Vissza a Főoldalra
 
Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Ghalla Közös Tudatjai
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Az ő vezetésükkel jönnek létre a Közös Tudatok." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Céhek Új Nemzedéken
Alfa menü akció eredményhirdetés
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Lapötletek (65036)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (50)
Céhek Új Nemzedéken (16)
HKK Online V1.0 (31)
Nemzeti paklibemutató: Motygen (4)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8232)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Az idő kereke

A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 21 szavazat alapján 8.2)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 19 szavazat alapján 8.8)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 17 szavazat alapján 8.5)
(AK101) A kockázat ára hátránya miatt elmaradt a 3. köröm. Három varázspontot kapok a 4. körömben. Az elmaradt köröket nem számoljuk, hiszen azok meg sem történtek. Csak a megtörtént körök számítanak. Ugyanúgy, ha Az idő kerekével a 3. köröm után keletkezik egy 4. köröm, abban nem három, hanem négy varázspontot fogok kapni.
(AK2) Ha Az idő kereke Ellenvarázslatot kap, akkor is dobni kell két lapot. Általánosságban, minden lapon megadott speciális költséget a lap kijátszásakor ki kell fizetni, függetlenül attól, hogy lesz-e Ellenvarázslat vagy sem (ilyenek még a lény vagy épület eldobása kihozáskor).
(AK2) Vége a második körömnek. Ellenfelem (valamilyen módon) kijátszik egy Az idő kerekét az ő második körében. Rögtön jön a harmadik köre. Ezután ha én jövök, 3 VP-t kapok, hiszen ez a harmadik köröm (függetlenül attól, hogy az ellenfélnek közben kettő volt).
(AK20) Mi történik, ha valaki Szerepcsere közben kijátszik egy Az idő kerekét vagy egy A kockázat árát ? Hmmm... Ha azt akarjuk, hogy a különböző, köröket adó és köröket elvevő lapok miatt ne váljon a Szerepcsere működése egyetemi tananyaggá, sürgősen keresni kell egy szemléletes modellt. Tekintsük a körök egymásutánját kék és piros kövek sorának. A te köreid a kék kövek, az ellenféléi a piros kövek. Az éppen soron levő kő ragyogó fénnyel villog. Amikor kijátszol egy Szerepcserét, akkor a következő piros és a következő kék kőre a köröd végén egy nagy fekete X kerül. Ha valakinek X-es kő jelöli a körét, akkor a másik játékos játszik helyette. Eddig remélem világos. Ha valaki kijátszik egy Az idő kerekét, akkor közvetlenül az ő köve után megjelenik egy ugyanolyan színű kő. Ha valaki kijátszik egy A kockázat árát, akkor kivesszük a sorból a következő olyan színű követ, ami az ő körét jelöli. A fenti modellt mindenki képzelje el, esetleg rakja ki, és próbálgassa ki az összes lehetséges kombinációt, tetszőleges számú és időpontban kijátszott A kockázat árák és Az idő kerekék használatával, és megdöbbenéssel fogja tapasztalni, hogy a teendő egyértelműen leolvasható a modellről.
(AK3) Ha Szerepcsere alatt elmondok egy Az idő kerekét, ismét te következel, vagyis az a játékos, akivel éppen helyet cseréltél, nem ül vissza a helyére. Az idő kerekével kapott plusz kör után jön a másik játékos.
(AK45) A Kronoelementállal minden olyan lapot vissza lehet venni, aminek nevében a "krono" vagy "idő" tag szerepel (pl. Időutazás, Az időrabló érintése, Az idő kereke, stb.).
(AK5) Az idő kerekénél a kijátszás feltétele a lapdobás, így meg sem próbálhatod kijátszani addig, amíg nem dobtál a kezedből két lapot. Az ellenfeled csak ezután dönti el, hogy megakadályozza-e. A Tüskepajzsnál azonban a sikeres kijátszás eredménye a laphúzás, ezért ha ezt ellenvarázsolják, akkor nem lehet helyette lapot húzni.
(AK66) Képzeljük el, hogy én vagyok a kék játékos, az ellenfelem a piros. Az egymást követő köröket jelöljük kék és piros kövek sorával. Amikor én jövök, akkor egy kék kő világít, majd ha befejeztem a körömet, akkor a következő kő, alapesetben egy piros kezd el világítani, tehát ekkor a piros játékos, vagyis az ellenfelem következik. A kockázat árának az a hatása, hogy a következő kék kövemet kivesszük. Amikor kijátszom a másodikat, akkor ismét kivesszük a legközelebbi kék kövemet, vagyis akkor a lánc így módosul: világító kék - piros - piros - piros - kék. Vagyis az ellenfelem háromszor következik egymás után. Az idő kereke ennek ellenpárjaként berak egy kék követ, közvetlenül a világító kövem után. A második Az idő kereke újabb követ rak be. Ekkor a kősor ilyen lesz: világító kék - kék - kék - piros. Tehát még két köröm lesz.
Kiadás: Hőskorszak, Védnök 2021 Gyakoriság: ritka Lapszín (isten): Elenios Típus: általános Szöveg: A lap kijátszásához szükséges, hogy még két, tetszőleges lapot a kezedből a gyűjtőbe dobj. Ezután a kör után ismét te következel. Szinesítő szöveg: "Az időutazás csak a leghatalmasabb mágusok kiváltsága, és még nekik is sok áldozatba kerül." Illusztráció: Lipták László

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:04:52
Utolsó frissítés: 2024. január 27. 02:27:33
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.