| | | | | Fórum - Magneto utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| Magneto (előzmény: veres007 12625.) | 2006.04.04. 17:34 |
| | | áruló vagy a bilincsek valójában csak ékszerek Zarknodon D |
| | | | |
| | | | szerintetek a Zarknod börtönében vagy a zarknod bilincse jobb? |
| | | | |
| Magneto (előzmény: Borisz05 12618.) | 2006.04.04. 15:17 |
| | | -3 kaporszakáll (3!vp 3/3 repül 
-3 párbajhös (3/1 repül büntetéssel 1! vp)
-3 Arhiman (nagyon erös 2/2 repúl majd 4/1 1! vp 
-zén-t se (minél több lényt hamar kell kiraknod)
-szentpajzsot én max 1-et szereznék, de legalább 2 démonölő (szentpajzs csak véd, démonölő véd+sebzés+lap elöny olcsóbban 
-pondit, betonfalat, malkorit ésdarkseidet azért szedném ki mert lassúak ha jól alakítod át nagyon gyors tud lenni |
| | | | |
| | | | Ez jó poffa csak mostanában nicsen sok ujdonság ami nem lenne meg (bi-bi én vagyok az első  |
| | | | |
| Magneto (előzmény: Tasi12 623.) | 2006.04.04. 14:29 |
| | | az enyim kék-zöld-sárga-fehér |
| | | | |
| Magneto (előzmény: ToyecaceyoT 11.) | 2006.04.04. 14:27 |
| | | és nem szintelen  |
| | | | |
| Magneto (előzmény: ToyecaceyoT 11.) | 2006.04.04. 14:27 |
| | | arra könyebb (olcsóbb) counterelni és le lehet szedni  |
| | | | |
| Magneto (előzmény: Borisz05 12616.) | 2006.04.04. 14:13 |
| | | Ez 43 lap 
én kicsit átalakitanám:
-3 kaporszakáll (3vp 3/3 repül 
-vlagyimirt nem használnék (drága)
-3 párbajhös (ha be tudod szerezni)
-3 Arhiman (nagyon erös 
-nem használnék mana gömböt
-zén-t se
-zöldfülü kalandozokat tennék bele
-szentpajzsot én max 1-et szereznék, de legalább 2 démonölő
-pondit, betonfalat, malkorit ésdarkseidet kiszedném (tudom lehet hogy szigorúnak hangzik de sokkal gyorsabb lesz 
-kipróbálhatnád Közös Tudattal
Hirtelen ennyi Késöbb még lehet hogy meg nézem mond el te is a véleményed milyen meg változtatva.  |
| | | | |
| Magneto (előzmény: Razak 18187.) | 2006.04.04. 13:41 |
| | | | | | | |
| Magneto (előzmény: Razak 18178.) | 2006.04.04. 11:55 |
| | | Fáj a fejem a 12vp-s bübájt  |
| | | | |
| | | | Valószínü hogy nem fog sikerülni de kéne 1 A fokusz meglelése ^^ |
| | | | |
| Magneto (előzmény: stercus 3467.) | 2006.04.04. 11:29 |
| | | Tök jó pofák  |
| | | | |
| Magneto (előzmény: Shairac 3414.) | 2006.04.04. 11:29 |
| | | tökéletes idö huzás  |
| | | | |
| Magneto (előzmény: Vincu 3456.) | 2006.04.04. 11:19 |
| | | A hatalom szövetségével meg goblinokkal én csináltam ^^ meg volt bene 2 dimenzió csere  |
| | | | |
| | | | ez a topik minek létezik?  |
| | | | |
| Magneto (előzmény: Quwargó Ádrovitz 251.) | 2006.01.27. 14:31 |
| | | | | | | |
| Magneto (előzmény: SiZo 15499.) | 2005.10.23. 00:10 |
| | | Fekete macska: színtelen szörny 2 VP 0/1
Büntetés: 5 ÉP minden VP elvesztése. Minden Boszorkányod 5 ÉP-s büntetést kap. Áldozd fel: Húzz egy lapot!
Szerintem a Seprű legyen Fairlight. |
| | | | |
| Magneto (előzmény: SiZo 15499.) | 2005.10.23. 00:06 |
| | | Boszorkány kör: leah bűbáj 2 VP
Kijátszása után passzivizáld X (x maximum 5 lehet) Boszorkád: rakj rá X bűbájjelzőt. Az ellenfél minden lapja X VP-vel drágább. Minden előkészítő fázisodban vegyél le egy bűbájjelzőt.
Boszorkány átok: Dornodon azonali reakció 4 VP
Közvetlenül az után játszhatod ki hogy az ellenfél kijátszott egy lapot a kezéből: A lapnak semmilyen hatása nem jön létre, ha egy asztalon maradó lap elveszti minden képességét, ha lény béka (1/1 elenios szörny) lesz belőle. Ingyen kijátszhatod ha feláldozod egy boszorkányod, ha egy 2. boszit is feláldozol nem lehet rá reagálni. |
| | | | |
| Magneto (előzmény: SiZo 15497.) | 2005.10.22. 23:32 |
| | | Szerintem jópofák. Én is írok hozzá:
1. Boszorkányszombat
2VP elenios bűbáj
késleltetett hatás 1:áldozd fel húzz hatsz maximum anyi lapot ahány boszi van játékban
"Nem tarthatnánk pénteken?" |
| | | | |
| Magneto (előzmény: Bazsy 15494.) | 2005.10.22. 21:56 |
| | | Térjünk vissza az alap témához!
Csipke Józsika 
3 VP Elenios gnóm 1/2 kalandozó
ízom:2 Kijátszásakor rakjrá anyi izmot ahány álom jelző van játékban. |
| | | | |
| Magneto (előzmény: kmisi 15486.) | 2005.10.22. 21:51 |
| | | 1. viszont játékosba 4-ért 5-öt üt minden körben (ha nem szedik le) |
| | | | |
| Magneto (előzmény: kmisi 15484.) | 2005.10.22. 21:25 |
| | | Az 1. szerintem egy kicsit durva inkább 5-ért kéne jönnie.
A2. szerintem ne csökentse nulára az őt ért sebzéseket csak 1VP-ért gyogyuljon2-őt, de amúgy jó.
A3. 100% túl durva Specbe 4Vp-ért 12-t sebez!!!
A4. az jó csak a kárpotlás se működjön és elötte kerüljenek le róla a jelzők. |
| | | | |
| Magneto (előzmény: SiZo 15479.) | 2005.10.22. 20:53 |
| | | Az 1.-nél szerintem a sebzés lénybe ill. játékosba legyen csak 4 vagy 5, de amúgy jó.
A 2.-nál szerintem az izomjelző tulzás, mert aztán az lapelőnyhöz juttat és egyedül eldönti a mecset ha köri akárhányszor használhatod. |
| | | | |
| Magneto (előzmény: coolkiller 15478.) | 2005.10.22. 20:50 |
| | | Nem lenne egyszerübb egy realista lapot megtervezni, hogy azt ne tán átírva ki is lehesen adni? |
| | | | |
| Magneto (előzmény: coolkiller 15474.) | 2005.10.22. 20:26 |
| | | Ez hiper durva esély sincs rá, hogy ebben a formában kiadják !!!! |
| | | | |
| | | | A bátyámnak van pár lapötlete:
Thargodan boltos: 2 VP 0/1 Chara-din szörny/ Thargodan 1 szk
Izom:1 Ha kijátszása után elköltesz egy SZK-t kikereshetsz egy tárgyat a pakliból és a kezedbe veheted.
"Mindíg akad valami érdekes a portékájuk közt, amire még ránézni is pénzbe kerül"
Thargodan párbajmester: 4 VP 1/2 Chara-din szörny/Thargodan 1 szk
Párbaj:2
Idézési költsége nem növelhető. Kijátszási feltétele hogy ebben a körben nyerj egy párbajt, vagy legyen játékban Thargodanod. Kijátszása után ha eldobsz egy lapot a kezedből a semmibe, kikereshetsz egy lapot a pakliból ami rendelkezik párbaj képességgel, és a kezedbe veheted. Minden párbaj 2-vel többet sebez ill. gyógyít.
"A Lordok mostanában nagyban játszanak, de így jóval izgalmasabb, nem."
Gnóm feltaláló 1 VP 0/1 Kalandozó/gnóm Fairlight
Kijátszása után sebződsz egyet, és egy célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik.
"Igentudomhogyegykicsitfullasztóottbentdelegalább működiknem?"
Cho a Kardgyűjtő 3 VP 0/2 Kalandozó/ember Dornodon
Bármennyi fegyvert használhat. Kijátszása után kikereshatsz a pakliból egy fegyvert és rárakhatod. Ha ez a fegyver egy kard (a kép alapján) akkor Cho aktivizálódik.
"Egy pengéért az óceánt is átszelem, ha kell"
Masamune 2 szk tárgy/fegyver(kard)
Használója kap +5 sebzést, mágikus támadást, és használójára nem hatnak az ellenfél hatásai. Ha a Masamune a gyűjtőbe kerül elveszted az összes vp-d.
Murasama 2 szk tárgy/fegyver (kard)
Ha az az ellenfél egy lényére raktad a lény passzívan a tartalékodba kerül, amíg a Murasama rajta van, te vagy a gazdája. Használója a következő képességet kapja: Harci képesség: 5-ös negatív csapás (ahány ÉP-t áldozol az ellenfele annyit sebződik). Minden kör végén vesztesz 3 max. Ép-t, kivéve ha van játékban Masamune-od. |
| | | | |
| Magneto (előzmény: bmarcib 4171.) | 2005.05.10. 14:20 |
| | | Anyira azért nem erős. Mert nem passzol túl sok deck-hez. Max: 1000 |
| | | | |
| | | | Bátyám pár 5lete:
Thargoodan áldozómester 3 VP 0/1
párbaj: 1
Ha ezzel a lappal nyersz párbajt kétszer annyit sebezhetsz ill. gyógyíthatsz mint egyébként.
Kijátszása után feláldozhatod egy thargodanodat: ekkor kapsz annyi SZK-t amennyi az idézési költsége + amennyi benne volt.
Roxati orvgyilkos: szörny Dornodon 3 vp 3/1
Párbaj:2 ha egy párbajban vesztenél eldobhatod a kezedből a semmibe, ekkor megnyered a párbajt.
büntetés: 3 ÉP. Láthatatlan. ha átüt az őrposzton a kör végéig kap +3 sebzést. Minden előkészítő fázisban költs el 1 VP-t különben visszakerül a kezedbe.
Raphael: Galetki Tolvaj 3 VP 0/2
direktsebző harci képesség: minden ellenfele sebződik 3-at. Ha egy lény ettől a képességtől vagy mérgezéstől kikerül a játékból húzz egy lapot. P:az ellenfél lényeiközt szétoszthatsz 2 méregjelzőt. |
| | | | |
| Magneto (előzmény: Tata333 11306.) | 2005.03.26. 15:20 |
| | | Túl drága a 6 VP és csak az etnikumokat szívatja. Megmég le is szedik vagy megcunterelik |
| | | | |
| | | | Itt a bátyám pár lapötlete:
Gnóm feltaláló: 1vp fairlight gnóm 0/1, kijátszása után aktivizálhatsz egy célpont nem-lény lapot.
Thargodan ikerharcos: 2vp charadin thargodan 1/1, ha kijátszásakor van rajtkívül thargodan ikerharcosod aktívizálódik és rakj rá 3 izom jelzöt. 5 lehet belöle a pakliban.
Párbajmester: követö, minden nyertes párbajod 2-vel többet sebez ill. gyógyít. Ha megnyersz egy párbajt választhatod azt is, hogy húzol 2 lapot. Az ellenfél a saját föfázisában befordíthatja 13 Ép és 13 max Ép feláldozásával.
thargodan rabszolga: 1 VP charadin thargodan 0/1,
párbaj:1 repül,P:kapsz 1SZK-t
Slash: galetki, mutáns 2 VP 2/2: Aktívan jön játékba. Ha egy körben nem párbajozol sebzödsz 5-at, és el kell dobnod egy lapot a kezedböl. Ha megnyersz egy párbajt kap egy izom jelzöt. Vegyél le róla egy izom jelzöt: célpont lap visszakerül tulajdonosa kezébe. Ha a gyüjtöben van és megnyersz egy párbajt vedd vissza a kezedbe.
Kösz hogy volt idegzetetek végig olvasni! |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|