| | | | | Fórum - Gorm Kortner utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| | | | esetleg lehetne egy olyan bővítést rakni a bolthoz h ha a visszafele nyílra kattintok a totemkulcsnál, akkor egyből 99-et tudok venni, mert elég bosszantó h végig kell nyomkorászni 99-ig a felfelé nyilat |
| | | | |
| | | | Pihenésed alatt az arénában párviadalra hívott Sir Krisztián, a barbár. Végignézed a felszerelését: rothadó pallos, a Létsíkok pajzsa, lordmesterei vért, virágnyaklánc, kristálytiszta sisak. Kezdődjék hát az összecsapás!
Tiéd a kezdeményezés!
Csapásod betalált, 211 ép-t sebeztél.
Sir Krisztián habozik támadni.
Odacsapsz. 196 sebzés!
Sir Krisztián nem talált.
Kritikus ütés: Telitaláltat! 765 sérülést szenvedett el.
Sir Krisztián csak köröz körülötted.
Kritikus ütés: Zumm! 683 sebzést kapott.
Sir Krisztián csak köröz körülötted.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 659 sebzés!
Fényes győzelmet arattál! |
| | | | |
| | | | hát ez levert mint vak a poharat
felszerelésed nem a legjobb
emellett nem látod a statját h neki mekkora az ügyessége ereje..stb |
| | | | |
| | | | az állati karom, állati csont, földgyémánt...stb meg ilyenek mire valók? jók egyáltalán vmire? |
| | | | |
| | | | igen, jómagam is tudom h a zárnyitás mire való
viszont meglátásom szerint vannak a zárnyitásnál hasznosabb képességek is, amikre dobok
ezért a totemkulcs igencsak fogyóeszköz, de szerintem nem csak nálam
ezért is örülne szerintem még jópár ember egy ilyen újitásnak |
| | | | |
| | | | régi dolog, de szerintem nagyon elkellene...
50. szint után ezek a sikok elég sok totemkulcsot fogyasztanak. lehetne egy olyat h megadni a boltban a mennyiséget h miből mennyit szeretnék és úgy vásárolni? vagy ha ez nem, akkor ha a visszafele nyilra katt, akkor ugorjon autómatikusan 99-re, mert kurta idegesitő végigklikkelni mindig ha az összes kulcsot meg akarom venni.
csak ennyi
meg egy üveg bambi
üdv |
| | | | |
| | | | kezd egyre jobban idegesiteni ez az arénázás
ennyire elbaszott egy dolgot...
zsinorban 3x vert le egy törpe, akinek az ügyessége mintegy a fele a tündéremnek, ráadásul úgy h minden ütése talál és minden ütése kritikus, én meg egyszer sem tudtam megütni
nyilvánvaló
elbaszott szarfos aréna |
| | | | |
| | | | Egy kísérletező kedvű tudós eltűnt a Szivárvány Síkon, társai komoly summát ajánlanak, ha felkutatod. Felkeresed a portált.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus totemkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! A villódzó, fényes kristályok világában a kutatás nem gyerekjáték. Szerencsére, kezdesz egész tapasztalt síkutazó lenni. Utad során sikerül a legtöbb konfrontációt elkerülni a hely lakóival, mindössze egyetlenegyszer keveredsz csatába egy lénnyel, ami egy sárgásfehér ősszemlélő!
Te ocsúdsz elsőnek.
Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 513 sérülést szenvedett el.
A sárgásfehér ősszemlélő pillantásával megsebesít. 98 sebpontot vesztesz.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 478 sebzés!
2745 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy az Élet Óriás gyűrűje!
A tudósra végül egy kristálycsapdában bukkansz rá. A csapdát kívülről szét tudod zúzni. A sztázisba merevített tudóst a válladra kapod, és visszatérsz a világba. Pórul járt társukat az akadémikusok hamar életre keltik, téged pedig bőségesen megjutalmaznak. Jutalmad 935 arany!
Eddig 6 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
a totemkulcs többe került mint a "komoly summa"  |
| | | | |
| | | | és annak h leeresztettél egy törpét mi köze a barbár vs tündérhez? |
| | | | |
| | | | hehe
később is lesznek finomságok
"2534 tapasztalati pontot kaptál!
Az őrnél megtalálod a lakatot nyitó kulcsot, bár fel kell állnod a testére, hogy elérd. Odabent nem várnak hatalmas kincsek, csak egy láda, abban azonban csengő aranytallérok vannak, csak győzd elcipelni. Jutalmad 688 arany!"
csak győzzem elcipelni )))
naja... alig birom ))) |
| | | | |
| | | | Ellenfelet keresel az arénában. Áradó, a barbár elfogadja a kihívásodat! Végignézed a felszerelését: Megsemmisítő, a Létsíkok pajzsa, lordmesterei vért, átkozott tóken, a Védelem sisakja. Kezdődjék hát az összecsapás!
A harcot te kezded.
Kritikus ütés: Zumm! 483 sebpontot kapott.
Áradó nem talált.
Kritikus ütés: Megütötted, 465 ép-t sebeztél.
Kritikus ütés: Áradó rád veti magát. 212 életpontnyit sérülsz.
Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 513 sebzést kapott.
Áradó nem talált.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 564 sebzést kapott.
Áradó melléütött!
Fegyvered lesújt. 162 sebpontot kapott.
Fényes győzelmet arattál!
1152 tapasztalati pontot kaptál! |
| | | | |
| | | | "Ezennel fogadd különleges gratulációmat, amiért elérted a játékban az 50. szintet! Minden tiszteletem és megbecsülésem a kitartásodért, és jól esik, hogy játékommal ennyi szórakozást tudtam neked szerezni. A játék ezzel nem ért véget - bizonyos vagyok benne, hogy ez nagy csalódást jelentene számodra. Tovább folytatódik, 50. szinten legyőzheted Tarkádia legelvetemültebb, leghatalmasabb teremtményeit. 50. szint után pedig ellátogathatsz a külső létsíkokra. Az út hosszú és viszontagságos, ezért 51. szinttől 1 kalandozás több cselekvésbe fog kerülni - viszont ez egyben azt is jelenti, hogy nem kell annyit kattintanod Jó játékot kívánok,
- Tihor Miklós"
ez azért aranyos volt  |
| | | | |
| | | | Pihenésed alatt az arénában párviadalra hívott Sir Kadagon, a barbár. Végignézed a felszerelését: ősöreg míves kard, ősöreg míves pajzs, Igazi Sárkányvért, Életszimbólum, ősöreg míves sisak. Kezdődjék hát az összecsapás!
A harcot te kezded.
Ütésed célt téveszt.
Kritikus ütés: Sir Kadagon lesújt rád. 345 ép-t sebez rajtad.
Ütésed célt téveszt.
Kritikus ütés: Sir Kadagon lesújt rád. 291 sebpontot vesztesz.
Melléütöttél!
Kritikus ütés: Sir Kadagon támadását nem tudod hárítani. 326 ép sebzést okoz neked.
Eltaláltad, 175 pontnyit sebződött.
Sir Kadagon habozik támadni.
Nem találtál...
Kritikus ütés: Sir Kadagon kihasználja gyenge védelmed, 311 pontnyit sebződtél.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 484 életpontnyit sérült.
Sir Kadagon támadását könnyen elkerülöd.
Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 512 ép-t sebeztél.
Sir Kadagon melléütött!
Megütötted, 188 ponttal csökkent az ép-je.
Sir Kadagon áttör védelmeden, 115 ép sebzést okoz neked.
Ütésed célt téveszt.
Sir Kadagon nem talált.
Csapásod betalált, 190 sebzést kapott.
Sir Kadagon habozik támadni.
Ellenfeled félrehajolt.
Kritikus ütés: Sir Kadagon megsebesített. 318 életpontnyit sérülsz.
Nem találtad el.
Sir Kadagon rád veti magát. 113 ép-t vesztesz.
Kritikus ütés: Lesújtasz. 548 ép-t vesztett.
Fényes győzelmet arattál! |
| | | | |
| | | | Ellenfelet keresel az arénában. earon, a barbár elfogadja a kihívásodat! Végignézed a felszerelését: rubenit vérpallos, rubenit míves pajzs, Igazi Sárkányvért, jáde sárkánygyűrű, tizic fejvédő. Kezdődjék hát az összecsapás!
Elsőként mozdulsz.
Nem találtad el.
Kritikus ütés: earon rád veti magát. 243 sebpontot vesztesz.
Nem találtál...
earon csak köröz körülötted.
Melléütöttél!
earon habozik támadni.
Megütötted, 176 sérülést szenvedett el.
earon megütött, 111 életpontnyit sérülsz.
Nem találtad el.
earon megütött, 102 ponttal csökken az ép-d.
Lesújtasz. 174 pontnyit sebződött.
Kritikus ütés: earon megütött, 239 ép-t sebez rajtad.
Lesújtasz. 175 ép-t sebeztél.
earon rád veti magát. 118 ép-t sebesülsz.
Sikeresen megütötted! 184 ponttal csökkent az ép-je.
earon melléütött!
Találtál, 186 ép-t sebeztél.
earon melléütött!
Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 457 ép sebzés.
earon rád veti magát. 106 sebzést kapsz!
Kritikus ütés: Megütötted, 431 ponttal csökkent az ép-je.
earon lesújt rád. 111 ép-t sebez rajtad.
Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 499 sebzést kapott.
Fényes győzelmet arattál!
1080 tapasztalati pontot kaptál!
szegény earon. nem szoktam arénázni, de eddig kettőből kettő earon... |
| | | | |
| | | | Ellenfelet keresel az arénában. earon, a barbár elfogadja a kihívásodat! Végignézed a felszerelését: rubenit villámkard, rubenit míves pajzs, Shakissz vértje, szerencsepatkó, tizic fejvédő. Kezdődjék hát az összecsapás!
Tiéd a kezdeményezés!
Kritikus ütés: Zumm! 465 sebpontot kapott.
earon habozik támadni.
Kritikus ütés: Megütötted, 429 sebzés!
Kritikus ütés: earon villámgyorsan támad. 228 sebzést kapsz!
Kritikus ütés: Eltaláltad, 444 ép sebzés.
earon támadását könnyen elkerülöd.
Odacsapsz. 165 sérülést szenvedett el.
earon támadását könnyen elkerülöd.
Megütötted, 170 sebzést kapott.
earon habozik támadni.
Kritikus ütés: Zumm! 457 életpontnyit sérült.
Fényes győzelmet arattál!
1056 tapasztalati pontot kaptál! |
| | | | |
| | | | mi az az aréna-bug?
és ebben a játékban hogy lehet csalni???
meghát ki az a marha aki csalni akarna... |
| | | | |
| | | | Régi barátaid, a gnómok kétségbeesve keresnek fel. Ellopták egy szerkezetüket, ami állításuk szerint képes az időjárást befolyásolni. 50 évig dolgoztak rajta, vissza kell szerezned!
Körbeérdeklődsz kapcsolataidnál, és megtudod, hogy egy árnymágus nemrégiben komoly megbízást adott a tolvajcéhnek. Nosza, egy nyom, amin érdemes elindulni. Az árnymágus tornyába való betörés kalandos története egy másik krónikába tartozik. Végül, vérmocskosan, eljutsz a kincseskamra lelakatolt ajtajáig.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Odabent már csak az utolsó fenevad vár, az árnymágus leghatalmasabb familiárisa, egy félisteni hatalmú árnyékvarázsló!
Te ocsúdsz elsőnek.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 467 ponttal csökkent az ép-je.
1188 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy rubenit vért!
Legyőzve a fenevadat, megtalálod a gépezetet. Elszállítása nem egyszerű, de szerencsére a torony lakói mind ájultan vagy holtan hevernek, így nem zavar senki munkádban. A gnómok hihetetlenül boldogok! Jutalmad 633 arany!
Eddig 2 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen. |
| | | | |
| | | | még ennél jobb is
tündéremnél nem tettem erőre semmit
ennél jóval nagyobbakat is lehet majd ütni |
| | | | |
| | | | aham
akkor most hozzáadódik vagy sem?
a másik kérdésemet meg ezek szerint nem értitek
de akkor talán harmadjára vki csak fogja tudni
mekkora zárnyitás szakértelemtől lehet totemkulcs nélkül is kinyitni a totemkulcsos ajtókat?
mondok egy példát is mert lehet ezért...
nekem most 4-es a zárnyitásom és a runa meg tolvajkulcsos ajtókat ki tudom vele nyitni, de a totemkulcsosokat még eddig soha. nem biztos h akarom még ezt a szakértelmet tápolni, de ha még kellene legalább 2-3-4 szakértelem pontot rádobnom h ki tudjam nyitni a totemkulcsos ajtókat is akkor tutira nem fogok rá rakni
remélem igy már érthető
köfi |
| | | | |
| | | | akkor megint
hanyadik szintű zárnyitás szakértelemtől lehet a totemkulcsos ajtókat kinyitni?
meg még egy
ha szintlépés megvan, de még nem lépem meg hanem kalandozok tovább, akkor az ezután szerzett xp-t hozzádobja majd a szintlépés utáni állapothoz? mármint kárba veszik az az xp amit szintlépés előtt szedsz? |
| | | | |
| | | | az elején csak pár hp különbség van szintlépéseknél
ez a későbbiekben elhanyagolható lesz
amikor egy kritikussal mondjuk olyan 200-400 körüli sebzést ejtesz, akkor tökre mindegy h kezdetekben +5-8-al több hp-t kaptál
szerintem...
mindenesetre az arénázást még most sem értem
mármint h hogyan számolja ki azt h ki tudott eltalálni meg ilyenek
én a tündéremre csak ügyességre tettem
most 45. szinten ez azt jelenti h jelenleg 216-os az ügyessége
persze mindegyik kari jó és mindegyiket lehet akárhogy tápolni |
| | | | |
| | | | Megtudod, hogy a Sötét Kos szerzetei ellopták az Élet Szent Kelyhét. Ha nem lenne jutalom, már akkor is szent kötelességed lenne a relikvia visszaszerzése. A szerzetesek búvóhelyét éjszaka közelíted meg. Leütöd az ajtónál álló őrt, majd belopódzol. A központi kincseskamrát vaskos, rácsos ajtó őrzi hatalmas lakattal.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Van itt azonban más őr is a rácsokon és a szerzeteseken kívül - egy dübörgő tyrannosaurus rex!
A harcot te kezded.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 414 ép sebzés.
A dübörgő tyrannosaurus rex óriási állkapcsával nem talált.
Megütötted, 168 sebzést kapott.
1161 tapasztalati pontot kaptál!
Odabent egy emelvényen megtalálod a Szent Kelyhet. Gyorsan kereket oldasz, mielőtt még a riadó felhangzana. Raia papjai hálásak neked segítségedért. Jutalmad 666 arany!
Eddig 4 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
Nem kedveled a Mehéri mocsarat, de utat most mégis odavezet - egy barátod testvére hónapokkal ezelőtt indult ide, és azóta sem tért vissza. Napokon át kutatod a mocsarat, de nem találsz semmit. Egyik éjjel aztán a táborhelyedet megtámadja egy óriás küklopsz!
Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 411 sebzés!
Az óriás küklopsz melléütött!
Melléütöttél!
Az óriás küklopsz csak köröz körülötted.
Kritikus ütés: Megütötted, 362 sérülést szenvedett el.
1161 tapasztalati pontot kaptál!
Ráébredsz, hogy fel kell adnod - az elveszett testvért itt sosem fogod megtalálni, és ha még maradsz, te is itthagyod a fogad. Szomorúan térsz vissza barátodhoz, de azért biztatod, ne adja fel a reményt, talán még viszontlátja testvérét.
Eddig 5 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
és zsinorban még a többedik bátorságpróbák is csont nélkül |
| | | | |
| | | | a totemkulcsos ajtókhoz minimum mekkora szakértelem kell h ki lehessen nyitni őket kulcs nélkül? |
| | | | |
| | | | Ekkor valami megmoccan mögötted. Egy döbbenetes hatalmú árnyékvarázsló!
Tiéd a kezdeményezés!
Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 438 ép sebzés.
1082 tapasztalati pontot kaptál!
döbbenetes...  |
| | | | |
| | | | ööööö...
hol is irtam ilyet h csak akkor lehet kihivni ha be vagy jelentkezve?
pont azt irtam h ha épp aktiv és játszol vele akkor nem tudnak kihivni |
| | | | |
| | | | kihivni csak akkor tudnak ha nem aktiv a karid
tehát hiába van beállitva az h frissitse az oldalt ha egyszer nem aktiv a karid akkor nem ér semmit a frissitési opció (amit mellesleg nem csak az operában lehet beállitani), tehát felvetésem nem ökörség
más
most már sokadszot jut eszembe az h a boltban mennyit szivok a kulcsok vásárlásával
szép újitás lenne ha eladásnál meg főleg vásárlásnál be lehetne irni összeget h mennyit szeretnél eladni/vásárolni és nem kellene kattogtatni annyit ha mondjuk nagyobb tétel kulcsot akarsz venni
meg az arénát is át lehetne picit szerkeszteni ill a harcokat
pöll ha a tündéremnek nekimegy egy olyan barbár, akinek az ügyessége 5X kevesebb akkor ne az legyen már h eltalálom kétszer ő meg minden egyes körben és majdnem mindig kritikus ütéssel. nagyon idegesitő tud lenni ahogy kiszámolja ezeket...
persze ezzel nem sokmindent lehet kezdeni, de a boltos témát meg kéne oldani |
| | | | |
| | | | miért is?
amig pihensz csak egyszer hivhatnak ki
szerintem ennyi bőven belefér |
| | | | |
| | | | szerintem a pihenés alatti arénázásnál ugyanúgy meg tudjam nézni az ellen statját, mintha én hivtam volna ki őt (meg persze a fegyvereit is)
és jó lenne ha mig pihizem és kihivnak és nyerek, akkor kapnék azután is xp-t |
| | | | |
| | | | frissen kreált triklem drakolder
animált zombimammut
)))
szerintem nagyon jók ezek a szörnynevek
de azok a szövegek is kiválóak, amik kapcsolódnak a támadásaikhoz és nem az h "kihasználja gyenge védelmed" vagy "áttört védelmeden" vagy ilyenek, hanem pöll:
"A frissen kreált triklem drakolder irtózatos képességeivel áttör védelmeden, 66 ép-t vesztesz." |
| | | | |
| | | | ma leeresztett egy olyan tündér (szintén tündér), akinek negyed annyi volt az ügyessége mint nekem és kétszer sikerült eltalálnom
ő majd minden körben persze sebzett engem
száni e ez az arénázás?
az a szó h nevetséges már ki sem fejezi a dolgot
38-as szint
egy ilyen jó játékot hogy a traktorba lehetett ezzel az arénázással igy elbaszni... |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|