TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. márc. 12. 15h:10'
EZ A 112. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
113. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
|
LULU KING KALANDJAI
45 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,55] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 3. napján találkozol egy kontyos ősz hajú, barna szemű troll nővel. A bőre kreolszínű. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Trollina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 4. napon összefutsz Dolores Cleabornnal. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Elenios hittérítője. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon találkozol egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy tudatrombolás pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyűjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az alakváltó bal oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkozna, bumerángot ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 4 bumeráng. A lövedékek perforálják a testedet. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megvagdalod az alakváltó bal karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod az alakváltó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontpálcával az alakváltó párszor keményen megüti a jobb lábadat. (3 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal az alakváltó néhányszor épp csak megérinti a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Távolról villámkéz varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}
A 7. napon találkozol egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight személyes tanácsadója. A villámfókuszálók rendjének beavatott rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ramirez Espanza. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 10. napon összeakadsz Nantosveltával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 10. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vasvértet, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy velociraptor trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy trikornis a hátasa. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Soi D'Arnan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+8 életpont.)
A 10. napon megintcsak találkozol Ramirez Espanzával. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 10. napon találkozol Trollinával. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 11. napon összeakadsz egy szőke hajú, kék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Teherhordója is van: egy quwarg királynő! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dániel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!"
A 13. napon találkozol Rasty Buragghiával. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Vemhes Guppi, amikor összefutottatok, adott neked 5 ragasztót. Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+136 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+162 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]
* 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]
* 3. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]
* 4. KP: |
használod a 65. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 225.]
v 224 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 225.]
m 4 5 5 |
mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[123,58] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Találsz egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Borzalmas Yonda előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Leah templom van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos sallank. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [122,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-3 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Látsz egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [121,60] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
[36 pontot használtál fel, van még 189.]
[122,61] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy jégtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégtroll jobb lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (16 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a jégtroll testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a jégtroll fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a jégtroll bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
[10 pontot használtál fel, van még 179.]
kt 259 15 |
elkészíted a 259. tárgyat (15 darabot) |
Legyártottál 15 szopókövet. Ügyességed TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 134.]
kf 259 3 |
kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd) |
Már nem őrzöd annyira a párducbőr pénztárcát, de nagyon őrzöd a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
[121,62] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kétfejű troll került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll bal fejét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával felnyitod a kétfejű troll jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+42 életerő.) Találsz egy templomot. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [50 pontot használtál fel, van még 84.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve restoráció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!] 2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 54.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+60 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 24.]
ef 9 |
energia fejlesztése 9 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 30 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 4.]
in 1896 398 526 |
leírod az 1896. kalandozónak a 398. szörnyet az 526. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mutáns bunthar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránátlövedéket. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
in 1896 399 528 |
leírod az 1896. kalandozónak a 399. szörnyet az 528. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy erdei rém. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) óriásölőt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
in 1896 400 530 |
leírod az 1896. kalandozónak a 400. szörnyet az 530. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Techiulan. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lordok övét. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
in 1896 404 532 |
leírod az 1896. kalandozónak a 404. szörnyet az 532. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Nateilena úrnő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
in 1896 405 533 |
leírod az 1896. kalandozónak a 405. szörnyet az 533. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy villámrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
in 4528 285 458 |
leírod a 4528. kalandozónak a 285. szörnyet a 458. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronokukac. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
in 4528 286 459 |
leírod a 4528. kalandozónak a 286. szörnyet a 459. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronotapír. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tharr pajzsát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
in 4528 287 482 |
leírod a 4528. kalandozónak a 287. szörnyet a 482. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronoelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
in 4528 267 507 |
leírod a 4528. kalandozónak a 267. szörnyet az 507. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mestervarázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Krugrog terítőjét. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
in 4528 377 1097 |
leírod a 4528. kalandozónak a 377. szörnyet az 1097. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan berzerker. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
in 2891 458 344 |
leírod a 2891. kalandozónak a 458. szörnyet a 344. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét szisszenő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kincset. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
szk 115 |
keresed a 115. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
* 1. BP: |
energia fejlesztése 10 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
* 3. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
* 4. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 27, 22.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
RESTORÁCIÓ (85. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal a szintszívó okozta iszonyatos lelki sokkot állíthatod helyre. A V 85 parancs kiadásával visszakapod az eddigi szintszívások során elvesztett TAPASZTALATI PONTOT (általában az összeset). Ennek eredményeképpen feltehetően szintet lépsz, és így a kör végén az egyéb elvesztett dolgokat is visszanyered. A parancs kiadása 5 TVP-be és 50 VP-be kerül, anyagi komponense egy szvó-ektoplazma. Ha több szintet is szívott rólad a szintszívó, a restoráció során az összes elveszített TP-t visszakapod. |
KARAKTERLAP
Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia kisebb papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.
Erő: |
17 (20) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
144 cm |
IQ: |
29 (32) |
Támadás: |
26 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
38 kg |
Ügyesség: |
20 (23) |
Védekezés: |
34 |
Menekülés: |
15 % |
Életkor: |
3/3 év |
Egészség: |
17 (20) |
Életpont: |
302/195 |
Jellem: |
jó (346) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
27 (1) |
Varázspont: |
570/188 |
Pénz: |
1718 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
14/11 |
Pszi pont: |
163/147 |
|
|
EFejl: |
25 |
Eddig összesen 469 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1266 TP-t kaptál. Jelenleg 209476 TP-d van. A következő szinthez még 50524 TP szükséges. Trófeáid:
hadroszaurusz,
velociraptor,
Földrengető. A 96. fordulódban 12450 arany került a bankszámládra. 12761 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
21 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
20 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
4 |
2. nyomkövetés: |
24 |
3. mászás: |
6 |
4. csapdakészítés: |
10 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
16 |
7. titkosírás: |
2 |
8. felderítés: |
6 |
9. szörnyidomítás: |
2 |
10. teológia: |
13 |
11. taumaturgia: |
30 |
12. versengés: |
2 |
13. harcművészetek: |
1 |
14. szkanderozás: |
1 |
15. zene: |
9 |
16. szörnyismeret: |
4 |
17. pszi: |
19 |
18. zárnyitás: |
1 |
19. vadászat: |
1 |
20. bányászat: |
4 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!] |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(121,60) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, 43. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(121,62) kétfejű troll (#163), Raia oltár, oltár, szent tölgyfa (#393)
(122,59) vadtroll (#70), gumifa (#38), oltár
(122,61) szopógödör (#177), oltár, jégtroll (#164)
(123,58) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Raia oltár, 32. jellempróba, szent liget (#439), gyilkos sallankok (#85)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.