| Manó udvarhölgy
2 VP 3/3 bufa szörny/manó KF
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: varázslat.
Ha a kezedből eldobnád egy manód idézési költségének helyettesítéséhez: helyette rakd passzívan játékba és a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Manó lovag
2 VP 3/3 raia szörny/manó KF „szárnyak”
Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha eldobod egy lap költségének helyettesítéséhez: célpont max. 1 költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Szomorú manó
2 VP 2/2 eleniosszörny/manó KF
Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor ellenfeled minden lapja passzivizálódik.
Ha eldobod a kezedből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés vagy célpont lényre 2 álom jelzőt.
Büszke manó
2 VP 3/2 bufa szörny/manó KF
Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből egy manót passzívan.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: visszavehetsz egy manót a gyűjtődből a kezedbe.
Tévelygő manó
2 VP 2/1 elenios szörny/manó 1 SZK „szárnyak”
Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszása körének végén ellenfeled eldob 2 lapot a kezéből.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből. |
A fókusz elvesztése
szabálylap
A játék elején hárommal több lapot húzol.
Hátrány: minden lapod idézési költsége +2 VP.
Változó környezet (új)
szabálylap
Készíts ki 4 különböző szabálylapot. A játék elején és minden köröd elején válassz egyet a kikészített szabálylapok közül, a következő köröd elejéig az lesz érvényben. Az előzőleg választott szabálylapot tedd félre. Ha már nincs kikészített szabálylapod, vedd vissza mindet, újra az összesből választhatsz. Ha a Változó környezetet kikapcsolják, az éppen érvényben lévő szabálylap hatása is megszűnik. |
Édesvízi krabber
2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kompenzáció: kapsz egy Csattogó krabbert.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi fix költségű krabbert, de a költségük összege max. 2 lehet.
Krabber mozgósító
1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”
Kijátszásakor minden krabbered aktivizálódik, majd önmagán kívül minden így aktivizált krabbered után passzivizálhatsz egy lapot, vagy tehetsz a Mozgósítóra egy izom jelzőt.
Rakd át ezt a lapot és egy másik krabbered a gyűjtődből a semmibe: húzz egy lapot!
Krabber harci dal (új)
1 VP leah bűbáj/krabber „háló” „védekezés”
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor húzz egy lapot!
Krabbereid kapnak +2/+2-t és kijátszásukkor aktivizálódnak.
A „háló” korlátjába krabberek kijátszása nem számít bele.
Krabber ellentábornagy
1 VP 1/3 leah szörny/krabber „háló”
E: ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: a gyűjtődből vagy a kezedből játékba rakhatsz egy fix. max. 2 költségű krabbert.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több krabberedre hatna vagy reagálna.
Krabber elsőtiszt
1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”
E: előkereshetsz a paklidból egy max. X költségű krabbert, ahol X annyi, ahány lapot ellenfeled ebben a körben kijátszott.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül. |
Az hagyomány hírnöke
Követő, hordaparancsnok.
A játékot 5 lappal és 22 ÉP-vel kezded.
Anti-mágiának nem dobhatsz varázslatot a kezedből.
K: A következő varázslatod ‘életkioltó’ VAGY ‘ősmágia’ lesz.
Hátrány: Max. 5 db lény, és 5 db olyan lap lehet a paklidban, amin szerepel a reakció és a semlegesítés szó. Nem lehet feláldozni.
Sötét rituálé
2 VP 2 ZSZ
Leah általános ‘idézés’ +2 VP
Minden 0 idézési költségű nem lény lap, vagy minden max. 2-es idézési költségű lény a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: Húzz egy lapot, vagy +2 ZSZ vegyél vissza egy nem lény lapot a gyűjtődből.
‘Leah ősi papjai régen akár egy csettintéssel ki tudtak pusztítani egy egész generációt - Leanthil’
Halott gondolatok (új)
1 VP 1 ZSZ
Leah azonnali, vízió
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül. Az ellenfél körében kijátszva rakj egy lényt egy gyűjtőből a tartalékodba 2 álomjelzővel, de ha a saját körödben játszod ki, ehelyett az ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Legendák szülöttje
2 VP 1 ZSZ
Dornodon szörny, főnix ‘repül’ ‘tűz’ x/4
Anti-mágia:0
Láthatatlan.
Kijátszásakor húzz 1 lapot!
Sebzése annyi, amennyi varázslat van a gyűjtődben, és a Semmiben összesen.
Ha kikerülne a játékból, kör végén tedd a tartalékodba 2 álomjelzővel.
Kronozium
7 VP
Elenios azonnali
Ellenfeled következő köre elmarad.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe, vagy a Semmibe kerülne, ehelyett keverd vissza a pakliba!
Hátrány: nem keresheted ki a paklidból. |
Kyoshna, a Céh úrnője
követő, epikus
Kedvelt lap: árnymanó.
[S]: a következő árnymanód 1VP-vel olcsóbb (de így nem mehet 1 VP alá).
Ha a kijátszott árnymanód költségét így nem tudtad csökkenteni, kapsz 1 Dobótőrt VAGY a kör végén kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t. |
A fattyak visszatérnek (új)
2 ZSZ chara-din általános/chara-din fattya
A gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi Chara-din fattya nevű vagy max. 2 chara-din fattya altípusú lapot.
Az így játékba rakott lapokat a következő köröd végéig nem áldozhatod fel.
Áramlás: kapsz egy Chara-din fattyát.
Tomboló fatty (új)
4 ZSZ chara-din szörny/chara-din fattya (5)/5 „szárnyak” [+2]
S áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.
K ha sikeresen játékba hozol egy Chara-din fattyát (kivéve követővel), ellenfeled eldob egy lapot.
Támogató fatty
1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya
S: kapsz annyi Chara-din fattyát, amennyivel több lapja van ellenfelednek játékban, mint neked (de min egyet).
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
Fatty ritualista
1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
S áldozd fel egy Chara-din fattya nevű lapod: húzz 2 lapot, vagy kapsz 2 VP-t.
Nekró fatty
1 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya
Csak úgy kerülhet gyűjtőbe, hogy ÉP-je 1 alá csökken.
K ha egy lényed nem áldozástól kerül a gyűjtőbe: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Áldozd fel: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe. |
Sziránusz hatalom
1 VP tharr bűbáj
Kompenzáció és kárpótlás: húzz egy lapot!
Ellenfeled asztalon maradó lapjainak kijátszáskori képességei nem működnek.
Pestisdoktor
2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF „háló”
Chara-din lényeid méreg- és betegségimmunitást kapnak (ez gyűjtőből is működik).
S: előkereshetsz egy betegséget, vagy minden lény kap 1-1 méreg jelzőt.
S 1 ZSZ: ellenfeled eldob a kezéből feleannyi lapot (lefelé kerekítve), mint ahány méregjelzős lény van játékban.
Fertőzött patkány
1 VP 1/1 leah szörny 1SZK „szárnyak”
Feltámad.
Ha megsebez egy lényt: előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy betegséget és ráteheted a lényre (csak ha rárakható).
Lila halál
1 VP chara-din bűbáj lényre/betegség „ősmágia”
A lény a gazdája következő előkészítő fázisában a gyűjtőbe kerül és ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, ezután a lény gazdája átrakhatja a Lila halált egy másik lényre. Ellenfél lényére csak akkor teheti át, ha nincs sajátja, amire tehetné. Ha a lény másképp kerül a gyűjtőbe, a dobatás és átrakás akkor is létrejön. |
oké |
Ezt gondold át még kétszer! Utána meg felejtsd el |
Isten szava!
3 vp ...színtelen..bűbáj.
Nevezz megy egy színt (istent) (nem lehet színtelen),
amely nincs az aztalon.
Aki ilyen lapot játszik ki arra nem lehet
reagálni. a kijátszója kap 1 vp-t 1 ÉP-t és egy szk-t
"van mikor fejet kell hajtani...ami jobb mint fejet veszteni" Leah |
Mardakor tartalékos
3 VP 1/1 színtelen kalandozó/gnóm KF
Ha a játék elején megmutatsz 2-t a paklidból: ebben a játékban akkor is használhatod a lapjaid „védekezés” és „idézés” képességét, ha nem ellenfeled kezdett.
Mardakor altiszt
3 VP 4/1 színtelen kalandozó/gnóm KF „szárnyak”
Ha a játék elején a paklidban van, mutasd meg: a kiegészítő paklidban +5 lap lehet.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Mardakor mágia
1 VP színtelen bűbáj/gnóm „rezisztens” [+1]
S rakj át a paklidból a semmibe egy lapot, aminek a nevében szerepel a mardakor szó: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot!
Véres orchidea
1 ZSZ dornodon tárgy „kincs”
Büntetés: 4 ÉP.
Ha egy lény vagy játékos sebződik, vagy egy lény a gyűjtőbe kerül: tégy rá 1 vér jelzőt.
S végy le róla 2 vér jelzőt: kapsz 2 VP-t vagy 2 SZK-t vagy húzz egy lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Lila gyöngy
1 ZSZ chara-din tárgy „háló”
Háló képességébe tárgyak kijátszása nem számít bele. Büntetés: 1 lap dobása kézből.
S mindenki felfordítja a paklija felső lapját. Ha ez egy leah, dornodon vagy chara-din tárgy: a kezébe veheti, egyébként dobja a semmibe. |
Elemi úr
követő
Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden „hideg” „tűz” és „villám” lapodra +1 VP reagálni a 2. körödtől.
S dobj 2 ilyen lapot a kezedből vagy a gyűjtődből a semmibe (vegyesen is lehet): húzz egy lapot és ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.
Kőelementál
2 ZSZ (2)/4 tharr szörny/elementál
Minden lényed kap+2 ÉP-t.
Lényeidet nem lehet forrásokkal megsebezni.
S áldozd fel 2 lényed: a Kőelementál kap +6 sebzést a kör végéig, vagy ellenfeled sebződik 6 ÉP-t.
Goblin bajnok
2 ZSZ (3)/3 tharr szörny/goblin [+X] 1 SZK KF „szárnyak”
X feleannyi (lefelé kerekítve), mint ahány SZK-d és Dobótőröd van (de max. 3).
Kijátszásakor ellenfeled sebződik X ÉP-t és eldob X lapot, majd kapsz egy SZK-t vagy egy Dobótőrt.
Nemes elf
1 VP (3)/1 elenios kalandozó/elf „KF” „Szárnyak”
Húzz egy lapot!
A te körödben: forrásra immúnis.
Ellenfeled körében nem lehet megsebezni.
Nukleáris csatacickány (új)
1 VP 3/2 tharr szörny „szárnyak”
K: célpont játékos sebződik 1 ÉP-t és veszít 1 SZK-t.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz. |
Legyen az Egérút versenypakli!
Az idő megtorpanása(új)
1 VP
Elenios általános
Kijátszásakor ha megmutatod a kezedben lévő lapokat:+1 rá reagálni.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
A következő 3 körben a játékosok semmilyen módon nem sebződhetnek vagy áldozhatnak ÉP-t, a játékot senki sem nyerheti meg vagy veszítheti el.
Időtorzulás(új)
1 ZSZ
Elenios azonnali
Anti-mágia:0
Célpont játékosnak a következő előkészítő fázisa után közvetlenül még egy előkészítő fázisa jön létre (de nem kap mégegyszer VP-t).
Ha kijátszása után feláldozod 3 ÉP-d,kör végén húzhatsz egy lapot.
Vakegér
0 VP
Bufa szörny
ősmágia
Ebből a lapból 5-t használhatsz a paklidban.
Ha Egérút szabálylappal játszol,kijátszási körének a végén húzz egy lapot!
Áldozd fel és rakd a Semmibe: megakadályoz egy forrást,melynek hatására ellenfeled megnyerné vagy te elveszítenéd a játékot VAGY gyógyulsz 10 ÉP-t.
0/1 |
Lort Con, a hagyományőrző
Követő, epikus
Kedvelt lap: varázslat
S: Ha ellenfeled kijátszik egy lényt, visszavehetsz egy varázslatot a gyűjtődből a kezdebe.
E: Ebben a körben nem dobhatsz lapot anti-mágiának.
Martian hőse
3 vp
Chara-din kalandozó ember, KF, idézés, repül, 1/4
Élet: 4
S: Rakj rá egy életjelzőt: húzz egy lapot, és kör végén kapsz 2 VP-t.
S: Vegyél le róla egy életjelzőt: célpont permanenst tedd a tulajdonosa paklijába fentről a 3-ik lapnak (életkioltó).
S: Vegyél le róla 8 életjelzőt: a játék további részében, ha lapot húzol, egy permanenst a Semmibe küldhetsz (életkioltó).
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.
Nark, a leszármazott
2vp 2 zsz
Dornodon szörny, thargodan KF (4)/4
Élet: 5
S: Rakj rá egy életjelzőt: az ellenfeled megnézi a paklid felső 2 lapját, az egyiket a kezedbe kell adnia (keresés), a másikat a Semmibe kell dobnod.
K: Vegyél le róla egy életjelzőt: Kapsz egy X/X-es láthatatlan leszármazott jelzőt a tartalékodba aktívan. X a játékban lévő leszármazott jelzők száma.
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.
Lávazuhany
3 vp 1 zsz
Dornodon általános ‘tűz’ védekezés, életkioltó.
Ha ‘kötelék’ kijátszhatod azonnali varázslatként is.
Minden lény sebződik 3 ép-t. Azok a lények, amelyeken van életjelző 7 ép-t sebződnek.
Kör végén sebződsz annyit, amennyi lény kikerült a lávazuhanytól. |
Feneketlen Bendő
Szörny
Óriás
Tharr
3 vp
4/4
Nem lehet rá reagálni
Sikeres kijátszása után minden token lap az asztalról a gyűjtőbe kerül, és feneketlen bendő kap annyi +1+1-et ahány lap így a gyűjtőbe került.
"Repetát!!" |
Kő Kövön
1 VP
Dornodon szörny, ork, repül, védekezés, KF
(3)/3
Anti-mágia: 0.
Semlegesítés: permanens.
Kijátszása után az összes nem ork
permanensed a gyűjtőbe kerül,
a forrásra immúnisak is.
"Nem marad!"
- népszerű ork üdvözlési forma. |
Zombi (új)
1 ZSZ
Leah szörny, élőholt, 1 SZK
2/1
1-es regenerálódás. Feltámad.
Ha kikerül a játékból,
rakj egy Zombit a gyűjtődbe.
Fátylat rá!
1VP <1>
Eleniosn bűbáj lapra
Közvetlenül azután is kijátszhatod,
hogy ellenfeled egy forrásával
megsebzett téged vagy egy lényedet,
vagy hatására egy permanensed kikerült
a játékból vagy gazdát cserélt.
Húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Ellenfeled húz 1 lapot VAGY kap 1 VP-t.
Mindketten gyógyultok 6 ÉP-t. |
Kavicsdobáló Fred
1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF
K: célpont tárgyról levehetsz egy általad választott jelzőt.
Minden elemi köved +1-et sebez.
Nekronmanta
2 nekron 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt” „szárnyak”
Erre a lapra +1 nekron reagálni.
P1 nekron: rakj célpont gyűjtőből passzívan a tartalékodba egy fix. költségű lényt, aminek IK-ja legfeljebb 1 VP-t tartalmaz.
Trottyogó motyogó
1 VP 1/2 leah szörny/motyogó „élőholt”
Kompenzáció: kapsz egy Motyogó kölyköt.
S dobj egy lapot a kezedből a semmibe: ellenfeled eldob 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe és a következő kézből kijátszott lapja, aminek típusa megegyezik a dobott lapéval: nem jön létre. Több ilyen hatás nem adódik össze.
Xenó zanfaló
1 ZSZ 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Semlegesítés: zanszilánkot tartalmazó költségű lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Ellenfeled a zanszilánkot csak VP költésével fizetheti (ez gyűjtőből is működik).
Savfolyam
1 VP leah azonnali
Ellenfeled és minden lénye sebződik 1 ÉP-t, majd vagy előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek nevében a sav szó szerepel VAGY a kör végén húzz egy lapot. |
Zarknod bére
Szabálylap
Ha valaki kijátszik egy lapot,
el kell dobnia a kezében lévő lapokat a gyűjtőbe.
Hátrány: a gyűjtőből nem játszhatsz ki lapot!
Nem használhatsz mellette követőt! |
Bocs, az Őrület tornya megihletett (bár az eredmény nem lett teljesen szofisztikált)
Az őrület tornya
1 Zsz 1 áldozás
Chd építmény, torony, idézés, [+X]
(20)/X
Hátrány: Nem játszhatsz ki lapokat a kezedből,
forrásra immúnis, nem lehet feláldozni.
Kijátszásakor dobd az összes lapot a kezedből
a Semmibe, X az így eldobott lapok száma.
KX: Nézd meg a paklid felső lapját, ha ez egy
építmény, rakd a játékba, ha nem, a Semmibe.
Közös képesség: X áldozás: Rakd a Tornyot a Semmibe.
"Jajgatnak majd és én kacagok,
Mint ők kacagtak, amikor én jajgattam. - Petőfi"
Ez már jóval szofisztikáltabb :P
Az őrület hegyei
<2>
Chd építmény, rezisztencia, hideg, repül
8
Idézési költségét nem lehet módosítani.
A lapok elvesztik ősmágia képességüket.
Azok a lapok (követők, szabálylapok, helyszínek)
amiknek drágítás képességük van, ezentúl
az eredeti drágítás helyett ugyanennyit
drágítanak nekron költségként.
Rakd a paklid felét a Semmibe (felfelé
kerekíts): Keresd elő az őrület hegyeit. |
Tolvajok fejedelme Dornodon |
A legősibb feltámadása
3 ZSZ
Leah bűbáj, vámpír +2vp
Forrásra immunis.
Kijátszásakor mindenkinek fel kell áldoznia egy nem vámpír lényét.
Késleltetett hatás 1: Mindenki eldob egy nem Leah lapot.
Késleltetett hatás 2: Áldozd fel: Rakj játékba max. 2 lényt célpont gyűjtőkből, kijátszáskori képességeik létrejönnek, majd a max. ép-d megnő 5-el és gyógyulsz 3-at.
A tolvajok fejedelme
1 VP 1 ZSZ
Kalandozó, árnymanó repül KF 2/3
Láthatatlan.
Ha sebzést okoz, nézd meg az ellenfél paklijának felső 3 lapját. Onnan egy lapot vegyél a kezedbe (keresés), a többit rakd a Semmibe.
Suttogó vérfarkas
2 VP [2]
Leah szörny repül 3/3
Kijátszási feltétele, hogy dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
K3: Áldozz fel 2 ÉP-t: dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe. Ez a képessége lehet reakció.
K: Ha a gyűjtődben van, áldozz fel 2 ÉP-t: megakadályoz egy semmiző forrást.
Az őrület tornya
2 ZSZ
Chara-din építmény, repül, ősmágia, háló 4 SP
Ha Szellemszolga építette nem lehet rá reagálni.
Nem lehet feláldozni.
Nem játszhatsz ki lapokat a kezedből.
A paklid felső lapját bármikor megnézheted (keresés), és kijátszhatod onnan, mint ha a kezedben lenne. Az épületeket az ellenfél körében is kijátszhatod.
4 ZSZ: Az őrület tornya a gyűjtőbe kerül. |
Izmos ganüid
2 VP (2)/2 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”
Izom: 3 (de ganüid dobása 1 helyett 2 izom jelzőt ad neki).
S vegyél le róla egy jelzőt: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Ganüid exkavátor
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”
Semlegesítés: max. X+1 költségű lap, ahol X annyi, ahány ganüidet megmutatsz a kezedből (de Ganüid ifjonc mutatása duplán számít).
Áldozd fel és rakd a semmibe: visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtőből a kezedbe.
Giganüid
6-X VP (9)/9 rhatt szörny/ganüid 3 SZK [+2]
X a játékban és gyűjtődben lévő ganüidek száma, de max. 5.
Kijátszásakor húzz egy lapot, gyógyulsz 5 ÉP-t és célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
KX: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
Csendes domb
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szellem jelzőt (1/1 leah szörny/élőholt)
K áldozd fel egy élőholtad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
K ha ellenfeled egy forrása hatott egy élőholtadra: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Korlátlan áramlás
1 VP színtelen azonnali
Előkereshetsz a paklidból egy áramlás képességgel rendelkező lapot.
A kör végén, ha a gyűjtőben van: visszakeverheted a paklidba. |
Éjszakai féreg
1 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”
Újrahasznosítás: 3.
Kijátszásakor kap annyi izmot, ahány férget újrahasznosítottál vele.
Ha a paklidból, az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a paklidba: tehetsz célpont lényedre egy izom jelzőt.
Managyűjtő féreg
1 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2.
Kapsz annyi VP-t, ahány férget újrahasznosítottál vele.
E: visszaveheted a kezedbe.
Fekete féreg (új)
2 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2. Húzz egy lapot!
S: ha a gyűjtődben van, rakd játékba, mintha kijátszottad volna.
Hátrány: nem áldozhatod fel.
Kisebb pókisten
2 VP 2/5 sheran avatár/pók 1 SZK
3-mas mérgezés.
Kijátszásakor előkereshetsz egy pókot, vagy egy sheran nem lény lapot.
Ha az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled következő nem sheran lapja nem jön létre.
Xenó paraprotektor
1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot VAGY kapsz annyi Xenó parazitát, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
Xenóid kapnak +1/+1-et és nem hat rájuk ellenfeled olyan forrása, ami nem célozza őket. |
3 Vp Metakáosz (új)
általános -1 reakciódrágítás Chara-din
Ellenfeled egy követője vagy szabálylapja megszűnik.
Ha a paklidban van, a fő fázisodban: S, 3 Vp: a paklid tetejéről dobd egyesével a Semmibe a lapokat, amíg ez a lap nem következik. Ahányszor Chara-din lapot dobsz, ellenfeled sebződik 1-et (de összesen max. 9-et sebződhet így).
Ha a Metakáoszhoz érsz, vedd a kezedbe, és a kör véget ér. |
Motyogó ellenérzés
3 VP Leah azonnali reakció motyogó
Idézési költségét helyettesítheted egy motyogó kézből vagy az asztalról gyűjtőbe dobásával.
Kompenzáció: megakadályozója 15 lapot dob a pakliból a semmibe.
Megakadályoz egy nem Leah lapot.
Ha a gyűjtődbe van, rakd a semmibe:megakadályoz egy semmiző forrást. |
Gyorsított evolúció
1 VP színtelen bűbáj [+1]
Húzz egy lapot!
S 1 ZSZ áldozd fel egy altípussal rendelkező X költségű lényed: a paklidból előkereshetsz és játékba rakhatsz egy max. X költségű lényt, aminek altípusa megegyezik a feláldozottal, de későbbi kiadású (a kártyára írt évszámot nézd).
Vörös ogre
2 VP 1 nekron 4/4 dornodon szörny/óriás 1 SZK KF
Semlegesítés: húzó vagy kereső forrás.
K: ha valaki VP-t kap, húzz egy lapot!
Kék ogre
2 VP 1 nekron 4/4 elenios szörny/óriás 1 SZK KF
Semlegesítés: VP vagy SZK adó forrás.
K2: ha egy játékos lapot húz: kapsz 1 VP-t.
Toborzási terület
2 ZSZ 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
S 1 VP: kapsz egy általad választott gyakori tóken lapot.
Előkészített lapjaid a következő képességet kapják: kárpótlás 1 VP és egy lap húzása.
Ócskaságharcos
1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF
Kijátszásakor játékba rakhatsz egy tókent a gyűjtődből.
Ha ez a lap a gyűjtődben van és egy tókened kikerül a játékból: rakd játékba az ócskaságharcost, mintha kijátszottad volna. |
2 VP 1 ZSZ Fókuszdió
tárgy [+1] Elenios
K, ha kijátszol a kezedből egy lapot, aminek költségéből legalább 2 VP-t helyettesítettél, vagy legalább ennyivel olcsóbbítottad, húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t.
K, ha kör végén nincs lap a kezedben, húzz egy lapot és kapsz egy SZK-t!
Kárpótlás: húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t. |
3 Vp Bahn szolgája (új)
szörny KF 1 szk Fairlight
horgony
Kijátszása körének végén húzz 3 lapot.
Hátrány: az előkészítő fázisodban fel kell áldoznod.
1 / 1
3 Vp Bahn, a türelmes
kalandozó KF Fairlight
ember
horgony
Ha a köröd végén nincs lap a kezedben, húzz 2 lapot.
Ha a köröd végén nincs Vp-d, kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: tedd játékba a kezedből vagy a gyűjtődből Bahn szolgáját.
1 / 3 |
Manaáramlás (új)
szabálylap
A játékot - választásod szerint - vagy mindig te kezded vagy mindig ellenfeled kezdi (több manaáramlás hatása kioltja egymást).
Ha ellenfeled Ősi rúnát vagy Semleges csatamezőt használ, nem húzol miatta kevesebb lapot. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|