | kézbeveszed/felveszed a 19. tárgyat a 343. tárggyal |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 6 33 | elmormolod a 6. varázslatot |
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem jobb karját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 924 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [97,37] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a trappoló dinymák testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,39] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy púpos burástya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
ÉBER VADÁSZKUTYA (62. VARÁZSLAT) Az éber vadászkutya az éber kakukk varázslat egy fejlettebb formája. Elmormolásakor, egy szárnyas hernyó felhasználásával megidézel egy fantom-kutyát, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ez a nálad próbálkozó tolvajok számára -10-et jelent a lopás szakértelmükre, vagyis gyakorlatilag teljesen esélytelenek lesznek. A varázslat által adot lopás büntetés a papi varázserőd növekedésével nő egészen -20-ig. Elmormolása 12 VP-be kerül, hatása nem adódik össze az éber kakukkéval! |
Erő: | 27 | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 117 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 58/58 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 254/254 | Jellem: | jó (96) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 89/4 | Pénz: | 23 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | * 20 |
lőfegyverek: | 18 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
96,51 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 647 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 21 | 3. mászás: | 10 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 27 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 10 (+4) | 11. taumaturgia: | 3 | 12. versengés: | 3 |
13. zene: | 4 | 14. szörnyismeret: | 6 | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 10 | 17. bányászat: | 29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tűzeső (#61) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
woor-antilop (#31) (málhás: +5 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ha feláldozol nyolc rókafarkat az oltáromnál, egy hasznos varázslatot kapsz. |
3.) Raia papjainak ütöképesnek kell lennie a mágia mindenfajta formájával: használj harcban lángcsóva varázslatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): 38. labirintus (79,31). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 26, 27, 37, 38, 46, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
Összsúly: 118.39 kg | Megterheltség: 171% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
30 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
1 | pirkit (#153) | 3 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | óndarab (#85) | 1 | vasérc (#152) |
95 | 96 | 97 | 98 | |
34 | |
|
|
|
35 | |
|
|
|
36 | |
|
|
|
37 | |
|
|
|
38 | |
|
|
|
39 | |
|
|
|
40 | |
|
|
|