Ritka eset, hogy egy ork kalandozni induljon, de Ughallal pont ez történt. Magányos utazásai során gyorsan hírnevet szerzett magának, elsősorban félelmetes erejével, azonban ahhoz, hogy ez az ismertség hosszútávon kitartson, több gógyira lett volna szükség, mint amennyi szegény Ughal fejébe beleférhetett. Itt múlt el az ork kalandozók dicsősége.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.
A formátum leírásánál egyértelműen szerepel a szabály:
"Előre kikészített lapok: [...] Nem tóken előre kikészített lapok csak akkor, ha a kiadásuk dátuma ill. a fenti kiegészítés alapján használhatóak lennének a pakliban."
A varázslat, amit a lappal kézbe vehetsz, előre kikészített lap. Nem tóken. Tehát csak akkor készítheted ki, ha a pakliban egyébként is használható lenne.
Az új nemzedék szabály miatt nem rakhatok a paklimba és nem is játszhatok ki olyan lapokat, amik már kirotáltak. A Thargodan varázslat adhat a kezembe olyat? Van pár hasznos áramlása a már kirotált lila varázslatoknak.
Ehhez a laphoz is kell FAQ majd.
A képességeiket nem vesztik el, amellett, hogy azt tudják, amit, a Burástyakölyök tulajdonságait is megkapják:
kör elején kapják a +1/+1-et, és teljesítik a követő nyerési feltételét.
És igen, mivel a Burástyakölyök tóken, tókennek is számítanak, tehát ha valaki célpont tókennel csinál valamit, az is hat rájuk.
A laphoz mindenképp lesz FAQ, az áldozott lapokat érdemes alá rakni, így biztosan emlékezni fogsz rá (de azért azok a gyűjtőben vannak). Ugye ez egy UR, az ilyennél megengedjük az ilyen huncutságokat.
Azért nem egyértelmű mivel nem rögtön csinálja kijátszási képességből hanem J:-ra csinálja ami ugye egy aktiválást kívánó képesség. És hát nyilván azt elhasználhatom 5 kör mulva is. Csak hát 5 kör mulva már lehet hogy azok a lapok a kezembe vannak és u+úg y is értelmes lenne a J: képessége. A Buckaquwarg kijátszási képességből csinálta + rá is volt írva hogy a gyűjtőből.
Csak a gyűjtőből tudja visszarakni. A kezedből, paklidból (játékból!) nem. Ki lehetett volna írni szájbarágásként, hogy "a gyűjtődből" csak ez nekünk teljesen egyértelmű volt, de akkor ezek szerint ezt rá kellett volna írni... Mindegy, ott lesz a faq-ban, ehhez a laphoz úgyis kell.
A Leira révén a "J" képesség létrejön, de nem az időhajlítóra vonatkoztatva, erről szó sincs Leiránál. Tehát a Leira költségére áldozott lapok hozhatók vissza. Csak olyan valószínűleg nem lesz.
Azarion szövegében nem szerepel a "semmiképp(en)" kitétel. Nem kell a hangulatkeltés.
De, ha szerepelne, és a Halál angyala (vagy a Túlvilág nagykövete) kerül utóbb játékba, akkor is vígan leütné Azariont. Ellenben, ha Azarion kerül később játékba, ezen lények után érkezve, akkor állja a sarat velük szemben.
Hangsúlyozom, HA rá lenne írva, hogy "semmiképpen", de nincs rajta. És így a halál hideg ujjai a szívéig hatolnak. Sajnos.