Goblin tolvaj
lény
5VP
3/1(sima/mágikus)
Kijátszásakor megkapod célpont
ellenfél szörnykomponenseinek felét
vagy egy tárgy(idézési költségtől függetlenül)
átkerül hozzád és te leszel a gazdája.
5VP:Visszaveheted a goblin tolvajt a kezedbe
vagy kapsz 3 szörnykomponenst. |
Ja ésh sárkány kerül a játékba akkor +1 +1-et kap |
Bíbor Sárkány/Leah/9Vp/
8/7/
Ha meg hal egy sárkány a pályán akkor a bíbor Sárkány +1-1kapp! |
Az alakváltóhoz még pluszba:
3vpért jön, 0/1mág |
Morph elemcserélő: 3vp ritka 3/3
4vp: az elmecserélő megkapja egy másik asztalon lévő lény spec képességét kör végéig
Morph Mágus: 3 vp 0/3
Az ellenfél morphjaidat célzó varázslatai 2vp vel drágábbak.
Morph bűvmester: 3 vp 0/3
{P}, 4vp: célpont lény kör végéig átkerül a tartalékodba, aktívan, és a kör végén a gyűjtőbe kerülm kivéve ha gazdája elkölt annyit mint a lény idézési költsége, ekkor a lény visszakerül az ő tartalékjába, passzívan |
Új altípus: Morph
Morphoknak az lenne a spec képességük, hogy lehetne rájuk testrészt rakni, de 1 morph-on mindig csak 1 lehetne
Morph: 1vp 1/1
1vp: célpont morph kap +1/+1 kör végéig. Ezt a képességet 1 körben csak 1szer használhatod!
Alakváltó Morph:
2vp: az alakváltó morph átveszi egy asztalon lévő lap ÉP-jét(ez akár épület is lehet) kör végéig
2vp: az alakváltó morph átveszi egy asztalon lévő lény sebzését kör végéig |
motyogó vadász4vp
élőholt,motyogó,leah
4/4 mág/mág
lényeknek nincsenek védekezési bonuszai ha támad |
1 vp szkritter SÁRGA
kijátszakor 1 ép-t sebződik célpont lény v playa
vagy azonnaliként 1 ép-t sebződik célpont lény v playa
Ha ebben a körben már kétszer sikeresen létrejött, ebben a körben többször nem játszhatod ki
0/1 |
Vlagyimir csontváza
7vp
élőholt/chara-din/kalandozó/csontváz
5/5 mág/mág élet:1
t.vlagyimir ellen +1/1-et kap,t.vlagyimirnek -1/1-e van ellene
áldozd fel 2*x ÉP-d:célpont lény,amelynek épje x,a Semmibe kerül |
Az elemek manifesztációja
színtelen/szörny/5 sk nyerhető belőle
x/x(mág/mág)
idézési költség:x/2 vp
x annyi,ahány olyan lapod van játékban,amelyek nevében valamilyen természeti jelenség szerepel(villám,jég,tűz...) |
Vámpír vezér
élőholt,leah
ritka
5vp
3/3 3-as halálos lehelet
ha aktív,vámpírjaid nem lehetnek forrás célpontjai és kapnak 1/1-et |
Őshangya lárva
1vp
0/1
szörny/őshangya/sheran
Minden őshangyád idézési költsége eggyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá. Anti-mágia:1
Hangytojás
2szk
tárgy/sheran
Idézési költségéből 1szk-t helyettesíthetsz egy őshangyád feláldozásával.
Minden őshangyád idézési költsége eggyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
Minden őshangyád immunis lesz az azonnali varázslatokra.
Áldozd fel a Hangyatojást: a paklidból előkereshetsz egy őshangyát. (meg kell mutatnod, a paklit ezután keverd meg!) |
Ezen fórum 4567923. elhalálozása tapasztalható
Nem baj, rezurrektálom:
Harcos molad
5vp
raia szörny
ritka
1/1
Ha támad, kap annyi +1/+1-et, amennyi az összes lényed sebzésének/ép-jének összege, majd a kör végén a harcos moladot fel kell áldoznod(akkor is ha 'nem lehet feláldozni' képességet kapott).
Pszi-molad
5vp
elenios szörny
ritka
0mág/1mág
Ha ellenfeled bármikor vp-t kap vagy lapo(ka)t húz, feláldozhatod a pszi-moladot és ekkor az ellenfél helyett te kapod a vp-t vagy te húzod a lapo(ka)t. Ha a gyűjtőben van, költs el 2szk-t: a pszi-molad aktívan a tartalékodba kerül, mintha kijátszottad volna. |
Bár ha van ötleted, nyugodtan tedd hatékonyabb lappá |
Hm, meglehet, hogy gyenge, de az alapegysége lenne e afajnak. Nagyobb egységek több HP-val rendelkeznek. Persze többe kerülnek.
De úg yis megoldhatjuk, hogy egy támadó varázslat, és egy tápló képesége leygen, monduk az őrposztban lévő lények kapnak tűzaurát |
Az alap5let nem rossz.
Erről az jut eszembe, amikor én terveztem meg a Sheran úszó teknős etnikumot... Hát, sztem úgy jobbak lettek volna, de így is szeretem őket...
Na mind1, az így gyenge, de mondjuk ha leírnád, és megkérnél rá, használhatóbb lappá tehetem. |
hát ez most inkább amolyan szerepjátékos ötlet, mint versenyötlet.
Szóval, egy új faj, aminek a neve Kriszt. Mondjuk. A lényege, hogy elég ritkák, és viszonylag magas a HP-juk, de mindnek 0 a támadása. De! Bizonyos VP elköltésével igen kemény, néha több lényre ható mágiákat tudnak ellőni. Itt egy példa:
5 Vp
Kriszt Könyvtáros
Elenios/Szpionista
Kriszt / kézfej() / 1 szk
Nem lehet rá reakciólappal válaszolni.
4 vp: célpont ellenfél 2, őrposztban lévő lény sebződik 3 Ép-t.
2Vp: Célpont, saját őrposztban lévő lap kap +2 Ép-t. Ezt a képességet azonnaliként is használhatod.
0Tp/4Ép |
Egy kis konverzió a Diablo 2-ből
Unraveler
6vp
leah szörny
ritka
2/2
élőhalott
2szk
2vp: célpont élőhalott lény, ami nem Unraveler, a gyűjtődből aktívan a tartalékodba kerül, mintha kijátszottad volna. 4-es mérgezés.+:2-es méreglehelet(annyi méregjelzőt kap célpont lény, ahány vp-t elköltesz).
Apparition
6vp
leah szörny
ritka
3/4
élőhalott
1szk
Amennyi sebzést okoz, ellenfeled annyi vp-t veszít. Nem mágikus támadású lényeknek -2 sebzésük van ellene. |
Mit aggodsz? Létező lapokkal csinálnak durvábbakat is. |
Nem bonyolult de lehetne 20VP-ért jönnie |
Túl erős ez a lap és bonyolult is. |
Gratulalok az ilzen nagy okosoktol lesy egyre gayabb a HKK holnap mivel josz 0 Vp 100/100 repul nem lehet reakciozni es biztos ami biztos ha kijatszod ellenfeled elveszti a jatekot.
OOOkos |
Nem lenne rossz, de rövidítsd le a szöveget és ne a követőt babráld meg. |
Hát ez egy armageddon lapp ha megjelenne engem nem érdekellne mennyibe kerül akkor is be tenném a paklimba= |
100%-ig igzad van. A hétvégén gondolkoztam egy kicsit a lapon és felfedeztem egy-két hibát. Most itt van a korrekció:
Az utolsó Vámpír
x vp
[?]\[?] leah szörny\vámpír
Repül. X az asztalon lévő vámpirjaid száma. Sikeres kijátszásakor minden vámpír visszakerül tulajdonosa kezébe és a játékos kap annyi VP-t amennyi a visszavett vámpírok össz idézési kötsége. Alap sebzése annyi, amennyi a visszavett vámpírok össz sebzése, alap Ép-je annyi, amennyi a visszavett vámpírok össz Ép-je és megkapja az összes visszavett vámpír képességét. Hátrány:Senki nem játszhat ki vámpírt. Előny: 5VP: Célpont lap kijátszásakor a gyüjtőbe kerül, ha lény volt, akkor mindenképpen passzívan jön játékba és a gazdája következő előkészítő fáziséban nem aktiválódik.
Ha a semmibe vagy a gyüjtőbe kerül akkor rakd ki a játéktérre az összes vámpírodat a kezedből és a gyüjtődből és ha van "első vámpír" követőd akkor azt is rakd a tartalékodba mint ha lény lenne, ezek a képességei:
5\x-es vámpír\avatar. repül. Alap ÉP-je mindig megegyezik a te ÉP-eddel és ha sebződik akkor te is sérülsz. Nem cserélhet gazdát, nem lehet forrás és hatás célpontja, nem kerülhet rá lap vagy jelző. X-es halál lehelet. Minden előkészítő fázisodban jelöld ki az egyik vámpírodat aki sebződik annyit, amennyi az "Első vámpír" sebzése. Ha ezt nem teszed meg, akkor "Az első vámpír" kikerül a játékból.
"Ha majd az inkvizíció az utolsó vámpírt is elpusztítja, akkor az első vámpír felébred és vele ébred minden halott szolgája is, akik halált és pusztulást hoznak a világra." -Részlet a Vámpíristen próféciájából.
Igy sokkal inkább beleillik az idézetbe. |
ez meg marad a te véleményed...
de azúj minikiegben lesz meglepi (neked) |
Quwarg pete, manávall működő ház |
Szerintem itt az ideje valami jó kis erős és kombós lapot kitalálni külön a Quwargoknak!!!
Quwargos-özönlős-manás-ütős-gyógyulós lapot!
SZERITEM!!!!!!!!!! |
Jó kis vicc . Egy kölün etnikum ellen azonban nem készülnék a side-ban, akkor, már inkább sokrétűbbet raknék be, mint pl Bársony Gyilkos, Ölészet, Tömegátok | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|