| (majdnem) ilyen nevű lap már létezik. |
Hókusz-pókusz
0 VP
Fairlight
általános
vízió
Ha max. 2 lap van a kezedben, [+1] és a fő fázisodban előkeresheted a paklidból 3 ÉP feláldozásával. (Egy körben egyszer.)
Kapsz annyi VP-t, ahanyadik kör van, de max 3-at. Ellenfeled is kijátszhatja a gyűjtődből.
Tatrrrepôtetretrepiecôã-é-é-ô-hã-hén-Hén! |
Végső véráldozat! 3 VP
A lap sikeres kijátszásakor az ÉP-d 0-lesz és max ÉP-d 1. Az összes asztalon lévő lapjaid, és jelzőid a semmibe kerülnek.
Kapsz annyi VP-t és SZK-t ahány ÉP-d volt. Ezeket a VP-ket és SZK-ket ebben a körben el kell költened, különben elvesznek.
Ebben a körben max 2 lapot játszhat ki a kezedből, amire nem lehet reagálni (mindenképpen létre jönnek), de játékosra közvetlenül nem hathatnak. |
Őshangya rajtaütés!
X-1 VP
Azonnali
Sheran
Kijátszásakor kapsz választásod szerint X lapot a következők közül, akár vegyesen: Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester. Ha a saját körödben játszod ki, akkor ellenfeled kap egy Haldokló Quwargot.
---
Őshangya barakkok
2 ZSZ
Építmény
Őshangya
Sheran
[K] áldozd fel egy őshangya lényedet: választásod szerint kapsz egyet a következők közül: Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester.
[K] Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester lapjaid aktiválást kívánó képességeinek költségét fizetheted ZSZből is. |
Sokat gondolkodtam rajta, mert az 1VP, ősmágia lapcounter - nem varázslatként - simán UR kategória.
Garantált 500 000 Ft bevétel, ha BDV-n jön ki
Viccelsz? A lap nem elég erős. És különleges.
Ne vedd magadra, valójában nem erre a lapra reagálok. |
bocs, ígérem, az utolsó verzió, csak rövidítettem a szövegen:
A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP
Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a Megszakító színét és altípusát. Ha bármilyen módon kikerülne a játékból, ehelyett mindenképpen a Semmibe kerül.
SZ: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.
Ez csak az én fantáziám a laphoz, de mekkora királyság lenne már végre egy quwarg kalandozó, aki félig letört napszemüvegben - mögötte vöröslő szemmel - áll, nyílpuskával a kézben, szivarral a szájban egy Vasalt Bunkó felett? |
A Megszakítónál lemaradt 1 sor:
A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP
Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a színét és az altípusát. (Minden Megszakítónak ez lesz az altípusa és színe) Kötelék: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt. Ha bármilyen módon kikerülne a játékból, ehelyett mindenképpen a Semmibe kerül.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP. |
Za(n)morf képződmény
színtelen, szörny, morf, horgony, szárny, 1/3
van benne 1 SZK, IK: 1 ZSZ
Anti-mágia: 1
Húzz egy lapot!
S: célpont lény kap 2 álomjelzőt,
VAGY célpont nem lény lap kap 2
dermesztés jelzőt.
Indoklás: az idéző teknősön és a goblinok megmentőjén kívül nincs normális, am:1-es lény most a metában. Ez főleg azért fájó, mert tudná dobatni az UR bűbájokat. A másik, hogy nincs ZSZ költségű, anti-mágia:1-es lény (ami kijöhetne első körben)
A második képessége elismerem, némileg hasonlít az oroszlánra, de attól azért fényévekre van. Viszont mind a VH-nak, mind az orkoknak jól jönne egy ilyen lény, ami tudja kezelni a temérdek Időlassítót.
A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP
Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a színét és az altípusát. (Minden Megszakítónak ez lesz az altípusa és színe) Kötelék: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.
Régóta tépem a szám, szvsz nagy problémája a játéknak, hogy nincs olyan counter, amivel meg lehetne fogni a második körös Polipokalipszist, Mithril gólemet, követő mellett a Gormathiont stb.
Ez iszonyat játékromboló, és nagyban nyitja az ollót a kezdő játékos javára. Ezért találtam ki ezt a lapot. Sokat gondolkodtam rajta, mert az 1VP, ősmágia lapcounter - nem varázslatként - simán UR kategória.
A hátránya miatt 'visszaesik" átlag költségében a Solisar szintre, viszont az etnikum paklikat nagyban erősíti. A sajátos, játék elején való fixálás miatt a good stuff pakliknál - 7 törzs - rejt magában némi rizikót, de ennyi kockázat szerintem így is bele fog férni mindenkinek. Garantált 500 000 Ft bevétel, ha BDV-n jön ki |
Persze. Az ihlette a követőt
|
Azzal ugye tisztában vagy, hogy az új Bajnok Manifesztációjának 9-es párbaja van?:P |
Lothar, a párbajsegéd
követő
Lapjaid párbaj képessége eggyel nő, és ellenfeled fő fázisában is kezdeményezhetsz párbajt.
Ha sikeresen kijátszol a kezedből egy Párbaj: X képességgel bíró lapot, azonnal gyógyulsz X+2-őt VAGY ellenfeled azonnal sebződik X+1-et.
"Uraim! Első vérig vagy halálig tartson a küzdelem?" |
Murphy törvénye
szabálylap
Ha ellenfeled 5-nél több lappal, vagy 20-nál több ÉP-vel kezdené a játékot, mindketten 4 lapot húztok kezdéskor. Nem működnek a lapok aktiválást kívánó képességei, kivéve a Gyevi bírót.
Persze a lap neve az is lehetne, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze |
A gyenge
1 vp színtelen klalandozó emer kf háló 1/1
Ha az ellenfeled saját szabályalapja követője hatására több ép-vel kezdte a játékot mint 20 akkor ellenfeled sebeződik 3-at veszít 2 vp-t és el kell dobnia 2 véletlenszerűen választott lapot a semmibe. |
Mentális rögtönzés (elenios) lény. szörny
?/?
Sebzése mindig annyi amennyi tárgy van játékban
ÉP-je mindig annyi ahány lap van a játékosok kezében
K: 1 vp: egy célpont lapot megcserélhetsz, két játékos közt.
P: célpont játékos nem játszhat ki varászlatot ebben a körben.
áldozd fel: minden játékos eldobja az összes lapját ami nem lény. |
Motyogó invázió
1 VP
Leah általános motyogó ősmágia
Kötelék: +1 reagálni és antimágia:0
Kijátszásakor és a játék hátralévő részében minden előkészítő fázisodban kapsz egy Motyogó kölyköt.
Ha bármikor 7 Motyogó kölyök van játékban az asztalon azonnal megnyerted a játékot. |
Végakarat
1 VP chara-din azonnali/reakció
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy egy lényed kikerült a játékból (kivéve áldozástól), vagy az irányításod alól.
Húzz 2 lapot!
Ikervarázs
X ZSZ chara-din azonnali/reakció
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy X költségű általánost vagy azonnalit. Létrejön a varázslat minden hatása, mintha te játszottad volna ki.
Sárkányevő manó
2 VP 3/3 elenios szörny/manó 1 SZK KF „szárnyak”
Idézési költségét helyettesítheted egy max. 3 IK-jú lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy legalább 4 idézési költségű lapot, ez ellen semmilyen immúnitás/célozhatatlanság nem működik és ha lény volt, akkor kap 1 izom jelzőt.
Ötödik dimenzió
szabálylap
Minden játékos minden körében az első kézből kijátszott lap a következő képességet kapja: Kompenzáció: X VP és 1 lap húzás. X a lap módosított idézési költsége.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: eggyel kevesebb lapot húz.
A horda ideje
szabálylap
Minden legfeljebb 3 IK-jú lény kap +1/+1-et. Az ilyen lényekre a 2. körtől +1 VP reagálni és az ellenfélnek +1 VP célozni őket.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: +1 lapot húzol. |
Van Rhattnak is,Raiának is
Jó hát ilyen apróságok felett, mint időközben megjelent lapok, én átugrok És nincs olyan, hogy túlkapás A többi részre nem reagálok, mert a végén időhurokba keveredünk. |
Szerintem kezded túlkapni a dolgot Több idővel manipuláló lap is van,ahogy te is írtad. Van Rhattnak is,Raiának is a másik két isten mellett,nem feltétlenül tudod megmagyarázni azt sem,hogy miért Thu'zad időhurka a neve a visszavetetésnek. Azért lett mentális,hogy erősítsen +1 paklit és mert így képzeltem el a szerepjátékos részét a laptervnek. |
Háthogy attól, hogy benne ragadsz valahol az időben, még nem feltétlenül lesz az az elme kreálmánya. Te játéktechnikailag jelzed, hogy erről van szó, a mentális ikonnal, de ez egyébként másból nem derülne ki (hacsak nem feltételezzük, hogy Elenios alapból így kezel mindenféle időt). Nem erőszak a disznótor persze. |
Nem igazán értelek
A játékos köre tekinthető magának az időnek. Ha "benne ragadunk" az egyik fázisban,az olyan,mintha nem tudnánk hátrahagyni pl. a kamaszkori önmagunkat. Azaz gyakorlatilag az idő csapdájába estünk,amelyet az elménk állított fel. Ezért is mentális Még valami? D |
Esetleg valami olyasmi idézet, hogy "Csupán illúzó!" - Elenios nevetve Fairlightnak. |
Időcsapda - Elenios általános
Vicces egyébként, hogy mind Elenios-hoz, mind Fairlight-hoz tartoznak időmanipuláló lapok, ÉS Eleniosnak ez gyakorlatilag csak ahhoz kell, hogy örök érzelmeket ébresszen valakiben (és persze az örök fiatalság/szépségről ne is beszéljünk).
Amúgy ha ragaszkodsz a mentális tulajdonsághoz, akkor szerintem át kéne nevezni a lapot valami olyasmire, ami erre utal. |
Csontig hatoló fájdalom
0 VP
Leah
azonnali
ősmágia, [+1]
Célpont lény elveszti képességeit és passzívan a
tartalékba kerül. Nem aktivizálódhat az előkészítő
fázison kívül és gazdája következő előkészítő fázisban.
Sebződsz annyit, amekkora a lény idézési költsége,
és ha legalább 4-et sebződtél, húzz egy lapot.
Ahhahhahhahhahhaahhaaaa! - Leah |
Bazmaon(új)
6-X VP
Chara-din szörny
Thargodan
+1 rá reagálni
X annyi,ahány lap van játékban (de max. 5).
Repül.
Semlegesítéslyan lap,amire ellenfeled max 3 VP-t költött.
[S],Mutasd meg a kezedből:nevezz meg egy lapot! Ebben a körben ilyen nevű lapot nem lehet védekezésként kijátszani. Egy körben csak egy Bazmaont mutathatsz meg ily módon.
(6)/6
Időcsapda
2 VP
Elenios általános
mentális
Válassz az előkészítő és húzási fázis közül!
Célpont játékosnak a következő körében a választott fázisa kétszer zajlik le,a másik viszont elmarad.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
Trollvacok
1 építő
Tharr építmény
troll
Repül.
Idézési költségéből 1 építőt helyettesíthetsz 3 ÉP-vel.
Anti-mágia:1
Kijátszásakor előkereshetsz egy fix idézési költségű trollt a paklidból.
Áldozd fel:megakadályoz egy X költségű lapot,ahol X a játékban lévő trolljaid száma.
/3
Méregfog
1 ZSZ
Sheran tárgy
KF
Sheran lényre ingyen rárakhatod.
Kijátszásakor célpont lények között eloszthatsz 3 méregjelzőt.
Hordozója annyi + sebzést kap,ahány méregjelző van rajta.
A köröd végén ha van méregjelző játékban,húzz egy lapot! |
1 VP Fattyazás
Chara-din általános
Ellenfeled paklijából az összes kézben és játékban lévő Sheran lapjával megegyező nevű lapot rakd a Semmibe, majd kapsz annyi Chara-din fattyat, ahány lap így a Semmibe került. |
Fattyak mentora (új)
2 ZSZ 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
Feltámad (körönként max. kétszer).
Minden chara-din fattyad +1/+1-et, 3 ÉP-s büntetést és mágikus támadást kap.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
Felhergelt fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
K ha sebződsz: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Chara-din lényeid aktívan jönnek játékba és láthatatlanságot kapnak.
Az ősi isten akarata
1 VP chara-din azonnali „ősmágia”
Húzz egy lapot.
A kör végéig minden chara-din lényed +1/+1-et és láthatatlanságot kap.
Ha a gyűjtődben van: minden előkészítő fázisodban kapsz egy Chara-din fattyát.
Rox fellegvára
2 építő 6 SP leah építmény „szárnyak
S rakj át egy lényt egy gyűjtőből a semmibe: kapsz egy aktív Nekromanta csontvázat.
K X+1 ZSZ: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot. Ehhez a ZSZ-t csak élőholt lények áldozásával és/vagy passzivizálásával fizetheted.
Kompenzáció: rakj játékba a gyűjtődből egy véletlenszerű kényt.
Az elme felégetése
1 VP elenios azonnali/”tűz” „mentális”
Nem lehet drágítani. Kompenzáció: kapsz egy Főnix fiókát.
Ellenfeled vagy célpont lénye sebződik X ÉP-t, ahol X annyi ahány VP-je van ellenfelednek, de max. 7. |
IK lehet 1 VP természetesen,csak azt akartam,hogy hajazzon a többi fehér "kristály lényre" (-mágus,-tündér,-sárkány) | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|