Lapötletek:Éjtáltos,esemény,2vp Ha kijátszol egy révülőt ,húzz egy lapot,de ha háromnál több révülőt játszol ki igy egy körben ,akkor vesztesz egy dp-t.nem-gyak.
Ráklebeny:
azonnali
1vp
Ebben a körben az ellenfél minden párbajozójának varázsereje eggyel csökken.
ritka |
Kommetárt az előzőmhöz |
Van egy lapom: Taszajtalak-rontas azonnali,:3vp,:az ellenfel parbajozoja pihenobe fordul,a parbajt te nyerted. ritka . |
Szellemmedve-átok: azonnali; ezüst v. arany; 3vp. +8, csak támadásra használhatod, ellenfeled dob egy lapot és veszít egy vp-t. Idézet:
Jegesmedve fogsora / jégszilánkok zápora |
Az alsó tökjó, de a felső drága egy kicsit + Tekercses Ajtony nevü lap már van. |
Tekercses Ajtony: 5vp. 0 támadás; 1 védekezés; P:+5 és akár védőt akár támadót segít, az a révülő a párbaj végéig dicső lesz.
MÁV igéc: 3vp. S:+4; (itt egy villám van kis körben): P: ellenfeled dob egy lapot és veszít két varászpontot (ha van neki). |
tündérkötés: 4vp, általános, bűvforrás, Nevezzmeg két lényt! (lehet tied mindekettő, de ellenfélé is lehet, mindekttő, de lehet 1-1 is) Ha valamelyik lappal történik valami (kivéve a forgásokat) pl: bűbájketrecbe kerül, varázserő növekedés, stb. Akkor az a másik lappal is megtörténik. (Vagyis, ha hal az eggyik akkor a másik is.) |
igen tudom azért mondom. tök jó lehet |
Azt még elötte irtam, mint, hogy megjelent volna. |
Gondolom már láttad, de a sámánviadalban ki fog jönni az Agmánd fia, Ursuru |
Lehet, de senki nem mondta, hogy ebből bármelyik is meglsz valosítva + mindenki olyat tervez amilyet akar, ugyhogy ebbe ne szolj bele! Meg gyak, nem-gyakot nem érdemes tervezni mert ott már csak a képet meg a nevet lehet változtatni, mert szerintem olyan sok olyat má nem lehet tervezni ami erőbe nem eggyezne egy másikkal. |
Ennek a topicnak nem arrol kellene szolni, hogy a mostaniakkal egyenlo ereju,de megis hasznalhato lapotleteket adjon az ember?
az itt felsorolt lapok 90%a joval erosebb az alappaklinal, vagy total baromsag.
szvsz, parszaz partyt le kene nyomni,mielott ide ir valaki valami otletet. |
Kalafonia, 2 vp, révülő, galetki, 2/2, ?: Egy célpont lény segéd képeségét utánozhatja le, de azt is le kell utánozni, hogy utána mibe fordul.
Monyákos Tuba, 3 vp, álomlény, P: +3, A párbajozót a párbaj idejére dicső révülővé teszi. Ha a révülő alapból dicső huzz 3 lapot.
Agmánd fia, Ursuru, 5 vp, révülő, vadász, dicső, 8/8, Ha párbajozik az ellenfél kap egy varázspontot és húzhat egy lapot is. |
Istennyila, 2 vp, általános, Fórdítsd egy lényedet sérültbe, majd két révülőt küld a bűbájketrecbe.
Marihonalja-fű, 2 vp, azzonali, Minden párbajozó és segédje a bűbájketrecbe kerülnek. A párbajt az nyeri aki ezt a lapot kijátszotta.
Táltosviadal, 3 vp, esemény, Ha valaki kijátszik egy olyan révülőt amilyen van az ellenfél asztalán akkor azt ki kell hívnia párbajra attól függetlenül, hogy aktív, pihenő vagy sérült. Erre a párbajra nem érvényes semilyen esemény, azzonali vagy általános varázslat. Dicsőség pontot senkisem kaphat vagy veszíthet. |
Tudom. Azóta a lap is megvan. |
3 vp
Révülő,sámán
Ha párbajt veszít akkor elkölthetsz 1 vp-t,ekkor nem kerül a bűbájketrecbe,hanem aktív lesz.
3/2 |
Dr. Produk a Megbízó, 4 vp, révülő, 6/4, Ha támad az ellenfél asztalárol is választhat segéded. Ha választott akkor a bárbaj után megfelelően elforgatva visszaadja az ellenfélnek. |
Jah és mind a 3-nál kihagytam, hogy révülő. |
Böszme, 5 vp, 5/4, P:+4, az elenfél eggyik álomlényét(akár párbajozót is) aktívan átkérül a mi asztalunkra ezentúl mi irányítjuk. Ha Böszme támad vagy védekezik nem lehet alomlényt segédnek használni. |
Hunor : 5 varázspont, 5/5, S:+10. Ha Magor az asztalon van 2 lapot a bűbájketrecbe küldhetsz. (párbajozót nem).
Magor: 5 varázspont, 5/5, S:+10. Ha Hunor az asztalon van az ellenfélnek elkeldobnia a kezéből a lapokat a bűbájketrecbe. Ha ez 0-1 lap akkor az ellenfél veszít 1 dicsőség pontot. |
Általánost hogy lehet feláldozni??? :O
erősítő áldozat
3 mana,általános
célpont lény a köv. képességet kapja:
Á:+7 (ritka vagy n-gy) |
4 pont, Vackor néne, révülő vajákos,4/4, Ha elvesztesz egy párbajt akkor feláldozhatod ezt a lapot a párbajban résztvevő helyet (az nem lényeges, hogy a párbajozó révülőnek volt-e segédje vagy sem vagyis nem segéd képesség). Dicsőség pontot senkisem veszít vagy nyer.
3 pont, sámándob, esemény, minden révülőd 2-vel kevesebb varázspontért játszhatod ki. |
Ki van nyomtatva új krónika álomfogó versenyeinél.
Keresek ÁFK lapokat HKK-ra! |
asztalra valószínüleg, mert a hk-ban is asztalra lop. |
Bármilyen lapot? Kézbe vagy asztalra? | Álomfogó
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|