Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bíbor möszék
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Böszörményi Gyula: A bolhedor lovagjai (Álomfogó sorozat)
Könyvismertető - Böszörményi Gyula: Rúvel hegyi legenda (Álomfogó sorozat)
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
LXII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-12-25 08:26:06 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Ősök Városa I. Szabálykönyv - 5. Épületek

Az alábbiakban azokról az épületekről kapsz leírást, amelyek már a kezdőszinten is megtalálhatóak. A többi épületről majd felköltözéskor, a szabálykönyv második részéből kapsz információt.

1. Bolt

A boltok szinte bármilyen tárgyat megvásárolnak, és azonnal, készpénzzel (arany) fizetnek. Az, hogy mit mennyiért tudsz elsózni, nagyban függ kereskedelem szakértelmedtől. Ugyanitt vásárolhatsz azok közül a tárgyak közül, amelyeket más galetkik eladtak, persze némi feláron. A bolt meglátogatása 5 TVP-be kerül, ehhez a BE 1 parancsot kell kiadnod.

Az VE és VEE parancsokkal vásárolhatsz, a EA és EE parancsokkal adhatsz el, és itt használhatod a felértékelés: ERT parancsot is. Ha bementél a boltba, a fenti parancsok közül bárhányat használhatsz TVP költség nélkül, de amint kiadsz egy másfajta parancsot, a boltot automatikusan elhagyod, és ha újabb EA/VE parancsot adsz ki, az újabb 5 TVP-be fog kerülni. Ezért érdemes az összes kereskedelmi parancsot egymás után kiadni.

Eladáskor különleges tárgynak számítanak a drágakövek: a drágakövek értéke méretüktől és típusuktól függ, de ezzel a száraz adattal téged nem akarunk untatni, mindenféle drágakő ezen a gyűjtőnéven szerepel majd a listádban. Amikor a drágaköveket eladod, eléggé változhat, hogy mekkora összeget kapsz értük, de ez az összeg annál nagyobb lesz, minél magasabb az ékszerészet szakértelmed. Drágakövet a boltok csak vesznek, nem adnak el.

A boltban kapható tárgyak listáját megkapod, amikor a fordulódban először bemész a boltba. Figyelem, a bolt raktározó képessége véges, ezért a boltos, ha eladnak neki egy tárgyat, akkor a legrégebb óta raktározott, és ezeddig senkinek sem kellő tárgyát egyszerűen megsemmisíti. Ezért ha kinézel magadnak egy tárgyat a boltban, minél előbb vedd meg, és csak ezután adj el tárgyakat a boltosnak.

Ha EA, EE, VE, VEE, ERT parancsot adsz ki úgy, hogy nem vagy boltban vagy aukciós házban, akkor egy BE 1 parancs automatikusan végrehajtódik előtte.

Megjegyzés: Ha a boltban valaki ún. káosztárgyat vagy varázsitalt ad el, az a drágakövekhez hasonlóan, az árulistában nem jelenik meg, tehát más kalandozó nem tudja utána megvásárolni (ugyanis mindkét tárgy felvásárlására a varázslótorony kizárólagos monopóliummal rendelkezik).

4. Akadémia

A játék során lehetőséged van újabb szakértelmek megtanulására, képességek kifejlesztésére, sőt, újabb végtagok növesztésére. Mindez a Galetkik akadémiáján és Alkimista központjában történik. Az akadémiát a BE 4 paranccsal látogathatod meg, második paraméternek meg kell adnod, hogy mit akarsz tanulni. Általában, a szabálykönyvben szereplő összes harci és egyéb szakértelmet meg lehet itt tanulni, egyenként 20 TVP és 5 képességpont árán.

Harci és egyéb szakértelmek megtanulása. Példa: El akarod sajátítani a tűzlehelet harci szakértelmet. Ekkor ki kell adnod a BE 4 10 parancsot, 20 TVP-ért. Ugyanígy tanulhatsz nem harci szakértelmet, pl. a BE 4 45 paranccsal a csapdaészlelést sajátíthatod el.

Új végtagok növesztése. A végtagok és egyéb támadó szervek nem nőhetnek végtelen számban, harcban való hatékony használatuk pedig tapasztalatot kíván. A kezdő szinten 1 végtagod lehet, utána a 2., 4., 7., 10., 13. stb. szinteken lehet újat növeszteni, de összesen maximum 14 végtagod lehet. Az új végtag kifejlesztése a BE 4 <típus> paranccsal történik, ahol típus lehet 100: mancs, 101: karom, 102: csáp, 103: farok, 104: fog, 105: láb. Ez a parancs nem mindig fog új végtagot növeszteni, általában csak lehetővé teszi, hogy egy, már meglevő végtagodat harcban is használd (mérete és vele való jártasságod 1-es szintű lesz). Pl. a BE 4 105 parancs hatására egyik lábaddal tudsz majd harcolni. Ha már mindkét lábaddal tudsz harcolni, és kiadsz egy BE 4 105 parancsot, akkor új lábad fog nőni! Természetesen, második fejet nem növeszhetsz, tehát a fogaiddal csak egyféle harci szakértelmed lehet. Hasonlóan, csak egy farkat növeszthetsz. FIGYELEM: Ha az új végtagot rögtön KNO-zni akarod, akkor nem azt a sorszámot kell megadnod, amelyet a BE parancsnál. Várj meg egy fordulót, és akkor a karakterlapról leolvashatod, mi a végtag hivatkozási száma.

Egy új végtag növesztése 10 képességpontba és 20 TVP-be kerül.

További információ.

Fegyvert csak a csápba, mancsba és a karomba tudsz fogni. A fogaiddal viszont nagyobb sebzést tudsz okozni, a farokkal nagyobb a találati esélyed, és a lábadat kevésbé sebzi a tüskés bőr. Annyi gyűrűt és karkötőt hordhatsz, ahány harci végtagod van, és ide a fog, farok és láb is beleszámít, nemcsak a fogni tudó végtagok.

Végtagra rakott képességek elsajátítása. Természetes, hogy előbb-utóbb vámpirizációt, mérget vagy egyéb nyalánkságot akarsz a végtagjaidra növeszteni. Ehhez a BE 4 <képesség> <végtag> parancsot add ki, ahol a <képesség> egy 200-211 közötti szám, attól függően, hogy melyik képességet akarod megtanulni, a <végtag> pedig 100, 103, stb., azaz, hogy melyik végtagra kerüljön a képesség. A végtag képesség a többi szakértelemhez hasonlóan 20 TVP-be és 5 kno-ba kerül. A választható képzettségek listáját ld. az A Függelékben. Bármely végtagra növeszthetsz képességet, még a lábadra is. A végtag képesség, akkor működik, ha eltalálod az ellenfeledet, de megsebezni nem kell hozzá (pl. gránitbőr).

5-6. Aréna

A Hegy minden szintjén van egy aréna, amelyet egy óriási barlangcsarnok belsejében építettek ki. Az arénában néha-néha ún. olimpiai játékokat tartanak, de ellátogathatsz az arénába csak azért is, hogy harci képességeidet teszteld. Az arénába a belépő szint x 5 arany.

A BE 5 paranccsal 10 TVP-ért torzszülött ellenfelekkel küzdhetsz meg. Ha sikerrel jársz, aranyat kapsz jutalmul, és ha legközelebb jössz, erősebb ellenfeleket kapsz. Minden szinten nyilvántartják az arénában, ki meddig jutott, és a szint legjobbjának a nevét minden belépéskor megtudhatják a többiek.

A BE 6 paranccsal 10 TVP-ért a galetki-galetki harcban való jártasságodat tesztelheted. Az arénában ilyenkor a legutoljára győztes galetki klónjával küzdesz meg. Ha le tudod győzni, akkor a helyére a te klónod kerül, dicsőségedet hirdetve, amíg azt is le nem győzi valaki. Győzelem esetén aranyat kapsz.

Az arénában mindig egyedül kell küzdened, szolgáid nélkül.

7. Palota

A palotában lakik a szint vezetője, egy bölcs, idős galetki, aki elvállalta, hogy a fiatal galetkiket pátyolgatja. És persze itt találhatók meg a szint bürokratái, a Szállítók és Takarítók irodái stb.

Ha a BE 7 paranccsal ellátogatsz a palotába, az elöljáró, hacsak nincs valami sürgős dolga, személyesen fogad. Gyakran előfordul, hogy valamilyen feladatot is ad neked, amelyet a K parancs kiadásával hajthatsz végre.

9. Templom

Egy alternatív gyógyítási lehetőség, ha elmész a templomba. A templomban a következő szolgáltatásokat veheted igénybe 5 TVP árán:

BE 9 1 <ép>. <ép>-t gyógyítanak rajtad (de max. annyit, amennyi hiányzik), ép-nként 1 aranyért, plusz 10 arany szintenként, a 2. szinttől kezdve. Ezt a szolgáltatást körönként 1 alkalommal veheted igénybe, és csak akkor, ha legalább 10 ép-d hiányzik.

BE 9 2 <év>. Természetellenes öregedés megfordítása. Fiatalítanak rajtad <év>-et, évenként 100 aranyért. Ez ugyan irreálisan drága, de a papok nem szívesen csinálják, mert nagyon igénybe veszi őket.

BE 9 3 <sorszám>. A megadott sorszámú szolgádat, ha ájult, meggyógyítják, ára 10 arany x a szolga származási szintje.

BE 9 4 <sorszám>. Egy annihilált (az azonos nevű varázslattal tökéletesen megsemmisített) szolgád testét rekonstruálják, 30 arany x a szolga származási szinte. Ez egy elég drága szolgáltatás, úgyhogy ha a szolgád nem volt túl régóta a szolgálatodban, jobb, ha új után nézel.

BE 9 5. Mágikus eredetű átok eltávolítása. No igen, a varázsátoktól nemigen lehet másképp megszabadulni. A szolgáltatás ára 50 arany.

BE 9 6. Átkozott tárgyak megsemmisítése. Az átkozott tárgyak birtoklása nem akkora tragédia egy galetki részére, ezért a papok csak akkor foglalkoznak veled, ha már tényleg nagy a baj. Ha legalább négyféle átkozott tárgyat van, (szint-1) x 100 arany díjazásért az összeset megsemmisítik.

A fenti árak változhatnak! Az aktuális árlistáért a BE 9 parancsot add ki. Ekkor tájékoztatást kapsz az esetleges újabb szolgáltatásokról is, és előfordulhat, hogy küldetést is kapsz. A templomi árak ugyan igen drágának tűnhetnek, de magasabb szinten már képes leszel őket szükség esetén kifizetni.

Létrehozás: 2003. szeptember 14. 11:34:19
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:20
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.