| Energiakatarzis (új)
0 vp
Fairlight azonnali ‘életkioltó’
Célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Kijátszhatod 3 VP-ért is, ekkor az ellenfél minden permanense visszakerül a tulajdonosa kezébe, majd az ellenfeled kap annyi VP-t, és gyógyul annyi ÉP-t, ahány permanens így visszakerült a kezébe.
Kincses térkép
1 ZSZ
Dornodon tárgy ‘kincs’
S: nézd meg a paklid felső lapját, ha akarod a pakli aljára teheted, es a Kincses térképre tegyél 1 kincs jelzőt.
K: vegyél le róla 3 kincs jelzőt: kapsz 3 szk-t és húzz 1 lapot!
Preventálás
0 vp
Sheran azonnali
Kijátszása után a Semmibe kerül.
Ebben a körben minden téged ért sebzés 0 lesz.
Túszejtő
1 VP [1]
Leah kalandozó, ember KF ‘életkioltó’ 2/3
Kijátszásakor célpont lényt vegyél a kezedbe. Amíg a Túszejtő játékban van ezt a lapot +1 VP-ért kijátszhatod, egyébként a Semmibe kell dobnod. |
Xenó anyakirálynő
6-X VP 6/5 chara-din szörny/xenó 2 SZK
X annyi ahány xenó van a gyűjtődben, de max 5.
Kijátszásakor aktivizálódik, majd ellenfeled eldob X lapot.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled minden lénye, vagy minden nem lény lapja a gyűjtőbe kerül, az esetleges büntetésük nem érvényesül.
Lesből támadó xenó
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „életkioltó”
Kézből kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
S ha pontosan egy xenó van az őrposztodban (más lény nincs), a gyűjtődből az őrposztodba rakhatod, majd ellenfeled őrposztjából célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Pusztító xenomorf
3 VP 1 ZSZ 5/4 chara-din szörny/xenó
Kompenzáció: visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe, kivéve önmagát.
Kijátszásakor aktivizálódik, majd ellenfeled eldob 2 lapot a kezéből.
S: gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont lapot, ahány xenód van rajta kívül az őrposztodban. Ez a képesség csak akkor használható, ha az őrposztban van.
Őrjöngő rém (új)
2 VP 2/3 chara-din szörny/xenó
S2 áldozd fel egy lényed: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, de ha saját xenót áldoztál, akkor kettőt dob.
Duplakötelék: képességének költségeként egy körben egyszer ellenfeled xenóját is feláldozhatod.
Xenó immortalizátor
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, és választhatsz egy célpont lényt, vagy max 2 célpont xenót, ami a következő képességet kapja: „Nem kerül gyűjtőbe attól, hogy ÉP-je 1 alá csökken”.
Önmagát nem lehet választani a képességének. |
Manahatalom
Szabálylap
Egyik játékos sem kaphat forrástól VP-t. Minden játékos csak 1 VP-t kap a köre elején, függetlenül a tartalékban lévő lények számától.
Ha megszüntetik a játék elején, minden körben +1 VP-t kapsz.
Nagyobb áldozat
2 VP 2 ZSZ
Chara-din általános
Nem lehet rá ‘ősmágia’ lappal reagálni.
Kijátszásakor ellenfelednek fel kell áldoznia egy lényét, amin nincs életjelző, és dobnia kell egy lapot a kezéből, majd egy gyűjtőből egy lényt a játékba rakhatsz az oldaladon, mint ha a kezedből játszottad volna ki.
Pszi-mester
2 VP
Elenios kalandozó, ember ‘mentális’ KF 1/3
Kijátszásakor válassz ki egy lapot! Amíg Pszi-mester a játékban van ez a lap, és ellenfeled minden ilyen lapja elveszti speciális képességeit, passzívan a tartalékba kerül, és nem lehet feláldozni.
S: tegyél rá egy életjelzőt. |
Vyarg növendék
0 VP 1/1 elenios szörny/szkritter
Minden szkrittered idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (akkor is ha varázslatként játszod ki), de min 1 VP.
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.
Vyarg ifjonc
1 VP 2/1 elenios szörny/szkritter
Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor célpont max. 2 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Kifejlett vyarg
2 VP 3/3 elenios szörny/szkritter
Ha sikeresen kijátszottad: a kör végéig ingyen kijátszhatsz a kezedből vagy a gyűjtődből egy szkrittert varázslatként, de ha gyűjtőből játszottad ki, akkor sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
Kijátszhatod azonnali varázslatként is, ekkor megakadályoz egy lapot.
Vyarg aggastyán
3 VP 3/3 elenios szörny/szkritter
Kézből kijátszásakor kapsz 6 VP-t (kivéve az első körödben).
Kijátszhatod általános varázslatként is, ekkor húzz 2 lapot!
Felező vyarg
2 VP 2/2 elenios szörny/szkritter
Kijátszásakor ha ellenfelednek legalább 3-mal több lap van a kezében, mint neked: a lapjai felét (lefelé kerekítve) a gyűjtőbe kell dobnia.
Kijátszhatod általánosként is: ekkor mutass meg egy X költségű szkrittert a kezedből: ellenfelednek annyi lapot kell a kezéből eldobni, hogy a dobott lapok költsége X legyen (de max. 3-mat).
Vyarg reflektor
2 VP 2/3 elenios szörny/szkritter
K ha egy szkrittert varázslatként játszol ki: sikeres létrejötte után visszaveheted a kezedbe.
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor a kör végéig ingyen kijátszhatsz a gyűjtődből egy szkrittert varázslatként. de az így kijátszott lap sikeres létrejötte után a semmibe kerül. |
Trinigan ingujja
3 ZSZ fairlight tárgy
S előkereshetsz a paklidból egy 3 költségű lapot és tedd a Trinigan ingujja alá.
Ha kikerül a játékból, vagy a tulajdonosa irányítása alól: az alatta lévő lapokat a kezedbe veheted.
„ Trinigan mindig az ingujjából húzta elő a legjobb lapokat.”
Goblin kiskirály
1 VP 1/2 tharr szörny/goblin KF 1 SZK
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t vagy húzz egy lapot!
Goblinjaid idézési költségében minden VP-t fizethetsz ZSZ-ből.
Ellenfeled, lapjainak ZSZ költségét csak VP-ből és/vagy SZK-ból fizetheti.
Gátló fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ellenfeled nem jelölhet ki támadónak 2 vagy nagyon IK-jú lényt. Ilyen lapok és ilyen lapok képességei nem hatnak chara-din fattyaidra.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Chara-din fattyát.
Zavaró fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Minden chara-din lényed kap +1 sebzést.
Chara-din lényeidre nem hatnak ellenfeled olyan forrásai, amik nem célozzák őket. „Duplakötelék”: ez a képesség a gyűjtőből is működik.
Tolvaj fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „életkioltó”
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
S áldozd fel egy chara-din fattyad: ellophatsz egy célpont lényt, de ha kettőt áldozol, akkor egy permanenst. |
Fertőzés (új)
1 vp
Chara-din bűbáj
Kijátszásakor célpont ellenfeled kap egy fertőzés jelzőt (a jelző forrásra immunis, nem lehet feláldozni, nem cserélhet gazdát).
Ha egy lényed sebzést okozna a harc fázisban, ehelyett adhatsz egy fertőzés jelzőt célpont ellenfelednek.
Ha egy játékosnak legalább 10 fertőzés jelzője van, elvesztette a játékot.
Az esélytelenek nyugalma
3 vp
Dornodon általános
Nem lehet rá reagálni.
Ezután a kör után még egyszer te következel. Ha abban a körben nem tudsz nyerni, elvesztetted a játékot.
A próféciák hirnöke
2 vp
Leah kalandozó, próféta KF 0/3
Élet: 2.
S: 1 ÉP: Az ellenfelednek egy általa választott lapot a Kiválasztott alá kell raknia képpel lefelé.
K: 2 ÉP: Rakj a kezedből egy általad választott lapot a Kiválasztott alá képpel lefelé.
J: 10 ép, áldozd fel: A Kiválasztott alatt lévő lapokat kör végéig ingyen kijátszhatod, minden befolyásoló szabálytól és forrástól függetlenül.
Mindentlátó főnix
3 vp 1 zsz
Elenios szörny, főnix ‘repül’ 4/4
J: Mutasd meg a kezedből: Nézd meg a paklid felső 3 lapját (keresés), bármilyen sorrendben visszateheted a pakli tetejére, vagy aljára.
E: Nézd meg a paklid felső lapját, ha akarod a pakli aljára teheted.
S: Húzd fel a paklid legalsó lapját. |
Antimágikus Térvarázs
Tharr bűbáj/ 2 Vp 1Nekron
Antimágia 0.
Minden előkészítő fázisodban költs el egy nekront vagy áldozd fel 3 ÉP-d.
Kijátszásakor minden bűbáj a gyüjtőbe kerül.
Ha aktív Bűbájt nem lehet kijátszani és minden varázslat költsége +2VP.
A lények mágikus sebzése és védelme nem működnek.
P: Gyógyulsz 3 ÉP-t ezt csak az ellenfél körében a harci fázisáig használhatod. |
Cseljáték
1 VP színtelen bűbáj
Nem lehet rá reagálni.
Kijátszása körének végén húzz egy lapot!
Minden körödben az első kijátszott lapodra ellenfeled ingyen reagálhat. Minden körben a második kijátszott lapodra ellenfeled nem reagálhat.
Büntető sün
2 VP 1/2 raia szörny „védekezés”
Nem lehet rá 2 vagy kisebb költségű lappal, vagy ilyen lap képességével reagálni.
Ha sikeresen kijátszottad, ellenfelednek a következő 2 húzás fázisában húzás után meg kell mutatnia milyen lapot, amit húzott és ha a költsége 2 vagy kevesebb: gyűjtőbe kell dobnia. Több ilyen hatás nem adódik össze.
Visszavágó sün
2 VP 1/2 raia szörny
Nem lehet rá 2 vagy kisebb költségű lappal, vagy ilyen lap képességével reagálni.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz max. 2 célpont lapot, ha ellenfeled ebben a körben vagy az előzőben megakadályozta vagy gyűjtőbe küldte legalább egy lapod.
Különcködő morf
2 ZSZ 2/2 színtelen szörny/morf
Ellenfeled nem dobathatja el.
Semlegesítés: olyan lap, amin a „kötelék” ikon szerepel.
Ellenfeled a lapjai „kötelékének” használatához csak asztalról mutathat lapokat.
Krabber regulátor
2 VP 2/2 leah szörny/krabber „háló” „horgony”
Kijátszásakor max. 2 célpont lapot visszaküldhetsz a tulajdonosa kezébe.
Ha ellenfelednek van legalább 2 lapja van játékban, neked pedig egy sem: ingyen kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot. |
Egyenlőség
Szabálylap
Nem használhatsz mellette követőt.
Egyik játékos sem játszhat ki lapot az ellenfele körében. Egy őrposztban max. 1 lény lehet.
Tömegátok (új)
3 vp
Chara-din általános ‘idézés’ [+2]
Célpont ellenfeled minden permanense elveszti speciális képességeit, majd kapsz annyi Chara-din fattya lapot, ahány permanense van játékban, de max. 3-at. Kijátszása után a Semmibe kerül.
Mágiafaló (új)
1 vp 1 zsz
Leah szörny 1 szk x/(1)
Feltámad.
X annyi, amennyi varázslat van a játékosok gyűjtőjében.
S: 5 ép: kör végéig láthatatlan lesz.
Gondolatáramlás
2 zsz
Chara-din általános ‘mentális’
Ellenfeled eldob a kezéből egy általad választott lapot, majd nézd meg a paklid felső lapját, ha akarod a pakli aljára teheted.
Áramlás: Ellenfeled eldob 1 véletlenszerű lapot.
Fájdalmas dilemma
2 vp
Leah bűbáj
Ha ellenfeled egy lény lapot dob a kezéből, kapsz egy Nekromanta csontvázat. Ha nem lény lapot, kapsz 2 vp-t.
K: 2 vp: ellenfeled eldob egy általa választott lapot.
Fluxusmanó
2 vp
Elenios szörny, manó, reakció horgony ‘repül’ 1 szk 2/4
Idézési költségéből 1 vp-t helyettesíthetsz 1 lapod kézből a Semmibe dobásával.
Az őrposztodba kerül (ha van ott neki hely), majd egy varázslatot a gyűjtődből kijátszhatsz reakcióként.
Nekromanta mágus
2 vp
Leah szörny, nekromanta ‘horgony’ 1 szk 0/2
Élet:1
P1: Minden játékos eldobja a kezét a gyűjtőbe, majd húz annyi lapot, amennyi a legtöbb így eldobott lap volt.
P1: Rakj át egy lényt egy gyűjtőből a Semmibe: kapsz 1 Nekromanta csontváz lapot.
S: Aktivizálódik. |
Te inkabb menjél magicezni innen! |
Élőholt esszencia
1 zsz
Leah tárgy, háló
Minden játékos csak egy varázspontot kap a köre elején.
Ha kijátszol egy élőholtat, kapsz 1 vp-t.
Kárpótlás: Keress elő a paklidból egy élőholt lényt.
Pokoli lángok
3 vp
Dornodon általános ‘tűz’
Anti-mágia: 0
Célpont lény sebződik 6 ép-t (ekkor ‘életkioltó’), vagy célpont ellenfeled 4 ép-t.
Ha ellenfeled sebződött ebben a körben, idézési költsége 1 vp.
Maghasadás
2 vp
Dornodon általános ‘tűz’
Mutasd meg a paklid felső 2 lapját, és vedd a kezedbe. Ezeket a következő köröd végéig +1zsz-ért kijátszhatod, után a Semmibe kell dobnod.
Ha ellenfeled sebződött ebben a körben, idézési költsége 1 zsz.
Ikoh, a tűzmester
2 vp
Dornodon szörny 0/0
Élet: 1.
Kijátszásakor kap egy +1/+1-es erőjelzőt.
K: Ha kijátszol egy ‘tűz’ lapot, rakj rá egy +1/+1-es erőjelzőt.
K: Végy le róla 4 erőjelzőt: Kapsz 4 VP-t a kör végéig (ez a képessége lehet reakció).
Hátrány: Max. 4 erőjelző lehet rajta.
Rizikó faktor
3 vp
Dornodon azonnali, vízió ‘tűz’ ‘idézés’
Ha a gyűjtődből játszod ki, utána a Semmibe kerül.
Kijátszása után ellenfeled választhat: Vagy sebződik 4 ép-t, vagy húzol 3 lapot. |
Beolvasztás
1 VP elenios azonnali „ősmágia” „védekezés”
Kompenzáció: 1 VP vagy 1 lap húzása.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki és saját lényt küldtél gyűjtőbe vele: kapsz 2 VP-t és húzz egy lapot!
Arany fókuszsárkány
1 VP 3/1 elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „védekezés”
Semlegesítés: varázslat.
Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe: kapsz 2 VP-t és húzz egy lapot!
Ezüst fókuszsárkány
2 VP 0/3 rhatt szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”
+3-mas tűzlehelet. ÉP-ből is erősítheted.
Ha a saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe: ellenfeled eldob 3 lapot a kezéből.
Bronz fókuszsárkány
1 VP 1/1 elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”
Kijátszásakor célpont nem lény lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe, előkereshetsz egy sárkányt a paklidból (kivéve Bronz fókuszsárkányt).
Nagyobb fókuszsárkány
4 VP 4/5 elenios szörny/sárkány 2 SZK „szárnyak”
Idézési költségéből 2*X VP-t helyettesíthetsz X lényed gyűjtőbe küldésével.
Ha forrástól kerül a gyűjtőbe: ellenfeled és minden lénye sebződik 4 ÉP-t. |
2.0
1 Vp 1 nekron Moa szellem
szörny 1 szk Tharr
moa, kísértet
élőhalott
'repül'
Feltámad.
S: ha sebzést okoz, akkor egy gyűjtőből max. 3 célpont lapot a Semmibe, vagy 1 célpont lényt az oldaladon a játékba rakhatsz (kivéve Moa szellemet).
1 / 1 |
1 Vp 1 nekron Moa szellem
szörny 1 szk Tharr
moa, kísértet
élőhalott
'repül'
Láthatatlan.
Ha megsebez egy játékost, akkor egy gyűjtőből max. 3 célpont lapot a Semmibe, vagy 1 célpont lényt az oldaladon játékba rakhatsz (a kijátszáskori képességei nem jönnek létre).
Ha a gyűjtődben van, a moáidra nem kerülhet méreg- vagy álomjelző.
2 / 1 |
Szükségpénz
Fairilght?
Azonnali
1 VP
Az első körödben nem játszhatod ki.
A következő lapod költségének erőforrását te határozhatod meg:VP,SZK,NEKRON,ÉPÍTŐ,ÁLDOZÁS.
A szükségpénz sikeres kijátszása után a semmibe kerül.
"Szükség törvényt bont"-A legszegényebb lovag. |
Elburjánzás
2 vp
Sheran bűbáj ‘Idézés’
Köröd végén kapsz annyi varázspontot, mint amennyi a köröd elején volt.
Kompenzáció és kárpótlás: Rakj a játékba egy nem forrásimmunis bűbájt a kezedből a játékba (kivéve Elburjánzást).
Kronozium
5 vp 2 zsz
Elenios azonnali
Idézési költségét nem lehet módosítani.
Ellenfeled következő köre elmarad.
Ha bárhonnan a gyűjtőbe, vagy a Semmibe kerülne, ehelyett keverd vissza a paklidba!
Áramlás: 3 VP
A remény bajnoka
0 vp
Raia kalandozó KF 1/1
Nem foglal helyet az őrposztban. Ha sebzést okoz, gyógyulsz 1 ÉP-t, és 1 max. ÉP-t.
A remény hajnala
2 vp
Raia bűbáj +2
K: 1 vp: Kapsz egy Remény bajnoka lapot a tartalékodba.
Ha gyógyulsz, elkölthetsz 2 vp-t, ekkor húzz egy lapot!
Motyogó fatty
1 zsz
Leah szörny, motyogó 0/2
S: Feltámad.
Bármennyi Motyogó fatty lehet a paklidban:
P: Ellenfeled a paklija felső lapját a Semmiba rakja.
Passzivizálj 4 Motyogó fattyat: Ellenfeled a felső 12 lapját a Semmibe rakja. |
A negyedik lovas
2 VP 4/1 leah szörny/lovas KF
Lények nem tudják megsebezni.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg és egy általad választott lovasodból eggyel többet használhatsz a paklidban a megengedettnél. Több ilyen hatás nem adódik össze.
Árnyéklovas
2 VP 2/2 leah szörny/lovas KF
Ellenfeled varázslataira immúnis.
K: a kör végéig max. 3 lovasod megkapja egy általad választott játékban lévő lovasod (kivéve Árnyéklovas) minden képességét és hátrányát.
Fluxuslovas
2 VP 3/3 leah szörny/lovas KF
Ellenfeled hatásaira immúnis.
Kijátszásakor mutass meg X lovast a kezedből vagy a gyűjtődből: kapsz X VP-t vagy húzz X/2 lapot (lefelé kerekítve és max. 2-t).
Elnyelő lovas
1 VP 1nekron 2/2 leah szörny/lovas KF
Ellenfeled lényeinek képességei nem hatnak rá.
Semlegesítés: lap.
Csak olyan pakliba rakhatod be, amiben a lapok legalább fele lovas.
Vortexlovas
3 VP 1 nekron 4/4 leah szörny/lovas KF
Duplakötelék: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat, majd választásod szerint minden színű vagy minden típusú lapjából egyet-egyet a gyűjtőbe kell dobnia.
Poszt-apokaliptikus vidék
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Lovasokra +1 VP reagálni.
S ha van legalább 4 különböző nevű lovasod játékban és a gyűjtődben összesen: húzz egy lapot és vagy ellenfeled eldob egy lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül. |
túl erős:
horgony,ha a gyűjtőbe kerülne,a semmibe kerül |
javítás:nem a lapjaidról,hanem a szabálylapodról/követődről |
antimágikus időtalizmán
sheran,tárgy,5 zsz
Anti-mágia:0,1 vagy 2 választásod szerint
Idézési költégéből minden zszt helyettesíthetsz 1 jelző levételével a lapjaidról(max.3zszt helyettesíthetsz így) Kapsz egy komponenst és egy vpt
Ha legalább 3 zszért játszottad ki,akkor (+1)
Ellenfeled következő köre elmarad
"Amióta megérintettem,a csontvázak nem engedelmeskednek nekem"-Magirox |
A Zan elapadása
szabálylap
Zanszilánk költséget csak VP-ből lehet fizetni és a zanszilánk lapok költségét nem lehet helyettesíteni.
Minden zanszilánk lap kijátszási feltétele annyi ÉP feláldozása, ahány zanszilánk van az alap idézési költségében. |
Magnum opus
1 VP chara-din azonnali
Előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy chara-din azonnalit, vagy egy lapot, melynek leírásában az ital szó szerepel.
Nigredó
2 VP chara-din azonnali [+1]
Idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy-egy lap kézből semmibe dobásával.
Ellenfeled kezéből 2 általad választott lapot a semmibe dobhatsz VAGY nézd meg a paklid felső 4 lapját és 2-t közülük vegyél kézbe, a többit dobd a semmibe.
Albedó
2 VP „ősmágia” chara-din azonnali
Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor ellenfeled húz X lapot (hátrány).
Célpont permanens a semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot (ekkor reakció) vagy célpont gyűjtőből max 5 lapot a semmibe rakhatsz.
Citrinitas
2 VP chara-din azonnali
Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor [-X].
Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Ellenfeled következő húzás fázisa elmarad, kapsz aktívan egy chara-din gyakori tókent, majd ez a lap a semmibe kerül.
Rubedó
2 VP chara-din azonnali
Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor ellenfeled kap X VP-t.
Kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Amíg ez a lap a gyűjtődben van: semmilyen forrás, követő ill. szabálylap nem tilthatja le a laphúzásod és keresésed. |
Síkvándorlás
/szabálylap/
A játékban három helyszín lehet egyszerre.
Ha valaki játékba hoz egy helyszínt egy másik helyszínt megszüntethet.
Ha már legyőztük Morgant is, legyen kezünkben a síkok közötti szabad vándorlás hatalma.
Üdv,
ReLa |
Közkedvelt morf
Színtelen szörny 1 zsz 1/1
Ha a epikus követővel játszol, játék elején megmutathatod, ekkor levehetsz egy jelzőt a követődről.
Sikeres kijátszása után újra használhatod a követőd képességét, VAGY húzz 1 lapot. |
Nagymassza
2 ZSZ 0/3 elenios szörny 1 SZK „szárnyak”
P: kapsz egy passzív Kismasszát.
S áldozd fel 3 Kismasszád: kapsz egy passzív Nagymasszát.
K: áldozd fel egy lényed: megakadályoz egy reakciót vagy egy varázslatot.
Orgling kölyök (új)
1 VP 1/1 chara-din szörny/orgling 1 SZK
5-öt használhatsz belőle.
Dupla kötelék: ingyen kijátszhatod.
Kijátszása köre végén húzz egy lapot és ellenfeled max ÉP-je 2-vel csökken.
Xenó szaggató
2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot, vagy célpont lény a gyűjtőbe küldhetsz.
K 3 ÉP mutasd meg a kezedből: ha ellenfeled egy forrás hatására lapot húzna vagy keresne: eggyel kevesebbet húz/keres.
Világítótorony (új)
1 ZSZ raia építmény 4 SP „szárnyak”
Húzz egy lapot!
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
S nézd meg az ellenfed paklijának felső lapját és ha akarod, dobd a semmibe.
Alkimistanonc
1 ZSZ 1/3 chara-din kalandozó/ember KF
Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
K ha egy chara-din forrás miatt lapot húznál, vagy ellenfeled lapot dobna: +1 lapot húzol ill. +1 lapot dob ellenfeled. |
Mélytengeri krabber árok
1 mana, 1 zanszilánk, 1 nekron
helyszín
Háló
Minden krabbered +1/+1-et kap. Ha kijátszol egy krabbert, aktiválhatsz egy másikat. (K): Paszívizáld egy krabberedet és kapsz annyi vp-t, vagy az ellenfeled veszít annyi vp-t, amennyi a krabber módosított idézési költsége.
Szirén lagúna
1 mana, 1 zanszilánk, 1 nekron
Helyszín
Ha sikeresen kijátszol egy szirént gyógyulsz annyit, illetve szirénjeidre annyi +vp reagálni, amennyi a szirén csábítása.
A csábítás úrnője
Követő
Epikus
Kedvelt faj: szirén
Ha egy forrás (akár követő vagy szabálylap) növelné szirénjeid alap idézési költségét, minden szirének költsége annyival kevesebb amennyi a csábítása, de nem mehet így az alapköltsége alá.
Mindent látó tükör
1 zanszilánk
tárgy elenios
Szirén
Ha passzív az ellenfélnek nyílt lapokkal kell játszania.
(P): Nézd meg egy célpont pakli legfelső lapját, és ha akarod, tedd a pakli aljára.
Szigony
1Zanszilánk
Tárgy Tharr
KF
Hordozója +2 sebzést kap és mágikus támadást kap, lények ellen +6 sebzést. Áldozd fel: a célpont lény a gyűjtőbe kerül, és kapsz annyi vp-t ahány szk nyerhető ki belőle, vagy a célpont játékos sebződik 6-ot |
És manó Alfa pakli is........ |
Nekem kicsit Heartstone hangulatuk van ,de ez persze egyáltalán nem baj.
Esetleg lehetne belőlük Alfa pakli Dínókkal! |
Dinó tojás
1 zanszilánk
tárgy sheran
Dinó
Áldozd fel: ingyen kijátszhatsz egy Dinót
Pterodaktilusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
Szárnyak, rezisztencia
Láthatatlan. Ha a kezedből vagy a paklidból a gyűjtőbe kerül, helyette passzívan a tartalékodba kerül.
4/3 mágikus védelem
Tyrannosaurus rex
5 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
3-nál kisebb költség lapok nem hatnak rá. K: rakj rá egy -3/-3 jelzőt, és a célpont őrposztból minden minden lény a gyjtőbe kerül.
9/9 Mágikus támadás és védelem
Kamionoszaurusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
1nekron: aktivizálódik. Ha a harci fázisban megöl egy lényt, és ő életben marad, kapsz mégegy harci fázist.
4/5 Mágikus támadás
Hadroszaurusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
+: ha az ellenfele alap Ép-je max. 3, akkor a gyűjtőbe kerül.
4/5
Triceratopsz
4 vp
szörny sheran
Dinó
Szk szárnyak
2 helyet foglal az őrposztban. Ha az őrposztban van, az ellenfél lényei csak őt támadhatják. Ha a harci fázis végén játékban marad, a kör hátralévő részében nem sebződhetsz.
4/ 10 mágikus védelem
Pusztító meteor
6 vp
általános Dornodon
Tűz +2 rá reagálni
Minden nem tűz lap az asztalról a gyűjtőben kerül, és a következő előszítő fázisodig csak tűz lapot lehet kijátszani. |
Pulzáló Morf
Követő
epikus
V1:
Kedvelt lap: Morf
A következő morfod amit kijátszol 1 VP-vel kevesebb, de nem meghet így 1 VP alá.
Morfjaidnak minden kör elején újra meghatározhatod a színét és az altípusát.
V2:
Minden kör elején válassz egy lény altípust.
Kedvelt lap: Választott altípusú lény
A választott altípusú lényeid költsége 1 VP-el kevesebb, de nem mehet így 1 alá. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|