Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Árnymanókról általában
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Ha eddig nem hitted, hogy az árnymanók rusnya teremtések, ez a kép talán meg fog győzni erről. Vagy hiba lenne általánosítani ennek a kivételesen ronda egyednek a kinézetéből?
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Elindult a 2025-ös Védnöki program
L. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Beholderes HKK verseny április 12. - Versenybeszámoló
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa?
HKK verseny április 12-én

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
 
Fórumok
L. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (6)
Elindult a 2025-ös Védnöki program (31)
Lapötletek (65121)
HKK verseny április 12-én (11)
Legendák Viadala 2025 (11)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (273)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - GluGlivar utolsó 30 hozzászólása 
     

 Hatalom Kártyái - A HKK Online jövője 

 
GluGlivar2015.08.10. 23:01
 
 
Eleve a HKK jövője kérdéses, nemhogy az Online változaté...
 
  

 Hatalom Kártyái - Kecskeméti HKK-sok 

 
GluGlivar2015.06.28. 02:58
 
 
Hihetetlen, játszanak még Kecsón?
 
  

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
GluGlivar2007.03.25. 17:54
 
 
A pusztítás ereje
3VP
Tharr
Azonnali reakció
Kijátszási feltétele, hogy ellenfelednek legyen két bármilyen lapja játékban. Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszik egy lény lapot. Választhatsz: ez a lény nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül, vagy egy célpont lény vagy játékos sérül annyit, mint amennyi a lény sebzése.
 
  
 
GluGlivar2007.03.24. 19:35
 
 
Jaja, YYH

Természetesen a fiatalibbakra gondoltam, akkor íme, itt a 2. verziója:

Toguro
2VP
Tharr
Szörny
0/2
Izom: 6. Kijátszási feltétele: 3 ÉP feláldozása. Lények ellen kap +2 sebzést. P: célpont lény sérül feleannyi életpontot (felfelé kerekíts!) mint ahány izomjelző van Togurón. 2VP: Togurora kerül két izomjelző. Ezt a képességet csak akkor használhatod, ha van rajta legalább egy izomjelző, és csak a saját körödben, körönként egyszer.
 
  
 
GluGlivar2007.03.24. 18:18
 
 
Botan
3 VP
Elenios
Kalandozó, Alakváltó
0/3
Repül. Kijátszási feltétel: 1 ÉP feláldozása. Sikeres kijátszása után és minden előkészítő fázisodban az ellenfél egy lapját a gyűjtőjéből a Semmibe rakhatod, a te gyűjtődből pedig egy lapot a kezedbe vehetsz. Hátrány: sebzése semmilyen módon nem nőhet 0 fölé, és minden köröd elején 1 VP-vel kevesebbet kapsz.

Yukina
4 VP
Elenios
Kalandozó, Alakváltó
0/1
Sikeres kijátszása után minden lap után, ami a játékban van, kap egy jégkristály jelzőt. Minden előkészítő fázisodban vegyél le egy ilyen jelzőt. Amíg Yukina játékban van, minden nem-elenios lap idézési költsége annyival több, mint ahány ilyen jelző van rajta.

Toguro
8VP
Tharr
Szörny
10/7
Sikeres kijátszása után célpont lény a gyűjtőbe kerül, és sérülsz egy életpontot. Repül. Lények ellen kap +2 sebzést. P: célpont lény sérül feleannyit (lefelé kerekíts!), mint Toguro sebzése.

------

KOMMENT PLS!
 
  
 
GluGlivar2007.03.20. 17:16
 
 
Új verzió:

A gólemek támadása
6-X VP
Általános
Fairlight
Ritka
Idézési költsége annyival kevesebb, mint amennyi a gólemformázási szakértelmed. Kijátszási feltétele, hogy feláldozd egy életpontod. Válassz ki három gólemet a kezedből: ezeket a kör végéig a kijátszási feltétel teljesítése nélkül kijátszhatod.
 
  
 
GluGlivar2007.03.19. 17:47
 
 
A gólemek támadása
7-XVP
Általános
Fairlight
Ritka
Idézési költsége annyival kevesebb, mint amennyi a gólemformázási szakértelmed (de minimum 4 VP-ért kell kijátszanod ezt a lapot!). Kijátszási feltétel: 1 SZK elköltése és 1 ÉP feláldozása. Kijátszása után válassz ki három gólemet a kezedből: ezeket a kör végéig 1 VP-vel drágábban, de kijátszási feltétel nélkül játszhatod ki.
 
  
 
GluGlivar (előzmény: SiZo 23940.)2007.03.04. 19:22
 
 
Ősi rakshallion: érdekes ötlet, de szerintem nem igazán gyógyítania kéne, inkább sebezni az ellenfelen 1 ÉP-t...

A bölcsek lázadása

Igen ötletes, de szerintem inkább így legyen:
"X célpont lap a gyüjtőbe kerül, és gazdájuknak a kezükből 1-1 véletlenszerűen választott lapot a semmibe kell dobniuk. Ezekután még X-3 lapot ellophatsz, a lények passzívan a tartalékodba kerülnek.

Költsége: 2*X

Tudati tévesztés

Sajnos az, hogy a kezedbe kerül, szerintem sok szabályváltoztatást ígényelne, de nagyon ötletes!

Apró módosítás: [..] választásod szerint a lap vagy a gyüjtőbe, vagy a semmibe, vagy átkerül hozzád, és te leszel a gazdája, de a következő hátrányt kapja: "Késleltetett hatás, 5: A lap a Semmibe kerül."

Elmék örzője

Korrekt, de szerintem adjon izomjelzőt is.

Ha már itt járunk, Elenios-erősítő:

A csábítás mestersége
3VP, Színtelen (öhm... tudom, hogy Eleniost mondtam, de majd meglátjátok :P)
Szakértelem (na ugye??? :PPPP)
Minden olyan lap, melynek nevében a "csábítás" szó szerepel, vagy szövegében szerepel bármilyen módon az, hogy "átkerül hozzád" [mj.: ami szöveg szokott lenni a lopós lapoknál:P] annyival olcsóbb, mint ahányas a csábítás mesterséged.

Diána segédje
2VP, Elenios
Kalandozó, Ember
0/1
Aktívan kerül a játékba, ha van rajta kívül Elenios lapod a játékban. P, 2VP, áldozd fel: két általad választott, nem-elenios lap átkerül hozzád (ha lény volt, aktívan, vagy passzívan a tartalékodba kerül (választhatsz!)), és gyógyulsz 2 ÉP-t.

Szolgálólány
3VP, Elenios
Kalandozó, Alakváltó
2/1
Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy olyan lapot, melynek típusa bűbáj. P,2ÉP, áldozd fel: kikereshetsz a paklidból egy bűbáj lapot, és kapsz 1 VP-t.

Kommenteket PLS!!!!
KOMMENTÁROKAT! ;)
 
  
 
GluGlivar (előzmény: DEMirza 23950.)2007.03.04. 19:12
 
 
Eh???? O_O

Hát ez... öhmm... ha ez megjelenne, akkor... hááát... inkább nem mondok semmit, mert szerintem úgy is tudod(tudjátok), mire gondolok!!!
 
  
 
GluGlivar2007.03.04. 18:41
 
 
Inkvizíció
6 VP, Bufa (Bárd)
Általános, szingularitás
Erre a lapra nem lehet használni reakciókat. Nézd végig az ellenfeled pakliját. Ebből kiválaszthatsz egy olyan lapot, amiből többet használ: ezeket a lapokat a Semmibe teheted. Ezután nézd meg ellenfeled gyűjtőjét, illetve kezét, majd játékban lévő lapjait is: ha használja a fent említett lapot a játékban, vagy van a gyűjtőjében és/vagy a kezében, rakja a Semmibe.

Isteni küldetés
2VP, Színtelen
Általános
Minden erre a lapra kijátszott reakció +2 nekronba kerül. Sikeres kijátszása után húzz egy lapot. Az isteni küldetés teljesítéséhez a játékban legalább hét lapnak kell lennie, és ezeket fel kell áldoznod az ima teljesítéséhez. Ha sikerült teljesítened az isteni küldetést, akkor választhatsz, hogy vagy ellenfeled sérül 12 ÉP-t, vagy kikereshetsz két lapot a paklidból (vedd a kezedbe, majd a paklid keverd meg!), vagy húzhatsz öt lapot.

Térképészet
2 VP, Színtelen
Szakértelem
Kijátszási feltétele, hogy egy lapodat a kezedből a Semmibe dobd. Minden köröd elején annyival több lapot húzhatsz, mint amennyi a térképészet szakértelmed. Ebből a lapből a szokásos 3 helyett 5 lehet a paklidban.
 
  
 
GluGlivar (előzmény: sanya88 23943.)2007.03.04. 17:56
 
 
A vérfarkasok ébredése: hát, nem igazán érzem hasznát, mivel a vérfarkasok úgy is fel tudnak támadni, szóval nincsen szükség a kézbe vételükre a második képessége miatt meg nem fogok szingularitást használni, tehát nem egy erős lap.

Szerintem -bár van egy olyan érzésem, te is így akartad írni- így nézzen ki ez a lap:

-----
A vérfarkasok ébredése
leah,általános, szingularitás
4vp (5vp)
Minden lapod aminek a szövegében a ,vérfarkas' szó szerepel, vagy vérfarkas az altípusa, és a gyűjtőben van, rakd a gyüjtödböl a játékba, az idézési költség kifizetése nélkül (ha lény volt, passzívan a tartalékodba). Így maximum 3 lapot rakhatsz vissza a játékba, azonban te választod ki, melyikeket. Ha csak vérfarkas altípusú LÉNYEKET hoztál vissza, ossz el 2 izom, élet vagy elmúlás jelzőt a játékban lévö lények között (akár vegyesen is).
-----

Vérfarkas totem: ennek már inkább van értelme, bár utolsó képességéhez inkább 2-3 VP-t keljen költeni, és egy nekront, de nem kell áldozni vérfarkast.

Vérfarkasok atyja: nem rossz, sőt... igen kellemes kis lap.
 
  
 
GluGlivar (előzmény: sanya88 23942.)2007.03.04. 17:49
 
 
Az idő bolygatása
3 VP
Általanos/szingularitás
Bufa(Bárd)
Miután sikeresen kijátszottad , sebződsz 2Ép-t, majd dobd az összes lapot a kezedből a gyüjtődbe. Ezután keress ki a paklidból X-2 lapot, ahol X az eldobott lapok száma, majd vedd ezeket a lapokat a kezedbe(meg kell mutatnod, és a paklid keverd meg!) Ha legalább 2 lapot kerestél ki így, sebződsz 7 Ép-t, majd húzz egy lapot.

Íme, a módosított változat

Raia Hírnöke, Alanori Futár: oks

Owooti Sólyom: Ooops, lemaradt róla

A módosított verzió (mivel pár dolog lemaradt róla :@):

Owooti sólyom
2 VP, Sheran
Szörny, Ritka
3/1
Sikeres kijátszása után minden játékos veszít 1 VP-t. Minden előkészítő fázisodban lehetőséged van feláldozni játékban lévő X lapot. Abban a körben, amelyikben feláldoztál lapot, minden lap idézési költsége 2X-szel több.

Íme...
 
  
 
GluGlivar2007.03.04. 16:01
 
 
Íme néhány laptervem, értékeléseket és kommentárokat várom!

Az idő bolygatása
3 VP
Általanos/szingularitás
Bufa
Miután sikeresen kijátszottad , sebződsz 2Ép-t, majd keverd vissza az összes lapot a kezedből a paklidba. Ezután keress ki a paklidból X-2 lapot, ahol X a visszakevert lapok száma, majd vedd ezeket a lapokat a kezedbe(meg kell mutatnod, és a paklid keverd meg!) Ha legalább 2 lapot kerestél ki így, sebződsz 7 Ép-t, majd húzz egy lapot.

Bo'adhun küldönc
3VP
Szörny
Sheran, 3/1
Repül. Minden olyan lapod, melynek nevében a Bo'adhun szerepel, idézési költsége 2VP-vel kevesebb.

Gida
3 VP
Kalandozó/elf
0/1
Élet: 1. Ha egy életjelzo megmenti, akkor kap 1 életjelzőt.

Krichton ikrahordó
5VP
Szörny/krichton
Elenios, 0/1
Úszik.Kijátszása után válassz ki max. 3 krichtont a gyüjtődből, és ezeket rakd a tartalékodba passzivan.

Krichton Keltető
3VP
Szörny/krichton
Elenios, 0/1
Úszik. 3VP, dobj el a kezedből egy lapot a gyűjtőbe: kapsz a tartalékodba 5 krichton jelzőt(1/1, úszik,krichton)

Krichton Királynő
3VP
Szörny/krichton
Elenios, 0/2
Úszik. Ha kijátszása után legalább 5 krichtonod van játékban huzhatsz 4 lapot, mutasd meg és ami nem krichton azt dobd a semmibe.

Krichton küldönc
1VP
Szörny/krichton
Elenios, 0/1
Úszik. P: Húzz 2 lapot, mutasd meg es ami nem krichton azt dobd a semmibe.

Krichton Parancsnok
2VP
Szörny/krichton
Elenios 0/1
Úszik. Minden úszó leny kap +1/+1-et.

Krichton rém
2VP
Szörny/krichton
Elenios 0/1
Úszik. 2VP: Célpont lap passzivizalodik

Krichton Ügynök
2VP
Szörny/krichton
Elenios 0/1
Úszik.Sikeres kijátszása után húzz annyi lapot, amennyi krichton van a gyujtodben. Ezeket mutasd meg es ami nem krichton azt dobd a semmibe.

Madárkalitka
1SZK
Tárgy
Elenios
Kijatszasi költségéből 1SZK-t helyettesithetsz 2VP-vel. P: ezt a kepesseget csak közvetlenül azután használhatod, hogy egy repülő lény a játékba került. Ez a repülő lény passzívan jön játékba és a gazdája következő előkészítő fázisában nem aktivizálódik, és kapsz 2VP-t. Áldozd fel és költs el 1VP-t: húzz 2 lapot a kór végén.

Raia Hírnöke
4VP
Kalandozo/ember
Raia 2/[1]
Repül. Ha kijátszol egy olyan lényt, melynek idézési költsége 4VP vagy több, sebződsz 1Ép-t és húzz egy lapot. P,2VP:kikereshetsz egy Raia lapot a paklidból, és vedd a kezedbe(mutasd meg, a paklid keverd meg!) Ha kijátszol egy Raia lapot gyógyulsz 2 EP-t.

------

Druida altípusú lapok, egy új direkt sebző képességgel :

Teremtés :

Ehhez a direkt sebző harci képességhez (*-hoz) VP-t kell költeni, és annyit sebez amennyit elköltesz (de max. annyit, amennyi a teremtés száma). Azonban a teremtés helyett kérhetsz egy megidézett lényt, aki annyi/annyi, amennyit sebeztél volna ellenfeledbe. És FONTOS : SEBEZNI LEHET, MEG IDÉZNI, DE MIND A 2-T NEM LEHET!!! De azt meg lehet csinálni, hogy pl. sebeztél 3-t, és kérsz egy 3/3-st, vagy a 3/3-s helyett 3 db. 1/1-st kérsz!

Druida teremtőmester
5 VP, Sheran, 2/3
Kalandozó, Elf/Druida
Ha kijátszása után elköltesz 1 VP-t, sebzése teremtés direkt sebző harci képességnek fog számítani. Minden teremtés direkt sebző harci képességed +1-el többet sebez (illetve +1/+1-t teremt, ha lényt kérsz a sebzés helyett). 2-es teremtés.

Druida tanonc
2 VP, Sheran, 0/2
Kalandozó, Elf/Druida
Kijátszása után kap annyiszor +1/+1-t, amennyi megidézett szörnyed van játékban! Hátrány : Miután megkapta ezeket a +1/+1-s jelzőket a tanonc, az összes megidézett lény kikerül a játékból. 1-es teremtés.

Dorthax, druida vezér
Követő
Bármely játékos leszedheti 14 max. ép és 14 ép feláldozása árán. Minden druidád kap 1-es teremtés harci képességet (ha már volt neki, akkor 1-el nő), és kap 1 ÉP-s büntetést!

Druida tekercshordozó
3 VP, Sheran, 1/1
Kalandozó, Elf/Druida
1-es teremtés. Sikeres kijátszása után keress ki a paklidból egy druidát, vagy egy olyan lényt, aki rendelkezik "teremtés" képességgel. Áldozd fel : Rakj egy lényedre egy jelzőt. Amíg ez a jelző rajta van, druidának számít, és kap 3-as teremtést (ha már volt neki, 3-al megnő)

Druida kulacs
1 SZK, Sheran
Tárgy, Fa
Idézési költségét helyettesítheted 3 VP elköltésével. Minden druidád kap 1-es teremtést (ha már volt neki, 1-el megnő) Áldozd fel : Célpont megidézett jelző lény aktivizálódik, és sebzése és ÉP-je megkétszereződik a kör végéig. A kör végén fel kell áldoznod 2 megidézett jelző lényedet (ha kevesebb van, akkor annyit, amennyi van)

Druida ápoló
3 VP, Sheran, 0/3
Kalandozó, Ember/Druida
Aktívan jön játékba. Teremtés : 1. P : Célpont druida vagy célpont játékos gyógyul annyit, amennyi druidád és megidézett lényed van játékban (de max. 9-et). Minden előkészítő fázisodban kapsz +1 VP-t, ha van játékban megidézett lényed.

Idéző druida
3 VP, Sheran, 2/1
Kalandozó, Elf/Druida
Sikeres kijátszása után kapsz feleannyi VP-t, mint amennyi megidézett lényed van a játékban (lefelé kerekíts!) P : Húzz egy lapot. (Ezt a képességet csak akkor használhatod ha van 3 druidád és két megidézett lényed játékban, és körönként csak egyszer használhatod ezt a képességet mindenképp!)

Druida régész
3 VP, Sheran, 1/1
Kalandozó, Elf/Druida
Kijátszási feltétele, hogy legyen druida játékban vagy a gyüjtődben. Aktívan jön játékba. P,1 VP : Rakj a tartalékodba passzívan egy druidát (kijátszási feltételének teljesülnie kell!), és ezután vesztesz 1 VP-t. Áldozd fel : Választásod szerint kapsz 4 VP-t vagy a gyüjtődből passzívan a tartalékba rakhatsz 2 druidát (kijátszási feltételnek teljesülnie kell) és vesztesz 1 VP-t.

Druida tanonc
1 VP, Sheran, 1/1
Kalandozó, Elf/Ember
Sikeres kijátszása után vegyél vissza egy lapot a gyüjtődből a kezedbe. Kijátszása után vesztesz 1 VP-t.

Thendor, a druida vezér
Követő
Bármely játékos leszedheti 14 max. ép és 14 ép feláldozása árán. 3 VP: kapsz egy megidézett lényt (1/1-es lény, megidézett, Sheran)Ha a köröd végén legalább 3 druidád van játékban, visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot a kezedbe.

Druida házikedvenc
2 VP, Sheran, 0/1
Szörny
Ha sikeres kijátszása után elköltesz 1 VP-t, druidának számít. Minden druidád a következő képességet kapja : "1 ÉP-s büntetés." Minden druidád kap annyi ÉP-t, ahány megidézett lényed van a játékban. Hátrány : nem mehet be az őrposztba.

-----

Kuwabara
4 VP, Raia
Kalandozó, Ember, ritka
0/3
Repül. Sikeres kijátszása után áldozd fel 4 ÉP-d. Dobj a paklid tetejéről 4 lapot a Semmibe, és dobj a kezedből egy lapot a Semmibe: sebzése kettővel több lesz a kör végéig, mint amennyi az élete.

Aki
3 VP, Chara-din
Szörny, Gyakori
1/1
Repül. Anti-mágia:1 (azonban Chara-din lapot nem lehet neki dobni!). P, 1 VP 2ÉP, áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia a kezéből egy véletlenszerűen választott lapját.

Dühöngő
2 Építő, Tharr
Épület, Nemgyakori
3 SP
Ha egy lényed az őrposztban van, kötelező támadnod vele (ha ez lehetséges), viszont minden őrposztban lévő lényed sebzése megnő 2-vel, és őrposztod mérete is eggyel több lesz.

Irion, a mesterkovács
3 VP, Tharr
Kalandozó, Törpe, Ritka, KF
0/1
Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy KF-es tárgyat, és ezt rakd rá Irionra, a mesterkovácsra. Minden egyes KF-es tárgy után, amit Irionra, a mesterkovácsra raktál, kapsz 1 VP-t. Minden KF-es tárgyad 1 SZK-val olcsóbb, de nem mehet így 1 alá. Ha köröd végén legalább négy KF-es tárgyad van a játékban, gyógyulsz két ÉP-t.

Alanori futár
4 VP, Raia
Kalandozó, elf, Ritka
2/2
Repül. Sikeres kijátszása után kapsz 2 VP-t, ha van két legalább 4VP-s lényed játékban. P, 2VP, áldozd fel az alanori futárt: kapsz feleannyi VP-t (felfelé kerekíts!) mint ahány legalább 4VP-s lényed van a játékban, viszont el kell a kezedből egy lapot dobnod a Semmibe.

-----

A lélek griffje
3 VP, Elenios
Szörny, Griff, Nemgyakori
2/2
Repül. Sikeres kijátszása után húzz egy lapot, és ha ez griff, vagy nevében szerepel a "griff" szó, tartsd meg, különben dobd a Semmibe (a lapot mutasd meg!). Ha kijátszol egy griffet, gyógyulsz 1 ÉP-t.

Életgriff
2VP, Elenios
Szörny, Griff, Gyakori
0/1
Repül. Amíg játékban van, és aktív, minden griffed idézési költsége 1 VP-vel olcsóbb (de nem mehet így 1 alá!). Áldozd fel: a következő griffet, amit kijátszol, 2 VP-vel olcsóbban játszhatod ki.

Az igazság griffje
4 VP, Raia
Szörny, Griff, Ritka
1/2
Repül. Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy lényt, melynek nevében, szövegében, vagy altípusában szerepel a "griff" szó. Minden ilyen lapod kijátszása után kapsz 1 VP-t.

Griff táltos
Követő
Bármely játékos a fő fázisában megszűntetheti 14 max. ÉP és 14 ÉP feláldozása árán. Költs el 2VP-t: egy célpont griffed kap egy jelzőt, ami +0/+1-t jelent. Minden griffed kap feleannyi sebzést (lefelé kerekíts!), mint ahány griffed van a játékban. Áldozd fel egy griffed: gyógyulsz 1 ÉP-t. (Ezt egy körben egyszer használhatod!)

Griff berzerker
4 VP, Raia
Szörny, Griff, Nemgyakori
0/2
Repül. Anti-mágia: 1. Áldozd fel: minden játékos eldob feleannyi varázslatot (lefelé kerekítve!)a Semmibe, mint amennyi egy általad választott griff életpontja. Ha egy játékos nem tud elegendő lapot dobni, meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat.

Természeti óriásgriff
7 VP, Sheran
Szörny, Griff, Ritka
4/6
Repül. Minden lényed kap plusz egy sebzést. Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy lapot, amit meg kell mutatnod, majd a paklid keverd meg. Ha ennek a lapnak az idézési költsége több, mint 6 VP, akkor kijátszása után kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.

Krónikás
4 VP, Színtelen
Kalandozó, Ember, Ultraritka
0/1
Aktívan kerül a játékba. Sikeres kijátszása után, és minden előkészítő fázisodban, ha akarsz, kikereshetsz egy lapot a paklidból, amit a kezedbe vehetsz, majd a paklid keverd meg, és te sebződsz két ÉP-t és vesztesz 1 VP-t és 1 SZK-t. Ha a Krónikással kikerestél már legalább három lapot, áldozd fel és rakd a Semmibe.

Owooti sólyom
2 VP, Sheran
Szörny, Ritka
3/1
Sikeres kijátszása után minden játékos veszít 1 VP
 
  
 
GluGlivar2007.03.03. 20:31
 
 
ÚJ LAPTERVEK!


Az idő bolygatása
3 VP
Általanos/szingularitás
Bufa
Miután sikeresen kijátszottad , sebződsz 2Ép-t, majd keverd vissza az összes lapot a kezedből a paklidba. Ezután keress ki a paklidból X-2 lapot, ahol X a visszakevert lapok száma, majd vedd ezeket a lapokat a kezedbe(meg kell mutatnod, és a paklid keverd meg!) Ha legalább 2 lapot kerestél ki így, sebződsz 7 Ép-t, majd húzz egy lapot.

Bo'adhun küldönc
3VP
Szörny
Sheran, 3/1
Repül. Minden olyan lapod, melynek nevében a Bo'adhun szerepel, idézési költsége 2VP-vel kevesebb.

Gida
3 VP
Kalandozó/elf
0/1
Élet: 1. Ha egy életjelzo megmenti, akkor kap 1 életjelzőt.

Krichton ikrahordó
5VP
Szörny/krichton
Elenios, 0/1
Úszik.Kijátszása után válassz ki max. 3 krichtont a gyüjtődből, és ezeket rakd a tartalékodba passzivan.

Krichton Keltető
3VP
Szörny/krichton
Elenios, 0/1
Úszik. 3VP, dobj el a kezedből egy lapot a gyűjtőbe: kapsz a tartalékodba 5 krichton jelzőt(1/1, úszik,krichton)

Krichton Királynő
3VP
Szörny/krichton
Elenios, 0/2
Úszik. Ha kijátszása után legalább 5 krichtonod van játékban huzhatsz 4 lapot, mutasd meg és ami nem krichton azt dobd a semmibe.

Krichton küldönc
1VP
Szörny/krichton
Elenios, 0/1
Úszik. P: Húzz 2 lapot, mutasd meg es ami nem krichton azt dobd a semmibe.

Krichton Parancsnok
2VP
Szörny/krichton
Elenios 0/1
Úszik. Minden úszó leny kap +1/+1-et.

Krichton rém
2VP
Szörny/krichton
Elenios 0/1
Úszik. 2VP: Célpont lap passzivizalodik

Krichton Ügynök
2VP
Szörny/krichton
Elenios 0/1
Úszik.Sikeres kijátszása után húzz annyi lapot, amennyi krichton van a gyujtodben. Ezeket mutasd meg es ami nem krichton azt dobd a semmibe.

Madárkalitka
1SZK
Tárgy
Elenios
Kijatszasi költségéből 1SZK-t helyettesithetsz 2VP-vel. P: ezt a kepesseget csak közvetlenül azután használhatod, hogy egy repülő lény a játékba került. Ez a repülő lény passzívan jön játékba és a gazdája következő előkészítő fázisában nem aktivizálódik, és kapsz 2VP-t. Áldozd fel és költs el 1VP-t: húzz 2 lapot a kór végén.

Raia Hírnöke
4VP
Kalandozo/ember
Raia 2/[1]
Repül. Ha kijátszol egy olyan lényt, melynek idézési költsége 4VP vagy több, sebződsz 1Ép-t és húzz egy lapot. P,2VP:kikereshetsz egy Raia lapot a paklidból, és vedd a kezedbe(mutasd meg, a paklid keverd meg!) Ha kijátszol egy Raia lapot gyógyulsz 2 EP-t.

--------

Kommenteket várom ide is, illetve az előző laptervekhez is!!!
 
  
 
GluGlivar2007.03.03. 15:19
 
 
Új, friss :P

Druida altípusú lapok, egy új direkt sebző képességgel :

Teremtés :

Ehhez a direkt sebző harci képességhez (*-hoz) VP-t kell költeni, és annyit sebez amennyit elköltesz (de max. annyit, amennyi a teremtés száma). Azonban a teremtés helyett kérhetsz egy megidézett lényt, aki annyi/annyi, amennyit sebeztél volna ellenfeledbe. És FONTOS : SEBEZNI LEHET, MEG IDÉZNI, DE MIND A 2-T NEM LEHET!!! De azt meg lehet csinálni, hogy pl. sebeztél 3-t, és kérsz egy 3/3-st, vagy a 3/3-s helyett 3 db. 1/1-st kérsz!

Akkor a laptervek :

Druida teremtőmester
5 VP, Sheran, 2/3
Kalandozó, Elf/Druida
Ha kijátszása után elköltesz 1 VP-t, sebzése teremtés direkt sebző harci képességnek fog számítani. Minden teremtés direkt sebző harci képességed +1-el többet sebez (illetve +1/+1-t teremt, ha lényt kérsz a sebzés helyett). 2-es teremtés.

Druida tanonc
2 VP, Sheran, 0/2
Kalandozó, Elf/Druida
Kijátszása után kap annyiszor +1/+1-t, amennyi megidézett szörnyed van játékban! Hátrány : Miután megkapta ezeket a +1/+1-s jelzőket a tanonc, az összes megidézett lény kikerül a játékból. 1-es teremtés.

Dorthax, druida vezér
Követő
Bármely játékos leszedheti 14 max. ép és 14 ép feláldozása árán. Minden druidád kap 1-es teremtés harci képességet (ha már volt neki, akkor 1-el nő), és kap 1 ÉP-s büntetést!

Druida tekercshordozó
3 VP, Sheran, 1/1
Kalandozó, Elf/Druida
1-es teremtés. Sikeres kijátszása után keress ki a paklidból egy druidát, vagy egy olyan lényt, aki rendelkezik "teremtés" képességgel. Áldozd fel : Rakj egy lényedre egy jelzőt. Amíg ez a jelző rajta van, druidának számít, és kap 3-as teremtést (ha már volt neki, 3-al megnő)

Druida kulacs
1 SZK, Sheran
Tárgy, Fa
Idézési költségét helyettesítheted 3 VP elköltésével. Minden druidád kap 1-es teremtést (ha már volt neki, 1-el megnő) Áldozd fel : Célpont megidézett jelző lény aktivizálódik, és sebzése és ÉP-je megkétszereződik a kör végéig. A kör végén fel kell áldoznod 2 megidézett jelző lényedet (ha kevesebb van, akkor annyit, amennyi van)

Druida ápoló
3 VP, Sheran, 0/3
Kalandozó, Ember/Druida
Aktívan jön játékba. Teremtés : 1. P : Célpont druida vagy célpont játékos gyógyul annyit, amennyi druidád és megidézett lényed van játékban (de max. 9-et). Minden előkészítő fázisodban kapsz +1 VP-t, ha van játékban megidézett lényed.


Idéző druida
3 VP, Sheran, 2/1
Kalandozó, Elf/Druida
Sikeres kijátszása után kapsz feleannyi VP-t, mint amennyi megidézett lényed van a játékban (lefelé kerekíts!) P : Húzz egy lapot. (Ezt a képességet csak akkor használhatod ha van 3 druidád és két megidézett lényed játékban, és körönként csak egyszer használhatod ezt a képességet mindenképp!)

Druida régész
3 VP, Sheran, 1/1
Kalandozó, Elf/Druida
Kijátszási feltétele, hogy legyen druida játékban vagy a gyüjtődben. Aktívan jön játékba. P,1 VP : Rakj a tartalékodba passzívan egy druidát (kijátszási feltételének teljesülnie kell!), és ezután vesztesz 1 VP-t. Áldozd fel : Választásod szerint kapsz 4 VP-t vagy a gyüjtődből passzívan a tartalékba rakhatsz 2 druidát (kijátszási feltételnek teljesülnie kell) és vesztesz 1 VP-t.

Druida tanonc
1 VP, Sheran, 1/1
Kalandozó, Elf/Ember
Sikeres kijátszása után vegyél vissza egy lapot a gyüjtődből a kezedbe. Kijátszása után vesztesz 1 VP-t.

Thendor, a druida vezér
Követő
Bármely játékos leszedheti 14 max. ép és 14 ép feláldozása árán. 3 VP: kapsz egy megidézett lényt (1/1-es lény, megidézett, Sheran)Ha a köröd végén legalább 3 druidád van játékban, visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot a kezedbe.

Druida házikedvenc
2 VP, Sheran, 0/1
Szörny
Ha sikeres kijátszása után elköltesz 1 VP-t, druidának számít. Minden druidád a következő képességet kapja : "1 ÉP-s büntetés." Minden druidád kap annyi ÉP-t, ahány megidézett lényed van a játékban. Hátrány : nem mehet be az őrposztba.

-------
Kuwabara
4 VP, Raia
Kalandozó, Ember, ritka
0/3
Repül. Sikeres kijátszása után áldozd fel 4 ÉP-d. Dobj a paklid tetejéről 4 lapot a Semmibe, és dobj a kezedből egy lapot a Semmibe: sebzése kettővel több lesz a kör végéig, mint amennyi az élete.

Aki
3 VP, Chara-din
Szörny, Gyakori
1/1
Repül. Anti-mágia:1 (azonban Chara-din lapot nem lehet neki dobni!). P, 1 VP 2ÉP, áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia a kezéből egy véletlenszerűen választott lapját.

Dühöngő
2 Építő, Tharr
Épület, Nemgyakori
3 SP
Ha egy lényed az őrposztban van, kötelező támadnod vele (ha ez lehetséges), viszont minden őrposztban lévő lényed sebzése megnő 2-vel, és őrposztod mérete is eggyel több lesz.

Irion, a mesterkovács
3 VP, Tharr
Kalandozó, Törpe, Ritka, KF
0/1
Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy KF-es tárgyat, és ezt rakd rá Irionra, a mesterkovácsra. Minden egyes KF-es tárgy után, amit Irionra, a mesterkovácsra raktál, kapsz 1 VP-t. Minden KF-es tárgyad 1 SZK-val olcsóbb, de nem mehet így 1 alá. Ha köröd végén legalább négy KF-es tárgyad van a játékban, gyógyulsz két ÉP-t.

Alanori futár
4 VP, Raia
Kalandozó, elf, Ritka
2/2
Repül. Sikeres kijátszása után kapsz 2 VP-t, ha van két legalább 4VP-s lényed játékban. P, 2VP, áldozd fel az alanori futárt: kapsz feleannyi VP-t (felfelé kerekíts!) mint ahány legalább 4VP-s lényed van a játékban, viszont el kell a kezedből egy lapot dobnod a Semmibe.

-----

Ó, és íme néhány régebbi lapterv:

A lélek griffje
3 VP, Elenios
Szörny, Griff, Nemgyakori
2/2
Repül. Sikeres kijátszása után húzz egy lapot, és ha ez griff, vagy nevében szerepel a "griff" szó, tartsd meg, különben dobd a Semmibe (a lapot mutasd meg!). Ha kijátszol egy griffet, gyógyulsz 1 ÉP-t.

Életgriff
2VP, Elenios
Szörny, Griff, Gyakori
0/1
Repül. Amíg játékban van, és aktív, minden griffed idézési költsége 1 VP-vel olcsóbb (de nem mehet így 1 alá!). Áldozd fel: a következő griffet, amit kijátszol, 2 VP-vel olcsóbban játszhatod ki.

Az igazság griffje
4 VP, Raia
Szörny, Griff, Ritka
1/2
Repül. Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy lényt, melynek nevében, szövegében, vagy altípusában szerepel a "griff" szó. Minden ilyen lapod kijátszása után kapsz 1 VP-t.

Griff táltos
Követő
Bármely játékos a fő fázisában megszűntetheti 14 max. ÉP és 14 ÉP feláldozása árán. Költs el 2VP-t: egy célpont griffed kap egy jelzőt, ami +0/+1-t jelent. Minden griffed kap feleannyi sebzést (lefelé kerekíts!), mint ahány griffed van a játékban. Áldozd fel egy griffed: gyógyulsz 1 ÉP-t. (Ezt egy körben egyszer használhatod!)

Griff berzerker
4 VP, Raia
Szörny, Griff, Nemgyakori
0/2
Repül. Anti-mágia: 1. Áldozd fel: minden játékos eldob feleannyi varázslatot (lefelé kerekítve!)a Semmibe, mint amennyi egy általad választott griff életpontja. Ha egy játékos nem tud elegendő lapot dobni, meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat.

Természeti óriásgriff
7 VP, Sheran
Szörny, Griff, Ritka
4/6
Repül. Minden lényed kap plusz egy sebzést. Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy lapot, amit meg kell mutatnod, majd a paklid keverd meg. Ha ennek a lapnak az idézési költsége több, mint 6 VP, akkor kijátszása után kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.

Krónikás
4 VP, Színtelen
Kalandozó, Ember, Ultraritka
0/1
Aktívan kerül a játékba. Sikeres kijátszása után, és minden előkészítő fázisodban, ha akarsz, kikereshetsz egy lapot a paklidból, amit a kezedbe vehetsz, majd a paklid keverd meg, és te sebződsz két ÉP-t és vesztesz 1 VP-t és 1 SZK-t. Ha a Krónikással kikerestél már legalább három lapot, áldozd fel és rakd a Semmibe.

Owooti sólyom
2 VP, Sheran
Szörny, Ritka
3/1
Sikeres kijátszása után minden játékos veszít 1 VP-t. Minden előkészítő fázisodban lehetőséged van feláldozni játékban lévő X lapot. Abban a körben, amelyikben feláldoztál lapot, minden lap idézési költsége 2X-szel több.

Yusuke
4 VP, Elenios
Kalandozó, alakváltó, ritka
1/3
3-as energialövedék (ezt a lövedéket ÉP-ből, VP-ből, és vegyesen is lehet fizetni). Ha egy lényt energialövedékével Yusuke megölt, kapsz 2 VP-t, vagy gyógyulsz 2 ÉP-t.
 
  
 
GluGlivar (előzmény: LordVidra 23917.)2007.03.03. 14:28
 
 
Igen életképes koncepciónak, és igen ötletesnek tartom az enteket.

Az Élet fája: Ezzel a követővel nagyon erős paklit lehet létrehozni az Entekkel, használata mindenképpen javasolt!

Ent: Természetesen az 5-t be kell rakni, mivel a legolcsóbb az entek között.

Ent vezér: Ez akkor műküdik jól, ha van már 1-2 tűzjelző a játékban, akkor viszont igen hasznos. Érdemes természetesen még termelni is a tűzlényeket.

Ent mágus: igen hasznos, az ellenvarázslását óvatosan kell használni, de a termelése nagyon ütőssé teszi a lapot.

Ent preventor: az "entek druidája", ez is nagyon ötletes lap.

Ent szolga: talán ez az egy lap brutális nagyon... szerintem jöjjön 2 VP-ért 0/1-esen, mint lény, és varázslatként +1 VP-be kerüljön.

Ent regenerátor: trükkös és ötletes, bár nem biztos, hogy hasznos is.

A többi entről nem teszek külön említést, mert azok igen elfogadhatóak, de azért -nem biztos- nem ártana egy kis átalakítás.

Az utolsó lapnak jelentőségét nem tartom nagyra, úgyhogy használatát sem javasolnám. Mindenesetre szkritter pakliba egy próbát megér.
 
  
 
GluGlivar2007.03.03. 14:18
 
 
Druida altípusú lapok, egy új direkt sebző képességgel :

Teremtés :

Ehhez a direkt sebző harci képességhez (*-hoz) VP-t kell költeni, és annyit sebez amennyit elköltesz (de max. annyit, amennyi a teremtés száma). Azonban a teremtés helyett kérhetsz egy megidézett lényt, aki annyi/annyi, amennyit sebeztél volna ellenfeledbe. És FONTOS : SEBEZNI LEHET, MEG IDÉZNI, DE MIND A 2-T NEM LEHET!!! De azt meg lehet csinálni, hogy pl. sebeztél 3-t, és kérsz egy 3/3-st, vagy a 3/3-s helyett 3 db. 1/1-st kérsz!

Akkor a laptervek :

Druida teremtőmester
5 VP, Sheran, 2/3
Kalandozó, Elf/Druida
Ha kijátszása után elköltesz 1 VP-t, sebzése teremtés direkt sebző harci képességnek fog számítani. Minden teremtés direkt sebző harci képességed +1-el többet sebez (illetve +1/+1-t teremt, ha lényt kérsz a sebzés helyett). 2-es teremtés.

Druida tanonc
2 VP, Sheran, 0/2
Kalandozó, Elf/Druida
Kijátszása után kap annyiszor +1/+1-t, amennyi megidézett szörnyed van játékban! Hátrány : Miután megkapta ezeket a +1/+1-s jelzőket a tanonc, az összes megidézett lény kikerül a játékból. 1-es teremtés.

Dorthax, druida vezér
Követő
Bármely játékos leszedheti 14 max. ép és 14 ép feláldozása árán. Minden druidád kap 1-es teremtés harci képességet (ha már volt neki, akkor 1-el nő), és kap 1 ÉP-s büntetést!

Druida tekercshordozó
3 VP, Sheran, 1/1
Kalandozó, Elf/Druida
1-es teremtés. Sikeres kijátszása után keress ki a paklidból egy druidát, vagy egy olyan lényt, aki rendelkezik "teremtés" képességgel. Áldozd fel : Rakj egy lényedre egy jelzőt. Amíg ez a jelző rajta van, druidának számít, és kap 3-as teremtést (ha már volt neki, 3-al megnő)

Druida kulacs
1 SZK, Sheran
Tárgy, Fa
Idézési költségét helyettesítheted 3 VP elköltésével. Minden druidád kap 1-es teremtést (ha már volt neki, 1-el megnő) Áldozd fel : Célpont megidézett jelző lény aktivizálódik, és sebzése és ÉP-je megkétszereződik a kör végéig. A kör végén fel kell áldoznod 2 megidézett jelző lényedet (ha kevesebb van, akkor annyit, amennyi van)

Druida ápoló
3 VP, Sheran, 0/3
Kalandozó, Ember/Druida
Aktívan jön játékba. Teremtés : 1. P : Célpont druida vagy célpont játékos gyógyul annyit, amennyi druidád és megidézett lényed van játékban (de max. 9-et). Minden előkészítő fázisodban kapsz +1 VP-t, ha van játékban megidézett lényed.


Átalakításra szorul :

Idéző druida
3 VP, Sheran, 2/1
Kalandozó, Elf/Druida
Sikeres kijátszása után kapsz feleannyi VP-t, mint amennyi druidád van a játékban (lefelé kerekíts!) P : Húzz egy lapot. (Ezt a képességet csak akkor használhatod ha van 3 druidád játékban!)

Druida régész
3 VP, Sheran, 1/1
Kalandozó, Elf/Druida
Kijátszási feltétele, hogy legyen druida játékban vagy a gyüjtődben. Aktívan jön játékba. P,1 VP : Rakj a tartalékodba passzívan egy druidát (kijátszási feltételének teljesülnie kell!), és ezután vesztesz 1 VP-t. Áldozd fel : Választásod szerint kapsz 4 VP-t vagy a gyüjtődből passzívan a tartalékba rakhatsz 2 druidát (kijátszási feltételnek teljesülnie kell) és vesztesz 1 VP-t.

Druida tanonc
1 VP, Sheran, 1/1
Kalandozó, Elf/Ember
Sikeres kijátszása után vegyél vissza egy lapot a gyüjtődből a kezedbe. Kijátszása után vesztesz 1 VP-t.

Thendor, a druida vezér
Követő
Bármely játékos leszedheti 14 max. ép és 14 ép feláldozása árán. Minden druidád kijátszása 1 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 alá!). Ha a köröd végén legalább 3 druidád van játékban, visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot a kezedbe.

Druida házikedvenc
2 VP, Sheran, 0/2
Szörny
Ha sikeres kijátszása után elköltesz 1 VP-t, druidának számít. Minden druidád a következő képességet kapja : "2 ÉP-s büntetés." Minden druidád kap annyi ÉP-t, mint amennyi druidád van játékban. Hátrány : nem mehet be az őrposztba.

-------
Kuwabara
4 VP, Raia
Kalandozó, Ember, ritka
0/3
Repül. Sikeres kijátszása után áldozd fel 4 ÉP-d. Dobj a paklid tetejéről 4 lapot a Semmibe, és dobj a kezedből egy lapot a Semmibe: sebzése kettővel több lesz a kör végéig, mint amennyi az élete.

Aki
3 VP, Chara-din
Szörny, Gyakori
1/1
Repül. Anti-mágia:1 (azonban Chara-din lapot nem lehet neki dobni!). P, 1 VP 2ÉP, áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia a kezéből egy véletlenszerűen választott lapját.

Dühöngő
2 Építő, Tharr
Épület, Nemgyakori
3 SP
Ha egy lényed az őrposztban van, kötelező támadnod vele (ha ez lehetséges), viszont minden őrposztban lévő lényed sebzése megnő 2-vel, és őrposztod mérete is eggyel több lesz.

Irion, a mesterkovács
3 VP, Tharr
Kalandozó, Törpe, Ritka, KF
0/1
Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy KF-es tárgyat, és ezt rakd rá Irionra, a mesterkovácsra. Minden egyes KF-es tárgy után, amit Irionra, a mesterkovácsra raktál, kapsz 1 VP-t. Minden KF-es tárgyad 1 SZK-val olcsóbb, de nem mehet így 1 alá. Ha köröd végén legalább négy KF-es tárgyad van a játékban, gyógyulsz két ÉP-t.

Alanori futár
4 VP, Raia
Kalandozó, elf, Ritka
2/2
Repül. Sikeres kijátszása után kapsz 2 VP-t, ha van két legalább 4VP-s lényed játékban. P, 2VP, áldozd fel az alanori futárt: kapsz feleannyi VP-t (felfelé kerekíts!) mint ahány legalább 4VP-s lényed van a játékban, viszont el kell a kezedből egy lapot dobnod a Semmibe.

-----

Ó, és íme néhány régebbi lapterv:

A lélek griffje
3 VP, Elenios
Szörny, Griff, Nemgyakori
2/2
Repül. Sikeres kijátszása után húzz egy lapot, és ha ez griff, vagy nevében szerepel a "griff" szó, tartsd meg, különben dobd a Semmibe (a lapot mutasd meg!). Ha kijátszol egy griffet, gyógyulsz 1 ÉP-t.

Életgriff
2VP, Elenios
Szörny, Griff, Gyakori
0/1
Repül. Amíg játékban van, és aktív, minden griffed idézési költsége 1 VP-vel olcsóbb (de nem mehet így 1 alá!). Áldozd fel: a következő griffet, amit kijátszol, 2 VP-vel olcsóbban játszhatod ki.

Az igazság griffje
4 VP, Raia
Szörny, Griff, Ritka
1/2
Repül. Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy lényt, melynek nevében, szövegében, vagy altípusában szerepel a "griff" szó. Minden ilyen lapod kijátszása után kapsz 1 VP-t.

Griff táltos
Követő
Bármely játékos a fő fázisában megszűntetheti 14 max. ÉP és 14 ÉP feláldozása árán. Költs el 2VP-t: egy célpont griffed kap egy jelzőt, ami +0/+1-t jelent. Minden griffed kap feleannyi sebzést (lefelé kerekíts!), mint ahány griffed van a játékban. Áldozd fel egy griffed: gyógyulsz 1 ÉP-t. (Ezt egy körben egyszer használhatod!)

Griff berzerker
4 VP, Raia
Szörny, Griff, Nemgyakori
0/2
Repül. Anti-mágia: 1. Áldozd fel: minden játékos eldob feleannyi varázslatot (lefelé kerekítve!)a Semmibe, mint amennyi egy általad választott griff életpontja. Ha egy játékos nem tud elegendő lapot dobni, meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat.

Természeti óriásgriff
7 VP, Sheran
Szörny, Griff, Ritka
4/6
Repül. Minden lényed kap plusz egy sebzést. Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy lapot, amit meg kell mutatnod, majd a paklid keverd meg. Ha ennek a lapnak az idézési költsége több, mint 6 VP, akkor kijátszása után kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.

Krónikás
4 VP, Színtelen
Kalandozó, Ember, Ultraritka
0/1
Aktívan kerül a játékba. Sikeres kijátszása után, és minden előkészítő fázisodban, ha akarsz, kikereshetsz egy lapot a paklidból, amit a kezedbe vehetsz, majd a paklid keverd meg, és te sebződsz két ÉP-t és vesztesz 1 VP-t és 1 SZK-t. Ha a Krónikással kikerestél már legalább három lapot, áldozd fel és rakd a Semmibe.

Owooti sólyom
2 VP, Sheran
Szörny, Ritka
3/1
Sikeres kijátszása után minden játékos veszít 1 VP-t. Minden előkészítő fázisodban lehetőséged van feláldozni játékban lévő X lapot. Abban a körben, amelyikben feláldoztál lapot, minden lap idézési költsége 2X-szel több.

Yusuke
4 VP, Elenios
Kalandozó, alakváltó, ritka
1/3
3-as energialövedék (ezt a lövedéket ÉP-ből, VP-ből, és vegyesen is lehet fizetni). Ha egy lényt energialövedékével Yusuke megölt, kapsz 2 VP-t, vagy gyógyulsz 2 ÉP-t.
 
  
 
GluGlivar (előzmény: LordVidra 23913.)2007.03.03. 13:37
 
 
Dávid: igen korrekt, bár szerintem túlságosan is. Jöjjön inkább 3 VP-ért, vagy kőhajítása legyen 2.

Góliát: Igen jó, talán túlságosan is. Használata kérdéses, bár óriáspakliba, vagy Kyorgba (ami játszik Tharral) biztos beraknám.)

Előnyszerzés: Igen jó kis lap, Timerás pakliba remek kis előny, vagy akár egy őshangyás pakliba is(adunk ellenfelünknek egy quwargot, kijön ez, és igen jól járunk vele!). Talán emiatt érdemes lenne egy kitételt belerakni: jelző lényekre nem használhatod az előnyszerzést.

Dávid vs. Góliát: Remek kis varázslap, igen korrekt. Talán annyi hibája van, hogy nagyon olcsó, inkább 2 VP-ért jöjjön, és úgy nagyon korrekt lesz.
 
  
 
GluGlivar2007.03.03. 13:04
 
 
Rendben, néhány kis módosítás:

Kuwabara
4 VP, Raia
Kalandozó, Ember, ritka
0/3
Repül. Sikeres kijátszása után áldozd fel 4 ÉP-d. Dobj a paklid tetejéről 4 lapot a Semmibe, és dobj a kezedből egy lapot a Semmibe: sebzése kettővel több lesz a kör végéig, mint amennyi az élete.

Aki
3 VP, Chara-din
Szörny, Gyakori
1/1
Repül. Anti-mágia:1 (azonban Chara-din lapot nem lehet neki dobni!). P, 1 VP 2ÉP, áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia a kezéből egy véletlenszerűen választott lapját.

Dühöngő
2 Építő, Tharr
Épület, Nemgyakori
3 SP
Ha egy lényed az őrposztban van, kötelező támadnod vele (ha ez lehetséges), viszont minden őrposztban lévő lényed sebzése megnő 2-vel, és őrposztod mérete is eggyel több lesz.

Irion, a mesterkovács
3 VP, Tharr
Kalandozó, Törpe, Ritka, KF
0/1
Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy KF-es tárgyat, és ezt rakd rá Irionra, a mesterkovácsra. Minden egyes KF-es tárgy után, amit Irionra, a mesterkovácsra raktál, kapsz 1 VP-t. Minden KF-es tárgyad 1 SZK-val olcsóbb, de nem mehet így 1 alá. Ha köröd végén legalább négy KF-es tárgyad van a játékban, gyógyulsz két ÉP-t.

Alanori futár
4 VP, Raia
Kalandozó, elf, Ritka
2/2
Repül. Sikeres kijátszása után kapsz 2 VP-t, ha van két legalább 4VP-s lényed játékban. P, 2VP, áldozd fel az alanori futárt: kapsz feleannyi VP-t (felfelé kerekíts!) mint ahány legalább 4VP-s lényed van a játékban, viszont el kell a kezedből egy lapot dobnod a Semmibe.

-----

Ó, és íme néhány régebbi lapterv:

A lélek griffje
3 VP, Elenios
Szörny, Griff, Nemgyakori
2/2
Repül. Sikeres kijátszása után húzz egy lapot, és ha ez griff, vagy nevében szerepel a "griff" szó, tartsd meg, különben dobd a Semmibe (a lapot mutasd meg!). Ha kijátszol egy griffet, gyógyulsz 1 ÉP-t.

Életgriff
2VP, Elenios
Szörny, Griff, Gyakori
0/1
Repül. Amíg játékban van, és aktív, minden griffed idézési költsége 1 VP-vel olcsóbb (de nem mehet így 1 alá!). Áldozd fel: a következő griffet, amit kijátszol, 2 VP-vel olcsóbban játszhatod ki.

Az igazság griffje
4 VP, Raia
Szörny, Griff, Ritka
1/2
Repül. Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy lényt, melynek nevében, szövegében, vagy altípusában szerepel a "griff" szó. Minden ilyen lapod kijátszása után kapsz 1 VP-t.

Griff táltos
Követő
Bármely játékos a fő fázisában megszűntetheti 14 max. ÉP és 14 ÉP feláldozása árán. Költs el 2VP-t: egy célpont griffed kap egy jelzőt, ami +0/+1-t jelent. Minden griffed kap feleannyi sebzést (lefelé kerekíts!), mint ahány griffed van a játékban. Áldozd fel egy griffed: gyógyulsz 1 ÉP-t. (Ezt egy körben egyszer használhatod!)

Griff berzerker
4 VP, Raia
Szörny, Griff, Nemgyakori
0/2
Repül. Anti-mágia: 1. Áldozd fel: minden játékos eldob feleannyi varázslatot (lefelé kerekítve!)a Semmibe, mint amennyi egy általad választott griff életpontja. Ha egy játékos nem tud elegendő lapot dobni, meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat.

Természeti óriásgriff
7 VP, Sheran
Szörny, Griff, Ritka
4/6
Repül. Minden lényed kap plusz egy sebzést. Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy lapot, amit meg kell mutatnod, majd a paklid keverd meg. Ha ennek a lapnak az idézési költsége több, mint 6 VP, akkor kijátszása után kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.

Krónikás
4 VP, Színtelen
Kalandozó, Ember, Ultraritka
0/1
Aktívan kerül a játékba. Sikeres kijátszása után, és minden előkészítő fázisodban, ha akarsz, kikereshetsz egy lapot a paklidból, amit a kezedbe vehetsz, majd a paklid keverd meg, és te sebződsz két ÉP-t és vesztesz 1 VP-t és 1 SZK-t. Ha a Krónikással kikerestél már legalább három lapot, áldozd fel és rakd a Semmibe.
 
  
 
GluGlivar2007.03.02. 22:16
 
 
További laptervek:

Irion, a mesterkovács
4 VP, Tharr
Kalandozó, Törpe, Ritka, KF
0/1
Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy KF-es tárgyat, és ezt rakd rá Irionra, a mesterkovácsra. Minden egyes KF-es tárgy után, amit Irionra, a mesterkovácsra raktál, Irion sebzése megnő 1-gyel. Minden KF-es tárgyad 1 SZK-val olcsóbb, de nem mehet így 1 alá.

Owooti sólyom
2 VP, Sheran
Szörny, Ritka
3/1
Sikeres kijátszása után minden játékos veszít 1 VP-t. Minden előkészítő fázisodban lehetőséged van feláldozni játékban lévő X lapot. Abban a körben, amelyikben feláldoztál lapot, minden lap idézési költsége 2X-szel több.

Alanori futár
4 VP, Raia
Kalandozó, elf, Nemgyakori
0/3
Repül. Sikeres kijátszása után kapsz 2 VP-t, ha van két legalább 4VP-s lényed játékban. P, 2VP, áldozd fel az alanori futárt: kapsz feleannyi VP-t (felfelé kerekíts!) mint ahány legalább 4VP-s lényed van a játékban.

Dühöngő
1 Építő, Tharr
Épület, Gyakori
1 SP
Ha akarod, aktívan kerül a játékba. Ha egy lényed az őrposztban van, kötelező támadnod vele (ha ez lehetséges), viszont minden őrposztban lévő lényed sebzése megnő 3-mal. Büntetés: 1 ÉP.

Yusuke
4 VP, Elenios
Kalandozó, alakváltó, ritka
1/3
3-as energialövedék (ezt a lövedéket ÉP-ből, VP-ből, és vegyesen is lehet fizetni). Ha egy lényt energialövedékével Yusuke megölt, kapsz 2 VP-t, vagy gyógyulsz 2 ÉP-t.

Kuwabara
4 VP, Raia
Kalandozó, Ember, ritka
1/5
Repül. Sikeres kijátszása után áldozd fel 4 ÉP-d. Dobj a paklid tetejéről 6 lapot a semmibe: sebzése kettővel több lesz a kör végéig, mint amennyi az élete.

Aki
1 VP, Chara-din
Szörny, Gyakori
0/1
Repül. Anti-mágia:2 (azonban Chara-din lapot nem lehet neki dobni!). P, 2 VP, áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia a kezéből egy véletlenszerűen választott lapját, és te sebződsz két ÉP-t.



----------

Kommenteket továbbra is várom!!!!!
 
  
 
GluGlivar2007.03.02. 21:04
 
 
Új laptervek:

A lélek griffje
3 VP, Elenios
Szörny, Griff, Nemgyakori
2/2
Repül. Sikeres kijátszása után húzz egy lapot, és ha ez griff, vagy nevében szerepel a "griff" szó, tartsd meg, különben dobd a Semmibe (a lapot mutasd meg!). Ha kijátszol egy griffet, gyógyulsz 1 ÉP-t.

Életgriff
2VP, Elenios
Szörny, Griff, Gyakori
0/1
Repül. Amíg játékban van, és aktív, minden griffed idézési költsége 1 VP-vel olcsóbb (de nem mehet így 1 alá!). Áldozd fel: a következő griffet, amit kijátszol, 2 VP-vel olcsóbban játszhatod ki.

Az igazság griffje
4 VP, Raia
Szörny, Griff, Ritka
1/2
Repül. Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy lényt, melynek nevében, szövegében, vagy altípusában szerepel a "griff" szó. Minden ilyen lapod kijátszása után kapsz 1 VP-t.

Griff táltos
Követő
Bármely játékos a fő fázisában megszűntetheti 14 max. ÉP és 14 ÉP feláldozása árán. Költs el 2VP-t: egy célpont griffed kap egy jelzőt, ami +0/+1-t jelent. Minden griffed kap feleannyi sebzést (lefelé kerekíts!), mint ahány griffed van a játékban. Áldozd fel egy griffed: gyógyulsz 1 ÉP-t. (Ezt egy körben egyszer használhatod!)

Griff berzerker
4 VP, Raia
Szörny, Griff, Nemgyakori
0/2
Repül. Anti-mágia: 1. Áldozd fel: minden játékos eldob feleannyi varázslatot (lefelé kerekítve!)a Semmibe, mint amennyi egy általad választott griff életpontja. Ha egy játékos nem tud elegendő lapot dobni, meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat.

Természeti óriásgriff
7 VP, Sheran
Szörny, Griff, Ritka
4/6
Repül. Minden lényed kap plusz egy sebzést. Sikeres kijátszása után kikereshetsz a paklidból egy lapot, amit meg kell mutatnod, majd a paklid keverd meg. Ha ennek a lapnak az idézési költsége több, mint 6 VP, akkor kijátszása után kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.

Továbbiak:

Krónikás
4 VP, Színtelen
Kalandozó, Ember, Ultraritka
0/1
Aktívan kerül a játékba. Sikeres kijátszása után, és minden előkészítő fázisodban, ha akarsz, kikereshetsz egy lapot a paklidból, amit a kezedbe vehetsz, majd a paklid keverd meg, és te sebződsz két ÉP-t és vesztesz 1 VP-t és 1 SZK-t. Ha a Krónikással kikerestél már legalább három lapot, áldozd fel és rakd a Semmibe.





----------

<b>Kommenteket várom!</b>
 
  
 
GluGlivar2007.02.18. 22:14
 
 
Néhány új lapterv:

Krichonok

Jellemző erre a fajra: Víz alatt élő civilizáció, amely teljesen ismeretlen volt a többi faj számára, de egy napon... egy napon a tengerük egy árvíz hatására semmivé lett, kolóniáik megszűntek, és kénytelenek voltak - egy kis időre - kijönni a szárazföldre. Ekkor feljegyzések készültek ezekről a lényekről.

Krichon felderítő
1 VP, Elenios
Szörny, Krichon, Gyakori
0/1
Úszik, repül. Sikeres kijátszása után megnézheted ellenfeled kezében lévő lapokat. Ha ellenfeled kezében volt Elenios lap, kapsz két VP-t.

Krichon jegyző
3 VP, Elenios
Szörny, Krichon, Nem-gyakori
0/3
Úszik, repül. Minden krichonod kap plusz két sebzést. Amíg játékban van, krichonjaidat nem lehet megsebezni és megölni azonnali varázslatokkal.

Krichon könyvtáros
4 VP, Elenios
Szörny, Krichon, Ritka
0/1
Úszik, Repül. Sikeres kijátszása után sérülsz egy életpontot, majd kikereshetsz egy lapot a paklidból, aminek idézési költsége 4-5 VP között van, és Elenios színű. Minden 4-5 VP-s lapod idézési költsége 1 VP-vel kevesebb.

Krichon harcos
2 VP, Elenios
Szörny, Krichon, Nem-gyakori
3/1
Úszik, Repül. Ha van az őrposztodban krichonod, kap plusz két életpontot.

Krichon fanatista
1 VP, Elenios
Szörny, Krichon, Gyakori
1/2
Úszik, Repül. Ha lény ellen harcol, kap plusz két sebzést és mínusz egy ÉP-t.

Szent Krichon
6 VP, Elenios
Szörny, Krichon, Ritka
3/5
Úszik, Repül. Minden olyan lényed, amely vagy legalább 4VP-s költségű és Elenios, vagy Krichon, aktívan jön játékba, és kap plusz két sebzést (kivéve a Szent Krichont.) P: Gyógyulsz két életpontot.

Sechuma, a krichon hős
4 VP, Elenios
Szörny, Krichon, Ritka
2/1
Úszik, Repül. Amíg játékban van, akárhány lény lehet az őrposztban a harci fázisban. Minden lényed kijátszása egy VP-vel olcsóbb.
 
  

 Hatalom Kártyái - KI A LEGIDŐSEBB HKK-S? 

 
GluGlivar2006.01.25. 12:28
 
 
Akkor ha megbeszéltük a legöregebb HKK-st, térjünk át, hogy ki a legfiatalabb :P
 
  

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
GluGlivar (előzmény: Tmarci 17296.)2006.01.23. 20:43
 
 
palota : ok, csak 2-en építsék!
 
  
 
GluGlivar (előzmény: Tmarci 17281.)2006.01.23. 20:14
 
 
Mérgező erdő : jól jöhet, talán túlságosan is. Méregfélelem mellett egyszerűen brutális, de azért mégsem rossz, használható lenne, az eddig (sajnos) nem életképes méreg-pakliba.

Tleikan feketemágus : bőség zavara és mokku, és baráti játéknál Bahn szolgája mellett brutális tud lenni, a lapokat nem fogjuk rá sajnálni, talán 1-2 countert megtartunk a kezünkben, hogy helyzetünket biztosítsuk. Ötletes, és használható terv.

Dimenziókapu : Nem rossz, csak kicsit drága. Talán jöhetne 4 VP-ért. A képessége használata eléggé tűrhető, az ideális. a Párbaj képesség csak jó, ha esetleg nem tudjuk hasznosítani.

Dimenzióőr : Ötletes, de mért blokkol ? Mondjuk néha dúrva tud lenni, ha egyből behúzod. mondjuk igaz, akkor nem veszed sok hasznát ... Szerintem blokkolás helyett ez is párbajozhatna, igaz, 1-es szinten csak.

Dupla szerencse : Jó kis lap, de drága. Lehetne pl. 4 VP-ért és 2 semmizésért, vagy 3 VP és 3 semmizés, de így drága. Mondjuk ideális a 3 VP és 2 semmizés, vagy esetleg lehetne 3 VP-ért, de akkor szingularitás. De így alapból túl drága, ahhoz képest, amit csinál.
 
  

 Hatalom Kártyái - Lányok és a HKK 

 
GluGlivar2006.01.18. 18:07
 
 
Hát nekem szerelemben nincs szerencsém, kártyában annál inkább, úgyhogy itt az új bajnok
 
  

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
GluGlivar2006.01.18. 17:04
 
 
http://glu.uw.hu/laptervek.zip

tudom hogy a kinézetük eléggé medzsikes, de csak ilyenre tudtam megcsinálni photoshoppal :P

viszont a képeket én csináltam, kivéve 1-2-t. (A Sheodonos lapok az enyémek, a FinaL-os lapok egyik ismerősömé)
 
  

 Hatalom Kártyái - Milyen lenne egy HKK-s PC game? 

 
GluGlivar (előzmény: Buldozer 150.)2006.01.17. 15:56
 
 
Szerintem ki lehetne próbálni, de egyenlőre csak kísérleti jelleggel. Persze azért több hozzáértő ember kéne, de ha van a honlapon tutorial, akkor már jobb a helyzet. Én mindenesetre beszállok buldózer, ha te is :P
 
  

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
GluGlivar (előzmény: SiZo 17149.)2006.01.16. 22:17
 
 
bűbájos cserje : na vizsgáljuk át. használunk bőség zavarát, van kezedbe 1-2 mokku és egy cserje. húzol 4-t és kijön egy cserje és ölsz vele!
 
  
 
GluGlivar2006.01.16. 20:43
 
 
Pár új lapterv :

Xirnox sárkány
4 VP, Leah, 1/1
Szörny, sárkány
Ebből a lapból 5 lehet a paklidban a szokásos 3 helyett. Repül. 1-es mérgezés. Ha az asztalról a gyűjtőbe kerül, választhatsz, hogy ebben a körben minden xirnox sárkányod 1 VP-vel olcsóbb, vagy kikereshetsz a paklidból max. 2 xirnox sárkányt.

Árnymágus
3 VP, Halhatatlan, 0/2
Torszülött
Repül. Késleltetett hatás, 3 : áldozd fel : húzz egy lapot, és dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe. Hátrány : Amíg játékban van, minden köröd elején sebződsz 2 ÉP-t.

Rhatt mágusa
1 VP, Rhatt, 1/1
Kalandozó, Ember
Repül. Blokkolás : 2. Minden előkészítő fázisodban minden játékos max. VP-je csökken 1-el. Hátrány : Ha az asztalról a gyűjtőbe kerül, rajtad kívül minden játékosnak megnő a max. VP-je 8-al (de nem mehet 20 fölé!)

Nx'odian koronája
1 SZK, Raia
Tárgy, fém
Ingyen kijátszhatod, ha játékban van Nx'odian, a megváltó. Minden éjfatty, és minden olyan lap, ami több VP, mint 5, 3 VP-vel drágább (kivéve Nx'odiant, ő nem drágul) Időleges költség, 2 : 2 VP.

Druida ápoló
3 VP, Sheran, 0/3
Kalandozó, Ember/Druida
Aktívan jön játékba. Teremtés : 1. P : Célpont druida vagy célpont játékos gyógyul annyit, amennyi druidád és megidézett lényed van játékban (de max. 9-et). Minden előkészítő fázisodban kapsz +1 VP-t, ha van játékban megidézett lényed.
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.