Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Adeptus
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
Az adeptusok mágikusan aktív személyek, akik mágikus potenciáljukat saját belső képességeik feltárására fordítják.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa?
HKK verseny április 12-én
L. Alanori Mini Olimpia
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
Legendák Viadala - 2025. bejutók

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK verseny április 12-én (7)
HKK kérdés? (47421)
Lapötletek (65120)
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa? (55)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (15)
TF help (6783)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Frihyr utolsó 30 hozzászólása 
     

 Kalandok Földje - Teszt Summa 

 
Frihyr (előzmény: Kocsi 21.)2002.09.20. 23:07
 
 
Szia Kocsi !

A fegyveres harcnal en csak a fegyvervaltasra gondoltam, hogy kozelharcnal csatakoronkent egy jobb vagy balkezes dolgot lehessen valtani, a pancelokra temeszetesen ez nem vonatkozik. Mertha a magusok tudnak koronkent uj es uj varazslatot eloszedni a kis agyacskajukbol es meg ra is koncentralni, akkor ne mondja senki, hogy egy 100-as ugyessegu elf miert ne tudna egyik fegyveret kicserelni minden utesvaltas utan.

A teleportos dolgot nem a zonak eseteben vetettem fel, mert ott ertelmetlen, hanem egy egybefuggo terkep eseten, ahol mondjuk 600 -szor 200 -as a kiterjedes. Utanagondolva talan a teleporthely lerakasanak koltsege lehetne rang*10 energia, igy a kesobbiekben sem tap lenne, csak indokolt esetben hasznalna mindenki
(peldaul faj,kaszt epuleteknel konnyebb a visszateres kuldetes teljesites utan, keves tapasztalati pontot ero szornyek altal latogatott teruletek atugrasa). Ha 80 energia a lerakasa 8. rangnal, ez 10-16 csata elmaradasa lenne mezon, ugyanez az ugrasnal is, ugyhogy aki nagyon gyakran elne vele az nem biztos, hogy tapossa is valik, mert rossz lesz az energia/tapasztalati-fejlesztesi pont aranya.

Bye: Frihyr
 
  
 
Frihyr2002.09.19. 01:27
 
 
Sziasztok !

Tovabb folytatom meglatasaimat a jatekkal kapcsolatban.
Csatarendszer: tetszik a szivossag, tobb koros csatak, fegyvervaltas,
varazslatvaltasok rendszere. Hianyolom viszont a bal kezes dolgok, illetve a lofegyverek csata kozbeni valtasanak lehetoseget.
A lofegyvereknel is lehessen modositani, ahhoz kepest, hogy mi volt a
csata elott kezben. Ezt csak egyszer lehessen, tehat rejtozkodeses ijaszat eseten ugyanazt hasznalja mindket korben. Viszont a nyilvesszovalasztast lehessen modositani mindket alkalommal, es azt is, hogy melyik ellenfelre lojjon. Esetleg a beallitasoknal be lehessen
allitani, hogy csata vegeztevel keruljenek vissza az eredeti targyak kezbe (ertelme: +3 szornyes landzsaval kalandozok, de rezhegyuvel harcolok, ne kelljen csata utan percekig allitgatni a felszerelest)
A kozelharci korokben a balkezes fegyver/pajzs valtast is bevennem a lehetosegekbe, avval a termeszetes megkotessel, hogy egy csatakorben az elso kozelharci csatakor kivetelevel, ahol mindkettot, csak egy dolgot (vagy jobbkezest vagy balkezest) lehessen valtani.

Valos ido a jatekban: ebben semmi pozitivumot nem talalok, mert kifejezetten idegesit, hogy mire elsutom az otodik varazslatot, mar lejart mondjuk az elso varazslat nem jelentektelen ideje. Az ejszaka jatszok meg jol megszivhatjak a hajozast. Az meg kifejezetten duhito,
ha egy foellenfel elott elmondok mindenfele varazslatot, megiszok harom lotyit es akkor hirtelen ..HASMENES.. ..TELEFON.. ..KOPOGAS.. nem a karakteremnek hanem nekem. Frihyr ezt jol megkaptad, istened elhagyott, levette rolad kezet.

Avval fejezem be, hogy valoszinu akkor fogok a jatekkal jatszani elesben, ha ejszaka tudok jatszani, sajnos a delutani/esti modemezes
elviselhetetlenul draga. Azert fizetnek a jatekert, mert nem kovetel
a jatek egy egyenes lancu kalandozast, mindenki tetszes szerint
tapol vagy nem tapol, erre megy vagy arra uszik, kuldetest teljesit vagy a labirintusokat jarja, kapcsolatot tarthat mas jatekosokkal. Egy jo alapokkal rendelkezo jatekot tesztelhettem rengeteg gyermekbetegsege ellenere.

Udvozlettel: Frihyr
 
  
 
Frihyr (előzmény: Wss 16.)2002.09.19. 00:47
 
 
Hi !
Akkor reszletesebben kifejtenem, hogy mire gondoltam.
A jatek kozponti szerveren lenne ugyanugy a kozponti adatbazis, annyival kiegeszulve a mostanihoz kepest, hogy peldaul Frihyr leirasa (elf, vandor, es az karakterleiras utana) egy plusz kodot kapna, mondjuk FC9A.
Minden karakternek a szerveren lenne egy adatbazisa, amiben tarolodnanak
az adatai, targylistaja, az altala ismert szornyek, mindazon karakterek
leirasa akikkel talalkozott, a terkepnek az altala felfedezett resze,
a grafikaknak szinten ismert resze. Ezek ebben az adatbazisban mar a koddal lennenek jelezve.
Amikor a karakter eloszor belep a jatekba, meg nem ismer semmit. Mindazon dolgok aminek van kodja, bekerul egy a jatekos gepen levo adatbazisba,
olyan forman, hogy a kod melle kerul a kod altal kepviselt szoveg, vagy
grafikai elem. Termeszetesen ezt csak bonyolultan lehet megcsinalni, mert
bar nem ertek a programozas e reszehez, feltetelezem, hogy kellene egy
programnak futnia a jatekos gepen, ami atveszi a kodokat es visszaigazolja a szervernek, hogy igen ez az elem mar itt van es nem kell letolteni mondjuk 5 kilobyte-ot, hanem a helyi diszkrol lesz beolvasva.
Gondolom kell hibakezeles, ellenorzoosszeg, hogy a helyi gepen levo kodhoz tartozo adat friss-e,jo-e (mert valtozhatnak mondjuk grafikak).
Amennyiben nincs meg mondjuk egy karaktertalalkozasnal annak a karakternek a leirasa, akkor a szerveren levo karakteradatbazis is frissul, es letoltodik a jatekos gepere is, ilyenkor nincs kerdezz felelek jatek, mert a szerveren levo adatbazisbol a program tudja, hogy ez meg nem lehet meg a karakternek.
Igy aztan hiabavalo lenne atirni a jatekosnal az adatbazist, ugyanis
a szerveren levo karakter adatbazis a donto.

Ketoldalrol lenne tehat jo: egyreszt valamelyest gyorsulna a modemes kapcsolat, masreszt segedprogramokkal lehetne offline is nezelodni
a terkepen, targylistan, szakertelem osszesitesen, szabalykonyvon.

Azert belatom, hogy ez nem lenne egy egyszeru dolog megirni, es lehetnek altalam nem ismert buktatoi is.

Udv: Frihyr
 
  
 
Frihyr2002.09.18. 02:18
 
 
Jo kezdemenyezes ez a forum, sot remek.
Megprobalom az osszes pozitiv es negativ gondolatomat leirni a jatekrol,
igy eleg hosszu lesz.

Ami tetszik:
Viszonylag osszetett a jatek mar az indulasnal is, amit foleg annak
szabadsagfokan merheto, azaz szinte semmi nem kotelezo, barki barmilyen
jatekstilust kovethet. Egyedul a penz a korlat a szakertelemek novelesenel.
A sok tereptargy (orkbarlang stb.) remek lehetosegeket kinal, es
szinten nem kotelezo latogatasuk.
A fejlesztesi pontokbol valo tulajdonsag es szakertelem fejlesztes nagyon
jo, ennel nehez jobbat kitalalni.
Jok a tereptipusok, szigetek.
Jok a varazstargyak, nevesitett targyak (Repedtfog talizmanja peldaul).

Ami nem tetszik:
A legfontosabb: modemen keresztul jatszva sajnos koltseges, sokkal tobbet
fizettem a MATAV-nak a tesztert, mint amennyibe az eles jatek kerul majd vele.
Ha rajtam mulna, rengeteg fejlesztest vegeznek a jatekon, nem is a kulalakjan
hanem a jatszhatosagan. Mindenkepp csinalnek offline adatbazist minden karakter-
nek a jatekos gepere. Ebbe minden olyan dolog belekerulne amit a karakter
mar ismer (terkep, terkepgrafika, kesobbiekben rajzgrafika, targynevek,
a tobbi ismert karakter leirasa, szornyek leirasa). Ezutan mar sokszor eleg
lenne ehhez rendelt kodokat kuldeni, termeszetesen ha nincs ilyen adat a gepen
valamilyen ok folytan, akkor nem a kod menne hanem mint eddig. Ez nemcsak
letoltesi gyorsulast hozna, hanem lehetoseg lenne arra, hogy a jatekos offline
hasznalhassa a terkepet, nezegethesse a targylistajat, szabalykonyvet. Ez
lebilincselo dolog lenne, szo szerint.
Nem tetszik a zonara osztas, valahogy negativ erzest kelt bennem. Inkabb
legyen egy egybefuggo terkep. A mar nem kivant utak megtetelet pedig
specialis targgyal lehetne megoldani: ugynevezett teleportkapu idezovel.
Ennek varazsereje fuggne a karakter rangjatol. 5. rangon 5 allando
teleportkaput tarthat fennt - peldaul:varos,faj-kaszt epuletek, eppen aktualis
hely, legtavolabbi pont nehez szornyekkel. Hasonloan a hajozashoz energia
koltsege lenne: 1 energia-1 mezotavolsagnyi teleportalas.
Azt irtam, hogy jok a tereptipusok, viszont a terkep rosszul kidolgozott,
sok az elnagyolas, szogletes erdo, mocsar.
Hasonloan latom a targyakat is, jok a varazstargyak, viszont a Diablo
sorozat felallitott azt az etalont, amit egyreszt nem szegyen masolni, viszont
kotelezo, foleg annak fenyeben, hogy a jatek egyik alapkove Maci szerint a
rengeteg targy. Nem tudom, hogy a sok dragako mily esetleg fel nem fedett
celbol kerult be a jatekba, de foglalatos targyakhoz idealis lenne.
Ovek, karkotok, fegyverek foglalatokkal maga lenne a csuda.
Ebben a temakorben meg a Diablo fole is lehetne noni, mert ott elegge gyengen
van megvalositva az amugy remek dolog.

A karakter/havidij pedig ongol lenne, szerintem ez pont a szbadsagfokot
korlatozza, es kevesebben inditananak meg kevesebb karaktert. Inkabb egy
koveto bonuszrendszert tartanek megoldasnak, azaz valakinek van peldaul
harom karaktere, mondjuk 1. 4. 12. ranguak. Minden ranghoz lenne rendelve
egy atlagenergia. 1-es rang: 400, 4-es rang: 500, 12-es rang: 800.
Befizet a jatekos 1000 forintot, kap 20.000 energiat. Lep az 1-es ranguval
400 energianyit, marad 19.600. Lep a 4-es ranguval 500 energianyit, marad
19.100 viszont jovairodik (500-400=)100 energia, ezert 19.200 lesz,
lep 3 napot a 12. ranguval=2.400 energia, marad 16.800, jovairodik
3*(800-400=)400=1.200 energia, azaz 18.000 lesz.
Azaz igy minden egyes napnyi jatek koltsege konvertalodik akarhanyadik rangu
karakternel is az 1. ranguera azaz 400 energiara.

Viszlat: Frihyr
 
  

 Kalandok Földje - küldetések 

 
Frihyr (előzmény: Awenhai 108.)2002.09.15. 13:30
 
 
Mire gondolsz ? Anelkul, hogy az aprobb trukkot elarulnam (persze ha kivancsi lennel ra, szivesen felfedem), mert nem akarok senkit megfosztani attol, hogy maga gondolja ki es esetleg jobban is mint ahogy Frihyr csinalta, termeszetesen van nehany alapvetes:
biztositas halal ellen, valamint nekem negyedszerre sikerult orankenti bejelentkezessel, igy nem gyogyult sokat, valamint erdemes elotte energitartalekot felhalmozni, hogy egy ora alatt ne mondjuk 50 energia jojjon vissza, hanem annak 1.4 szerese.
 
  

 Kalandok Földje - A játék indulása! 

 
Frihyr (előzmény: Awenhai 8.)2002.09.14. 12:23
 
 
A kezdetektol fogva jatszottam a ceg elso jatekaval: a Tulelok Foldjevel,
ott csak a penzromlas mertekeben illetve meg annyira sem emelkedett egy
fordulo ara. Aztan ahogy egyre komplexebb lett a jatek (annyira, hogy sajna nem birtam mar idovel es energiaval) jott a 40 soros utasitasi lap
(akik nem ismernek a jatekot: rendes levelben illetve mar interneten keresztul is kuldheto utasitasok alapjan jott vissza a fordulo), es ekkor tulajdonkeppen a jatek 5. vagy 6. eveben lett egy jelentosebb aremelkedes. Remelem valahogy lekezelik ezt is, mert latom, hogy valaki majd ket honapnyi teszt utan mar 800 max. energiaval rendelkezik.
 
  

 Kalandok Földje - küldetések 

 
Frihyr (előzmény: Awenhai 86.)2002.09.14. 01:29
 
 
Tessek, itt egy komolytalan elf .Nem volt konnyu osszebolondozni (vagy inkabb bohockodni ?) semmi fegyverrel, meztelenul es egy kis trukkozessel.
 
  
 
Frihyr (előzmény: Tothferi 98.)2002.09.12. 18:24
 
 
Hi ! A fovarostol legyalogolsz a deli kikotovarosba es a kikotoben hajora tudsz szallni. 80 energia es nehany arany. Vigyazat! Visszafele is penzbe kerul ezert erdemes 3-4 arannyal elindulnod, hatha nem talalsz penzt.
A kikotoben zolddel van jelolve a mas zonaba indulo hajo, de avval most ne torodj.
A csuda labi a legeszakibb szigeten van, tobben megirtak a nevet is, en
nem emlekszem mar ra. 7-8 mezo keletre az ottani kikototol. Hydrafej
nekem arenaban a tizedik koruli csataban jott hydrakbol lett. Ez az
arena is a deli kikotovarosban van.
Szukumvit-nak: nem Trollcsor az szerintem, hanem Tollcsor )) Hipp.
 
  

 Kalandok Földje - KF kérdések 

 
Frihyr (előzmény: Leader 45.)2002.09.11. 18:10
 
 
Hi ! En a delnyugati hosszu felszigetnyulvanyrol lattam egy szarazfold mezot eszakra, ehhez kellett volna 10-es uszas. Leif-nek : a 2. zona delnyugati reszen a parton kell vegigmenni es igy lehet felfedezni a masikat is.
 
  
 
Frihyr (előzmény: Leif 39.)2002.09.10. 19:01
 
 
Ha a faji vagy kasztkuldetesekre gondolsz, akkor az meg nem lett fejlesztve ha minden igaz. Viszont labirintusokban erdekes dolgokat lehet
talalni, es mintha lenne egy titkos sziget is ) Bar meg nem jartam ott, de 10-es uszas kell hozza, hogy egy bizonyos szarazfoldi reszre atjuthassak.
 
  

 Kalandok Földje - Építéses küldik 

 
Frihyr (előzmény: Jarlaxle 88.)2002.09.05. 18:14
 
 
Jol csinalod ! Ha az epits 10-szer templomba kuldetest csinalod, akkor
a karakterlapon nyomonkovetheted, hony mar hanyszor epitettel esetenkenti 80 energiat igenyloen a templomba. A 46% azt jelent(het)i, hogy a templom
teljes felepitese mondjuk 100.000 energiat igenyel es mar 46.000-nyit
dolgoztunk rajta. En meg akkor jartam ott amikor 7%-on allt az epitkezes.
 
  

 Kalandok Földje - Ismert szörnyek 

 
Frihyr (előzmény: Gontar 1.)2002.09.03. 17:31
 
 
Hi ! Ehhez csatlakoznek, meg jol johetne, hogy hany eletpont sebzes kellett minimum a szorny elhalalozasahoz, mennyi TP-t ad.
 
  

 Kalandok Földje - Egyéb bug 

 
Frihyr (előzmény: Maci 206.)2002.09.03. 00:18
 
 
Hala. Mar jol mukodik.
 
  
 
Frihyr2002.09.01. 18:09
 
 
A balkezes mizeria folytatodik, a gyorsoltozesnel amikor tort, es landzsat vennek bal-jobb kezbe, csak a landzsat veszem kezbe a balkez helye ures marad (gondolom elobb a tort veszi elo, aztan a landzsa kiturja a jobbkezbol, pajzs-landzsa kombonal ugyanis nincs ilyen gond).
[Nem lehetne meg 3 expressz gyorsoltoztetesi parancs ? Mondjuk a magyar ABC alapjan nevezhetnenk el, a vegrehajtas soran nem jonne fel a teljes oltozet(modem), csak a cserek listaja - GY-nek allithatnam be a gyogyito szettet, M-nek a magias cuccot, es mondjuk SZ-nek a szornykeresesit]
 
  
 
Frihyr (előzmény: Maci 201.)2002.09.01. 17:54
 
 
Erdekes, az elfek epuletei csak 3-3 feladatot adtak. A nyilkeszites utan
(6. kuldetes dija) nem kapott Frihyr ujabbat. Maci ! Irod, hogy "3. szint alatt". Kis keveredest okozott nalam meg a jatek elejen, hogy sok helyen "szint" szerepel, es "rang" van kijelezve a karakterlapon, plusz most bejon, hogy fajonkent es kasztonkent is van eloremenetel. Esetleg
pontosithatnad a leirasokban mindenhol, hogy mi mi.
 
  

 Kalandok Földje - Piac 

 
Frihyr (előzmény: Paya 4.)2002.09.01. 17:46
 
 
Szia PaYa !
A vetelnel egesz jo a magas karizma: 8-asnal (6+2), mar nem 6-szor annyit kell fizetni mint az alapar, hanem CSAK a ketszereset,
igy mar egesz turheto, igaz az eladasnal nem ugrik ilyen jol: 41-42 %-ot
er a 8-as karizma. Valamilyen piac azonban tenyleg jol jonne:
korlatozott szamban hirdethetne egy karakter targyat, de valamilyen modon
meg is adhatna, hogy mit (miket) ker erte cserebe.
Bye.
 
  

 Kalandok Földje - regeneráció 

 
Frihyr (előzmény: Kenya 51.)2002.09.01. 17:31
 
 
Nem eroltetem en a korlatozast mindenre, de a virgoncsagra mindenkeppen kellene, mert bar nem egymas ellen jatszunk, de azert megse legyen aranytalan az ENERGIA regeneracioja. Mert ahogy Maci irta egy masik helyen, hogy a sok targy az egyik alapkove a jateknak, szerintem ez a
masik.
A targyatadast meg konnyen ki lehet jatszani, kap egy 2. szintu karakter egy jo targyat, ad vissza 3 kis borpajzsot es maris johet a kovetkezo tap - es igy tovabb.
Valoban jo lehetne szakertelem nelkuli targyakkal kombozni
a 22 targyhelybol 13-ra mondjuk legalabb suni +3-as, alacsony vedelem,
magas vastagbor, gyogyitas es Repedtfog megvan 2 kor alatt, a tarsai meg valoszinuleg az elso korben elhullanak. Najo a varazslok ellen nagy lesz a gond.
 
  

 Kalandok Földje - Egyéb bug 

 
Frihyr2002.08.31. 18:18
 
 
A varazslattanulasnal jo hogy be lett irva a szukseges IQ es magiaszint, viszont rengeteg hianyossag van meg az enciklopediakban. Peldaul az izzitasnal van hatasleiras, de nincs se VP koltseg, se idotartam. A tamadasnovelo varinal van hatoido, de pontos hatasleiras nincs. Bye.
 
  

 Kalandok Földje - regeneráció 

 
Frihyr2002.08.31. 08:36
 
 
Atgondolva egy kicsit, rengeteg olyan targyspecialitas van ami nem kotodik szakertelemhez. Vegignezve ezeket, szinte mindegyikre jo megkozelitesnek latszik hogy ezek a ranghoz kotodjenek, oly modon hogy 1.5*rang merteku targybonusz ervenyesulhessen a karakteren fajtankent. Egy otlet hozza, hogy faj es kaszt tipusokkent legyen 2*rang specialitas. Egyedul tan a vedelem dolgot lehetne a 1.5-szeres szorzo helyett ketszeresre venni mindenkinel, es ennel 2.5*szeres lenne a specialis bonusz.
Peldaul egy 6-os rangu gnom magus maximum +9 sunit, +9 virgoncsagot
szerezhetne, de +12 manaregeneracio, +12 varazslas ervenyesulhetne nala
targyakbol.
Bonuszos kepessegek:
precizitas: elf
szornyek: vandor
sundiszno: barbar
vedelem: szerzetes (2.5-szeres)
HP regeneracio: lovag
VP regeneracio: magus
varazslas: gnom
virgoncsag: ember !!
vitalitas: felorias
vampirizacio: harcos
(tobb ilyen kepesseg hirtelen nem jut eszembe es torpenek is kellene talalni)
 
  
 
Frihyr (előzmény: Quinn 46.)2002.08.31. 05:47
 
 
Hehe ! Este 8-tol mar plusz 65 energiat kapok 12 orankent, es ha megnezzuk, hogy 22 targyhely van es monjduk mindenhova legalabb +3 -as
virgonckodas, akkor =66 =+330 plusz energia minden 12 oraban, akar egy kezdokarinak is ! En is hasznaltam eddig egy keveset, de csak akkor jott mostanaig a hatasa, ha legalabb 12 ora volt a taborozasi ido. Szerintem tobben nagyobb mertekben is epitettek erre a lehetosegre.
NAMOST EZ IGY DURVA, HA NINCS KORLATOZVA ALPENERGIAHOZ,RANGHOZ KOTVE!
Ugyanez vonatkozik a vitalitas, varazslas targyakra, csak kisebb mertekben.
 
  

 Kalandok Földje - Tárgyak sérülése 

 
Frihyr (előzmény: Gontar 11.)2002.08.31. 05:36
 
 
Az 1%-os dolog jo lenne. A masik, van mar hogy 10 koros egy csatamenet,
ugyhogy egy 5-6%-os fegyver is elkopik(torik) a csata vege elott,
esetleg a beallitasoknal lehetne a figyelmeztetesi hatart allitani. Ugyanis kezdo karakternek eleg a 3-4% is, ne legyen neki feleslegesen mondjuk mar 10%-nal kiirva, es igy mindenki tapasztalatai alapjan igazithatna maganak.
 
  

 Kalandok Földje - Mágia 

 
Frihyr (előzmény: El Fifi 1.)2002.08.29. 18:19
 
 
Nem maguskent ehhez kapcsolodva az ellenkezoje erdekelne: nekifutottam
egy hobgoblin samannak vagy mifelenek es minden korben benan acsorogtam.
A magiaimmunitast vagy/es IQ -t kelle-e novelnem, hogy letorjem a
kezet.
 
  

 Kalandok Földje - Egyéb bug 

 
Frihyr (előzmény: Kincslelo 174.)2002.08.28. 05:56
 
 
Biztos tudod, csak nem mindig ugrik be: a targybonusz csak a szakertelem alapszintjenek masfelszereseig szamit, es lefele van a kerekites. Kulonben el kell hogy szomoritsalak, 5-os elelemszerzessel
siksagon is volt, hogy harmadszorra sikerult csak hami-papit talalnom
 
  

 Kalandok Földje - szakertelem 

 
Frihyr (előzmény: Gyagya 19.)2002.08.28. 05:52
 
 
Szia ! Meg egy kis figyelmeztetes: 10-es szakertelemnel mar nem 6 arany a tovabbkepzes, hanem a duplaja.
 
  

 Kalandok Földje - regeneráció 

 
Frihyr (előzmény: Kenya 27.)2002.08.25. 05:21
 
 
Szia Kenya ! Ha arra gondolsz, hogy a programnak le kell kezelnie kb.
2000 karaktert, akkor az nem nagy dolog. Szerintem 1-20 masodperc alatt megvan a programtol-programkodtol fuggoen. Esetleg a kalandozok szama okozhat gondot valoban, hogy sokan kivannanak pont ejfel kornyeken lepni. Szerintem maximum mindig ugy a karakterek negyede-hatoda lepne amit valoban nem tudom, hogy tudna-e kezelni a progi. (mondjuk, ha mindegyik modemes, akkor biztos ) Frihyr
 
  

 Kalandok Földje - küldetések 

 
Frihyr (előzmény: Tothferi 58.)2002.08.25. 05:06
 
 
Szia Feri !

Valoszinuleg van akinek van mondjuk 44-es allokepessege, plusz talalt (cserelt) +allokepesseges targyakat, igy 66-os is lehet. Ranglepesnel pediglen szamit a targybonusz is ahogy eddig tapasztaltam. (Eleg felvenni arra a csatara, vagy tapasztalati pont szerzeshez, mondjuk palota kuldetes teljesitesehez)

Udv: Frihyr
 
  

 Kalandok Földje - szakertelem 

 
Frihyr (előzmény: Kincslelo 14.)2002.08.24. 04:27
 
 
Szia ! Vandornal szurofegyverrel 12-es szakertelem kellett, meghozza
targybonusz nelkul, azaz alapbol kellett 12-es [ (12)11 -es keves ].
En is felteszek egy kerdest: balkezzel alap 8-asnal is csak egyszer utok,
hanyas kell a ket uteshez ?
 
  

 Kalandok Földje - 25021 - orkancos(31,17) 

 
Frihyr (előzmény: Quinn 2.)2002.08.23. 05:54
 
 
Nem sajnos. Kosz. Ezek szerint nem eleg 4-es felderitesnel 5 pontot kolteni titkosajto keresesre.
 
  

 Kalandok Földje - Egyéb bug 

 
Frihyr (előzmény: Quinn 115.)2002.08.23. 05:49
 
 
Lehet, hogy azert mint engem: egyes rangukent rablotanyarol kirugtak, mit akarok en ott bohockodni.
 
  

 Kalandok Földje - Kasztok 

 
Frihyr2002.08.23. 05:46
 
 
Hat ha az ember egy karizmatikus leny (mondjuk Kurt Vonnegut alapjan tobbek kozt ez sem egy teny), akkor kapjon bonuszt esetleg a karizma szakertelemre.
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.