Urgodról, a hajdan élt nagyhatalmú mágusról nem sokat tud a mai emberfia. Talán épp csak annyit, hogy mágikus kesztyűjét és fétisét becses relikviaként tartják számon. A jobban értesülteknek talán az is beugrik, Urgod arról volt híres, hogy rettenetesen gyűlölte a kalandozókat. Nos, mint a képen látszik, a köznép sem kerülhette el haragja beteljesedését, ha egy kísérlete nem épp úgy sikerült, ahogy azt előre eltervezte. Ilyenkor tomboló dühvel rombolt, nem nézve, mit tapos el...
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
kicsit átalakítottuk a "lényvédős" formátumot hogy akár rendes versenyformátum is lehessen...ha valamit kihagytunk vagy van valami ötletetek még a finomítgatáshoz, akkor azt szívesen várjuk
játék elején mindenki kap 4 korona jelzőt
ha játékba hozol egy lényt dönthetsz úgy rákerüljön egy korona, ha így döntesz
akkor a lényre nem lehet reakcióval reagálni
elvesz minden immunitást és minden olyan forrás ami hatna egy vagy több koronás lényre
egy vpvel és egy nekronnal drágább
a lény amire korona kerül automatikusan az őrposztba kerül és nem foglal ott helyet és nem
lehet kimozgatni onnan
koronás lényre életjelző nem kerülhet
koronás lényt nem lehet feláldozni
korona jelző csak akkor kerülhet ki a játékból ha az a lény amin van a gyűjtőbe, a semmibe
kerül vagy kikerül tulajdonosának irányítása alól
a korona jelzőre nem hat semmilyen forrás
ha egy lényed visszakerül a kezedbe, és volt rajta korona, akkor visszakapod a koronát, de
következő köröd végéig el kell használnod azt, különben elvész.
az 5. köröd végén minden fel nem használt korona jelződ elvész
a játék akkor ér véget ha valakinek se koronajelzős lénye se tartalék koronája nem marad
mindenki 20 ép-vel kezd, és ha az ép-je kör végén 0 vagy az alatt van akkor fel kell
áldoznia 1 koronás jelzős lényét, ah nem tud akkor elveszít 2 fel nem használt koronát
és ez után visszagyógyul max. ép-be
tiltott minden olyan követő és szabálylap ami lapok idézési költségét módosítja.
(főleg ide várunk ötleteket, hogy miket kellene tiltani)
amúgy nem kaptam föl a "lét" , csak azt akartam megértetni, hogy egy lapra írhatod hogy túl erős, gyenge, ötlettelen vagy fölösleges de azt azér mégsem kell odaírni, hohy úgysem fog kijönni...nem te döntöd el
ki tudja...még bármi megtörténhet..., de végül is ezér van ez a topic, hogy ide ötleteket írjukn...az már más kérdés, hogy megvalósul-e vagy nem..azt senki nem kérdezte
Polip herceg
követő
13 ép és max. ép beszüntetni. Minden polipod annyival olcsóbb, ahány ragacsos iszapjelző van játékban(de min. 1). Minen polipod és ragacsos iszapjelző kap +1 ép-t és 2 ép-s büntetést.
Ragacsos iszap 1nekron
Sheran szörny
Ebből a lapból 5-öt használhatsz a paklidban. Sikeres kijátszásakor ellenfeled tartalékjába kerül passzívan. Nem lehet mehet be az őrposztba, nem lehet feláldozni, nem építkezhet. Hátrány:Gazdájának minden lapja 1vp-vel drágább.
sb:0 ép:1
Polipmester 3vp
Sheran szörny polip
X annyi, amennyi ragacsos iszapjelző van játékban. 1vp:célpont játékos tartalékjába kerül passzivan egy ragacsos iszapjelző.
sb:X+1 ép:X+2
Polip tenyész 3vp
Sheran szörny polip
Sikeres kijátszásakor az ellenfél tartalélkjában lévő ragacsos iszapjelzők megduplázódnak.
sb:2 ép:2
Kisebb polp 2vp
Sheran szörny polip
Minden polipod aktívan jön játékba.
sb:1 ép:1
Furfangos polip 4vp
Sheran szörny polip
Sikeres kijátszásakor célpont játékos sebződik annyit ahány ragacsos iszapjelző van a tartalékjában.
Gekbidor familiárisa
követő
14 ép és max. ép beszüntetni. Minden mágikus támadású lényed idézési költsége 2-vel kevesebb, de nem meget így 1 alá. Minden forrás, amelynek egy vagy több mágikus támadású lényed a célpontja, vagy amellyel mégikus támadású lényedre reagálnak +1 vp.
Szabálykönyv
szabálylap
Használhatsz mellette 4 másik, különböző szabálylapot, de követőt nem. Játék elején alapból nem húzol lapot. Ha ezt a szabálylapot a játék elején letiltják akkor minden szabálylapodta letiltja, de ekkor 4 lappal kezdesz. Ha játék közben tiltják le valahogy az nem lessz hatással a többi szabálylapra.
A bizonytalanság előnye 3vp
Leah azonnali ősmágia
Kijátszási feltétele, hogy eldobj egy lapot a kezedből a semmibe. Célpont játékosnak el kell dobnia az összes fix idézési költségű lapot a kezéből a semmibe
Mennydörgő rúna 2vp
Fairlight
bűbály lényre
A támadók kijelölése után az őt támadó lény sebződik 3-at (villánsebzés)
Ezüstnyíl 3vp
Raia azonnali ősmágia
Célpont lap a gyűjtőbe kerül, és ebben a körben te jelölheted ki a támadókat.
Pengevihar 2vp
Tharr általános ősmágia
Max. 3 célpont lap a gyűjtőbe kerül, és te sebződsz annyit, amenni az idézési költségük összege.
Adamantit sisak 1szk
Tharr
tárgy sisak KF, fém, kincs
Ha van törpéd játékban ingyen kijátszhatod. Sikeres kijátszásakor előkereshetsz egy törpét vagy egy fémtárgyat a paklidból. A lény akire rakod +1/2-t és mágikus védelmet kap.
Fájó emlék 2vp
Elenios általános
Rakj át egy lapot a gyűjtődből a semmibe: az ellenfél mindem ugyanilyen tipusú lapja az asztalról és a gyűjtőből a semmiben kerül.
Sivatagi szél 2vp
Tharr azonnali ősmágia
Célpont ellenfeled elveszti összes vp-jét, egy lapot el kell dobnia a kezéből a semmibe, te elveszted a vp-d felét (lefelé kerekítsd a veszteséget), és húzz 1 lapot.
Ősfőnix
követő
14 ép és max. ép beszüntetni. Minden főnixed idézési költsége 1-el kevesebb, de nem mehet így 1 alá. Minden főnixed a következő képességet kapja: Feltámad.
Hajnaltörő 2vp
Dornodon
szörny főnix 1szk
Repül. Minden főnixed kap +1/1-et, mágikus támadást és védekezést.
sb:1 ép:2
Renegát főnix 3vp
Elenios
szörny főnix 1szk
Repül. Ha sikeresen kijátszol egy főnixet, húzz 1 lapot (egy körben csak 2-szer)
sb:3 ép:2
Védelmező főnix 3vp
Dornodon
szörny főnix 1szk
Repül. Minden főnixed 3 ép-s büntetést kap. Az ellenfél minden forrása ami egy vagy több főnixedre hatna vagy reagálna rá +2 vp-be kerül.
sb:2 ép:3
Villámfőni 3vp
Fairlight
szörny főnix 1szk
Repül. Főnixeid nem foglalnak helyet az őrposztban. Sebzése villámsebzés.
sb:4 ép:4
Apró főnix 1vp
Dornodon
szörny főnix 1szk
Repül. Áldoz fe egy főnixed: Rakj a gyűjtődből a tartalékodba egy főnixet, mintha most játszottad volna ki.
sb:1 ép:1
Ifjú főnix 2vp
Fairlight
szörny főnix 1szk
Repül. Sikeres kijátszásakor kapsz annyi vp-t amennyi főnixed van a gyűjtődben és a játékban összesen.
sb:2 ép:2
Hófőnix 4vp
Elenios
szörny főnix 1szk
Repül. Minden főnixed láthatatlan lesz. Sebzése hidegsebzés.
3 hívó kürt
3 baghar fétise
3 dúvad
3 a hatalom kék itala
3 kisebb zan
2 zarknod pecsenyéje
3 planetáris őrdémon
3 baghar testőre
5 zinthorg csemege
3 okulpaj ajándéka
3 talbot szava
3 áruló yathmog
3 dezabukonodor
2 bazmaon
1 ylgoroth
3 árnyfantom (lehet csak 2)
2 mágikius óra (ez nem biztos)
ezzel 1. 2. 3. körbe lehet nyerni, úgy hogy szaggatod az ellenfél köreit (általában 2. kör a leggyakoribb...az 1. és a 3. körös nyerés ugyanannyiszor fordulnak elő)