1VP 1ZSZ Lorrrd Rrreginald
kalandozó KF Sheran
ember szárnyak 3/3
Minden lapod aminek a nevében legalább két 'r' betű van idézési költsége 1VP-vel kevesebb.
Az ilyen lapjaidra reagálni +1VP. |
0 VP Végső kivégző technika
azonnali Leah
Ha ellenfeled ÉP-je max. 1 azonnal megnyerted a játékot.
"Fel, le, balra, le, A, B, A, B." |
kellene rá egy "kivéve kannibál morfot", nehogy magát megegye
tök jó ötlet btw |
1 ZSZ A megoldás kulcsa
tárgy ősmágia +5 Bufa
Büntetés: 10 ÉP
J: Válassz egyet az alábbiak közül:
Kapsz 1VP-t, kapsz 1 szk-t, húzz egy lapot, célpont lap kap egy dermesztés jelzőt, célpont lény kap egy álomjelzőt, kapsz egy gyakori tókent, ellenfeled szabálylapja és/vagy követője a kör végéig nem működik. |
2ZSZ Kannibál morf
szörny 1szk KF
morf 1/1
Kijátszásakor és minden előkészítőfázisban küldj a gyűjtőbe egy a Kannibál morffal azonos altípusú lényt, és a Kannibál morf kap egy izomjelzőt!
"Legyél az eleségem!" |
Trollolo
Követő, hordaparancsnok
Hátrány: Nem használhatsz kiegészítő paklit
A játékot 6 lappal és 24 ép-vel kezded
A játék elején válassz egyet az alábbi képességek közül amit a pakliban lévő asztalon maradó lapjaid megkapnak: háló, életkioltó, idézés, rezisztencia, ősmágia
Pörgős versenyen tiltott |
BEFEKTETÉS, SZÜRETELÉS, ARATÁS
0 vp: Chara-din, azonnali varázslat
Kapsz 1 vp-t ha már van egy általad kijátszott lényed
játékban
vagy:
kapsz egy csontit ha már van egy általad kijátszott tárgyad játékban
Minden erre a varázslatra való reakció +1vp és+1 csonti. |
Skarlát betű, bűbáj
Dornodon v Raia
Kijátszási költtsége X Vp
X az adott színben játékban lévő kártyáidnak, vagy
jelzőidnek a száma.
célpont játékos sebződik annyit amminyi adott színben
lévő játékban kévő kártyáinak száma, minden körben
Amennyi sebzést kiosztassz annyit gyógyólsz , Max ÉP-re is.
Csak Dornodon, v Raia rekacioknak van hatással rá! |
Sziasztok!
Nem nagy táp, de én mégis örülnék ha megjelenne.
Sőt, még a grafikát is szállítanám hozzá ingyen.
Broderic Nickels
2zs 1nekron
Chara-din kalandozó ember
Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz, vagy semmizés: 2.
Ha az előkészítő fázisodban gyűjtődben van, 1ép áldozás árán visszaveheted a kezedbe!
Áramlás: Kapsz két szörnykomponenst.
3/3 repül.
|
X-1 VP Kamasz szamuráj teknős
szörny KF 1szk Sheran
teknős X/X
anti-mágia: X
Kijátszásakor kapsz egy Csatornapatkány-t.
X mindig annyi ahány tókened van játékban. |
Ősi Istenek Rúnája
3 csonti
Kijátszási feltétele, hogy minimum 6 lény legyen játékban.
Dobj egy hat oldalú kockával:
1-3: Célpont játékos lényei, és építményei, és tárgyai
ennyit sebződnek.
4-5: Minden játékos őrposztban lévő lényei tartalékba
kerülnek és a következő előkészitő fázisban nem
aktivizálódnak
6: Célpont játékos vagy eldob a kezéből 2 lapot a semmibe, vagy 2 aktív saját lapot a semmibe, vagy sebződik 6 ÉP-t és 6 max ÉP-t. Minden erre a lapra kijátszott reakció + 1 vp, és a pakli tetejéről 6 lap a semmibe.
"végső estben is van remény..." |
Cukor
1 csonti
P: Célpont lény kap -1 támadást és +1 védekezést
P: 1 vp, Célpont lény kap -2 támadást és +2 védekezést
P: 3 vp, Célpont játékos lényei nem sebződhetnek
az adott körben
"....hát szénhidrát!" |
1VP 1ZSZ 1 Nekron
Kismalac
szörny 1szk Chara-din-Sheran
orgling 1/4
J: Bármilyen épületet egyedül felépít.
Ha legalább három van belőle játékban az oldaladon lényeid forrás immunitást kapnak. |
Ilyen névvel már létezik kártya:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk_lapkereso.php&KERESES=1&szin1=0&tipus1=0&nevstr=brutal it%C3%A1s&szovegstr=&x=0&y=0 |
Brutalitás
szabálylap
Minden lény alapsebzése megduplázódik. Ha ellenfeled bármikor kikapcsolja keresd ki a legnagyobb alapsebzésű lényed a paklidból és vedd a kezedbe!(egyenlőség esetén te választasz)
"Hibátlan győzelem" |
Koporsó szög
3 vp +1 áldozás
leah bűbáj
célpont játékos ÉP-je és max ÉP-je csökken 1-el, az
előkészítő fázisában. |
2 VP A farkas
szörny 1szk Leah-Sheran
vérfarkas 2/4
Kijátszásakor lemásolja egy játékban lévő kalandozó összes képességét, a kijátszáskori képességeket is.
"Nagymama te vagy az?" |
0 szk A bölcsek köve (2024)
tárgy rezisztencia szintelen
Költségét ellenfeled nem módosíthatja.
Nem lehet feláldozni.
S, ha használtál áramlás képességet húz egy lapot.
Jelenés: Húz 1 lapot. |
5VP Iráv' Dázs a megtorpantó
szörny +3 reakciódrágítás 1 szk háló Chara - din
éjjfatty 10/4 mágikus védekezés repül
Élet: 1
Az első körben is használható áramlásként.
Áramlás: Ellenfeled 3. körének végéig minden játékos körönként 1 lapot játszhat ki sikeresen. |
2VP Csipkerózsika
kalandozó KF ősmágia Elenios
ember 2/4
Kijátszásakor minden lény kap 2 álomjelzőt.
S: Célpont lény kap egy álomjelzőt.
J: 2ÉP: Keress ki egy Herceget a paklidból!
2VP Herceg
kalandozó KF +2 Sheran
ember 4/2
Lényeidre nem kerülhet álom vagy dermesztés jelző.
S: Célpont lényt aktivizálhatod.
J: 2ÉP: Keress ki egy Csipkerózsikát a paklidból! |
6VP Pegazus isten
avatár 2szk +2 Tharr Leah
pegazus 8/8 mágikus támadás szárnyak
Idézési költségét helyettesítheted 4 különböző színű pegazusod feláldozásával.
Sikeres kijátszásakor kap annyi izom és/vagy élet jelzőt ahány különböző színű pegazusod van játékban rajta kívűl. |
Az a nem áldozhatod fel nem véletlenül volt rajta a régi verzión, ez így Szomjazó féreg szteroidon |
4VP A szellemek nagy királya
avatár 2szk Tharr 5/5 mágikus támadás és védekezés
Idézési költségét helyettesítheted 3 Szellemszolga feláldozásával.
Szellemszolgáid 3 építőnek felelnek meg.
S: áldozd fel 2 Szellemszolgádat: célpont lény sebződik 3-mat, vagy húzz egy lapot! |
Piaci légy (új)
0 VP
szörny
1/1
repül
(K2), feltámad.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1_VP-t vagy 1 _*-t, ha egyik sincs neki, akkor a max. ÉP-je csökken 1-gyel és sebződik 1-et. |
? VP
Motyogó visszhang
Leah Általános ősmagia motyogó
(Kötelék): életkioltó
0VP célpont lény a gyűjtőbe kerül
2VP célpont lény átkerül a tartalékodba és motyogó lesz
3VP rakj játékba egy motyogó ősvegzet lapot |
1VP 1ZSZ Lóvá tesz
azonnali Chara-din
pegazus
Célpont X költségű lény a tartalékodba kerül, elveszti minden speciális képességét és pegazus altípust kap.
X max. annyi ahány különböző színű pegazusod van játékban. |
Jó a neven még lehet változtatni. De maga az alap elképzeléssel szerintem nincs baj. Színtelen céh ami másol |
Ipari kémek céhe
céh színtelen
Aktívan jön játékba.
J: Használhatod egy másik aktív céh J-s képességét, akkor is ha azt már használta valaki. |
Önkény rendszer
szabálylap
Minden játékos szabadon döntheti el, hogy a köre fázisai milyen sorrendben következzenek. Kivétel az előkészitő és a kör vége fázisok. Nem dönthet úgy, hogy valamelyik fázisa elmarad. Az egyes fázisok rész fázisai a szokott sorrendben következnek. |
A szín választást nem egészen értem. Illetve a statjain illene emelni, mert azért hát mégis csak. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|