Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 19. 12h:17' EZ A 150. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD 151. játékheted kezdete: febr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 6 2 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
f 168 | kísérletezel a 168. tárggyal |
f 241 | kísérletezel a 241. tárggyal |
fgo | felt. gonoszkodás |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [98,18] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 285 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
vtn 76 | varázslat tanulás: a 76. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 13 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 92 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az elf testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az elf bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Mallon botjával az elf gyengén megütögeti a jobb karodat. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal az elf meghorzsolja a bal oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az elf jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az elf fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Mallon botjával az elf párszor megpöccinti a testedet. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Harci kalapáccsal az elf párszor súrolva eltalálja a testedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. {Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 211, gyógyulás: 0, összesen: -211 ÉP}
ve 122 | megveszed a 122. tárgyat |
ve 232 | megveszed a 232. tárgyat |
ve 246 | megveszed a 246. tárgyat |
ve 268 | megveszed a 268. tárgyat |
ve 1170 | megveszed az 1170. tárgyat |
ve 1539 | megveszed az 1539. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [99,16] Füves síkságra érkeztél. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 11 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a ragyás burástya testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ököllel párszor keményen megütöd a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,15] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített szeppent rákfatty. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 8 2 1 | mozogsz északra, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [100,14] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 8.]
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
MAKRÓK Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat. A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz. A makrók beállítása a MAK paranccsal történik. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség. A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni. Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!) Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod. |
KULCSKARIKA (648. TÁRGY) Micsoda találmány, hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! Felfűzöl tíz kulcsot egy drótra, a kis vaskulcstól egészen a smaragd kulcsig, és így tárolod, használod őket! Nem kell többé az összes zsebedet végigtúrni azért a fránya kis aranykulcsért, minden egy helyen van, könnyen megtalálható. A kulcskarika elkészítése 30 TVP-t igényel, és feltétele, hogy a kis vaskulcs, a csontkulcs, a rézkulcs, a bronzkulcs, a vaskulcs, az ezüstkulcs, a nagy bronz és vaskulcs, a kis aranykulcs és a smaragd kulcs a birtokodban legyen. A kulcskarika elkészítésével így összesen 9 tárgyhelyet spórolsz meg! Persze, ezeket a kulcsokat ezután nem tudod átadni, legfeljebb ha unkreációval szétszeded a kulcskarikát. Ha a fenti kulcsokra van szükséged egy labirintusban, automatikusan használod a kulcskarikát. A kulcskarika mindenkinek féltett kincse, ezért valószínűtlen, hogy el tudnák tőled lopni. |
IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t. |
LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy). Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart. |
ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY) Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
GROMAK BŐR (268. TÁRGY) A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak. |
FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY) Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit. |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
Erő: | 21 (34) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 23 (35) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 22 (33) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 12 (20) | Életpont: | 417/222 | Jellem: | gonosz (93) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (36) | Varázspont: | 412/16 | Pénz: | 523 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 16/4 | Pszi pont: | 7/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9/15 (+25%) | szúrófegyverek: | 19/18 (+8%) | vágófegyverek: | 19/12 (+4%) |
ütőfegyverek: | 3/39 | lőfegyverek: | 21/0 | dobófegyverek: | 1/46 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << ryuku szablya (#695) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,14 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/68 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 25/90 (+33%) | 3. lopás: | 1/52 |
4. mászás: | 9/43 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 9/99 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 2/39 |
7. gyógyítás: | 11/96 (+11%) | 8. titkosírás: | 2/92 | 9. felderítés: | 3/9 |
10. szörnyidomítás: | 4/3 | 11. teológia: | 13/81 (+18%) | 12. taumaturgia: | 10/4 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 2/9 | 14. versengés: | 8/1 | 15. zene: | 3/75 |
16. szörnyismeret: | 7/0 | 17. pszi: | 1/49 | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 5/93 | 20. bányászat: | 2/92 | 21. testépítés: | 2/42 |
22. főzés: | 1/52 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Silistra (#6107), purifikátor (#157) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 173 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | méregfog (#1553) | 4 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | ryuku szablya (#695) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
36 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | láncing (#222) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
3 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | obszidián függő (#195) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
2 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | * | gólem talizmán (#811) | |
2 | * | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | 1 | nap szimbólum (#141) | ||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 4 | vortex talizmán (#812) | |||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 42] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 39] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 156] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [bennük 80 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 92] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
2 | Fairlight szütyője (#2108) | 3 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
35 | kaja (#2) | 1 | ketrec (#216) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
2 | kis vaskulcs (#40) | 3 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 9 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | súlyzó (#347) | |||
2 | szeksztáns (#32) | 3 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 5 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 15 | álompor (#396) | |||
20 | amniosz (#203) | 8 | aurach fog (#657) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | bordacsont (#16) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsszárny (#652) | 5 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
4 | drótszőr (#37) | 1 | elf csont (#664) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fabontó (#106) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 3 | galachmit (#310) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 9 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 3 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 6 | lajhár csont (#236) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
2 | liumbe hajtás (#655) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mandibulapenge (#125) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 3 | mocsári penke (#148) | 5 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 5 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | óndarab (#85) | |||
4 | ormánygőte csont (#21) | 10 | pirkit (#153) | 12 | pular kristály (#239) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | 3 | rézdarab (#70) | |||
3 | rinóbőr (#651) | 3 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
22 | sünmedve tüske (#14) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | |||
5 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 153.05 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
903 | arany (#50) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | kaja (#2) | |||
4 | kaktusztüske (#114) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | ilkin érc (#232) | 10 | kerek kő (#19) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 3 | ugh méreg (#166) |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
13 | |
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|