A királysas a levegőég talán legfenségesebb teremtménye: olyan magasan köröz a vidék felett, ahová egyetlen más élőlény sem képes felhatolni, a földről legfeljebb csak fekete pontnak látszik. Éles szemével a legapróbb prédának valót is felfedezi, és süvítve csap le rá.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ezeket keresem. Hokit és Trokit csak cserére. A többinél vétel is szóba jöhet. Bár Hokira és Trokira is jöhet árajánlat, hátha megtetszik az ár, de első sorban cserélni szeretnék.
Sajnos, ez van.
A vitás kérdésekben mára már úgy tűnik, mintha csak a hasukra csapva döntenének az egyik álláspont mellett, amit több játékos használna vagy támogatna, de olykor lehet, hogy a másik lenne a helytálló.
A kedves TESZTELŐKNEK nehezére esik rászánni pár hetet max 1 hónapot, hogy egy ÚJ és mindent magába foglaló SZABÁLYKÖNYVET hozzanak létre, akár a külsős emberek (játékosok) bevonásával, hogy minden szabályban egyetértés legyen.
De valamiért nehéz ezt megtenni és csak a "fű alatt" átírt FAQ-kra/szabályokra képesek időt szánni.
PL: János és pár profi játékos biztos szívesen segítene összeszedni az ÖSSZES HKK-val kapcsolatos FAQ-t/Szabályt, hogy mindent PONTOSAN és érthetően megfogalmazzanak és a már elavult FAQ-kat/Szabályokat eltöröljék, és egy helyre összegezzék mindet.
Van még a Beholder szabályaiban olyan ami már nem érvényes? Illetve ki, mi szerint nem érvényes? Van valahol leírva aktuális, versenyen is elfogadott szabályzat?
Újabb kérdésem merült, fel a szabálykönyv olvasása közben.
Ha van egy lényem ami KF-ni tud, akkor rárakhatok max 3-3 Ork lángvetőt, Ork amulettet, Varkaudar pálinkát? Ha jól értelmezem a az alábbi linken lévő tárgyakra vonatkozó szabályt, akkor csak az ugyanolyan altípusú tárgyakból kerülhet rá 1db, tehát 1 db páncél, 1 db fegyver. Így Ork hajótóbárdból csak 1-et tehetek egy Orkra, de rajta lehet további 3 Ork lángvető és 2 ork amulett is, mert ezek altípussal nem rendelkeznek.
http://www.beholder.hu/?m=hkk&cikk=13408
Ugyanitt felmerül a kérdésem ha ellenfél harci fázisban megöli a lényemen amin egy Ork amulett van akkor dönthet úgy hogy az amulettet a lényére rárakja (szabály szerint), ez kijátszásnak minősűl? Így a kör végén húzhat 2 lapot?
Persze, hogy felhúzhatod. Ez a lényege ennek a lapnak. Így működnek azok a lapok, amelyek a kijátszásukhoz kötődően egyszeri hatást váltanak ki. Ha sikeresen kijátszod, a hatás létrejön, függetlenül attól, hogy mi lesz később ezzel a lappal.
Vannak ilyen képességek is, pl. Cyron képessége is ilyen. Ha a sebzés megtörtént, a kör végén húzod a lapokat, függetlenül attól, hogy Cyron közben leesett.
Egyszerű kérdésem lenne.
Ha egy körben kijátszok egy Ork amulettet de ugyanabban a körben fel is áldozom, hogy a hordozója aktivizálódjon akkor a kör végén felhúzhatom a 2 lapot? Az amulett már nincs játékban, de azt írja hogy "A kijátszása körének végén húzz két lapot."
Jól gondolom hogy felhúzhatom a két lapot akkor is, ha feláldoztam a kijátszása körében.
tolvaj klántag képessége az esetek 90%ban tökéletes volt, meccset tud fordítani, nem azért kell bele mert jónak tartom (alapból 1-2nél nem kell több)
urgod egy ok miatt maradt ki: nem éri meg megvárni mire olcsón lejön, hamarabb nyerek (börtön-bilincs ellen, ha nincs kvöetőm, akkor igen hasznos lehet)