| Xenó regenerátor
1 VP 2/3 chara-din szörny/xenó
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Élet: 1.
K: célpont xenó max ÉP-re gyógyul és ha legalább 2 ÉP-t gyógyult, akkor kapsz egy Xemó parazitát, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Zarknod tömlöce
1 ZSZ chara-din építmény 5 SP „szárnyak”
Amíg játékban vagy a gyűjtődben van, Zarknod börtönében ill. Zarknos bilincse szabálylapod mindenképpen működik.
S 1 ZSZ áldozd fel egy lapod: célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Zorall csatlósa
1 ZSZ 1 VP 1/(1) tharr szörny/troll KF 1 SZK
1-es regenerálódás (ÉP-ből is).
Kijátszhatod KF tárgyként is, ekkor csak trollra rakhatod, Semlegesítés: lap. és a hordozója kap 1 izom és 1 élet jelzőt.
Nerub patkányirtó (új)
1 VP 2/2 sheran szörny/nerub 1 SZK „ősmágia” KF
S ha sikeresen kijátszol a kezedből egy „ősmágiás” lapot, kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
K: célpont max 1 költségű lény a semmibe kerül, vagy célpont gyűjtőből max 2 lényt a semmibe rakhatsz.
Hobgoblin
X SZK (1)/1 tharr szörny/goblin 1 SZK KF
X min 1 max 4. Kijátszásakor kap X izom és ha „kötelék” akkor egy élet jelzőt is.
Végy le róla egy jelzőt: max ÉP-re gyógyul VAGY megakadályoz egy forrást, ami hatna rá. |
2 Vp Áruló teknős (új)
szörny 2 szk Chara-din
teknős
Anti-mágia: 1
Kompenzáció: ellophatsz egy lényt.
Kijátszása után az ellenfeled tartalékjába kerül.
Minden lapod anti-mágia: 1-et kap.
1 / 5
1 Vp Transzfúziós mágia
bűbáj Leah
vámpír
Mikor egy lényből szk-t nyersz ki, valasztasod szerint minden 1 szk helyett 1 Vp-t kapsz vagy gyogyulsz 2-őt (vegyesen is lehet).
Áramlás: X szk: kapsz 2×X Vp-t vagy gyogyulsz 2×X-et. |
A szabadság dala
2 zsz raia általános
Kijátszási feltétele h legyn játékban lényed. Kijátszásákor m8nden lényed aktivizálódik és ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat. Ebben a körben a háló nem fejti ki hatását. Kijátszhatod a gyűjtőből is egy légy feláldozásával, majd a semmibe kerül. |
2.0
1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah
Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot.
Kompenzáció: ellenfeled kap egy zombi szörny-jelzőt. |
1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah
Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot."
Áramlás: ellenfeled kap 1 zombi szörny-jelzőt. |
Tanítómester (új)
követő
hordaparancsnok
A játékot 18 Ép-vel és 5 lappal kezded.
K, passzivizáld egy lényedet: célpont játékos sebződik vagy gyógyul X-et, ahol X a lény sebzése (de max. 9-et) VAGY a lényre tegyél egy izomjelzőt. |
2VP 1 nekron 1 SZK Színtelen helyszín
Óceáni áramlat
Minden kör végén húzz feleannyi lapot mint ahányszor használtad az áramlás képességet. (lefelé kerekíts)
Ha használod az áramlás képességet tegyél rá egy jelzőt.
[K], vegyél le róla 3 ilyen jelzőt: keress elő egy áramlásos lapot a paklidból és a kör véget ér.
Áramlás: 3 VP.
2VP Fairlight általános villám
Áram-lás
Célpont lény, játékos vagy építmény sebződik ötöt.
1 nekron: Ha a paklidban van és használtad egy lap áramlás képességét, körönként egyszer kikeresheted a paklidból.
Áramlás: Célpont lény vagy játékos sebződik hármat. |
Idegesítő teknős
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK
Anti mágia: 1.
Ellenfeled minden lénye anti mágia 1-et kap.
Minden varázslat kijátszási feltétele 1 lap kézből, vagy gyűjtőből semmibe rakása.
Teknős futóbajnok
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak” [+1]
Semlegesítés: reakció. Ha nem varázslatot semlegesített: a kör végén húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Anti mágia: 1.
Ganüid karbunkulátor
1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid
Minden Ganüid ifjoncod kap +3 sebzést.
1 VP áldozd fel és rakd a semmibe: a gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi Ganüid ifjoncot, vagy egy általad választott ganüidet.
Ganüid reinkarnátor
1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid 1 SZK
Újrahasznosítás: 3. Ellenfeled veszít annyi VP-t vagy sebződik annyit, ahány ganüidet újrahasznosított.
S áldozd fel egy ganüided: újra létrejön a kijátszáskori képessége.
Ork lángelme
1 VP 1/1 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”
Kötelék: láthatatlan.
Orkjaid és varkaudarjaid sebzése tűzsebzés.
K: ha tűzsebzést okozol, kapsz egy aktív Ork Harcost. |
Eh. Sehogyse jó ez Azt akartam írni, hogy így, hogy vizió lett, esetleg le lehet radírozni a kompenzációt.
Eredetileg a szándék az lett volna, hogy ellenfeled ne dobadhasse el a kezedből, csak "nem fért ki", stb stb. |
A cselekvés joga
1 VP
Fairlight
azonnali
vízió
A következő cselekvésedre és kijátszáskori
hatásaira az ellenfél nem reagálhat.
Ha ellenfeled forrása miatt a Semmibe
kerülne, vedd a kezedbe.
Kompenzáció: Vedd vissza a kezedbe.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
"Ezt soha nem fogod tudni elvenni tőlem."
- Rughar Morganhoz |
Ork szaggató
1 VP 3/1 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF 1 SZK
Kijátszásakor, ha ellenfelednek 20-nál több ÉP-je van, sebződik annyit, hogy 20 maradjon.
Kötelék: „védekezés”.
Ha nincs működő követőd: forrásra immúnis.
Ork fejszehajító
2 VP 2/3 dornodon szörny/ork KF „szárnyak” [+1] 1 SZK
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy ork vagy varkaudar kézből gyűjtőbe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, vagy előkereshetsz egy dornodon KF tárgyat.
Ork behemót
3 ZSZ 4/6 dornodon szörny/ork KF 2 SZK
Anti mágia: 2. Ellenfeled minden forrása, ami célozza +2 VP.
S áldozd fel egy orkod: az Ork behemót aktivizálódik vagy tehetsz rá egy Varkaudar pálinka lapot.
Ork paraszt
1 VP 1/1 dornodon szörny/ork 1 SZK KF „szárnyak”
Kijátszásakor előkereshetsz egy ork tárgyat vagy építményt.
Amíg játékban van: ellenfeled forrásai nem célozhatnak más orkot csak Ork parasztot.
Hortyantó
1 VP 2/1 dornodon szörny/ork, varkaudar 1 SZK KF „szárnyak”
Az 1. körben nem játszhatod ki.
Kijátszásakor te kapsz 2 VP-t és 1 SZK-t, ellenfeled pedig 1 VP-t. |
2 zanszilánk Szerencsétlen manó (új)
szörny 1 szk KF Dornodon
manó
'repül'
Amíg játékban van, minden kockadobás eredménye 1-el kevesebb (de min. 1).
K, ha bármilyen módon sebződik, kapsz 1 Vp-t.
Ha a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól), húzz két lapot. Ha áldozod, gyógyulsz 4-et.
2 / 1
(hogy mindenki értse: az ork szerencsejátékos és a sérült gépharcos mellé szerintem tökéletes lenne.) |
Örök körforgás
szabálylap "háló"
Ha egy lap az asztalról a gyűjtőbe kerülne, ehelyett tulajdonosa kezébe kerül vissza, kivéve, ha áldozástól kerülne a gyűjtőbe, vagy ha nem kerülhet vissza kézbe (pl. horgony), vagy ha a Semmibe kerülne.
"G-Gi-Gida...?" – a megdöbbent Zén |
1 Vp Kalandféreg
szörny 1 szk Fairlight
féreg
Semlegesítés: aktiválást kívánó hatás.
Áldozd fel, vagy tedd át a gyűjtődből a Semmibe: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Hátrány: ha megakadályoz egy hatást, sebződsz 2-őt (gyűjtőben is).
1 / 1 |
X nekron A nagy fogás
általános +X Vp reakciódrágítás Fairlight
X értékét kockadobással határozd meg.
Kapsz a tartalékodba egy aktív X/X-es morfot vagy egy célpont lényre tegyél egy jelzőt, ami +X/+X-et jelent.
A morf vagy célpont lény X Ép-s büntetést is kap.
"Ekkora halat fogtam! - egy kocsmai szájhős" |
Tuathen király múmiája(új)
3 ZSZ
Leah szörny
nekromanta
KF,élőholt
Semlegesítés:nem élőholt lény
Repül.
Ha van játékban nekromantád vagy csontvázad,kijátszásakor előkereshetsz egy Leah építményt.
5/5
Csontkés(új)
1 SZK
Színtelen tárgy
fegyver
KF
Nekromantára és csontvázra ingyen rárakhatod.
Hordozója +1 sebzést és mágikus védelmet kap.
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Ha hordozója megöl egy lényt,amiben van szörnykomponens,a szörnykomponens helyett célpont lényedre rakhatsz annyi izomjelzőt,amennyit kapnál.
Corlan(új)
6-X
Rhatt avatár
sárkány
X annyi,ahány sárkányod és blokkoló lényed van rajta kívül a játékban,a gyűjtődben és a kezedben,de max. 5.
Blokkolás:7
Repül.
K3:célpont játékos veszít 1 max. VP-t VAGY célpont lény veszít 1 max. ÉP-t.
6/(6) |
1 Vp Kínok kínja
általános tűz Dornodon
Sikeres kijátszása után a Semmibe kerül.
Ellenfeled a játék hátralévő részében, minden előkészítő fázisában veszít 1 max. Ép-t, majd ezután sebződik 1 Ép-t.
"Aki Urgod szemébe néz, a kínok kínját éli az át." |
Ork boszorkánydoktor
1 ZSZ 1/3 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”
Semlegesítés: nem dornodon varázslat.
K: célpont lény max. ÉP-re gyógyul és ellenfeled sebződik annyit, amennyit a lény gyógyult.
Ork mágusgyilkos
1 VP 3/1 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”
Anti mágia: 1, de ha kötelék akkor 2.
Duplakötelék: nem lehet semlegesíteni.
Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
Ork farkaslovas
2 VP 3/(2) dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”
Támadhat tartalékban lévő lényt is, ilyenkor az visszaüt rá.
Duplakötelék: ellenfeled forrásai nem hatnak rá.
Áramlás: kapsz egy aktív Ork harcost.
Ork ügyeskedő
? VP 2/2 dornodon szörny/ork KF „szárnyak” 1 SZK
Idézési költsége 1,2 vagy 3 VP. Ha 1: anti mágia:1, ha 2akkor ezen felül kapsz egy aktív Ork harcost, ha 3 akkor tehetsz célpont lényre egy Varkaudar pálinkát.
Khór fősámánja
2 VP 3/3 dornodon szörny/ork, varkaudar KF 1 SZK „szárnyak”
Semlegesítés: forrás, ami egy vagy több lényedre hatna.
P: kapsz annyi VP-t vagy húzol feleannyi lapot (felfelé kerekítve), ahány dornodon lényed van játékban (de max 2 lapot húzhatsz így egy körben)
Áramlás: tehetsz egy orkodra vagy varkaudarodra egy Ork amulettet. |
1 építő 1 nekron Szellemkastély
építmény Leah
Kijátszásakor keress elő egy kísértetet, vagy olyan lapot, aminek a nevében szerepel a lélek, szellem, lidérc vagy kísértet szó (kivéve Szellemkastélyt).
Minden ilyen lényed feltámadás képességet és +1/+1-et kap.
4 Sp |
1 VP 1Zan Tűz hólyag
Elenios Szörny Főnix, Féreg, Tűz
Újrahasznosítás:2
Ha újrahasznosítottál egy főnix, féreg, vagy tűz lapot visszavehetsz egy másik ilyen altípusú lapot a kezedbe.
A fenti altípusú lapokra kiteheted bűbáj lényként is, ekkor a lény kap +2/+2 és húzz egy lapot.
2/2
Mi nyüzsög abban a kupac hamuban? |
1 Vp Védett fajok (új)
bűbáj Sheran
Kijátszásakor nevezz meg egy lény altípust. Az ilyen altípusú lényeid célzása és minden reakció rajuk +1 Vp.
Húzz egy lapot.
Kompenzáció és kárpótlás: a kör vègéig minden lényed +2 sebzést kap (beleértve azokat is, amik a kör végéig kerülnek játékba).
"A vajákos csak legyintett egyet a kalandozók láttán." |
A pénz hatalma (új)
1 VP fairlight bűbáj „ősmágia”
Húzz egy lapot!
S célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit, ahány SZK-d van (de de játékos max hetet sebződhet így).
Áldozd fel: kapsz 2 SZK-t.
Xenó lélekfaló
1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
Ellenfeled nem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe és nem olcsóbbíthatja lapjait.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Purgálás(új)
4 VP leah azonnali/reakció,vízió
Idézési költségét helyettesítheted egy lap kézből semmibe, vagy egy víziód gyűjtőből semmibe rakásával.
Megakadályoz egy lapot, aminek kijátszására ellenfeled legfeljebb 1 VP-t költött.
Villámgyors yathmog
3 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK
Semlegesítés: varázslat, de ha kötelék, akkor lap.
S dobj egy thargodant a kezedből a semmibe: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
Szeppent rákfatty(új)
1 VP 3/2 chara-din szörny/chara-din fattya, krabber 1 SZK „háló”
„Háló” képességébe chara-din fattyak és krabberek kijátszása nem számít bele.
Ha sebzést okoz, célpont lényen vagy játékoson sebződhetsz annyit, amennyi a sebzése. |
Élősködő motyogó
1 nekron
Leah szörny motyogó ősmágia 1 SZK
Semlegesítés: Varázslat
Kötelék: Kompenzáció és Büntetés:
15 lap dobása a pakliból a semmibe.
Ellenfeled a semmibe kerülő minden 2. lapja után sebződik egyet. (1körben max.6-t sebződhet ily módon)
3/1 |
Egy ideje gondolkodtam mit lehetne kezdeni kedvenc férgeimmel így jött az ötlet, a képességeik kapcsolódjanak valahogy az újrahasznosításhoz (ha már férgek).
Homokféreg Új
2 zan Szörny Féreg Fairlight
Újrahasznosítás:2
Sikeres kijátszásakor egy célpont nem lény lapot gyűjtőbe küldhetsz, ha nem küldtél húzhatsz egy lapot.
Ha a gyűjtődből visszakerül a paklidba, akkor kapsz 2 VP-t vagy vegyél vissza egy épületet a kezedbe.
3/4
Pusztító féreg
xVP Szörny Féreg +1 Leah
Újrahasznosítás:1
X célpont lap a gyűjtőbe kerül. Bármikor kijátszhatod amikor azonnalit játszanál ki. Bármikor amikor újrahasznosítasz egy lapot egy célpont lényt gyűjtőbe küldhetsz.
x/3
Komposztálóféreg
2 Vp Szörny féreg Sheran
Idézési költségét helyettesítheted 2 lap gyűjtőből a pakliba visszakeverésével. Kijátszásakor húzz egy lapot.
K: Újrahasznosíthatsz egy lapot és ha ezt a saját gyűjtődből tetted húzhatsz egy lapot.
0/1
Dögféreg
1 zan Szörny Féreg Leah
Közvetlenül azután játszhatod ki hogy egy lény a gyűjtőbe kerül, ekkor ez a lény passzívan a tartalékodba kerül. Újrahasznosítás:1
P ,áldozd fel: Célpont lap a gyűjtőbe kerül majd dob annyi lapod a gyűjtőbe, amennyi az alap idézési költsége volt ennek a lapnak.
Ha a gyűjtődből a paklidba kerül húzz egy lapot.
2/[2] |
Tengeri vihar
4 VP chara-din általános
Ellenfeled minden max. 2 költségű nem lény lapja vagy egy célpont max. 2 költségű nem lény lapja a gyűjtőbe kerül, de utóbbi esetben semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik ellene és [+2].
Kapsz egy passzív Őscápát (használj előre kikészített lapot).
Rakshallion adeptus
követő
Használhatsz mellette 2 másik, különböző követőt, melyek nevében szerepel a rakshallion szó, ebben az esetben a játékot 3 lappal kezded. Ha a játék elején megszüntetik: a két másik követő közül csak az egyik szűnik meg, ellenfeled választja ki, hogy melyik. Ha játék közben szüntetik meg, az nem befolyásolja a többi követődet.
Rakshallion hadvezér (új)
Követő
Megszüntetés: 15 ÉP.
S: célpont lényre tehetsz egy izom, élet vagy -1/-1-es jelzőt.
Ellenfelednek +1 VP célozni azokat a lényeidet, amiken van valamilyen jelző.
Rakshallion főmágus (új)
követő
Megszüntetés: 15 ÉP.
A játék elején és minden előkészítő fázisodban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla 2 jelzőt: kapsz 1 VP-t vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
Végy le róla 3 jelzőt: kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!
Végy le róla 4 jelzőt: célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.
Gyógyító rakshallion (új)
követő
Megszüntetés: 15 ÉP.
Minden előkészítő fázisban 1-el nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 3 ÉP-t.
Azon lapjaidra, amiken a „gyógyul” szó szerepel: a 2. körtől +1 VP reagálni.
K: célpont lény gyógyul 2 ÉP-t. |
1 Vp Szikrázó manahal (új)
szörny 1 szk Elenios
Minden előkészítő fázisodban +2 Vp-t kapsz, és minden húzási fázisodban +1 lapot húzol.
Ez a képesség a gyűjtőből is működik.
Jutalom: 1 Vp és 1 lap húzása.
Ha nem az asztalról kerül a gyűjtőbe, azonnal tedd át a Semmibe!
1 / 1 |
Sziránusz mágus
2 VP 3/3 tharr szörny/sziránusz 1 SZK KF „szárnyak”
Semlegesítés: lény vagy varázslat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy varázslatot, aminek nevében a sziránusz szó szerepel, és a kör végéig ingyen kijátszhatod.
Sziránusz förgeteg
1 VP tharr azonnali
Nem lehet lénnyel semlegesíteni.
Ellenfeled veszít X VP-t, sebződik X ÉP-t és el kell dobnia X lényt a kezéből. X annyi ahány tharr lényed van játékban, de max. 3.
Sziránusz ellencsapás
2 nekron tharr azonnali/reakció, sziránusz [+1]
Megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több lényedre hatna és ellenfeled veszít 1 VP-t és eldob egy lényt a kezéből.
Sziránusz harcmodor
1 VP tharr bűbáj/sziránusz
S célpont lény visszakerül a tulajdonosa kezébe és ellenfeled veszít annyi VP-t amennyi a lény idézési költsége volt.
Kötelék: a fenti képességet K megkötéssel használhatod.
Sziránusz hálószaggató
1 VP 2/2 tharr szörny/sziránusz 1 SZK KF „életkioltó”
Semlegesítés: „háló” lap.
S: célpont „háló” lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy krabber volt: a kör végén húzz egy lapot! |
Erős gyűjtőgen szagot érzek |
Legyen inkább bűbáj, ne általános és akkor nem kell magyarázni h és akkor vele mi van... |
1 Vp Mágiamaterializálódás
általános színtelen
Minden azonnali és általános varázslat a sikeres kijátszása után végleg megkapja a bűbáj laptípust, és a játékba kerül.
S, 2 Vp: egy bűbájod végleg 2/2-es szörnnyé alakul, és aktívan a tartalékba kerül (megtartja eddigi típusát is, választhatsz neki altípust). | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|