Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az az Álomfogó?
Az Álomfogó világa
Megjelent kiegészítők
Szabálykönyv
ÁFK-t forgalmazó boltok
Rendelés
ÁFK klubok
Lapkereső
Versenykiírások
Álomfogók Szövetsége
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenőfal
Fórumok
Toplisták
Letöltés
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
H. Gy. Gy. TV
esemény
2 vp.
Ha kijátszol egy boszorkányt, akkor ellenfeled veszít egy dp-t. Minden boszorkányod támadó varázsereje megnő annyival, mint amennyi a védekező és fordítva (lást: 5/2-ből 7/7 lesz)
 
Végre visszatértél! Már érzem, hogy jön vissza az élet a fórumba. Írjunk együtt.

Álomközvetítés
esemény
2vp.
Kijátszáskor ellenfeled kap egy vp-t és húzhat egy lapot, te pedig előkereshetsz egy általános varázslatot a bűbájketrecedből.
Minden körben előkereshetsz egy olyan altípusú lapot, amilyen már van lent a pályán. (Kijátszáskori képességek nem jönnek létre.)

Csukás István
révülő
2 vp.
1/3
csillag (*): P, Ellenfeled egy célpont révülője a bűbájketrecbe kerül, majd a nézzétek meg a paklija felső 3 lapját. onnan az összes révülő a pályára kerül, a többi lap pedig szintén a bűbájketrecbe.
 
Boszorkányöv
esemény
ellenvarázs
3vp
Ha ellenfeled használni akarja egy eseménye képességét(beleértve az ellenvarázslatokat is),ha akarod,áldozd fel ezt a lapot:az esemény képessége nem jön létre,és a lap a bűbájketrecbe kerül.Erre a lapra egy másik Boszorkányövvel nem lehet reagálni.
ritka
 
Aragyásza-barlang 2vp és esemény nem gyakori:
Ha lent van a pályán Tölgylápi Bodorlábú Bende, akkor 1vp-ért játszhatod ki. Kijátszáskor ellenfeled kap 1vp-t. Minden köröd elején megnézheted a paklid felső három lapját és a köztük lévő révülőket féláron kijátszhatod (páratlannál felfelé kerekítünk).
 
ha jobb lapot akartok írni, akkor tessék ide gépelni és ne a lapfólumokba!!!
 
névkoptató-bűbáj:
2vp, Kijátszáskor ellenfeled húzhat egy lapot, általános: Ha van két olyan lény a pályán, amelynek legalább egy képessége egyforma (pl.: S+6), akkor minden ilyen lény a bűbájketrecbe kerül.
 
nánab:
1vp, nem gyakori, általános: ebben a körben minden lényed kap +4 támadást és ellenfeled veszít 1vp-t.
Idézet:A banán bűvös megfelelője, csak épp ellenkezőleg görbül, mint a Valóságban termő gyümölcs. Révülő Varázskódex
 
Ennek a lapnak az eredetét kevesen fogják érteni, de azért felírom:

Főnixtojás (igen, a főnixnek van tojása):
esemény, ultra ritka, (világít és vörös,( a képen így néz ki a tojás)) 3vp: P-ként jön játékba. [villám]: Akkor fordítsd P-be, ha egy lényed, vagy egy eseményed a bűbálykertecbe kerülne: A lap nem kerül a bűbályketercbe, csak a kezebbe, de 1vp-ért rödtön ki is játszhatod (az ellenfél körében is!).
 
csá lesz biznisz??
írj üzit(privát üzit)
 
Különben mi réti gergőnek a képessége?
 
igen,bocs
 
Lidérc Árvák Fészke
2vp
esemény
nem.gyak.
álomlényeid nem kerülhetnek a bketrecbe
 
azonnali
 
Visszatértem:

Álomfelügyelet
3vp
ritka
esemény
garabonciásaid ezeket a képességeket kapják:
csillag,P:célpont álomlény a bketrecbe kerül
villám,S:célpont boszorkány a bketrecbe kerül
 
szasztok
 
szélfű-tea
ált.
1vp
+4,és ha vesztesz a párbajban akkor a révülőd visszakerül a kezedbe.
nem-gyak
 
hello
 
jó az így ahogy van!!
 
ez nagyon jó de szerintem nem gyak-nak kénne lennie
 
DJGollai,te vagy a dungeonnál a Medvetalp nevű fórumozó?
 
lepeljogi varázstörvény
esemény,ellenvarázs
2vp
ha ellenfeled egy lap képpességével vagy egy varázslattal el akar dobatni a kezedből lapokat,akkor feláldozhatod ezt a lapot:ekkor a lap képessége nem sikerül,és a lap a bűbáj ketrecbe kerül.
ritka
 
Tök jók lettek!
 
kérlak értékeljétek ezeket!
 
Javaslok, az következő kiegészítőre egy új lapfajtát, melynek neve bűvfegyver.
Ezt a lapot a Révülők alá lehetne rakni, elősször fejjel lefelé, majd az illető révülő első párbajánál felfordítjuk, és onnan fejjel felfelé. A lapon lenne egy módosító (pl.: +2 támadás, vagy a lap, amire rátrtted ezt a képességet kapja: [csillag(*)]: P: Célpont lény P-be fordul.). Egy Révülőn (vagy Révülő alatt (ahogy tettszik)) legfeljebb egy ilyen lap lehet.
Példa:
díszes bűbályostor: +2 támadás,

faragott bűbályostor: +2 védekezés,

10 csomós bűbályostor: Ha az a lap, amire rátetted meghalna, akkor ehelyettcsak S-be fordul.
 
átokoldó golyóstoll:
gyakori, 2vp, esemény: Ha egy lényed a bűbájketrecbe kerülne, akkor ha akarod áldozd fel az átokoldó gojóstollat, így a lap visszkerül a kezedbe, de nem hal meg.
 
Idézet: "Adná Égi Atyácska vissza a fél szemét a Valóságban, hogy lássa, miféle őrültség rabja!"
 
Árpicsek:
álomlény, 2vp, ritka: [csillag (*)]: S: Ellenfeled két lénye P-be fordul, ha van minimum 2 lénye a páján.
 
Ártány:
álomlény, 3vp, nem-gyak.: Ha Magló sámán a játékban van, akkor ingyen kijátszhatod. S:+6, de Maglónak: P:+6és kapsz 1vp-t
Idézet: Magló segítő állata. Hatalmas, kissé gyapjas hátú, rőtes fekete színű bakonyi disznó. (Révülő Varászkódex)

(Akit érdekel, az Magló sámán kártyáján megtekintheti.)
 
Árny-ige:
ritka, 4vp, esemény: Ahány boszorkányod van a páján, körönként annyi varázslatot játszhatsz ki ingyen.
Idézet:"A boszorkány életének egyetlen fő műve kell legyen ez a varázs, amit ő maga talál ki." (Révülő Varázskódex)
 
álomjáró matróz:
4vp, révülő, ritka: Pihenőként jön játékba. Ebből a lapból csak egy lehet a játékos oldalán. Semmilyen módon nem kerülhet át az ellenfél oldalára, és amíg a pályán van, addig az ellenfeled nem játszhatja ki ugyanezt a lapot. Ha elveszít egy párbajt, akkor az ellenfeled egyik, a párbajban résztvevő lénye is a bűbályketrecbe kerül.
+1-es dicső. 1/5
Idézet:"A Tíz Jurta Szövetségének álomjáróin szolgáló személyzet." (Révülő Varázskódex)
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Álomfogó

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.