| 600
Ezt már senki sem fogja elvenni tőlem |
látom nagyon sokan szoktak írni ide... |
ide senki sem szokott írni? |
hi aki akar tőlem venni lapokat az most szóljon me nagyon kéne a pénz |
A vér dala
3vp
kell egy énekes, célpont ellenfélbe lő x+2t x az énekes sebzése, asszem lényt kell áldozni, h kirakd újra, de nem bizots
A pénz dala 3vp, általános, fairlight
Kell lennie lényednek a játékban. Kapsz 4 csontot, kör végén annyi lapot húzol, ahány tárgyad van (max. 3). Gyűjtőből kijátszhatod egy tárgy feláldozásával.
Az erdő dala 3vp, általános, sheran
Kell lennie lényednek a játékban. Kétszerannyit gyógyulsz, ahány lényed van játékban, a lényeid sebzése kör végéig megduplázódik. Gyűjtőből kijátszhatod ha van 3 lényed játékban.
A csábítás dala 3vp, általános, elenios
Kell lennie lényednek a játékban. Eldobsz egy lapot a semmibe. Ha az ellenfél kitalálja a típusát, 2-t húzol, ha nem, akkor 1-t keresel, 1-t húzol. Gyűjtőből kijátszhatod ha feláldozod egy nem lény lapodat.
A halál dala 3vp, általános, leah
Kell lennie lényednek a játékban. Célpont lap vagy önálló jelző a semmibe kerül. Gyűjtőből kijátszhatod ha feláldozod egy lényedet.
A bölcsesség dala 3vp, általános, rhatt
Kell lennie lényednek a játékban. Ellenfél max vp-je 4-gyel csökken, max ép-d 5-t nő, 5-t gyógyulsz. Gyűjtőből kijátszhatod ha átraksz 3 rhatt lapot a gyűjtődből a semmibe.
Nagyobb cafatrobbanás/3vp/azonnali/leah
az őrposztból kiikatat egy lényt és minden vele egy őrposztban lévő lény sérül 2-őt
rhatt markában/1vp/azonnali/rhatt
blokk1, célpont lény vagy játékos feleannyit sérül (legalább 1-et, felfelé kerekíts) mint amennyivel kevesebb a játékos vagy lény gazdájának max vp-je mint 20.
metamorfózis/1vp/azonnali/charadin
célpont lény elveszti képességét és kap 1 életet meg +3/+2-t
a bátorság dala/3vp/általános/raia
Kijátszási feltétele hogy kiválassz egy játékban lévő lényedet. sikeres kijátsása után gyógyulsz x-et, a lény kap x izmot (min1 max 3) a kör végén húzz x lapot , x az ellen játékban lévő lényeinek száma.ha a bátorság d. a gyűjtőben van kijátszhatod ha feláldozod egy zmos lényedet majd a semmibe kell raknod.
kísértés/1vp/általános/leah
előkereshetsz egy élőhalott lényt
orrfacsaró bűz/1vp/azonnali/reakció/mutáns
kijátszási feltétele hogy legyen a kezedben vagy a játékban orglongod. Közvetlenü legy varázslat után nyomhatod ki a vari nem jön létre és a kijátszójának minden lapja +1 vp-be kerül a következő köre végéig. Ha van játékba orgling bűzistened kap 1 bűzjelőt.
ébredés/2vp/aznnali/raia
cantrip, minden lényed melynek van altipusa kap +2 sebzést és aktivizálódik.
energiapréselés/3vp/azonnali/mágus
célpont lap vagy önálló jelző a gyűjtőbe kerül és sérülsz 3-at.
a gyengék összefogása/3vp/általános/fairlight
minden lény amelynek alapsebzése+alap épéje nagyobb mint 3 a gyűjtőbe kerül.
ez mind GYAK/NEMGYAK...
Rúnacsáp. 2vp antiblokk:3 kijátszásakor egy célpont lapot ellop (áldoz annyi ép amennyi a költsége), és ha a csáp kikerül, akkor az ellopot lap a gyüjtőbe kerül.
(nem szószerinti, csak tartalmi)
rohamozó faroktüske/1vp/cantrip/tisztogató/testrész
áldozd fel a galetki kap +4/+2t és mágikus támadást a kör végéig.
Galetki sebész62vp/pszionista/galetki/1szk/kf/3(mág)/1
sikeres kijátszása után rakj minden galetkire egy csáp jelzőt ami testrésznek számít.Ennek a jelzőnek 3 ép-s bűntetése van
Tündérsárkány /rhatt/szörny/sárkány/3szk/2(mág)/2(mág)
Blokk :2, repül, 3-as tűzlehelet.
Ha az ütés fázisban megsebzi az ellenfelet akkor vagy csökken 4-el az ellen max vp-je vagy húzol 1 lapot.
Mentális enyészet/Elenios/azonnali/reakció/mentális/1vp
Egy várázslat után játszhatod ki, a varázslat nem jön létre majd sikeres kijátszása után vesztesz egy vp-t és a következő köröd végéig minden lapod +1vp.
Bodom fiai/kaller/elf/chara-din/kf/4vp/2(mág)/2
repül, 3-as jégycsóva.
2 semmizés célpont játékos sebződik 1ép-t (hidegsebzés) (körönként 1x saját körben)
Ha egy jég vagy hideg forrás vagy sebzést használsz sikeresen ellenfelednek el kell dobnia egy általa választott lapot a kezéből.
Jöttek még ki tekik (Dicsekvő teknős) , őshangya (Őshangya messiás + a követő) nerubok (Nerub behemót, nerub kórokozó, nerub köskorpió) minotaurusz (minotaurusz herceg,
akkor még itt van egykét lap ami nekem nagyont tetszik és van bennük fantázia:
Fekte féreg/2vp/leah/szörny/féreg/1szk/0/1
kézből kijátszása után húzz egy lapot. Nem áldozhatod fel. Ha a gyűjtőbe kerül húzz egy lapot majd a kör végén rakd passzívan a tartalékodbaha még a gyűjtőben van.
Ghallai faló/0szk/tárgy/fa/tharr
Sikeres kijátszásakor áldozd fel x lényedet majd rakj a falóra annyi harcjelzőt amennyi a lények sebzése volt összesen. P,1vp: célpont játékos sérül annyit amennyi jelző van rajta.
gigantikus lovas/4vp/kf/1szk/leah/szörny /lovas/4/1
kijátszásakor 1 vp-ért kikereshetsz egy lovast. repül. minden lovas +1/+1
szélsikló/1szk/raia/kf/fém/tárgy
szkt helyettesítheted 2 vp-vel. a lény aktivizálódik kap +3 ép-t és minden forrás (ellenfelé) ami célozza +3vp, árnyék :1 (a lény kapja)
kismassza/1vp/szöeny/1szk/elenios/0/1
P,1vp kapsz egy kismassza jelzőt mely megegyezik ezzel képességeit is beleértve.
1vp áldozz fel egy kismasszát egy forrás amely egy vagy több lényedere hatna nem jön létre
Úszik Anti-mágia:1
1 VP áldozd fel egy teknős lapod célpont lény vagy játékos 3 ÉP-t sebződik(valamien teknős)
A sárkány születése
xVp, azonnali, leah
Célpont x Vp-s lény a gyűjtőbe kerül, és te kapsz egy x/x-es leah sárkány jelzőt passzívan a tartalékodba
Asylux
3Vp, kalandozó, alakváltó, Kf, elenios
Repül. P, 1vp: célpont lényre kerül egy átokjelző, a lány gazdája tartalékjába kerül. amíg a jelző rajta van, nem lehet föláldozni, nem mehet be az őrposztba, és gazdájának minden lapja +1vp. Hátrány: minden előkészítő fázisodban sebződsz annyit, ahány átokjelnző van játékban (ez Asylux hátránya)
0/2
Totenhat, a féreg
3Vp, szörny, féreg, 1csont, dornodon
Vedd vissza egy férgedet a kezedbe, ami nem Totenhat: ebben a körben egyszer minden férged ingyen használhatja aktiválást igénylő képességét. Totenhat képességét egy körben csak egyszer használhatod.
1/1
Bitlandi fivér
3Vp, torzszülött, 1 csont, Kf, legendás, tolvaj
3-as tűzlehelet. Az ellenfél lényeire nem lehet izomjelzőt rakni, és ha a Bitlandi fivér kijátszásakot volt ilyen rajtuk azt le kell venni. Legendás képesség. kézből való sikeres kijátszása után rakj a tartalékodba passzívan egy Bitlandi divér jelzőt, amely képességei az eredetivel mindenben megegyeznek.
2/2
Gyorskezű Trix
torzszülött, 1 csont, kf, legendás Mágus
repül. ha a körös ütés fázisában sebzést okoz, kör végén húzz egy lapot! Legendás képesség: nem lehet forrás célpontja.
1/1
Kozmikus örvény 2 vp rhatt bűbáj 1 blokk ;1 vp:célpont ellenfeled kap 3 vp (hátrány) Majd fel kell áldozni egy általa választott lapját.Saját körödben 1*(manafonal mellet sztem jó
Hegymélyi drakón hat vps hegymélyi tolvaj sárkány 4 szk-val (4)/4
Repül;[1](semmizés) célpont lény v játékos egy épt (egy körben 3*)Reakció [2]1vp egy forrás ami hatna rá nem hat rá
Thrax halálcsapás: 2vp fekete azonnali ősmágiás :célpont lap ami nem raia és a képességeinek leírása 3 sornál több a gyüjtőbe kerül.
Nerub méregsámán: 4 vp nerub 1szk kf ősmágia 3/3
Ha ép kevesebb mint az ellené aktívan jön játékba;reakció passzivizáld 1vp varázslatot counterel
Csontamulett 2 semmizés
Blokkolás 1, P 1 vp lap vagy jelző aktivizálódik vagy passzivizálódik, P1 vp célpont játékos sebződik 4 et, ha max vpje 1 vagy kisebb
Thuzad utazása 3 vp szingularitás kapsz 5 vp huzzhatsz 2 lapot, és az ellen egy lénnyel támadhat, illetve 1 lapot játszhat ki
X-1 a xenomorf 5 vp 3/3 Legendás 2 lapot dobat 3 savlehelet, legendás képesség, feltámad illetve bűbájra immunis
quwarg örömlány 1 vp 1 semmizés
sikeres kijátszásakor kapsz egy 0/1 quwarg jelzőt, áldozz fel két aktiv quwargot, kapsz 3-at passzivan
Örjöngő földicápa, 5 vp 6/4
2-vp-t helyettesíthetsz egy legendás lény eldobásával, ellenfél nem gyógyulhat
Legendás képesség, minden legendás lényed 3vp-s 1 lapos kárpotlást kap
őshangya inkvizitór
1vp
1/1
őshangyáid aktívan jönnek játékba
és hatását a gyűjtőben is kifejti
ha valaki ezek a lapok közül játszik ki valamit az azonnal agyűjtőbe kerül és nem fejti ki hatását:
zu'lit kisérlete /méonech fürkész/ manafonál /áldozat az ősi isteneknek/ gakk, az észak ura
nerub méregsámán
4vp 3/3
ha a kezedből játszod ki és az ép-d kevesebb mint az ellenfeledé, akkor aktívan jön a játékba
reakció(P)1vp: ellenfeled varázslata nem jön létre csak a gyűjtőbe kerül
Nerub féregember:
3vp 2/4
X vp: a kör végéig +x sebzést kap körönként max 7et
1 semmizés: egy nerub lényed aktivizálódik
nerub kiály
2vp 1/2
rakj a nerub kiályra a fő fázisodban egy -1ép jelentő gyengülésjelzőt:rakj a gyűjtődből a taartalékodba egy nerubot mintha most játszottad volna ki.
1vp: a kör végéig minden nerubod +1 sebzést kap és vegyél le a nerub királyról egy -1épt jelentő gyengülésjelzőt (körönként max kétszer)
nerub kőskorpió:
1vp 2/1
xes mérgezés
x a gyűjtődben lévő lapok száma
nerub behemót:
5vp 5/5 mágikus támaddás
kárpótlás 3vp 3ép
játékosok ellen +2sebzés
nerub sziklaharcos:
2vp 2+x/2
x annyi ahány nerub lapod van vele együtt a játékban és a gyűjtőben
nerub körokozó:
0vp 0/1
Reakció: ha egy sheran lényed a gyűjtőbe krülne feláldozhatod a körokozöt: a sheran lény a játékban marad és minden méreg és épcsökkentő jelzőlekerül róla
bocsánat ha egy lapot töbször is leírtam de csak a fórumokról másol gatok |
itt van pár lap a Legendák Völgyéből
(gondolom ti nem szoktatok ilyeneket keresgélni).D
Megszánom mán ezt sok legendás lényrajongót egy kettővel :
Felhízott manavortex: 4vp/Mágus/torzszülött/1szk/2/2(mág/mág)nemgyak
élet:1, kijátszásakor meg minden előkészítű fázisban kap egy manajelzőt. minden kör elején annyi + vp-t kapsz ahány manajelző van rajta.
LK(legendás képesség): áldozd fel célpont lény vagy játékos annyit sérüél amennyi manajelző van rajta
Lhoal'zetan/2vp/mutáns/torszülött/1szk/kf/gyak/1/ 2
1vp: célpont játékos annyit sérül amennyi legendás lényed van játékban és a kezedben (max4)
LK:0vp célpont gyűjtőből átrakhatsz 2 lapot a semmibe
mindkét képessék a saját körödben 1szer használható.
Manapoid főfelügyelő/3vp/mágus/torzszülött/1 szk/2/2 gyak
reakció 4 vp-ért varázslatot counterel,vagy passzivizáld be és áldozd fel és egy varázslat nem jön létre.
LK: ellenfeled azonnali varzslatai +1 vp-be kerülnek.
Héteoszix, a sógólem/mágus/torzszülött/gólem/4vp/nemgyak/3szk/4 (mág)/4
nem cserélhet gazdát. 2 semizés aktivizálódik. ha sebzést okoz vagy sebződik kapsz 2 szk-t
LK: lényeid nem cserélhetnek gazdát. 4-es bünti
Öreg vazallus/tisztogató/torzszülött/1szk/3vp/gyak/1/2
Áldozd fel és rakd a semmibe kapsz 6 vp-t. Lényeid használhatják LK-üket.
én 3 legendákat bontottam a hétvégén és ezek jöttek ki csak meg a követő.
Jöttek még ki tekik (Dicsekvő teknős) , őshangya (Őshangya messiás + a követő) nerubok (Nerub behemót, nerub kórokozó, nerub köskorpió) minotaurusz (minotaurusz herceg,
akkor még itt van egykét lap ami nekem nagyont tetszik és van bennük fantázia:
Fekte féreg/2vp/leah/szörny/féreg/1szk/0/1
kézből kijátszása után húzz egy lapot. Nem áldozhatod fel. Ha a gyűjtőbe kerül húzz egy lapot majd a kör végén rakd passzívan a tartalékodbaha még a gyűjtőben van.
Ghallai faló/0szk/tárgy/fa/tharr
Sikeres kijátszásakor áldozd fel x lényedet majd rakj a falóra annyi harcjelzőt amennyi a lények sebzése volt összesen. P,1vp: célpont játékos sérül annyit amennyi jelző van rajta.
gigantikus lovas/4vp/kf/1szk/leah/szörny /lovas/4/1
kijátszásakor 1 vp-ért kikereshetsz egy lovast. repül. minden lovas +1/+1
szélsikló/1szk/raia/kf/fém/tárgy
szkt helyettesítheted 2 vp-vel. a lény aktivizálódik kap +3 ép-t és minden forrás (ellenfelé) ami célozza +3vp, árnyék :1 (a lény kapja)
kismassza/1vp/szöeny/1szk/elenios/0/1
P,1vp kapsz egy kismassza jelzőt mely megegyezik ezzel képességeit is beleértve.
1vp áldozz fel egy kismasszát egy forrás amely egy vagy több lényedere hatna nem jön létre. |
hogyha nem vagy barcikai akkor takarodj innen a büd*******csába!! |
A jó kva anyád buzizsidó! |
remélem az invitálás egy gázkamrába szól. |
Igaz! Volt már pálda arra, h 1 tizencsolcéves gyerek lecsírázott, és hülyére vertem egy vámpír oaklival! LOL |
Hát a holnapi nap az sajna nem jön össze...., én is voltam már 13 ezen nem kell röhögni! |
Nekem tökéletesen megfelelne.De ne röhögj ki, csak 13 vok. |
Ha holnap lemenénk barcikára akkor az nektek is jó lenne?
Persze csak ha többen is eljöttök! |
na írjatok már mindjárt meg van a 600 |
na már rögtön 2 szavazat hogy legyen verseny |
láttátok már az új lapokat ?
nagyon durvák
főleg az őshangya inkvízítor |
eddig 1 szavazat hogy legyen verseny |
Közvéleménykutatás:
Akar még valaki versenyt? |
Én pesti vok de szívesen játszanák veled msnen.Egyébként Pesten vannak a legjobb HKK-sok.:P(Én bénán játszok de viszont kurva jó paklikat csinálok.Úgyhogy ha esetleg valakinek valamilyen pakli kell akkor szóljon) |
De játszhatunk esetleg msn-en keresztül is küld el privibe a címed és felveszlek! |
szerintem is elvernének mint szar
tőlünk szinte mindenki kezdő vagy aki nem nincs egy normális paklija |
csak az a baj, hogy szentem ők nyernének bár nem biztos!
Legalábbis szentem én hulladék vagyok bár most összaraktam egy jó paklicskát! | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|