Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Amyrro
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
Valaha Amyrro volt a lárvaszint leghatalmasabb galetkije, aztán ő is megtapasztalta az ősi törvényt: semmi sem tart örökké, a jövő mindig újabb hősöket szül.
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Mágusok alkonya előzetes 4.



Ezer világ őre

Rhatt jelenleg nem igazán sorolható a legerősebb színek közé, és az eddigi előzetesek során sem esett sok szó a HKK "legfiatalabb" istenéről. Ez azonban szerencsére még nem jelenti azt, hogy a szín kedvelői nem számíthatnak néhány kellemes tápra. Itt van például az Ezer világ őre, amely elődjéhez hasonlóan egy permanens lapleszedés lesz, méghozzá a határozottan stabil fajtából, melyet a rezisztencia és a lopásokkal szembeni ellenállás biztosít majd számára. A kalandozók védőszentje mellett már az első körben bevédhet bennünket, hiszen egy lapdobással így már 1 VP-ért az asztalra érkezhet, a legjobban azonban nem a hagyományos, esetleg Lépéselőnyös verzióban, hanem Lassan járj! mellett fog működni, remekül együttműködve néhány hónappal ezelőtt megjelent Zénes társaival. A Rhatt szín egyébként néhány új ganüid és fókuszkristály mellett olyan lapok felújított verzióival erősödik majd, mint A rend ereje, a Vén Arfma vagy a Jég bogyola.


Szirén gésa

A szirének legkisebbikét, a Szirén lánykát egy korábbi bemutatócikkben láthattátok már, általánosságban azonban még nem esett szó a HKK legújabb etnikumáról. Összesen 5 darab szirén várható a Mágusok alkonyában, melyek nem csak egymás társaságában lesznek erősek (a tesztelésen leginkább morfokkal és Villámháborúval próbálgattuk őket, nem kevés sikerrel), de többségük más paklikban is felbukkanhat majd. Ennek kiváló példája a Szirén gésa, amely egyike lesz a lapot semlegesítő lényeknek. Természetesen a szirének "beépített" képességével, a csábítással is rendelkezik, ami azt jelenti, hogy nem csak megfoghatunk vele egy lapot (ráadásul ősmágiásan), de ezt követően még el is lophatunk egy lényt, amivel a vártnál is komolyabb törést vihetünk az ellenfél játékába. Ami a többi szirént illeti: a gésa és a lányka mellett érkezik még a társait erősítő papnő, az erőforrás-utánpótlásért felelős kurtizán, illetve egy igen erős (nem mellesleg mágikus védelmű) avatár, a császárnő is.

Sötét mágia

A varázslatok és az erőforrások kissé háttérbe szorultak az eddigi előzetesek során, pedig lesz ám belőlük is - itt van például az egyik kódos lap, a Sötét mágia. A Dornodon varázslat mostantól a játék legstabilabb varázspont-termelése lesz, hiszen counterelhetetlenül a rendelkezésünkre bocsát 7 manát, ami mondani sem kell, brutális fegyvertény - az újonnan megerősödő sárkányos, illetve behemótos koncepciók számára például ez egy igen komoly segítség lesz. Az ősmágia miatt a drágítások sem állhatnak az útjába, ugyanakkor drágítás mellé is igen jó lesz, hiszen egy Lassan járj! például a legnagyobb örömmel fogja kijátszani a második körben. A játék későbbi szakaszában nyilvánvalóan nem lesz különösebben erős alternatív felhasználási mód híján, mindent azonban ne várjunk el egy reagálhatatlan manatermeléstől.


Óriásvarány

Ahogyan arról korábban már hallhattatok, a Mágusok alkonyában több új lapot is kapni fog A behemótok nagymesterére épülő koncepció - főleg fehér színből, melyet Rhatthoz hasonlóan szintén hanyagoltunk az eddigi előzetesek során. Lássunk is akkor egy ilyen megamonsztert! Íme az Óriásvarány, aki a Zénben megjelent Hájas okerónhoz hasonlóan önmagában oda tud csavarni egy 10-est az ellenfélnek - feltéve persze, ha van élő követőnk. Neki ráadásul képességei is jobbak: ugyanúgy hálózik, viszont drágább rá reagálni, valamint rögtön le is szed egy lényt. Az ellenfélnek gyorsan meg kell oldania, ha nem akar komoly bajba kerülni, hiszen ha túlél egy kört, akkor már igen nagy pusztítást véghez tud vinni - ezen tulajdonságának köszönhetően a lassabb lényes kontrollokba is bekerülhet. Ha valahogyan tudunk rá egy életet varázsolni (mondjuk az új Dj'arekh tárcsával vagy A halhatatlanok nagymesterével, de egy új fehér tárgy is alkalmas lesz erre), akkor nehezen megoldható fenyegetéssé válhat.

Nekromanta detektor

A bemutató-sorozat második felvonásából kiderült, hogy Chara-din jócskán meg fog erősödni az új kiegészítővel, ellenszere is lesz azonban a fattyak várható özönének: a Nekromanta detektor alaposan el fogja látni a bajukat. Sőt, nem csak az övéket, hiszen a Chara-din fattyak mellett a Kisebb angyalokat is gyönyörűen megoldja, de remek válasz lesz a Kismasszára is. Mivel nekromanta, ezért eszünkbe juthat a Roxos koncepció, oda azonban nem lesz a legjobb, hiszen a saját Nekromanta csontvázainkat is elpusztítja (no meg az anti-mágia sem feltétlenül illik abba a pakliba), a csontok kedvelői azonban ne szomorkodjanak, jönni fog ugyanis erős lap kedvenc követőjük mellé. Paklinézegetős képessége inkább csak érdekesség, mint valódi extra - az elvetemültebbek persze elkezdhetnek gondolkodni valami különc kis kombón.


Csető Zsolt

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 5 szavazat alapján 7.8)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Mágusok alkonya előzetes 4..


Létrehozás: 2014. november 17. 13:48:43
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:22
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.