Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Csíkos Vadász
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
A Shadowrun egyik csúcsragadozója a Csíkos Vadász néven elhíresült alakváltó nő, valamint megtépázott áldozatai.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Tron'dar nerf
HKK Védnöki program 2025
Beholderes HKK verseny március 22. - Versenybeszámoló
Megjelentek az új Alfa paklik!
HKK verseny március 22-én

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK kérdés? (47407)
Tron'dar nerf (7)
Lapötletek (65118)
Beholderes HKK verseny március 22. - Versenybeszámoló (43)
HKK Védnöki program 2025 (12)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8282)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Quinn utolsó 30 hozzászólása 
     

 Ősök Városa - ŐSÖK VÁROSA - többszemélyes kalandok 

 
Quinn2005.04.20. 13:34
 
 
9/52-re még mindig kellene 1 ember.

Sivir #7109
 
  
 
Quinn (előzmény: Biton 276.)2005.04.16. 12:08
 
 
Részlet a 3. fordulódból:

NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A NEGYEDIK FORDULÓDHOZ
Most, hogy már némi időt önállóan eltöltöttél a Hegy gyomrában, lassan elkezdheted szervezni a Felnőtté válás Ceremóniáját. Ez egy fontos pillanat minden galetki életében: az ősök szelleméhez szólva, bemutatod harcban való jártasságodat, és így bizonyítod, hogy elérted a felnőtt kort. A ceremónia során nem akármilyen ellenféllel kell szembenézned: két sahran rákkal. Ezek igen veszedelmes torzszülöttek, amelyek a felsőbb szinten élnek. Egyedül semmi esélyed sincs ellenük! Keresned kell legalább még egy (de jobb, ha még kettő) galetkit, akikkel együtt hajtod végre a Ceremóniát. Az elkövetkezendő fordulók mindegyikében adj ki 2-3 Portyázás parancsot, hogy megismerkedhess más galetkikkel. Nem kell feltétlenül harcolnod, az is elég lehet, ha csak barátságos beszélgetésre látogatod meg őket! A lényeg, hogy megismerd néhány társadat. Írj nekik levelet, és hívd meg őket, hogy a Ceremóniát együtt hajthassátok végre! A Ceremónia a Többszemélyes parancsoknál leírt módon zajlik: mindkettőtöknek ill. mindhármótoknak ki kell adni egy FC parancsot, paraméterül pedig a többi résztvevő galetki sorszámát. A parancs akkor kerül végrehajtásra, amikor a csoportból az utolsó is kiadta a parancsot! Az FC minden résztvevőnek 20 TVP-be kerül. [Ld. még Szabálykönyv: Többszemélyes parancsok. Az FC-ben max. három galetki vehet részt egyszerre, és kudarc esetén lehet újra próbálkozni később.]

Quinn
 
  
 
Quinn2005.03.25. 17:49
 
 
9/52-re még mindig kellene 2 ember.

Sivir #7109
 
  
 
Quinn2005.03.08. 19:28
 
 
9/52-re még mindig keresünk két galetkit.

Sivir #7109
 
  
 
Quinn2005.02.13. 13:41
 
 
9/52-es TK-hoz társulnék. Lehetőleg jó gyorsan.
Aura, nyomkeresés megvan, méret 280, rugalmasság 11.

Sivir #7109
 
  
 
Quinn2005.01.21. 22:53
 
 
9/51-re jelentkeznék:

Szárnyaszegett Bolhedor #7266
Méreglehelet: 72, bűz: 26.

9/52-re:

Sivir #7109
méret: 275, aura 16, nyomker 16, rugalmasság 11
 
  

 Ősök Városa - Csapatolimpia 

 
Quinn2004.11.01. 21:22
 
 
9-en keresek egy társat.

Méreglehelős és lőfegyveres mellé...

Sivir #7109, Szárnyaszegett Bolhedor #7266
 
  

 Egyéb - M.A.G.U.S. Rulez 

 
Quinn (előzmény: Lobonc 1938.)2004.08.09. 13:56
 
 
Infláció: na pont hülyén írtam le, mert te belefogalmaztad a válaszodba Szal azzal, hogy az embernépek, akik igencsak szaporák az ősi fajokhoz képest, átvették pl. a bányászatot, földművelést stb. egy magasabb civilizációtól, és ezt tovább használták, néhol fejlesztették. Az emberek szaporodásával egyértelműen növekszik az árukészlet is a világban. Nem csak a technológia fejlődése, de a lakosság növekedése is pozitívan hat a termelésre. Abasziszban pl. minden második csóka saját pénzt próbál veretni, a nagykirály legnagyobb örömére Pyarronban persze ez jóval nehezebben elképzelhető, de a dzsad államalakulatok pénzei közül is csak az abadanai piculáknak van érdemleges elismertségük Yneven, ha jól emlékszem.

A paságot ilyen szempontból tényleg máshogy meséljük. -Ez legyen a legnagyobb különbség - Az Antoh papok persze tengermellékiek, és valóban az Ellanások látják el a belsőbb területeket.

Sámánok: huhh, elnézést, ha nem jött le az előzőből, de persze ebben igazad volt. Úgy emlékeztem vannak nekik rendes növénybizdergáló varázslataik, de mégsem. A sámánok nem játszanak szerepet, ez igaz.

Lovagok: nálam csak nemesek kerülhetnek igazi lovagi cím közelébe. A paplovagok teljesen más tészta. Azokat az egyházak szemelik ki, semmi közük a lovagi iskolákhoz. Később persze lesz, de a kiképzés során nincs szükség a lovagokra. Amikor a paplovagságot megalkották, akkor még biztos lovagok képeztek ott jól, de mára ez szinte biztosan különvált.

Szerintem is játszuk le a fogolytábort, ha lesz rá időnk.

Gaga
 
  
 
Quinn (előzmény: Lobonc 1931.)2004.08.03. 15:56
 
 
Nos, a két hozzászólást én is írhattam volna egybe, de mivel a válasznál csak az egyik jelenik meg, mindig arra reagálok.

A második törvénykönyv lovasharc fejezetében van leírva, ezt mostam össze az ÚT-kel.

Gaga
 
  
 
Quinn (előzmény: Lobonc 1930.)2004.08.03. 15:54
 
 
Üdv,

Az inflációval nem értek egyet, mert szerintem nem a pénz sokasodása generálta igazán. Csak gondolj bele mennyi fiktív pénzösszeg jelenik meg a Földön naponta, amihez képest a pénz nem romlik annyira. Az infláció akkor nő igazán, amikor a pénzverő joggal rendelkezők kevesebb aranyat tesznek a petákjaikba.

A papságot azért emeltem ki, mert Predocnál és Abaszisznál az Antoh papok szerepe meghatározó. Aki jó adót fizet, az jó időt kap, aki nem, az lehet búcsút mondhat a termésnek. A Dúlás évei alatt Edorl egymaga képes volt ellátni a tagállamokat, és a menekülteket, bár nem olyan minőségben, mint békeévekben, és pénz sem annyi jött be, de ez az adat azt hiszem mindent elmond.

Sámánok nem csak ott vannak, ahol nomádok - a barbároknak sámánpapjaik vannak-, illetve minek lenne esőtánca, ha nem termesztenének növényt

Ásványok: valószínű királyok monopólumai, de szerintem nézzünk kicsit a mélyére. Pyarron. Nincs király, helyette leginkább a Dreina és Krad papság uralkodik, a paplovagok és lovagok pénzelése megoldott. Dwyll Unió. Nos, itt a paplovagok uralkodnak. A többi országban pedig, ahol nagyszámú lovasság, főleg nehézlovasság van, az vagy pyarronita, így kapja a lét, vagy a király alá tartozó lovagrend, és ezért kapja az aranyait. Nem hiszem, hogy sok maszek lovagrend létezne

Kényszermunka: ez a kaland dolog nagyon jó ötlet, a közbiztonságra nem térnék ki, de majd minden városban csapnivaló. Viadomóban persze igen jó Abban igazad lehet, hogy az elhullás miatt nem éri meg túlzottan, de a védelmét tuti meg lehet oldani na.

A Földet és Ynevet azért sem lehet a lovagság szempontjából összehasonlítani, mert a Földön a lovagok leginkább a sötét középkorban nyomultak, amikor a papság minden lehetőséget megragadott az elme elnyomására. Ez Yneven nem igazán jelentkezik mint világjelenség, ebből kiindulva gondolom a fejlettség is kicsit magasabb, mint nálunk a lovagkorban. Csak gondolj bele, ott már vannak puskák. Ez a földi lovagkorban nem különösebben volt így.
 
  

 Ősök Városa - A xenók inváziója 

 
Quinn (előzmény: ABRAXAS 35.)2004.08.02. 21:58
 
 
Azért a múltkor az 55-ös reziszten átküldte mindkettő a savcsapást.

Ellenfeleid 2 xenomorph gyermek (#421). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. xenomorph gyermek elmond egy savcsapás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. xenomorph gyermek előhív egy savcsapás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megközelíted az 1. xenomorph gyermeket. Támadod az 1. xenomorph gyermeket. A hasát célzod jobb lábaddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Vastag bőrét szaggatod. Lecsapsz bal karmoddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Vastag bőrét szaggatod. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Paralizálod. Benyomsz neki bal mancsoddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Kimeresztve, előre suhintasz jobb karmoddal. (57 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+7%). Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. xenomorph gyermeket. Előrerúgsz jobb lábaddal. (56 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Felé ütsz bal karmoddal. (67 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (58 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. (63 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). Felé ütsz jobb karmoddal. (57 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+7%). Az 1. xenomorph gyermek holtan terül el. A 2. xenomorph gyermek rád veti magát. Előre szúr jobb karmával. Félrehajoltál. Kimeresztve, előre suhint bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Beléd próbál marni fogával. (29 ép-t sebződtél). Tüskéd a bőrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a harcos malachitgyűrűjét. Kudarcot vall. Meglóbálva zúz farkával. (16 ép-t sebződtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. xenomorph gyermeket próbálod megsebezni. Célozni próbálsz jobb lábaddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Roncsolod bőrét. Felé ütsz bal karmoddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Roncsolod bőrét. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb karmoddal. (51 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+7%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. xenomorph gyermeket. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (52 ép-t sebeztél). Vastag bőrét szaggatod. Felé ütsz bal karmoddal. (59 ép-t sebeztél). Beversz egyet jobb mancsoddal. (60 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Benyomsz neki bal mancsoddal. (64 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). Rávágsz jobb karmoddal. (63 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+7%). A 2. xenomorph gyermek hörögve elterül. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 700 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Győztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+155%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami a kígyó szárnyas sisakja és 134 arany. Fényes győzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
 
  
 
Quinn (előzmény: Alderon 34.)2004.08.02. 21:54
 
 
Én csak reméltem, hogy megvernek és lyukat fúrnak. Még 6 forduló és végre vadászhatok is...
 
  

 Kalandok Földje - Egyéb bug 

 
Quinn (előzmény: Garaz 320.)2004.08.02. 08:24
 
 
Azért erre lehet figyelni. Először eladni kell
A sunyi boltost meg igazán csak az izgatja fel, ha a kifizetett áru kiesik a hátizsákodból a boltjában.
 
  
 
Quinn (előzmény: Awenhai 321.)2004.08.02. 08:22
 
 
Azért ezzel vigyázz. Ha meghalsz, veszítessz tulajdonság pontokat is, méghozzá véglegesen. Nem annyit, mintha lenne biztosítás, de ez az eset sokat számít.
Tényleg nem működik a biztosítás rendesen. Nálam a platinákból egy sem kellett neki, csak kiírta nincs elég pénzem. Valóban nem volt annyi aranyam...

Finderal: Kösz, az infót, én is beszívtam volna.
 
  

 Egyéb - M.A.G.U.S. Rulez 

 
Quinn (előzmény: Lobonc 1918.)2004.07.31. 19:07
 
 
A lovasságra kicsit visszatérve.

Egyáltalán nem gyenge a jelenlegi rendszerben (legalábbis nálam), hiszen egy nehézvértes gyalogos kb annyit fog lóról harcolni, mint egy nomád nyílpuskával lőni. Gyakorlatilag soha. Nálam biztos nem harcolna egy gyalogos katona lóról, ha reguláris sereget nézünk, annak esélye sincs annyi tapasztalatot szerezni, hogy megtanuljon rendesen lovasharcolni. A kalandozóknál előfordulhat, de az meg egyedi eset. A nehézlovasság mindig meg fog maradni a lovagok, paplovagok kiváltságának. Csak gondolj bele milyen brutálisan más technikát igényel a lovas és gyalogos harc, főleg nehézvértben. Ezért van nagyon sok gyalogos lovag is. Nekik lehet, hogy lóra még lenne pénzük, de a lópáncélra már közel sem biztos. És ekkor bekapcsolódik a földterület pénztermelő képessége ismételten. A nehézlovasságon harctechnikailag nem kell változtatni. 4. szintű lovaglásnál hozzás járul a harc magasabbról, alacsonyabbról, harc mozgó lóról, és lovasroham. Ez lovasnak +4 KÉ, +35 TÉ, -20 VÉ, lónak +50 TÉ!!!, -25 VÉ. A lovas szálfegyverrel van! A sebzésről pedig. Mindenki (lovas, ló, ellenségek) egyszer támad, az ellenség, ha nem tér ki 4k6 Sp-t sebződik a lótól, ha kitér, nem támad, de a ló eltalálja, amire valljuk be igen nagy az esély +50 TÉ mellett, a ló sebzése csak 2k6 Sp. A ló két egymás mellett, és 6 egymás mögött álló célpontot sebezhet meg. 5. fokon a gyalogos, lerohant ellenfélnek még harc helyhez kötve módosítók is járnak.

Na remélem nem írtam nagyon össze-vissza.
 
  
 
Quinn2004.07.31. 15:33
 
 
Gyerekek, ennek az okfejtésnek semmi alapja. A Földön meglehetősen gyéren álltak mágia tekintetében, míg Yneven ugyi nem véletlenül kezdenek az éghajlati viszonyok bomlani. Predoc, Abaszisz... A papok, sámánok tevékenysége itt nem abból áll, hogy bőszen mondogatja a jónépnek, hogy az isten próbatétel elé állít, hanem ellő mellette egy időjárás szabályozást, vagy legalábbis egy kisebb esőt odacuccol. A másik, hogy a Földön lévő középkori állapotokat már a Kyrek idején túllépték az yneviek, leszámítva az igazán nagy technikai áttöréseket. Ebben is a mágia segítségével. Ha ilyen szempontok alapján nézzük, akkor yneven sokkal kevesebb pénz, vagy sokkal kisebb földbirtok pénztermelő képességére van szükség. Egy földbirtok emellett nem csak mezőgazdasági termelés alapján nézendő, és figyelembe kell venni, hogy yneven rengeteg ékkő és nyersanyag könnyebben kerül felszínre. Itt nem az embereknek kellett kifejleszteniük a tudásanyagot, elég volt ellesni a régebbi, nemesebb kultúráktól. És ami a legfontosabb, hogy yneven régebb óta van akár emberi civilizáció is, mint a Földön jelenleg. A pénzhasználat is régebb óta tart, és mint ilyen, az összes pénz mennyisége folyamatosan növekszik.
Összegezve tehát, a jelenleginél sokkal-sokkal több lovag ellátását is képes lenne ynev megoldani, de vannak olyan államalakulatok, ahol ez nem hagyomány.
Visszatérve az eredeti gondolatmenethez, a mágia és az idő rendkívüli mértékben befolyásolja a pénz termelékenységi mutatóit, a Földet és Ynevet nem szabad összehasonlítani.

Kényszermunka: rendkívüli módon megéri, fejvadászokra semmi szükség, és de igen, városi őrök vagy reguláris katonák adják az őrséget. Mivel a kényszermunka táborok általában értelmes helyre vannak kijelölve (pl. bányamélyedés kőfejtő esetén), a katonák pedig azért vannak, hogy őrködjenek igen kicsi a szökési arány, de maga a kísérlet is ritka. Csak gondolj bele, hogy a lefáradt, legyengült (akár kalandozó) fegyver, élelem meg minden egyéb nélkül mit csinál négy-öt alabárdossal? Valszeg semmit. Varihasználóból is valszeg van egy (pap, boszimester) de ez nem fontos. A telepen belül pedig igen, a rabok húzzák fel a sátrakat, épületeket, de a katonák felügyelete alatt, szal menekülőjáratot belerakni mondjuk építész nélkül elég nehézkes. Ebbő meg nem hiszem, hogy dúskálna ynev, és így számottevően figyelni kéne erre az eshetőségre. A rabok etetése, őrzése bőven megéri, hiszen ugyanezeknek a katonáknak, őröknek akkor is fizetnének, ha nem a telepet őriznék, hanem valahol máshol járőröznének, vagy meresztenék a seggük a kocsmában

Gaga
 
  

 Ősök Városa - A xenók inváziója 

 
Quinn (előzmény: Pötyös 26.)2004.07.31. 12:41
 
 
Négy karival hármat-hármat léptem mióta elkezdődött. Ez nem igazán új esemény, inkább a peték további lehetőségeinek kihasználása. Márpedig azok VD-re jönnek.
Attól tartok a végén teljesen kiírtják majd a petéket, és nem lehet találni többet..
 
  
 
Quinn (előzmény: Steve_bacsi 9.)2004.07.30. 18:56
 
 
Sajnos csak VD-re jönnek, mivel pete kell (((
 
  
 
Quinn (előzmény: Steve_bacsi 19.)2004.07.30. 18:55
 
 
Ellenben a fordulóban begyűjtött összes xenopete megduzzad. Csak óriásira nem akarnak nőni mind. Lehet nem is nagy baj
 
  
 
Quinn2004.07.30. 18:51
 
 
Hátha valakit érdekel.

XENÓ ÉLŐSKÖDŐ (420. LÉNY)
Ez a polipra emlékeztető, sokcsápú lény a xenó peték egyik terjesztője. A falra tapadva vár áldozatára, majd hihetetlen sebességgel lesújt. A csápok körbefonják az áldozat fejét, majd a petét a nyelőcsövön keresztül egyenesen a hasba juttatják. Az áldozat néhány órával később magához tér - de ekkor már mozgó inkubátorként működik. A darabokra szaggatott torzszülöttek, amelyeket oly gyakran látsz a csatornaszinten, nem mások, mint egy-egy xenomorph embriónak a "tojásai".

XENOMORPH CSECSEMŐ (419. LÉNY)
A xenomporhpok kikelésük után félelmetes sebességgel fejlődnek, és csakis szigorúan koruk alapján lehet őket "csecsemőknek" hívni. Életképességük alapján ugyanis bármely faj kifejlett példányával felveszik a versenyt. A csecsemők hamarosan túlvannak már első zsákmányaikon - bármely szinten keltek is, tetszőleges torzszülöttet képesek elejteni, hiszen minden végtagjuk, foguk halálos fegyver, és kevés eszköz van, ami testükben képes komoly kárt ejteni.
 
  
 
Quinn (előzmény: klood 20.)2004.07.30. 18:50
 
 
10. szint
fiatal xenomorph (#422) [aura: imm. méregre: 30.] és egy xenomorph gyermek (#421) [aura: 30-as savcsapás.]

Savimmun egyiknek sincs számottevő, de mindkettő savcsap. Áttörtek finoman.

8. szint
Ellenfeleid egy xenó élősködő (#420) és egy xenomorph csecsemő (#419)

Csecsemőnek valszeg nincs bűze, kb 20-as gázimmun. Élősködő durran, elektromancer 9-es villámmal sebzett, nem hiszem, hogy lenne gázimmunja, kicsi bűz kb 13, közelharcol, para, bénító méreg. 14. szintű a méregférgem.

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elektromancer létrehoz egy elektromos falat. Megközelíted a xenomorph csecsemőt. A xenó élősködő a méregféreg irányába megy. A méregféreg elindul a xenó élősködő felé. A xenomorph csecsemő feléd mozog. Megtámadod a xenomorph csecsemőt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (122 ép-t sebeztél). Bűzöd nehezen elviselhető számára (45 sebzés). A xenomorph csecsemő halálhörgés közepette a földre zuhan. A xenó élősködő és a méregféreg egymással harcolnak. a méregféreg lebénult. A méregféreg megtántorodik. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektromancer elmormol egy villámsújtás varázslatot. A xenó élősködő sebződik 2 ép-t. A xenó élősködőt próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhőt fújsz ellenfeledre. (151 ép-t sebeztél). Bűzöd nehezen elviselhető számára (25 sebzés). A xenó élősködő és a méregféreg egymással harcolnak. A méregféreg megtántorodik. A méregféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A xenó élősködő sebződik 1 ép-t. Támadod a xenó élősködőt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (151 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (23 sebzés). A xenó élősködő halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 39 életpontnyit sebződsz. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 464 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a méregféreg: 0/81, az elektromancer: 3/0.]
 
  

 Kalandok Földje - KF kérdések 

 
Quinn (előzmény: Kiralybali 942.)2004.06.24. 12:02
 
 
1. szintű 100, 2. szintű 100, 3.szintű 200 építést igényel, 1 építés 40 energia, amiből építés/3 lejön.
Jó mulatást...
 
  

 Egyéb - M.A.G.U.S. Rulez 

 
Quinn (előzmény: Vampire 1897.)2004.06.22. 18:17
 
 
Én csak azért nem vettem meg a d20-at, mert az nem MAGUS, hanem AD&D klón erősen elcseszve. Teljesen felesleges emberek fejlesztik, szar könyvekkel, nyomi most az egész. Wya-val egyetértve az 5-fokozatú a legjobb. DE a KAP rendszer nélkül, és fokonkénti kp igénnyel

Beleolvasok majd egy Gamer-be

Én most boldog vagyok, mészárolhatok, csak a sok hülye NJK mind beszélgetni akar, mielőtt meghalna :>

Mit akarsz, engem még csak most engedtek szakmai gyakra Még egy év szenvedés...
 
  

 Kalandok Földje - Csere 

 
Quinn2004.06.14. 12:59
 
 
Kellene jópár hidrafej, adok érte fasza dimion fegyvereket, jégfegyvereket, vgay ilyesmit.
 
  
 
Quinn (előzmény: izemke 288.)2004.06.14. 12:57
 
 
Nekm is kéne, úgy 300 db )))
 
  

 Kalandok Földje - Egyéb bug 

 
Quinn (előzmény: Kiralybali 317.)2004.06.07. 14:29
 
 
Lefelé kerekít, és megtalálod a szabálykönyv tárgyak rovatában.
 
  

 Kalandok Földje - KF kérdések 

 
Quinn (előzmény: Kikicsavo 939.)2004.06.03. 23:19
 
 
Belépsz a játékba...
 
  

 Egyéb - M.A.G.U.S. Rulez 

 
Quinn (előzmény: nobik321 1894.)2004.06.02. 22:56
 
 
Őszintén? Fogalmam nincs.

Na jó, ez teljesen áttér az AD&D rendszer szerinti játékra... Szal minden ami eddig volt mehetne kukába.
 
  
 
Quinn (előzmény: Vampire 1893.)2004.06.02. 22:55
 
 
Akkor Te sem vetted meg

Nem tudom, de nekem az ÚT-ig kellett a fejlesztés, onnan tök jól elvagyok vele.

Mi van veled?
 
  
 
Quinn (előzmény: Vampire 1891.)2004.06.01. 21:55
 
 
Hi Vampire,

Rosszul, bár nemrég ismét játszhattam, szal kicsit jobban. Az új alapkönyvvel hagyjál!
A következő könyvégetésnél asszem Én ezeket javaslom...
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.