tetszik a referencia én fairlight/dornodon színt adnék inkább és az ép-s részt elfelejteném
Szerintem ilyen formában kiadhatóbb lenne:
1VP Az egy ütéses ember
kalandozó KF Fairlight/Dornodon
ember 2/1 mágikus támadás repül
Nem lehet megsebezni. kard ikon ellenfele mindenképp a gyűjtőbe kerül. |
3VP 4ZSZ Az egy ütéses ember
kalandozó KF Tharr
ember 0/6 mágikus támadás
Élet: 1
Ha lénnyel harcol kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a lény ÉP-je.
Ha játékost támad kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a játékos ÉP-je. |
2 ZSZ Izomból
bűbáj Tharr
Kijátszásakor célpont lényed kap egy izomjelzőt.
Minden zanszilánkot fizethetsz izomjelzők levételével lényekről. |
1 SZK 1 NEKRON Időgép
tárgy Tharr
moa
P: Ezt a képességet közvetlen az után használhatod, hogy egy, vagy több lapod az asztalról, a paklidból, vagy a kezedből egy forrás miatt a gyüjtőbe, és/vagy a semmibe kerülne. A lapok visszakerülnek oda ahol voltak. Ha a paklidba a paklit keverd meg! Ha a lapokról bármilyen jelző lekerült azt újra megkapják. |
Ha sz@r hát sz@r... csak egy ötlet volt...ennyi |
Elméletben nem lenne ezzel baj, de a gyakorlatban egy bizonyos körben annyi minden történhet/történik, hogy azt maradéktalanul visszaállítani nem mindig lehetséges. Ráadásul, ha ez valamelyik játékosnak nem tetszik, mert szerinte valami nem úgy volt, akkor a kérdés a versenybíró által semmilyen módon nem ellenőrizhető.
A másik része, hogy mi lenne ennek a lapnak a gyakorlati haszna? |
vissza az időben
6 vp
Minden módosul, megegyezik az előző körhöz.
pl: Vp-k szk-ek stb. visszakap minden játékos,
a kijátszott lapok visszakerülnek a kezekbe, azaz
minden az előző körnek megfelelően visszaáll. |
2 SZK Szerelembomba
tárgy Életkioltó Elenios
Késleltetett hatás 3: Áldozd fel: célpont ellenfél minden permanense hozzád kerül. Ez ellen semmilyen immunitás és célozhatatlanság nem véd.
"Mellettem robbant fel. |
A harc szelleme
3 vp tharr azonnali varázslat
Az összes lényt, ki kell mozgatni az őrposztba (azokat is amelyek nem mehetnek oda) Az őrposzban lévő
lények száma korlátlan lehet, ebben a körben.
A kör végén vissza lehet mozgatni az életben maradt
lényeket a tartalékba, de min 3 lénynek ott kell
maradnia, ha van annyi.
"csapassuk..." |
Bodor Máté az Alestorm zenekar tagja, nekik az egyik számuk kezdődik azzal a felkiáltással, hogy Pálinka for everyone! |
X-1 ZSZ Escanor
kalandozó tűz KF Raia
ember szárnyak X/X mágikus támadás
X mindig annyi ahányadik kör van.
Jelenés: célpont lény vagy játékos sebződik X-et. |
Tetszik, de a végső üzenet helyett:
sörre bor, bármikor
borra sör, forevör!
https://www.youtube.com/watch?v=lyLTqdLspzE |
Utolsó esély (chara-din)
7 vp v zanszilánk
általános varázslat
Csak a köröd végén játszhatod ki.
Sikeres létrejötte után nem az ellenfeled köre jön,
hanem megint újra a te köröd kezdődik előről.
Az ÉP-és max Ép-d 1 re csökken.
Ebben a körben vagy csak lényeket, vagy csak varázslatokat
játszhatsz ki. Minden kijátszod lapod után 1 Vp-t kap az ellenfeled |
Bdr Matee
Színtelen kalandozó (kalóz)
Kijátszásakor döntsd el milyen színű legyen: Dornodon, Raia, Sheran. Ilyen színű lényeid kapnak +1/+1-et.
K: Célpont lap kap egy pálinka jelzőt (ha egy lapon pálinka jelző van akkor az aktiválást kívánó képességeire 50% az esély, hogy nem sül ki.) Ha valaki megpróbálja használni a lap aktiválást kívánó képességét egy pálinkajelző lekerül róla.
Egyszerre maximum 3 pálinkajelző lehet játékban.
Flevor: Pálinka for everyone! |
Aranyláz
Szabálylap
Minden kijátszott permanensben van egy SZK.
Ha már alapból volt benne akkor egyel több lesz. |
2VP 1 NEKRON A dimenziók lezárása
bűbáj +2 Leah
Nem lehet lapokat a pakliba visszakeverni semmilyen módon.
Lapok nem kerülhetnek a Semmibe egy másik lap hatására. Ilyenkor a lapok a Gyűjtőbe kerülnek.
Halálsikony: Minden Gyűjtőből minden lap a Semmibe kerül. |
1Építő Tejüzem
építmény Sheran 4SP
Csak Alpesi tehén építheti.
Minden előkészítő fázisodban kapsz egy Egy pohár tej lapot.
1Nekron Egy pohár tej
tárgy háló Sheran
S: Célpont lény kap egy izomjelzőt.
"Erő, izom...." |
0 SZK Sapka
tárgy KF Fairlight
Nem lehet feláldozni.
Az ellenfél lényei semmilyen módon nem sebezhetik meg
a hordozóját amíg van rajta Sapka. |
Alpesi tehén (új)
4 VP 4/6 sheran szörny 3 SZK
„Hogy kerül ez a békés kérődző ebbe a szörnyektől hemzsegő vadonba?” – Aritma
Titkos tehénszint
2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín
Képesség nélküli lényeid nem lehetnek ellenfeled forrásainak célpontja.
Legalább 4 VP költségű lényeidet nem lehet megsebezni.
S 1 VP: ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked, akkor kapsz egy Alpesi tehenet.
Gruangdag monolitja
0 építő tharr építmény 4 SP „szárnyak”
S ha van játékban min 5 SB-jű lényed: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: előkereshetsz egy tharr avatárt, vagy a kör végéig célpont lény alap SB-je 5 lesz. |
Esély a túlélésre
2vp.
azonnali varázslat
Válassz: A következő kör végéig csak lényektől vagy csak varázslattól sebződhet minden játékos. Minden erre a lapra való reakció, 1 kézben lévő lap véletlenszeű eldobása a semmibe. |
A kirotált A gyógyítás fájdalma lapot valamilyen formában jó lenne visszahozni... |
A "bármilyen"-t csak azért írtam így mert lusta voltam felsorolni. Persze a lapon rajta lehet, hogy dermesztés, élet, izom, elmúlás, stb.
Lady Olivia macskájának 9 élete van. A 9 még pont elég a 13 túl sok? |
Két nagyobb baj is van ezzel a lappal. Egyrészt a "bármilyen jelző" nincs definiálva. Ez megoldható, de nem biztos, hogy célszerű, mivel egy újabb fogalom, aminek a tartalmát ezzel kivezetnénk a lapszövegről a szabályok közé. Ezzel pedig növeljük a fejben tartandó dolgokat.
(Csirió féle, speciális, nem önálló jelző létezik.)
A másik baj, és ez a nagyobb, hogy van pár lap, ami a jelzők számára, vagy az életjelzők számára ugrik. Az egyetlen lapon azaz egy mozdulattal létrehozok 13 életjelzőt, az egy picit sokallom. Ez egy nagyon komoly kombópotenciál, amit nagyon alaposan ki kellene tesztelni valamennyi ún kompatibilis lappal, és a káoszról szinte biztos hogy tiltani kellene. Szóval ez így kb vállalhatatlan. |
2VP 1ZSZ 1NEKRON
Dr'who reinkarnálódó
szörny 1SZK Leah
éjfatty szárnyak
Élet:13
Áramlás:Ossz el max. 3 bármilyen jelzőt célpont permanensek között.
5/5 mágikus védelem, mágikus támadás |
Natharion gömb (új)
Sheran tárgy, 1 szk.
Költségéből a szörnykomponenst helyettesítheted 7 épével a második körödtől.
Kijátszásakor válassz:
max épd nő 7-tel, és gyógyulsz 7-et, vagy húzz egy lapot.
S: kapsz 1 szk-t, gyógyulsz 3-at, és húzz egy lapot.
K: semmizés: 1, és célpont játékos sebződik 3-at. |
Van benne némi humor faktor. Ráadasul az én elképzelésemben ez az eddigi szabályokat nem írná felül(Börtön mellett nincs követő, Kragoru mellett nincs szabálylap, stb.) Amúgy meg Iustitia után miért ne lehetne kísérletezni a narancs lapokkal? |
Ezt te se gondoltad komolyan. |
A legeslegfőbb követő
követő
Használhatsz mellette 2-2 másik követőt és szabálylapot. (kivéve UR-k, A legfőbb követő, Kreátor követői)
A játék elején semmikép se húzol lapot.
Ha ezt a követőt a játék elején kikapcsolják akkor az minden más követődet és szabálylapodat kikapcsolja és a játékot 7 lappal kezded.
Ha játék közben kapcsolják ki az nem lesz hatással a többi lapodra. |
2VP Tl'urlang vadász (20XX)
szörny 1szk KF Fairlight szárnyak
Élet:3
Ha olyan lénnyel harcol amin van életjelző kör végéig
kap +7 sebzést. Az ilyen lények nem tudják megsebezni
és képességeik se hatnak rá.
2/2-es mágikus támadással |
A három királyok (tóken)
Színtelen, tárgy, IK: 0 SZK
Ha min. 3 van a kezedben, megnyerted a játékot.
„E”: visszaveheted a gyűjtőből kezedbe. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|