"70 pontból lehetne gazdálkodni."
Puhák vagytok és ha még sokáig húzzátok, a reform inkább jószívű adakozássá silányul ! |
A támadásos képességeket túlpontozottnak érzem.
Egy közösség ereje 4 pont, ami ad 4 tám / 4 sebzést.
Egy testépítés 2 már 5, ami 4 támadás helyett 10, de sebzést meg nem ad ( ami sokkal fontosabb, mint a támadás ).
A jelenlegi TF-en rengeteg támadást össze lehet harácsolni 1-1 csatára, ha oda kell; permanensen pedig, köszönhetően a sok - sok hatásnak, amit szépen kap a karakter, nincs nagy szüksége. Régebben volt talán létjogosultsága, hogy másodlagossal is eltaláld az ellenfelet, de manapság már vagy alacsony szinten is fejleszted a másodlagost ( és harmadlagost ), vagy pedig KF végére elérsz oda, hogy lesz 100as másodlagosod ( az elsődleges fegyverszakértelmed pedig lesz 20al nagyobb - ami 500+ -os támadások + fegyver bónusza + fegyverszaki mellett lényegtelen ).
Ezek a képességek nemigen fogják túlélni a reformot ilyen pontérték mellett, ha lehet helyettük TU / VP regenerálókat választani ugyanannyi pontért, gyorsabb szakértelemfejlődést és egyebeket.
Más: lehet -e bármelyik képességet cserélni, vagy megmaradt a 'cserélhetetlen' képességek rendszere? |
Alapból 13+3, de volt egy ilyen:
2013.05.07.
- Azok a KT-k, akiknek kevesebb mint 15 képességük van, felnövelhetik a képességeik számát 15-ig oly módon, hogy a képességfában cserét fejlesztenek - annak szabályai szerint -, de nem adnak le képességet, hanem a maradék pontjaikat elköltik régi képességre.
Vagyis 15+3, de ez persze most megint változhat. |
Mennyi KT képessége lehet így egy KT-nak a jelen állás szerint?
13 + 3 = 16?
Az egyéb bónusz képességek ( Olimpián nyertek pl. ) erre még rájönnek, gondolom ( kérdés, hogy azzal mi van, ha Olimpián nyert képességet másolok / másoltam korábban Cserével )? |
Félreírtam. A mágia rúnáját (179.) pontoztuk át 6 pontra 8 pontról. |
Bocs, tudom, hogy azt kérted, hogy várjam meg, amíg a tegnap esti levelemre is válaszolsz (megjegyzem annak a felét a lentiek fényében ignorálhatod, a másik felét viszont továbbra is megfontolásra érdemesnek gondolom), de egy kérdést most muszáj a tisztánlátás kedvéért:
A mágia szeretete: Átgondoltuk. 6 pontos lett.
A leveledben a mágia rúnáját írtad, hogy lepontozzátok 6-ra, most akkor melyiket? Csak mert egyik esetben a 70 pontos keret még +2 pontnyi képességre elég lenne (ha a rúna), a másikban meg ha nem változtatunk, akkor pont elég (ha a szeretet). |
A ZAN-os eszreveteleimre nem reagaltal, bar tudom, hogy nem irtam le minden nap utana, mint a tobbiek, de ha ezen mulik megteszem |
Úgy látjuk, hogy nagy az ellenkezés az újrapontozással kapcsolatban, ezért újra átgondoltuk a dolgot. Főleg azok ellenzik - érthetően -, akik KT-jának túl sok pontja van az új pontszámítás szerint. Annak érdekében, hogy senkit ne érjen nagy hátrány a változással, de a ma már gyenge képességek tényleg kevés pontot érjenek, ezért tovább emelünk a KT-k ponthatárán a változás után.
Az első képességre 2 pont járna, aztán 4, majd 6 stb. Így az első 5 képességre 30 pont járna. A 6. és 7. ugye 0 pontos, utána képességenként 7 pont a 12. képességig. A 13. képességgel a 3 kötelező képesség pontértéke szintén 5 pont, így 70 pontból lehetne gazdálkodni. Ezzel elértük azt, hogy egy KT-nak sem kellene leadni képességet a pontérték miatt. Jogosnak éreztük azt a felvetést, hogy ezek a KT-k a cserék fejlesztésével megdolgoztak a képességeikért. Természetesen az újrapontozás bevezetésekor minden KT továbbra is ingyen lecserélheti minden képességét. Kérem, hogy ennek tükrében gondolják át azok, akik eddig élből elutasították a változást. Ezzel egy időben az egyes képességek pontértékeiről még lehet tovább beszélni.
Válaszolok az egyes konkrét pontozással kapcsolatos felvetésekre is.
A zsákmány kihívása gyakorlatilag csak a tudatpajzs áttöréssel működik, ez együtt 10 pont.Sok.A főnixtollakról nem is beszélve.
A zsákmány kihívása a jelen tervezetben 7 pont. Értem, hogy picit macerás használni, de ez egy olyan támadó képesség, ami a szivatás mellett még hasznot is hoz. Átgondoltuk, lepontozzuk 6-ra, annál kevesebb biztosan nem lesz.
Rózsasziromáldozás.
Az ilyen támadás-védekezés-sebzés-szerencse stb. képességeket mind a közösség erejéhez viszonyítottuk, amit 4 pontra lőttünk be. Ez ugyan TU nélkül csak 3 VÉ-t és 3 szerencsét ad, ami lényegesen gyengébb a 4 sebzés 4 támadásnál, és 10 TVP-t is kell ilyenkor költeni rá, de ebben a képességben ott a lehetőség, hogy amikor fel kell készülnöm egy konkrét szörny ellen, hogy megdobjam a mentőt, akkor ezzel szépen lehet szerencsét "turbózni", amit más módon nem nagyon lehet. 2 pontot biztosan ér, talán hármat nem.
Fülemüle harc.
0 pontos az a képesség, ami SEMMIt sem ad, csak színesítő. 1 pontosok azok a képességek, amik minimális dolgot csinálnak, pl. az illúziófegyver, ami egy leírást változtató képesség, de ad +1 támadást. A fülemüle harc azért ennél a kategóriánál jóval jobb, ezért lett 2 pontos.
Ha egy képesség bekerül a képesség fába (dvk, kőbör stb), az nem ér 10 pontot, mert csak azoknak hasznos akik még nem érték el a fát, ergo pont kis / hátrányos KT-kat segíti, ha alacsony pontszámon vannak tartva.
Ezzel nem értek egyet. A képességeket az erejük után kell pontozni. Amikor valaki kifejleszti a megfelelő fás képességet, ingyen lecseréli. Igen, ekkor előnybe kerül ahhoz képest, akinek nincsenek meg az adott képesség a fából, de a képességfa minden képessége előnyt ad azoknak a KT-knak, akiknek megvan, azokhoz képest, akiknek nincs.
A BARÁTSÁG MELEGE (155. TUDATI KÉPESSÉG)
Hatás: Barátságos találkozásnál 2 EF-enként +1 VP regeneráció, de maximum 8.
Szerintem a 6 pont is sok érte, még 3 pontért se fejleszteném ki semmilyen KT-ban.
Emellett ez a képesség még ad fixen +50 % VP-regent. Régebben csak keleten adta ezt, most megváltoztattuk, hogy nyugaton is adja. A VP-adó képességeket is egymáshoz viszonyítottuk.
A kihívás (#206) 3-ról 1 pontos lett, a zsákmány kihívása (#340) 5-ről 7 pontos?
Ez nem elírás akar lenni ?
Nem elírás: A Kihívás manapság már semmit sem ér. Régen még jelentett valamit, ha valaki alacsony ÉP-vel kezdte a kört, manapság már semmit sem jelent. A Zsákmány kihívása teljesen más, mert ott meglopod az áldozatot.
TOTEMRE HÍVÁS (227. TUDATI KÉPESSÉG)
és Kedvenc táborhely (#395), ami benne van a fában is, ráadásul eléggé az elején 10 pont lett ? Ezt ki fogja kifejleszteni ?
Igen, a táborhely jobb, ezért is 10 pontos. Nyilván, akinek van táborhelye, az nem fejleszti ezt. A táborhelyszerű képességeket is egymáshoz igyekeztünk viszonyítani. Apró előnye a képességnek, hogy ezzel 2 helyre is lehet portolni (saját lerakott liget és a KT által épített totemoszlop). Ráadásul ez táborhely mellett is fejleszthető, ami igencsak megkönnyíti pl. a küldetésezést.
A Mester hívása az új pontozásnál ugyanannyiba kerül, mint a Fegyvermester. A különbség csak annyi, hogy előbbivel 1 fegyverszakértelmet lehet növelni, az utóbbival hatot. Ha megmaradna 4 pontosnak, még lehet, hogy akkor sem tartanánk meg.
Igazából abból indultunk ki, hogy a kobudera KT úgyis öklöt fejleszt, ergó nekik ez a képesség ugyanolyan hasznos, mint egy általánosabb KT-nak a másik. Jobban belegondolva azonban igazad lehet, mert egy kobudera KT is fog másodlagos/harmadlagos fegyverszakértelmet fejleszteni. Vissza mehet 4 pontra.
Valamint a hátas/gyalog-galopp és a málhás képességek 2-3 pontért is drágák. A mai TF-en a 10 lépés lehetősége nem kiváltság, így a hátas csak szerepjátékos célt szolgál. Éppen ezért javasolnám, hogy ezek a képességek 1 pontosak legyenek és a tudati fétis mintájára kerüljön be egy új tárgy, amivel erősíthetőek a lények, illetve a gyalog-galopp, az alábbiak szerint:
Mint azt a cikkben leírtam, a képességeken nem változtatunk. Nem az a cél, hogy 100 nem nagyon használt képességgel eltöltsünk egy csomó időt azzal, hogy jobbá tegyük. 1 pontos képességek sem lehetnek, mert az 1 pont az az nagyon minimális plusz. Igen, a hátasok mára nagyon elavultak. Az egyetlen értelmüket abban látom, hogy egy KT beáldoz 3 pontot (most már 70 pontból!), azért, hogy az esetleges kisebb karaktereknek, akiknek még nincs jobb hátasuk, jó legyen.
A mágia szeretete: Átgondoltuk. 6 pontos lett. |
Vagy B megoldás, hogy legyenek 0 pontosak és a kiírás változzon. Vagyis legyen a serény múmiáknak (már ha lépne onnan bárki is) pollátora, de az csak a kiírásnál (a karlapon és a találkozásnál) legyen az, amúgy meg minden stat attól függ, hogy valójában milyen hátas, sullár, ptog, tangi óriásféreg, stb. |
Ezzel együtt az igazi probléma most nem egy lepontozott képesség, hanem a felpontozottak. Azok közül is konkrétan a megkerülhetetlenné vált testépítés. Pontunk lenne rá, mégis vonakodom felvenni, arculatidegen. Ellenben ha az átfogó reform keretében a Kft. klónozná álomfejtés néven IQ-hoz kapcsolva... Igen, még mindig gyengébb lenne, de arra már adnék 10 pontot. |
Kiváló levezetés a hátasról. Mi Álomőrzők ugyan leadtuk, amikor már az összes még aktív tagnak volt jobb, de most megfontoltam, hogy visszaveszem, mert csak. |
Közben én is elkezdtem végignézni a képességeket és megjegyzéseket fűzni mindenhova, ahol nem értek egyet a pontozással.
A 315 képességből 86-nál gond nélkül egyetértek, a többit meg nézem (nyilván lesz majd néhány, ahol az új pontszám elfogadható lesz, de tartok tőle, hogy olyan is akad majd, ami a korábban említetteken kívül alul/felül van pontozva - inkább felül, ahogy néztem).
Amúgy eközben vettem észre, hogy a mágiafókuszt felhúztátok 7 pontra, a kétkezes harcot meg lehúztátok 7 pontra. Öööö, a két képesség azért távolról sem ugyanolyan erősségű. Az egyik bizonyos esetekben, bizonyos feltételek mellett adhat bizonyos varázslatoknál plusz sebzést, a másik meg minden közelharci körben ad +2 balkezes támadást. Háááát, viccnek nem rossz, de azért nem nevetek őszintén.
Valamint a hátas/gyalog-galopp és a málhás képességek 2-3 pontért is drágák. A mai TF-en a 10 lépés lehetősége nem kiváltság, így a hátas csak szerepjátékos célt szolgál. Éppen ezért javasolnám, hogy ezek a képességek 1 pontosak legyenek és a tudati fétis mintájára kerüljön be egy új tárgy, amivel erősíthetőek a lények, illetve a gyalog-galopp, az alábbiak szerint:
30 EF + maximum X koordináta SF keleti széle: H parancsra átalakul a tárgy, onnantól kezdve a hátas 11-et léphet, a málhás teherbírása 60kg-ra nő
50 EF + maximum X koordináta ryuku keleti széle: az előző stádiumban kapott új "fétis" H parancsra tovább alakul a tárgy, a max. lépésszám 12, a málhás max. 90kg-t bír
75 EF + maximum X koordináta KF keleti széle: 13 lépés, 170kg teherbírás
A példa kedvéért az Álomörzőknél így nézhetne ki (mondom példa, nincs Álomörző karakterem, szóval csak belepofázok, majd Condor kitalálja mi lenne a jó nekik ):
Kiinduló tárgy, ami mindenkinek közös: Kasztroplanáris totem
1. Tűzfőnix totem (11 lépés, +5 AC)
2. Lángfőnix totem (12 lépés, +15 AC)
3. Napfőnix totem (13 lépés, +17 AC)
4. Novafőnix totem (ez még a jövő zenéje)
A védelem értékek eggyel nagyobbak, mint az "optimális" normál hátas által adott (szőrös azuka 4, hoarián sárkánybébi 14, haragvó pegazus 16).
A lépés TVP költsége meg idővel kb. tökmindegy, a széljárás mindenkinek elérhető, aki meg nem akarja felrakni, az is le tudja vinni moa távcsővel, meg díjnyertes nyereggel). |
Eddig az volt a divat, hogy azaltalad emlitett 2.eset TETT (igy nagybetuvel) erte, hogy oda jusson, nem a semmibol lettek azok aszakik, uh.az rendben van...
Arrol mar viszont tehetunk, hogy pl.az ujabb tapabb targyak, amik mindig is lesznek, ne legyen hasznalhatok alacsony szinten pl. |
Pedig lehet, hogy nem kellene figyelembe venni/figyelmen kívül kellene hagyni, hogy eddig ki melyik karival hogyan használta ki a kt képességek adta lehetőségeket.
Az a múlt. Most pedig minden kt tiszta lappal állíthatja össze a képességeit (ha már a többség mindenképp reformot akar - de mi a fenének mikor éveken át senki nem bolygatta a pontértékeket és már megszoktuk őket).
A kis kt-k ettől nem lesznek aktívabbak. Ettől EL.FOGNAK MENNI játékosok nemhogy a régiek visszajönni.
Ha már reform kell akkor:
- ne legyenek 10 pontos képességek max. 9 pontosak
- kivehető legyen az 5 kötelező képesség is (így 16 szabadon választható képességhely marad ami nyugodtan lehetne 18 -------> egyedibb arculat)
- és így nyugodtan meg lehet húzni a ponthatárt 56 ponttól feljebb.
Mert a jó cél az lenne, ha egyedibb, színesebb, változatos képességekből álló kt-k lennének akiknek tagjai nem érkeznének kényszerhelyzetet és a kt-k nem csak nevükben különböznének.
Ehhez a ponthatárt ki kell tolni, a képességek darabszámát ki kell tolni, a képességekhez meg ha nem tudnak az illetékesek optimális pontokat kitalálni akkor nem kell hozzájuk nyúlni.
Így a nagy kt-kat nem éri kár, a kis kt-k meg kialakíthatják a saját arculatukat mert 18 szabadon választott képesség és 56 pont elég rá úgy, ha a képességek pontértéke a régi marad. |
És azt se felejtsük el, hogy az se mindegy, milyen körülmények között használta a képességet 1500 fordulón keresztül.
Nem mindegy, hogy 200. fordulóban átúszott, jó esetben manakristályozó, thargodan csatamezőket túró, normál ütemben mondjuk a 800-900. fordulójára KF-en lévő régi kariról beszélünk vagy olyanról, aki a 20. fordulójában már a keleti varkaudar falvakat túrta és körönként tízezrével szórta az aranyfaló ládikóba a pénzt és 400. fordulósan már kivégezte a fürkészek kivételével a KF-et. |
Éppen csak a Beholder Kft.-t. Minél jobban nyílik az olló, annál nehezebb az új fejlesztéseket kalibrálni és óhatatlanul játékosokat veszítenek; a szerepjátékosok is szeretnének idővel előrehaladni, a táposok meg új kihívást és egyszerre nem megy.
Pont ettől csökkenne az olló, mivel minden kisebb kt felzárkózhatna a 72 ponthoz egy idő után. Most is valami ilyesmi lenne a cél szerintem, csak éppen ajándékba kapnák a kicsik a pontokat és a képességeket, a nagyok meg kapnának baltát.
A másik pedig: szerinted egy most induló kiskarit nem érné óriási hátrány a régebbiekhez képest? Valaki pl 1500 fordulón keresztül használja a mágia szeretetét, időfolyamokat, vagy mágia rúnát, aki meg most indulna, az ebből kb 2-őt nem fog tudni használni, mert le kell adni. Akkor 1500. fordulójára szerinted közelebb került a nagyokhoz vagy távolabb??? |
Én az indokra lennék kíváncsi: miért kell most belepiszkálni valamibe, ami évek óta jól működik??
Az egyetlen érv eddig az volt hogy (a cikkből):
ízunk benne, hogy az új pontozás elnyeri a nagytöbbség tetszését, és esetleg a kevésbé „játszható” régi KT-k is felélednek.
A jelenlegi tervezet nem ezt teszi, hanem a stabilan játszó játékosállományt próbálja megnyirbáni. Az egyetlen logikus dolog - legalábbis nekem - amivel ez az egész segíti a kisebb/inaktív KT-kat, hogy nem kell képességeket fejleszteniük ahhoz hogy lecseréljék a használhatatlan képességeiket:
6. Jessy 2015.07.16. 13:40
Azt hittem arrol szol az egesz hogy segitetek a kepesseg csereberelesben a regi KTnak hogy ne kelljen minden cserehez 2x fejleszteni.
De nem!:
15. játékvezető 2015.07.17. 09:18
Valamit nagyon félreértettél. Soha nem ez volt a cél.
25. Jessy (előzmény: játékvezető 15.) 2015.07.17. 12:34
Csak kivancsisagbol, mert ugylatom mindenki felreerttett valamit. Mi is a cel?
Most már csak azt nem tudom ebből az egészből hogy mi is a célja ennek az egésznek?
Tényleg nem tudom. Mi a cél? |
Halkan jegyzem meg, hogy ezzel a baltázással is játékosokat fognak veszíteni. Engem pl. biztosan.
Továbbá a most egekbe felpontozott képességek között van olyan, amit mindenki, még a szerepjátékosok is megszerezhetnek (pl. mágia rúnája, DVK, kőbőr, birkaszörny, stb.), meg olyan is, amin már most rajta van a korlát, ami miatt igenis tervezhető (pl. harci mágia). Főleg, hogy a mentődobáshoz is durván hozzá kellett nyúlni nem olyan régen, mert az a bizonyos tau/teo "reform" tizenpár éve olyan jól sikerült, hogy röhögve dobálták a karik a mentőket és csak mentő nélküli varázslattal lehetett érvényesülni. |
72 azért már kicsit sok lenne, én inkább lejjebb venném a max. pontszámot, mondjuk 60 körülre (még az eredetileg felvázolt 56 is jó), DE a most túltolt képességeket (mágia rúnája, hatalom rúnája, mágiafókusz, a tolvajok képességei, meg az egyebek) is lejjebb pontoznám.
El kéne dönteni, hogy mi a változtatás célja. Mert jelen állás szerint ettől semelyik passzív KT nem fog feléledni, viszont a működők nagyobb részét tönkreteszi. |
"Minden kt majd eldönti, hogy tápot akar vagy szerepjátékot, vagy vegyesen. Így senkit sem ér hátrány..."
Éppen csak a Beholder Kft.-t. Minél jobban nyílik az olló, annál nehezebb az új fejlesztéseket kalibrálni és óhatatlanul játékosokat veszítenek; a szerepjátékosok is szeretnének idővel előrehaladni, a táposok meg új kihívást és egyszerre nem megy. |
A limit 72 pontra tolása nem változtatna semmit, ugyanazok a képességek maradnánk mindenkinél, csak magasabb árra címkézve. Az nem reform. |
A limit 72 pontra tolasa egy jo megoldas lehetne. A reformnak szerintem ugy van ertelme, ha egy KT sem serul, viszont a kis/regi/inaktiv KT-k kapnanak egy kis segitseget, igy motivaciot.
Egy bunteto reform konnyen az eredeti szandek visszajara sulhet el, ez latszik az eddigi reakciok jelentos reszebol. |
Én az indokra lennék kíváncsi: miért kell most belepiszkálni valamibe, ami évek óta jól működik?? Tény, hogy vannak elég nagy különbségek egyes kt-k között: valahol alig van "tápos" kt képesség, valahol meg több is van. És ez miért van? Mert van ahol volt rá igény és erőforrás, és áldoztak rá a tagok. Szinte bárki megtehetné ugyanezt, most már jóval kevesebb befektetéssel is. Vagy beléphet olyan kt-ba, ahol a tápos képességek vannak. Nem, ehelyett az van, hogy vegyünk el a táposoktól kb 2 db 10 pontos képességet. És ettől kinek és miért is lesz jobb??? A gnómoknak van a legmagasabb pontértékük, 72 ha minden így marad. Ám legyen. Ezentúl minden kt-nak lehessen 72 pontnyi képessége. Fejlesszen (pontérték)x(valamennyi) mennyiségű tu-t, és megkapja a kiválasztott képességet pluszban. Minden kt majd eldönti, hogy tápot akar vagy szerepjátékot, vagy vegyesen. Így senkit sem ér hátrány, és a kis kt-k is erősödhetnek ha áldoznak tu-t a fejlesztésre. |
Na jó, túloztam, csak 6. szintig lenne meg tutira, talán 7, de ahhoz már a fás cseréket is meg kell nézzem. |
Amúgy utánanéztem, mondjuk ha ez bekerülne úgy, hogy szintenként +3 pont és nézné a cserékbe fektetett energiát is, akkor rögtön meglenne 10-es szinten, ugyanis még a képességfa előtti időkben volt két olyan cserénk, ami nem számolódott be a képességfába (mivel lezárultak, oda meg csak az ment át, ami folyamatban volt). Az helyből 5k TU. A képességfás cseréket meg se néztem.
De szerintem se ez lesz a megoldás. |
Erre esetleg valami reakció?
42. Yoro 2015.07.19. 17:00
A Mester hívása az új pontozásnál ugyanannyiba kerül, mint a Fegyvermester. A különbség csak annyi, hogy előbbivel 1 fegyverszakértelmet lehet növelni, az utóbbival hatot. Ha megmaradna 4 pontosnak, még lehet, hogy akkor sem tartanánk meg. |
Nem sok konkrét vélemény érkezett az egyes képességek pontértékével kapcsolatban, de amire jött, arra válaszolok.
28-as HSZ-ben írtam pár képességről és indoklásról, lehet, hogy elkerülte a figyelmedet.
+1 : ott is leírtam, de újra ideteszem, mert ez szerintem fontos:
Ha egy képesség bekerül a képesség fába (dvk, kőbör stb), az nem ér 10 pontot, mert csak azoknak hasznos akik még nem érték el a fát, ergo pont kis / hátrányos KT-kat segíti, ha alacsony pontszámon vannak tartva.
Kicsit off hasonlat:
ha egy cég minden dolgozójának ad egy hátizsákot ajándékba, ha eléri a 2 év munkaviszonyt, akkor lehet, hogy lesznek akik eladják feketén, de ezen hátizsákok piaci értéke kevesebb lesz, ha csak azok vehetik meg, akik a cég dolgozói - hiszen 2 év után mindnekinek jár amúgy is, tehát alapból szűkül az amúgy sem terjedelmes felvevő piac. Ha drágán adjűk nem veszi meg senki.
off vége.
A kereslet-kínálathoz nem igazán lehet hasonlítani a képességek pont-értékét, de úgy látom a KFT most mégis ezt teszi - azok a képességek lettek felpontozva, azok a drágák, ami sok KT-nak van meg.
Ezek szerint ami kevés KT-nak, vagy senkinek nincs meg, keveset kellene hogy érjen, mégsem így van
Ugye, hogy megbbicskalik a levezetés, akkor viszont el kellene engedni ezt az elképzelést, hogy "azért pontoztuk fel, mert sok KT-nak van meg" és reálisan megvisgálni az adott képességek értelmét és erejét azon az 1-10 skálán.
Összehasonlítani, hogy a keményebb bicepsz tényleg ugyanannyit ér-e mint a mágia rúnűja, ami tényleg ugyannyit ér-e, mint a hatalom rúnája, ami tényleg ugyannyi, mint a DVK ? |
Nem sok konkrét vélemény érkezett az egyes képességek pontértékével kapcsolatban, de amire jött, arra válaszolok.
Privátban is kaptál azért néhány kommentet. |
Szerintem a jv nem egy új fa ágat szeretett volna létrehozni. |
Nem feltétlenül kell 28 pontra kihozni, bár azért egy 10 szintes teljes fa többet ér valszeg, mint mondjuk 2 db képesség ( legyenek azok 10 pontosak ).
Viszont arra vonatkozóan nem tudok egyetérteni, hogy vannak olyan képességek, amelyeket nem lehet lecserélni.
Mi van akkor, ha belépek egy KT-ba, amelynek megvan a szupervarázserő-fejlesztő képessége, eltöltök ott 1000 fordulót, majd miután kimaxoltam / tárgyakkal kiváltottam ezeket, lelépek egy másik KT-ba, ahol ilyenek nincsenek - helyette van másik +3, 30 pontnyi egyéb képesség?
Vagy már a KT váltás is korlátozva lesz a jövőben? | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|