Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
 
A pillanat képe
Szörny a mocsárban
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A láp minden molekulája egyszerre mozdul, amikor az iszapgólem úgy dönt, megmutatja magát. Talán nem is kellene megvárni, míg a szörny öntudatra ébred, hiszen olyan mindegy, előbb vagy utóbb választod a menekülést célodul.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Dinók
Zén: Dinók ismertető
Híresember a Gigászok frissen bontott versenyen
Nyári MondoCon 2025. Július 12-13. Hungexpo
Gigászok lapelemzés 2. rész: Semleges színek

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
 
Fórumok
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (284)
Gigászok lapelemzés 2. rész: Semleges színek (23)
LICIT! (4874)
Szörnyvadászat 2. (30)
Lapötletek (65139)
HKK kérdés? (47490)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Gigászok lapelemzés 2. rész: Semleges színek (Hírek, újdonságok, változások: Hírek, újdonságok, változások) 
     

Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
 | 1 |
Nézet:
 
23. Miklós (előzmény: Balage 22.)2025.07.13. 20:46
 
 
Pontosan!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
22. Balage2025.07.13. 13:34
 
 
Nvm, tudom, hogy mit akartál írni valójában ;) a Halálsikoly megjegyzi, hogy én voltam a gazdája a lopás előtt, és ez alapján sül ki a lopás után (egyszerűsítve persze).
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
21. Balage (előzmény: Miklós 20.)2025.07.13. 11:33
 
 
Annyit kérdeztem, hogy ki a gazdája a Szimiózisnak, amikor kisül a halálsikolya, én (akié eredetileg volt) vagy az ellenfél (aki ellopta).
Ha a lopás után sül ki a halálsikoly, kapcsolódó hatásként, akkor már nyilván az ellenfél, nem?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
20. Miklós (előzmény: Balage 19.)2025.07.12. 18:43
 
 
Most valami nagyon vakvágànyon vagy ha ellopod a lapomat, a halálsikoly nálam sül ki! Csak nem duplázódik, mivel már nincs szimbiózisom...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
19. Balage (előzmény: Miklós 15.)2025.07.11. 20:34
 
 
Tehát az ellenfél lesz már a gazdája, aki ellopta.
Ez esetben a Bűvölt szimbiózis halálsikolyának már én kell lapot dobjak (én vagyok az ellenfelem ellenfele). Kemény.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
18. Miklós (előzmény: Árvíz 16.)2025.07.11. 15:20
 
 
Amint megkaptuk a szerzőtől! Valószínűleg már csak hétfőn. Köszönjük addig a türelmet!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
17. Hamlet (előzmény: Árvíz 16.)2025.07.10. 17:36
 
 
És a 4. cikk a kétszínű, kódos, UR stb. lapok elemzésével?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
16. Árvíz2025.07.10. 13:30
 
 
A harmadik cikk, mikorra várható?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
15. Miklós (előzmény: Balage 14.)2025.07.10. 13:07
 
 
A halálsikoly nem egy reakció, ami beelőzi az előidézőjét, hanem egy sima kapcsolódó hatás. A kapcsolódó hatás akkor jön létre, amikor az, amihez kapcsolódik, már létrejött.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
14. Balage (előzmény: Miklós 10.)2025.07.08. 18:37
 
 
Tehát lopás esetén a lap gazdája már az ellenfél, amikor kisül a Halálsikoly?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
13. Teddy07152025.07.08. 10:00
 
 
A https://lapkereso.hkk.hu/lap/kirekesztett_goblin/11283 miért nem ajánlja senki bontottra?
Bontotton azt tanácsolták vegyem ki. Utolsó 2 meccsemen persze hogy az 1-es oltalmas lények fogtak meg.
Bontotton sztem a drágasága miatt használható.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
12. Jancsár János (előzmény: Miklós 10.)2025.07.08. 09:36
 
 
Hosszút írtam, de vitatkozásnak tűnt. Szerintem kell egy hivatalos faq, és ennyi.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
11. Bon-Less2025.07.08. 06:21
 
 
Hosszú évek óta ez a jelenlegi a legjobb lapelemzés.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
10. Miklós (előzmény: Jancsár János 9.)2025.07.07. 16:18
 
 
Én csak azt mondom, a két eset közt nincs különbség:
Akár leszedik a lapot, akár ellopják, mikor a halálsikoly létrejön, a lap már nincs nálam játékban.
Tehát vagy amikor úgy döntünk, hogy ez a halálsikoly ki fog sülni (sikeresen létrejött egy leszedés vagy lopás, de még nem hajtottuk végre), akkor kell vizsgálni, hogy a halálsikoly mit fog csinálni, és alkalmazni rá minden módosítót, igy a duplázást is; Vagy pedig B verzió, a halálsikollyal csak akkor foglalkozunk, amikor már a lap a gyűjtőbe kerül ill. gazdát cserélt, akkor pedig már nem számít a módosító (mert ugye csak az én lapjaim halálsikolyátr duplázza, nem az összeset).
Korábban már számos kérdés merült fel a halálsikollyal kapcsolatban, ilyenkor mindig úgy ítéltünk, hogy a halálsikollyal kapcsolatos döntéseket akkor kell meghozni, amikor az létrejött (pl. Tilretas erődítménye), úgyhogy ésszerű, hogy akkor a halálsikoly költségét is ilyenkor kell fizetni, meg a módosítókat is ilyenkor kell alkalmazni.
Tehát B verzió a válasz. Lopásnál sem duplázódik a halálsikoly.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
9. Jancsár János (előzmény: Miklós 5.)2025.07.07. 14:14
 
 
Nos nézzük. A halálsikoly akkor működik, ha a lap kikerült a játékból vagy a tulajdonosa irányítása alól. A szimbiózis ellopása esetén tehát akkor jön létre a halálsikoly, amikor a lap már átkerült az ellenfélhez.
Ilyenkor - ahogyan a büntetés esetén is volt anno - az a releváns, hogy ki volt a gazdája, és ki volt az ellenfél a lopás pillanatában.
Tehát a bűbáj az ellenfélhez került majd létrejön a halálsikolya.
Eközben a lap mindvégig a játékban maradt, tehát az állandóan működő képességei mindvégig működtek.
Tehát elvileg a szimbiózis halálsikolyára is működnie kellene.
A lapszöveg: "minden halálsikolyod), amit nem lehet másként értelmezni, mint úgy, hogy "minden lapod halálsikolya". A lap ekkor már a tiéd.
De ha másként közelítjük meg, és azt mondjuk, hogy a lopó forrás létrejöttének pillanatában, már látjuk, hogy egy halálsikoly ki fog sülni. Ekkor azt is látjuk, hogy duplán fog kisülni. Ez is egy késleltetett hatás, ami nem azonnal a létrejöttekor fog elműködni, hanem akkor, ha a lap gazdát cserélt. Ezután átkerül a másik oldalra a bűbáj, és létrejön (a duplázott) halálsikolya.

Én ebben nem látok logikai hibát.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
8. Balage2025.07.05. 20:33
 
 
Nálam van egy szimbi, az ellenfél ellopja. Ki a gazdája a Bűvölt szimbiózisnak, amikor kisül a halálsikolya? Ha már az ellenfél, aki ellopta, akkor én fogok lapot dobni az "ellenfeled" kitétel miatt?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
7. Balage (előzmény: Jancsár János 4.)2025.07.05. 20:26
 
 
Szerintem "elegáns megoldás" (vagyis nem). A flavor nem faq helyett van, nem is elvárható, hogy bárki abból találja ki vagy hozza érvként, hogyan működik.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
6. Hamlet2025.07.04. 18:00
 
 
Gonoszok, semlegesek, kétszinű és promós lapok mikor jönnek?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5. Miklós (előzmény: Jancsár János 2.)2025.07.04. 11:59
 
 
Miért működne ez lopásnál másképp, mint leszedésnél? Mikor a halálsikoly létrejön, már nincs nálam játékban a Bűvölt szimbiózis.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
4. Jancsár János2025.07.04. 08:03
 
 
Igen, elegáns megoldás a színesítő szövegbe rejtett faq, csak nem teljes (lásd: lopás), illetve nem árt megmagyarázni, hogy miért nem működik.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
3. D.K. (előzmény: Jancsár János 1.)2025.07.03. 21:32
 
 
Rá is van írva a lapra
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
2. Jancsár János (előzmény: Jancsár János 1.)2025.07.03. 08:21
 
 
Pontosabban egy esetben mégis: ha ellopják (mivel akkor nem kerül ki a játékból).
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
1. Jancsár János2025.07.03. 08:20
 
 
Bűvölt szimbiózis (7) Az Elburjánzott keltetőfészekkel jó kombó 20 ÉP-t sebezni. A dolog szépséghibája, hogy az az épület már kirotált. Az Edharati, a bűbájmester által adott sebzést is duplázza, és el tudjuk távolítani róla a hálót a követővel, de bűbáj paklinak is inkább a kiegészítő paklijába fog beférni a háló miatt.

Itt annyit muszáj megemlíteni, hogy a saját halálsikolyát nem duplázza a bűbáj.

130.2. Az asztalon maradó lapok állandóan működő képességei azonnal megszűnnek, ha a lap kikerül a játékból. Az állandóan működő képesség hatásának ilyen módon történő megszűnése mindig megelőzi az esetleges kapcsolódó hatásokat és automatikus képességeket.

Az első képessége állandóan működő képesség, tehát mikor a saját halálsikolya kisül, akkor az már nem működik.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.