Lidérccsapás (Bele a képedbe!) Akciócsoport:
esemény, gyakori, 1vp: ha ellenfeled kijátszk egy lényt, akkor kapsz egy vp-t. |
Bolhedor:
3vp, de ha van egy galetki az oldaladon, akkor ingyen játszhatod ki, álomlény, ritka (ha lehet, akkor azok között is ritkább):
P: +1, húzz egy lapot [villám]: S: Kijátszhatsz egy max. 4-ért jövő lapot ingyen. |
Döfinger árulása
általános
2vp
Nevezz meg egy lapot!
Az ellenfélnek az összes ilyen nevű lapot el kell dobnia a paklijából a bűbájketrecbe. |
Lelkek Labirintusa:
esemény, ritka, 4vp.: kijátszása után húzhatsz egy lapot és előkereshetsz egy vadászt a paklidből vagy a bűbályketrecedből. Ha ellenfeled kiakar játszani egy révülőt, akkor ha akaros fizess 1-gyel több vp-t mind a révülő idézésiköltsége, így ellenfeled kap egy vp-t és a révülő a bűbályketrecbe kerül. |
lángtűrő-rontás:
gyakori, általános, 3vp: kapsz 1 dp-t és húzz annyi lapot, ahány bűvforrás és esemény van összesen a bűbályketrecedben. |
Szenoi álommester
révülő
4vp
Ha kijátszol egy varázslatot kap plusz 1 varázserőt. |
Gyalán táltos ereje:
általános, gyakori, 4vp (,de ha van kint ritka lapod, akkor feleáron, ha van kint ultra ritka lapod, akkor ingyen kijátszhatod.) : ellenfeled egy [(villám)] vagy egy [*] képességű lapja átkerül hozzád pihenóként és ellenfeled eldob két lapot a kezéből. |
gombostű-átok:
azonnali, ritka, 3vp.: Ha kijátszottad a kezedből válassz: vagy kapsz annyi vp-t amennyi lénye van az ellenfelednek játékban, vagy fordísd pihenőbe egy lényed : + annyi anennyi révülő van a pályán. |
frászmadár:
4vp, nem gyakori, álomlény: P: +5 Ha ellenfeled kijászana egy révülőt, ha akarod dobj el egy lapot a kezedből, így a révülő játék helyett a bűbályketrecbe kerül. |
sülylabda
azonnali
3vp
A párbajozód annyi plusz varázserőt kap,amennyit egy általad választott,már kijátszott azonnali adna.
ritka |
álomzuhogás:
2vp., ritka, általános:
Ahány lényed pihenő és/ vagy amennyit pihenőbe fordítassz, annyi (célpont) esemény a bűbályketrecbe kerül. |
Álompor hullás:
esemény, 2vp. ritka: (*): P, 2vp: A bűbályketrecből vegyél vissza egy esemény lapot a kezedbe. |
álomtorzulás (vagy álominterferencia):
általános, 3vp. ebben a körben úgy játszhatsz le révülőket, hogy ellenfelednek nem tája őket (fejjel lefelé) és csak akkor kell megmutatnod, a lejátszott lapot, ha használod (támadás, védekezés, különleges képesség). |
Álomfelügyelet:
esemény, 3vp. ritka:ellenfeled minden körben csak egy párbajt kezdeményezhet. |
Élet anyó
révülő
4vp
1/4
Kijátszási feltétele,hogy játékban legyen Élet anyó hatalma.
P+10. |
kis hiba? |
Különben én vagyok ursuru,csak egy kis hiba történt... és hát új nevem van. |
Ja,elfelejtettem hozzáírni,hogy:
P+6,és ha kijátszol egy álomlényt,húzz egy lapot. |
Flucinár Barabás:
2vp. Pihenőként jön játékba, 1/7, S+3 |
Bocs, de a TE Lebekéd mennyit segít? |
Akkor én is írok egy ilyen lapot:
kaszaboló-átok
azonnali
2vp
+4,[E]:-2,és egy segéd aktív lesz.
nem-gyak |
Lebeke
álomlény
4vp
ritka
IdézetŐ az erdőjáró szélféreg,s ahol jár,ott ragály pusztít. |
Hét csomós bűbájostor
esemény
3vp
Ha párbaj van,akkor ellenfelednek min.hét azonnalit ki kell tudnia játszani,ha nem tud,akkor elvesztette a párbajt
ultra ritka |
A garabonciások átka
általános
1vp
Az ellenfélnek el kell dobnia a kezéből a lapokat,majd húzz annyi lapot,amennyit az ellenfél eldobott.
ritka
Idézet:
Ami nincs az ne is legyen,rossz szándékod bosszút vegyen. |
Csíkos Rozál
révülő
vajákos
2vp
P+6.
gyak |
Lelkek Útvesztője
általános
bűvforrás
3vp
A játék végéig az ellenfél bűbájketrecében levő lények átkerülnek a te bűbájketrecedbe.
ritka | Álomfogó
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|