Karakterszám: |
7808 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
102 |
Játékhét: |
196 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
277 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2013. okt. 9. 9h:28' |
A következõ
fordulód táplálható: 2013. okt. 10. |
|
E-mail!
FEKETE SZAKÁLL KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel!
Ezúttal Groark kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan
keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott
barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki:
Ankheg, Mammuth, Mat, Ursus Maritimus, Seroth, Endyr Nova.
Ellenfeletek egy Groark (#294) [aura: bûz: 50.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Ankheg elvarázsol egy fürgülést.
Ankheg öregedett 1 évet. Ankheg elmormol egy õrjöngés varázslatot. Támadásod
megnõ (+162%). Néhány rövid kézmozdulat után a Groark létrehoz egy savhurrikán
varázslatot. Endyr Nova-t védi rezisztanciája. Ankheget védi rezisztanciája.
Mammuth rezisztálja. Mat rezisztálja. Ursus Maritimus rezisztálja. Seroth
ellenáll a varázslatnak.
Sebzõdsz 82 ép-t. Mammuth elmond egy fürgülés
varázslatot. Mammuth öregedett 1 évet. Mammuth lenyel egy barna italt.
Ursus Maritimus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást.
A Groark
sebzõdik 177 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, Seroth elvarázsol
egy fürgülést. Seroth öregedett 1 évet. Magában motyogva, Seroth létrehoz
egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+5 méretükre). Néhány rövid
kézmozdulat után Endyr Nova létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A Groark
sebzõdik 120 ép-t. Mat a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sötét
halál! A Groark
sebzõdik 1901 ép-t. A Groark irányába mozogsz. A Groarkot
próbálod megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal.
(86 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz
farkaddal.
(48 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal.
(41 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+5 ép). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Ursus Maritimus elmormol egy
villámsújtást. A Groark
181 ép-t sebzõdik. Endyr Nova elmormol egy villámsújtás
varázslatot. A Groark
141 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette
Mat elmormol egy sötét halált. A Groark
702 ép-t sebzõdik. Ankheg a Groark
irányába megy. Mammuth a Groark irányába megy. Seroth a Groark felé mozog.
Ankheg a Groarkot támadja. A Groark halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 175 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Endyr Nova: 261/0, Ankheg:
811/0, Mammuth: 0/0, Mat: 2603/0, Ursus Maritimus: 358/0, Seroth: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+65%).
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba
a zsákmányt: Groark talizmánja és Groark talizmánja. A kincs a szövetség
kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért
jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy
ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan
az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) Felkerültök a dicsõségfalra
is! (+1 hõsiesség pont.)
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zex 4 legenda pont árán megvásárolta
a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Muadib 1 legenda pont árán megvásárolta
a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
**
5. NAP ** Nem átall háborgatni
Musztafa Khebab, egy fanatikusan maga
körül vagdalkozó, agyontetovált, kopasz óriás férfi. A Mutánsok klánjának
burjánzás rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: ében láncing, a pók smaragdgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje,
a kalmár nyaklánca, a ragadozó vándorcsizmája, ezüst nadrág, a harcos sárga
öve, a mutáció gyémántja, a sas díszes karkötõje, görényfarok, Khazidax
koponyája, óriás fülbevaló, Leah nyílpuskája, a védekezés díszes karkötõje,
a tökéletesség kõamulettje, az elfek kõamulettje, a harcmûvész átlátszó
köntöse, az Örökkévalóság Rubinja, roxati üvegszem, a küzdelem márványgyûrûje,
a küzdelem ezüst fülbevalója, a szellemek malachit karkötõje. Az üdvözlés
után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Musztafa Khebab |
Pszi csáp |
+28 PE |
(-3)57 |
(+0)60 |
Fekete Szakáll |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-15)45 |
(-28)32 |
2. |
Musztafa Khebab |
Mentális robbanás |
-16 PE |
(-5)52 |
(-30)30 |
Fekete Szakáll |
Sz.áll.roncsolása |
-30
PE |
(-15)30 |
(-16)16 |
3. |
Musztafa Khebab |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-3)49 |
(+0)30 |
Fekete Szakáll |
Pszi csáp |
+14
PE |
(-3)27 |
(+0)16 |
4. |
Musztafa Khebab |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)44 |
(-30)0 |
Fekete Szakáll |
Sz.áll.roncsolása |
-30
PE |
(-15)12 |
(+0)16 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+30% pszi támadás,
+30% pszi energia.)
**
5. NAP ** Eszelõs Edric kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3959
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3959 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32690.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8213.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*okt. 4.* Pokolfajzatot majdnem felfalta egy orgling kölyök.
*okt. 4.*
Pokolfajzat teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*okt. 4.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark
felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 496.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz
a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Meglátogatod
a szövetség kertjét. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
muskil nõ!
4 darabot sikerül begyûjteni. A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell
vadászházat építeni!
[ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Groark
talizmánja (#386), Groark talizmánja (#386), a királynõ karkötõje (#496),
xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje
(#496), Groark talizmánja (#386), Groark talizmánja (#386).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 493.]
v 256 42193 |
256. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tudattágítást.
Testedet átjárja az Istencsászár ónix karkötõje energiája. (-60 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 493.]
Elküldesz egy kihívást Musztafa Khebab részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 493.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne
most vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol
a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Huh, leértél a csatornaszintre.
Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Útközben észreveszel
egy
mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
2 darabot. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy
torzszülött fészek van! Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe
útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura: 7-es méretû 16-os
szintû bal karom.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy
ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy elemi védelmet. Megrohamozod a troll útonállót. A törpe útonálló feléd
mozog. A troll útonálló odajön hozzád. Megtámadod a troll útonállót. Odaütsz
bal mancsoddal.
(82 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Odacsapsz farkaddal.
(40 ép-t sebeztél). Paralizálod. Odaütsz jobb mancsoddal.
(39 ép-t sebeztél).
A troll útonálló kileheli lelkét. A törpe útonálló téged támad. Egy nevetséges
törpe baltával próbál lecsapni rád.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6
ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy isteni harag varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. Megtámadod a törpe útonállót. Lendületet véve ütsz bal
mancsoddal.
(92 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal.
(47 ép-t
sebeztél). Odacsapsz jobb mancsoddal.
(45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+1 ép). A törpe útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A gnóm
útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak.
*** 4. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. A gnóm útonálló irányába mozogsz. Megtámadod a gnóm útonállót.
Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(89 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Rávágsz
farkaddal.
(51 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(48 ép-t sebeztél). A gnóm útonálló hörögve elterül.
[A csatában összesen 495 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+198%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, 4 drágakõ
és egy törpe balta. Itt az ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+28% jóllakottság.)
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz,
amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ
torzszülött nem jutott ki. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván
valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból.
Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon
réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz
bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni...
- morfondírozol.
(396. kaland, összköltsége 20 TVP.) Befordulva egy sarkon,
megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik
harcolni akar. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148) [aura: 12-es elemi
védelem.], egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura:
erõ: 18.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol
egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló elmormol egy elemi védelem varázslatot.
A troll útonálló irányába mozogsz. A törpe útonálló közelebb jön, hogy
támadhasson. A troll útonálló máris elõtted terem! Megtámadod a troll útonállót.
Lesújtasz bal mancsoddal.
(76 ép-t sebeztél). Mérgezed! Tekergetve suhintasz
farkaddal.
(40 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(35 ép-t
sebeztél). A troll útonálló holtan terül el. A törpe útonálló rád veti
magát. Elõrehajolva, egy törpe baltával csap le.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+6 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. Nem
hat rád. A törpe útonállót próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(90 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(48 ép-t sebeztél).
Paralizáltad! Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(43 ép-t sebeztél). A törpe
útonálló hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy esszenciaelnyelés!
(-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy isteni
haragot.
10 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy
isteni haragot. Nem hat rád. A gnóm útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A gnóm útonállót próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(85
ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lesújtasz farkaddal.
(45 ép-t sebeztél).
Paralizáltad! Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(49 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+4 ép). A gnóm útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 479 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+198%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért,
egy csepp fülbevaló, egy törpe balta, 35 arany és 2 hamis arany. Megéheztél.
Az ételre veted magad. (+28% jóllakottság.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 466.]
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve
hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy észak-dél irányú
folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Meglátsz valamit a fal
tövében. Hohó, ez
sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. Velõtrázó ordítást hallasz.
Odafordulsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148) [aura: 15-ös ellenáll.megtörése.],
egy törpe útonálló (#149) [aura: gyorsaság: 14.] és egy troll útonálló
(#150) [aura: bûz: 16.].
*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését.
Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy elemi védelmet. Megrohamozod
a troll útonállót. A troll útonálló feléd rohan. A törpe útonálló máris
elõtted terem! Megtámadod a troll útonállót. Beversz egyet bal mancsoddal.
(72 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(37 ép-t sebeztél).
Paralizáltad! Odacsapsz jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). A troll útonálló
holtan terül el. A törpe útonálló téged támad. Egy nevetséges törpe baltával
próbál lecsapni rád.
(10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elmond egy isteni harag varázslatot. Nem
hat rád. Megtámadod a törpe útonállót. Lesújtasz bal mancsoddal.
(91 ép-t
sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. Elhibáztad. Benyomsz egyet jobb
mancsoddal.
(43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A törpe útonálló
halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Magában
motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy isteni haragot.
17 életpontnyit
sebzõdsz. Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy
isteni harag varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megindulsz a gnóm
útonálló felé. Már ott is vagy! A gnóm útonállót próbálod megsebezni. Lecsapsz
bal mancsoddal.
(87 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lesújtasz farkaddal.
(48 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(47 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+6 ép). A gnóm útonálló hörögve elterül. Regenerálsz (+5
ép)
[A csatában összesen 431 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+198%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél,
egy törpe pikkelyvért, 3 drágakõ és egy törpe balta. Ideje enni! Szádba
tömöd az ízletes falatokat. (+28% jóllakottság.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]
kno 1157 4 66 15 46 7 |
1157. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot láthatatlanság varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen láthatatlanság varázslatod ereje 5. szintre
nõtt. Elköltesz 15 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 9. szintre
nõtt. Elköltesz 7 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 8. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]
be 3 33 |
meglátogatod a 3. épületet |
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad.
Közlöd, hogy a 33. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 382 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a halál csókja varázslatot!
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 tanulás; [30 TVP-t használtál
fel, maradt még 418.]
h 69 1 |
69. tárgy használata |
Lenyelsz 1 õsmágus szájvizét. ( +3 varázslatszint.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 413.]
h 52 2 |
52. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 52. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 413.]
(18. kaland:) A nekromanták soha nem tartoztak a forrófejû bolondok közé,
Te is különös óvatossággal készülsz fel a kriptanegyed meglátogatására.
Elõször is tervet készítesz. Hmmm... egy terv körvonalazódik a fejedben,
amelyhez szellemidézésre van szükség. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz
egy szellemidézést. (-11 vp.)
Hmm, a szellemidézéssel nagyszerû csapdát állíthatnál az esetleges élõholtaknak.
A probléma csak az, hogy az általad megidézett szellem nem rendelkezik
az élõlények aurájával, már pedig az élõholt lények köztudottan "erre buknak".
[Álcázás próba 10-es küszöbre: sikeres]
A mesterfokú álcázás alapja, hogy az aurádat is álcázd, szinte lecseréld
egy másikra. Rövid gyakorlás után képes leszel arra, hogy rövid idõre felcseréld
az aurádat az idézett szellem aurájával. Az éjszaka alvás helyett ezúttal
a kripták között talál. Már nappal elrejtõztél itt, de csak most fog eldõlni,
hogy sikerül-e a cseled.
[Lopakodás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Mesterien elrejtõztél, így alaposan meg tudod figyelni a terepet. Éjfél
körül az egyik kriptából csontvázak serege rajzik ki. Ideje bevetned a
szellemidézés-álcázás trükköt. A dolog remekül sül el, a csontvázak nagytöbbsége
ráveti magát a szellemre. Itt az ideje egy jó kis Halál csókjának (legalább
4-es szinten). Magadban motyogva, létrehozol egy halál csókját. (-12 vp.)
Két Halál csókját is sikerül ellõnöd, amíg szellemed kitart. Ez a csontvázak
nagyrészét eltakarítja az útból. Már csak páran maradtak! Ellenfeleid 2
csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** Az 1. csontváz harcos irányába mozogsz. Az 1. csontváz harcos
közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. csontváz harcos közelebb jön, hogy
támadhasson. Megtámadod az 1. csontváz harcost. Odacsapsz bal mancsoddal.
(90 ép-t sebeztél). Mérgezed! Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(49
ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz jobb mancsoddal.
(46 ép-t sebeztél).
Az 1. csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. csontváz
harcos rád támad. Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni rád. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** A 2. csontváz harcost próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal.
(93 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Odacsapsz farkaddal.
(50 ép-t sebeztél).
Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(46 ép-t sebeztél). A 2. csontváz harcos
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 299 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+85%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami 2 törpe pikkelyvért és 2 rozsdás kard.
Éppen, hogy fellélegzel a csata után, amikor egy lángaurával övezett rémség
lép ki a kriptából. Ellenfeled egy tûzcsontváz (#152).
*** 1. KÖR *** A tûzcsontváz irányába mozogsz. A tûzcsontváz feléd mozog.
Támadod a tûzcsontvázt. Odacsapsz bal mancsoddal.
(97 ép-t sebeztél).
Iszonyatos hõséget áraszt magából!
(-6 ép) Megmérgezted. Tekergetve suhintasz
farkaddal. Elkerülte. Odaütsz jobb mancsoddal.
(47 ép-t sebeztél). Iszonyatos
hõséget áraszt magából!
(-6 ép) Vámpirizálsz (+6 ép). A tûzcsontváz holtan
terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+77%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a tûz fogazott kardja, 24 arany és egy
hamis arany.
Itt az ideje, hogy körülnézz te is abban a kriptában, ahonnan a csontvázak
jöttek. Belépve egy megpillantod a sok szürnyûség okozóját. Ez nem lehet
más, csakis egy csontmester. Aszott mester figyelmeztetése nem volt hiábavaló,
így utánanéztél az akadémián a nagyhatalmú élõholtaknak. A csontvázmester
leírását is megtaláltad, így tudod, hogy a csata elõtt közvetlenül egy
esszencielnyelést kell raknod magadra (legalább 6-os szinten). Mágikus
erõd felhasználásával elõidézel egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.)
Na ezzel megvagyunk, jöhet a csata - gondolod. Ellenfeled egy csontmester
(#186) [aura: 12-es méretû 16-os szintû bal karom.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A csontmester ellõ egy óriáserõ varázslatot. A csontmester
elmond egy sebezhetetlenség varázslatot. Megközelíted a csontmestert. Támadod
a csontmestert. Lesújtasz bal mancsoddal.
(69 ép-t sebeztél). A bõrén
levõ tüskék felsértenek
(-10 ép) Mérgezed! Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(33 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-10 ép) Benyomsz egyet jobb
mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-10 ép)
Vámpirizálsz (+6 ép). A csontmester hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 135 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+111%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami 54 arany és 3 hamis arany.
Kemény csata volt, és a végén az esszenciaelnyelés is mûködött. (+2 képességpont.)
Több élõholtat nem találsz a környéken, így büszkeségtõl dagadó mellel teszel
jelentést másnak Aszott mesternek, aki Khazidax koponyájával jutalmazza
meg helytállásodat.
[ld. enc.]
(+4 hõsiesség pont.)
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]
kf 41516 257 100 11021 11126 25526 |
bekészíted a 41516.
tárgyat |
Leveszed az ében láncinget. Felveszed az Elenios könnyû pikkelyvértjét.
A mancsodba veszed a Yssuf tõrét. Leveszed a kígyó fekete csizmáját. Felveszed
a merénylõ vándorcsizmáját. Leveszed a teknõs márványgyûrûjét. Felveszed
a merénylõ márványgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]
h 809 |
809. tárgy használata |
Titkos Társaság... Titkos Társaság... - ízlelgeted a szavakat, és közben
az jár a fejedben, hogy miért nem hallottál még eddig róluk? Rendben,
azért titkos ez a szövetség, hogy ne tudjanak róluk, na de akkor ki tudhat
mégis valamit?
[IQ próba 21-es küszöbre: sikeres]
Hát a remete! Ez az! Hiszen õ is ugyanolyan nem kívánatos személy, mint
ezek a bûnözõk! Õ is egy számûzött, kitaszított galetki. Biztosan tud
valamit! Nem is teketóriázol, hanem máris meglátogatod a remetét, aki
nyomorúságos barlangjában jó szívvel fogad téged. Eleinte csak beszélgettek,
mindenféle általános dolgokról, de túl sokáig nem kerülgetheted a témát,
ezért nagy nehezen kibököd, hogy mirõl is van szó.
- Titkos Társaság?
Hamis arany? Hát mindenáron bajba akarsz sodorni engem? Nincs nekem elég
bajom? Hagyjál engem békén ezzel! - válik váratlanul mogorvává, mikor
megtudja jöveteled célját. Látod rajta, hogy nagyon fél a megtorlástól,
ezért nála puszta rábeszéléssel semmire sem mégy. Itt bizony mágiára van
szükség, amivel végleg megtörheted az ellenállását: 8-as szintû ellenállás
megtörésre! Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését.
(-7 vp.)
Megkéred a remetét, hozzon neked egy pohár vizet, mert nagyon megszomjaztál.
Míg a szomszédos helyiségben matat, gyorsan magadra olvasod a szükséges
varázsigét. Így már képtelen lesz ellent mondani neked! Óvatosan ismét
a Titkos Társaságra tereled a szót, és a taktika beválik. Az idõs galetki
felszabadultan beszélni kezd.
- Csak nemrég alapították a szövetséget.
A vezetõt nem ismerem, csak néhányat a tagok közül. Nagyon sötét alakok.
Semmitõl sem riadnak vissza!
- És merrefelé van a szövetségi barlangjuk?
- vallatod tovább.
- Azt sajnos senki sem tudja. Azt viszont egészen véletlenül
tudom, hogy hol van ezen a szinten a térkapujuk - mondja a remete, és
láthatóan nem veszi észre, mennyire izgalomba jössz a hír hallatán.
-
Elmagyaráznád, hogyan találok oda? - kérded negédes nyájassággal.
- Hááát...
elmagyarázni nem tudom, de szívesen lerajzolom neked. Eléggé bonyolult
ugyanis az odajutás - mondja, azzal máris elõszed egy pergamendarabkát,
és egy kihegyezett bolhedortollat. Aztán, mielõtt még egy tollvonást is
ejtene, ravaszkás fény gyúl a szemében.
- No de miért is tenném ezt?
Mi hasznom belõle? Ajjaj! A vénségnek gyorsan ajánlanod kell valami ellenszolgáltatást,
különben elmúlik a varázs, és azzal együtt elvész a kedvezõ pillanat
is! [Ajánlj neki 10 drágakövet!]
[Tárgyhasználat: 10 drágakõ]
Elõkapod az erszényedet, és az asztalra borítod a tartalmát. A remete elégedetten
elpakolja a fizetséget, és máris nekifog a rajznak. Ahogy elkészül, kurtán
megköszönöd, és már el is viharzol, nehogy meggondolja magát a vén bohócmolad.
Hamarosan teljesen ismeretlen barlangjáratokban haladsz, útban a titokzatos
szövetség térkapuja felé. Hiába azonban a térkép, rövidesen eltévedsz,
és ráébredsz, hogy fogalmad sincs, hol rejtõzhet az úticélod. Nem találsz
semmit a térképen jelölt helyen. Nincs más lehetõséged, járatról-járatra,
barlangról-barlangra haladva át kell kutatnod a remet által megrajzolt
területet.
[Felderítés próba 15-ös küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Mikor már harmadszor mész el egy rég elhagyottnak látszó torzszülött barlang
bejárata elõtt, kíváncsian bekukkantasz. Odabent bûz, és kosz fogad. De
várjunk csak! A hátsó falon terjengõ penészfolt valahogy nagyon gyanús!
[Csapdaészlelés próba 19-es küszöbre: 9 hõsiesség pont árán sikeres]
Túlságosan nagy itt a rendetlenség, port viszont nem látsz sehol. Valaki
azt a látszatot akarta kelteni, hogy évek óta nem járt itt senki. De a
te eszeden nem járhat túl! Óvatosan körbekémlelsz az odúban, és minden
tenyérnyi helyet átkutatsz. Hamar megtalálod a penészfolt mögé rejtett
mágikus, teleportáló csapdát. Ha hozzáérsz, biztosan mérföldekre repít
ettõl a helytõl! Minden tudásodat összeszedve hatástalanítod a furmányos
rúnát. Ahogy itt szöszmötölsz az is kiderül, hogy egy ügyes illúzió fedi
a barlang hátulsó falába rejtett térkaput. Ha azon átlépsz, egyenest
a Titkos Társaság szövetségi barlangjába fogsz teleportálni. De esztelenség
lenne felkészületlenül nekivágni! Szükséged van egy jó kis álcázó varázslatra!
Legalább 10-es szintû láthatatlanság kell ide. Heves kézmozdulatok közepette
elvarázsolsz egy láthatatlanságot. (-12 vp.)
Miután magadra mondtad a láthatatlanság igéit, és teljesen észlelhetetlenné
váltál, veszel egy mély levegõt, és lesz, ami lesz, egy életem, egy halálom...
átlépsz a térkapun. Hatalmas zaj fogad odaát. Szinte megtántorodsz tõle.
Ez a szövetségi barlang teljesen másképp fest, mint a többi. Mindenütt
pénzverõ gépek dolgoznak, akármerre nézel. A zajuk szinte megsüketít!
A gépek mellett galetkik dolgoznak. Teljesen elmerültek a munkájukban,
így biztos lehetsz benne, hogy nem fognak észrevenni téged. Az egyik
pénzverõ gép alig néhány lépésre áll tõled. A futószalagról egy hatalmas
vesszõkosárba potyog a frissiben gyártott aranypénz. Vagy a hamis arany?
Muszáj bizonyítékot szerezned! Ajjaj csak most veszed észre, hogy ezek
a latrok nem teljesen hülyék! Minden kosár mellett egy hatalmas termetû
orgling kutya fekszik! Bár a harcban nem lenne ellenfél, most az észrevétlenség
mindennél fontosabb. Meg kell próbálnod elosonni a bestia orra elõtt!
[Lopakodás próba 17-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Összeszeded minden ügyeséged, és elóvakodsz a legközelebbi kosárig. Kiveszel
egy merék aranypénzt, és a zsebedbe süllyeszted. A visszaút már zökkenõmentes.
Hamarosan ismét a barlangodban vagy, és a szerzeményedet vizsgálgatod.
[Jelentést a helytartónak a H 809 paranccsal tehetsz.]
(+8 képességpont.)
(+8 hõsiesség pont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]
le 257 |
elrakod a 257. tárgyat |
Leveszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]
z 588 10 148 |
zenélsz 588. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg
gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra
sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek... A dorony duda hangja
elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) [aura:
elkt.immunitás: 3.] és egy orgling disznó (#84) [aura: egészség: 10.].
*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Megközelíted
az orgling disznót. Az orgling disznó feléd rohan. Az orgling disznót próbálod
megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal.
(81 ép-t sebeztél). Megmérgezted.
Elõresuhintasz farkaddal.
(43 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lendületet
véve ütsz jobb mancsoddal.
(42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Az
orgling disznó holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy titánok szele! Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod
az orgling kutyát. Lecsapsz bal mancsoddal.
(84 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Lesújtasz farkaddal.
(48 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lekeversz egyet
jobb mancsoddal.
(50 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Az orgling
kutya hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elmond egy életszívás varázslatot. Ellenállsz
a varázslatnak. Az orgling sámán felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling
sámánt próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Rávágsz
farkaddal.
(43 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal.
(43 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Az orgling sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
életszívást. Rezisztálod a varázslatot. Támadod az orgling sámánt. Odacsapsz
bal mancsoddal.
(78 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal.
(44 ép-t sebeztél).
Paralizálod. Odaütsz jobb mancsoddal.
(47 ép-t sebeztél). Az orgling sámán
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 493 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+117%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy üvegszimbólum, egy halotti maszk, 39 arany
és 2 hamis arany.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 zene; [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 298.]
kf 194 134 250 106 |
bekészíted a 194. tárgyat |
A nyomkeresés fejpántját már bekészítetted korábban. Leveszed az Elenios
könnyû pikkelyvértjét. Felveszed az ében láncinget. A mancsodba veszed
a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]
ep 51 75 104 |
építed az 51. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a farok szakértelem tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a lõtér felhúzását. A
vízzel hajtott építõgép nyújt segítséget a munkádban. Patakokban folyik
rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is
tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+96%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]
ep 5 75 104 |
építed az 5. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a farok szakértelem tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába,
és részt vállalj
az élelmiszerraktár megépítésében. Beindítod az építõgépet.
A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Nem törõdsz sem az idõvel, sem
a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés
27 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet
használhasd, még 73 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
le 250 |
elrakod a 250. tárgyat |
Leveszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
k 227 464 |
kaland elvállalása |
(227. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után
belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva,
egy terembe érsz. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled
egy görényteknõc (#134) [aura: gyorsaság: 12.].
*** 1. KÖR *** A görényteknõc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A görényteknõc
feléd mozog. Támadod a görényteknõcöt. Lesújtasz bal mancsoddal.
(88 ép-t
sebeztél). Mérgezed! Elõresuhintasz farkaddal.
(42 ép-t sebeztél). Beversz
egyet jobb mancsoddal.
(43 ép-t sebeztél). A görényteknõc hörögve elterül.
[A csatában összesen 173 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+73%).
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 2 görényteknõc
(#134) [aura: egészség: 12.].
*** 1. KÖR *** Az 1. görényteknõc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2.
görényteknõc feléd rohan. Az 1. görényteknõc feléd mozog. Támadod az 1.
görényteknõcöt. Beversz egyet bal mancsoddal.
(82 ép-t sebeztél). Odacsapsz
farkaddal.
(39 ép-t sebeztél). Beversz egyet jobb mancsoddal.
(41 ép-t
sebeztél). Az 1. görényteknõc halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2.
görényteknõc téged támad. Beléd próbál marni fogával. Hátraugrasz a támadás
elõl. Szagától fuldoklasz.
(-31 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. görényteknõcöt. Odacsapsz bal mancsoddal.
(83
ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Lecsapsz farkaddal.
(45 ép-t sebeztél).
Paralizáltad! Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(40 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+6 ép). A 2. görényteknõc halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+6 ép)
[A csatában összesen 330 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+135%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 32 arany és 2 hamis
arany.
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. A zárnyitó készlet
segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre:
5 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz.
Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
A száraz kéreggel borított padló recseg-ropog a lábad alatt.
[Csapdaészlelés
próba 11-es küszöbre: sikeres] Óvatos vagy, kitapogatod magad elõtt a
földet. Egy verem! Szerencsésen észrevetted, elkerülöd.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha
tovább akarsz jutni! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Nemhiába
vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Egy folyosón találod magad. A folyosó két oldalán, egy-egy szûk csatornában
víz csordogál.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] Rosszat
sejtve, belelépsz a vízbe, és végig a falhoz tapadva mész elõre. Jól tetted!
Hatalmas dübörgést hallasz, és a következõ pillanatban egy tûzgolyó süvít
el melletted. A ruhád néhol lángra kap, de belecsüccsensz a vízbe. Míg
átérsz, még két tûzgolyó száll el melletted.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 11 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont
és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(464. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón,
és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Nocsak, úgy tûnik
ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy tycharonid (#153).
*** 1. KÖR *** A tycharonid elõhív egy pengefal varázslatot. Megrohamozod
a tycharonidot. Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod a tycharonidot. Beversz
egyet bal mancsoddal. Elhibáztad. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Odakensz neki jobb
mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A tycharonidot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal.
(49 ép-t
sebeztél). Paralizálod. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(40 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A tycharonidot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz
bal mancsoddal.
(83 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(47
ép-t sebeztél). Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(45 ép-t sebeztél). A
tycharonid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 200 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+97%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia.
A folyosó, ahová belépsz, forró gõzzel van tele, levegõt is alig kapni.
Máris kiver az izzadság, a szíved kalapál! Itt kell átjutnod...
[Egészség
próba 9-es küszöbre: sikeres] Iszonyú a klíma, de vasszervezetednek köszönhetõen
képes vagy végigmenni.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 61 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 46% lélekenergia.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
lp 386 4 |
4 legenda pont ajánlása 386. tárgyért |
Visszavonod a korábbi ajánlatodat. A Groark talizmánja megvásárlására 4
legenda pontot ajánlasz fel. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Támadás
ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy
be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
[BA parancsod van a lényre:] Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd,
ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod
hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje
lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki
erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen 3354 sebzést okoztál,
és 205 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
17
képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi
gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 170 TVP-t viszel át a következõre. Azzal
együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
471 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Fekete Szakáll, egy sebhelyes arcú haramia. Dadogni kezdesz
amint rád néz a férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint).
Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 102. fordulód.
|
[1] erõ: |
20 (28) / 1.13 |
[2] IQ: |
11 (18) / 5.25 |
[3] ügyesség: |
7 / 0.70 |
[4] egészség: |
12 / 4.74 |
[5] mágia: |
11 (12) / 5.13 |
[6] gyorsaság: |
17 (24) / 1.01 |
[9] Méret/ép: |
142 / 142 |
Min. méret: |
135 |
Barlangméret: |
144 |
|
|
Varázspont: |
136 / 10 |
Képességpont: |
51 / 55% |
Hõsi pont: |
61 (20) |
Tám.bónusz: |
52% |
Véd.bónusz: |
44% |
Galetki erõ: |
749 / 237 |
Hírnév : |
1310 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
18 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
723 (11) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
699 (11) |
Leölt torzszülött: |
1160 (21) |
Pszi csaták: |
183 (1) |
Pszi
gyõzelmek: |
109 (1) |
Ájulások száma: |
11 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadászmester (46)
Speciális képességeid:
+16 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
+6 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel!
2.) Érj el legalább 14 éves kort! 3.) Fejezd be egy szövetségi épület
építését. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
1 / 0.16 |
[15] regeneráció: |
9 (12) / 0.09 |
[16] tüskés bõr: |
8 / 0.09 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0.89 |
[18] tûzimmunitás: |
6 / 2.69 |
[19] hidegimmunitás: |
4 / 0 |
[20] savimmunitás: |
4 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (7) / 0.58 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 / 0 |
[24] rezisztencia: |
27 (35) / 0.09 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.71 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 0.85 |
[47] zárnyitás: |
6 / 2.23 |
[48] mászás: |
8 / 1.73 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.84 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 1.11 |
[51] transzformáció: |
10 / 3.97 |
[52] auraészlelés: |
8 (14) / 4.30 |
[53] ékszerészet: |
4 (6) / 0.64 |
[54] kereskedelem: |
9 / 1.08 |
[55] szívósság: |
12 / 1.03 |
[56] varázsitalfõzés: |
8 / 0.48 |
[57] gyógynövények: |
6 / 3.37 |
[58] nyomkeresés: |
20 (30) / 2.05 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 0.77 |
[60] pszi támadás: |
12 / 2.58 |
[61] pszi energia: |
12 / 6.18 |
[62] lopás: |
5 (7) / 0.34 |
[63] éberség: |
4 / 1.78 |
[64] átokszórás: |
5 / 3.60 |
[65] álcázás: |
25 / 0.60 |
[66] lopakodás: |
9 / 0.56 |
[68] zene: |
8 / 0 |
[69] tanulás: |
6 / 0.03 |
[70] idézés: |
1 / 0.05 |
[71] javítás: |
5 / 0.64 |
[72] építés: |
10 / 7.18 |
[73] felderítés: |
5 (6) / 1.68 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
27 (30) / 0.50 |
[101] szakért.: |
16 (19) / 5.45 |
[102] sebzõ
méreg: |
6 (10) / 0 |
|
farok |
[103] méret: |
8 (10) / 0 |
[104] szakért.: |
12 (14) / 4.15 |
[105] paraliz.méreg: |
17
(21) / 0 |
|
jobb mancs |
[106] méret: |
7 (9) / 0 |
[107] szakért.: |
11 (13) / 1.95 |
[108] vámpirizáció: |
6
(10) / 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (4) / 0.72 |
[32] animáció: |
1 (4) / 0.16 |
[42] csendvarázs: |
2 (5) / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
3 (6) / 0.06 |
[160] esszenciaelnyelés: |
3 (6) / 1.41 |
[29] életszívás: |
1 (4) / 0 |
[172] gázpajzs: |
5 (8) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
7 (10) / 0.72 |
[33] halál csókja: |
1 (4) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
1 (4) / 0 |
[163] kineport: |
3 (8) / 0.48 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 (11) / 2.36 |
[158] láth. észlelése: |
6 (9) / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
5 (8) / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
4 (7) / 0.24 |
[35] mágiatörés: |
7 (10) / 0.06 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0.32 |
[34] méregfelhõ: |
6 (9) / 1.04 |
[128] pszi csáp: |
14 / 1.64 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
3 / 0.44 |
[159] szellemidézés: |
1 (4) / 0.06 |
[176] szélpajzs: |
1 (4) / 0 |
[261] szörnyismeret: |
8 (11) / 0.64 |
[167] tombolás: |
5 (8) / 0.48 |
[132] tudati méreg: |
6 / 3.86 |
[256] tudattágítás: |
12 (15) / 0.76 |
[14] vakító fény: |
4 (7) / 0.06 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
õsmágus szájvize (1).
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pta 131 131 128 131 128 |
p 3959 |
p 9178 |
|
2. Makró |
ism 3 |
mak 4 |
z 588 10 83 |
ad 10 |
kf 232 21731 138 8396 |
|
3. Makró |
p 8735 |
p 8735 |
pta 132 132 132 131 128 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
3: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100. |
4: tombolás v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 99. |
5: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 150. |
6: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 101. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #35. Prioritás: 249. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 200. |
9: Közelharc támadás ha ellenfeled #164. Prioritás: 200. |
10: animáció t.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 200. |
11: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 98. |
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #1905. Prioritás: 190. |
13: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 180. |
1: védelem itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 240, és ha ellenfeled
#131. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: orgling melák (#157), óriás élõ cseppkõ (#161),
elit törpe harcos (#162), triklopsz (#187).
1901: orgling melák (#157).
1903: Yarmaitor (#181).
1905: troll útonálló (#150), törpe útonálló (#149).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 30 61 9;
VI erõ:300% ép:2%;
PV 7 8 3
4 5;
PSZ 58 57 47 56 48 46;
BA 416 418 415 419 420 417;
HE 1;
PTA 131
131 128 131 128;
PTB 128 128 128 128 128;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3042 24657 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 16 szint: 9 sebzés: 56-64
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#11 (1. épület), #23 (2. épület), #396 (102. forduló), #393 (92. forduló),
#252 (92. forduló), #463 (93. forduló), #442 (96. forduló), #329 (96.
forduló), #250 (89. forduló), #434 (91. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 7808. Jelenleg az élelmiszerraktár építésén
dolgozol, eddig 27 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ
ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 9 legenda pontod van. Aktuális
licited: 4 LP Groark talizmánja tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér:
2013.10.18.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus díszes fejpántja (#17306) |
|
1 a bölcsesség halotti maszkja
(#17741) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gladiátor díszes fejpántja (#6056) |
|
1 a harcos csatos öve (#7916)
|
|
1 a jég fekete csizmája (#22722) |
|
1 a káosz istennõjének öve (#31329) |
|
1 a kígyó fekete csizmája (#19122)
|
|
1 a küzdelem csatos öve (#20516) |
* |
1 a küzdelem kék köpenye (#20487) |
|
1 a lich lovagi lemezpáncélja (#11802)
|
* |
1 a merénylõ vándorcsizmája (#11021) |
* |
1 a merénylõ vaspajzsa (#10963) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a pontosság szárnyas sisakja (#4227) |
|
1 a regenerálódás díszes fejpántja (#24506) |
|
1 a sebesség vándorcsizmája
(#13271) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a sün ezüst fejpántja (#24957) |
|
1 a sün könnyû láncinge (#24881)
|
|
1 a sün utazóköpenye (#24986) |
|
1 a tökéletesség könnyû láncinge (#21731) |
|
1 a tûz sárga öve (#22317)
|
|
1 a villám díszes pikkelyvértje (#23517) |
|
1 az ellenállás csatos öve (#28616) |
|
1 csatos öv (#1166) |
* |
1 Dexkill
öve (#324) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
21 ében láncing (#134) |
|
1 Elenios könnyû
pikkelyvértje (#41516) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 halotti maszk
(#1091) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
2 kemény bõrpáncél (#3) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 Khazidax koponyája (#259) |
|
24 pikkelypáncél (#223) |
|
1 sárga öv
(#1167) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
29 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny
(#1136) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 Xantin bõröve (#169)
|
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gyõzelem díszes karkötõje (#21042) |
|
1 a gyõzelem sárgaréz nyaklánca
(#20981) |
* |
1 a háború köve (#156) |
* |
1 a harcos sárgaréz nyaklánca (#7931) |
|
1 a jég háromszögszimbóluma
(#22812) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz csábító gyûrûje (#26889) |
* |
1 a káosz terjesztõjének nyaklánca
(#19644) |
* |
1 a kígyó ezüst fülbevalója (#19257) |
* |
1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227) |
* |
1 a kobra díszes karkötõje (#7542)
|
|
1 a küzdelem malachitgyûrûje (#20577) |
* |
1 a merénylõ márványgyûrûje (#11126) |
* |
1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
|
* |
1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a teknõs márványgyûrûje (#25526) |
|
1 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926) |
|
1 a tökéletesség sárgaréz nyaklánca (#21881) |
|
1 a tolvaj márványgyûrûje
(#9326) |
|
3503 arany (#1) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás csepp fülbevalója (#28706)
|
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
3 csepp fülbevaló (#1256) |
|
141 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257)
|
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
852 hamis arany (#809) |
* |
1 Istencsászár
ónix karkötõje (#42193) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
1 kristályamulett
(#130) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 óriás fülbevaló
(#225) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 roxati üvegszem
(#580) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
6 üvegszimbólum
(#138) |
|
1 zafír érdemrend (#267) |
Felszerelés |
|
2 bunthar bõrdarab (#515) |
|
2 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 dorony duda
(#588) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
2 idõkristály
(#219) |
|
1 kerek korsó (#520) |
|
18 kötél (#128) |
|
11 Krónika (#783) |
|
1 legendás tóken (#606) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
20 mágustóken
(#672) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Tiume batyuja (#529) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
|
7 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a káosz démoni tõre (#13014) |
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a kobra fogazott
kardja (#7618) |
|
1 a majom barbár lándzsája (#14381) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468)
|
* |
1 az ellenállás hosszú íja (#28722) |
|
1 az erõ könnyû íja (#1721) |
|
6 ében nyílpuska (#133) |
|
6 ében tündekard
(#132) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
2 hosszú íj (#1272)
|
|
5 kés (#5) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286)
|
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
3 rozsdás kard (#131) |
|
24 törpe balta (#224)
|
|
1 vívótõr (#1303) |
|
1 Yssuf tõre (#257) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
13 csótányláb
(#25) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
4 elonotichlan (#31) |
|
8 gyilkos boróka (#27) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
1 kalmárok itala (#66)
|
|
4 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
17 mátekel gomba (#21)
|
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
4 mézfû (#29) |
|
22 mitulen fû (#20)
|
|
4 muskil (#37) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
1 õsmágus szájvize (#69)
|
|
5 ragálygomba (#26) |
|
2 rémcserje (#34) |
|
6 sárkányvirág (#32) |
|
31 sötét mák (#23) |
|
15 tejfonál (#28) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
8 velparaj (#35) |
|
11 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
19 barna manakõ (#149) |
|
4 duzzadt xenópete
(#479) |
|
20 ekinda haj (#147) |
|
11 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151)
|
|
15 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
12 mandibula
(#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
8 molitár háj (#165) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
9 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236) |
|
6 smaragd esszencia
(#229) |
|
8 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
4 yeti csont (#160)
|
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gyõzelem
díszes fejpántja #20906 (9), a harcos márványgyûrûje #7976 (9), a harcmûvész
ezüst fülbevalója #13857 (11), az elektromosság malachit karkötõje #27341
(5), a gyõzelem sárgaréz nyaklánca #20981 (9), a sebezhetetlenség díszes
pikkelyvértje #19467 (12), a sas karikaszimbóluma #16061 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 30 hamis arany (#809), 8 drágakõ
(#2), 1 sötét mák (#23), 1 smaragd esszencia (#229), 2 rozsdás kard
(#131), 4 muskil (#37), 1 üvegszimbólum (#138), 1 csepp fülbevaló (#1256),
3 pikkelypáncél (#223), 5 törpe pikkelyvért (#4), 3 törpe balta (#224),
1 duzzadt xenópete (#479), 2 mézfû (#29), 1 a tûz fogazott kardja (#22468),
1 Khazidax koponyája (#259), 1 halotti maszk (#1091).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 131 arany (#1), 1 xenópete (#278),
1 õsmágus szájvize (#69).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GROARK, A SAVELEMENTÁL (294. LÉNY) A savelementálok a sötétség legocsmányabb
megnyilvánulásai, egyértelmû, hogy a galetkik azonnal levadásszák, amint
egy felüti a fejét. Groark az egyik leghatalmasabb renegát mágus teremtménye,
és különleges, már-már intelligenciára emlékeztetõ ravaszsággal elrejtõzött,
és csak hízott, növekedett a mélyben. Amikor teljes valójában elõbugyogott,
elõfortyogott, már nem volt galetki, aki hírét vigye a borzalomnak, hisz
a vele való találkozást senki sem élte túl. Persze a legenda azonban így
is szárnyra kapott, hogy valami megnevezhetetlen borzalom növekszik, terjed
a mélyben...
GROARK TALIZMÁNJA (386. TÁRGY) Ez a legendás relikvia valamilyen elpusztíthatatlan
anyagból készült. Nemcsak, hogy a talizmán maga elpusztíthatatlan, de ha
viseled, minden tárgyad megsemmisülésére 10%-kal kevesebb lesz az esély.
Persze ezenkívül a talizmán még számos képességet birtokol, méretedet 10-zel,
végtagjaid méretét kettõvel növeli meg. Egyetlen apró hátránya, hogy amíg
viseled, IQ-d hárommal csökken.
VADÁSZHÁZ (#59) Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Vadászsarok (#24), lõtér (#51)
Leírás:
A vadászsarok kiváló hely történetek mesélésére de igazi vadászok számára
kell egy külön épület, ahol nem csak az élményeket, hanem a szakmai fogásokat,
trükköket is meg tudják beszélni. Ennek színhelye a vadászház. A beszélgetés
folyamán kapott információk nagyban segítik a napi vadászatokat, azok 2
TVP-vel kevesebbe kerülnek. Használata automatikus, BSZ parancsot sem igényel.
CSONTMESTER (186. LÉNY) Ezek a csupacsont lények már régóta nem a saját
testüket uralják. A csontmesterek ugyanis olyan élõholtak, akik hihetetlen
hatalmmal bírnak a csontok felett. Ez a hatalom azzal a képeséggel is felruházza
õket, hogy csontestük elpusztulása után, amint újabb csontokra bukkannak,
új testet alkothatnak belõlük. Emiatt végleges megölésüknek egyetlen módja,
ha testük elpusztításakor, nem csak a felszabaduló lélekenergiát, hanem
a csontmester teljes esszenciáját elnyeli az õt legyõzõ galetki. Persze
erre csak a leghatalmasabb nekromanták képesek, így a csontmesterek a torzszülöttek
egyik legrettegettebb csoportját alkotják. Csatában elsõsorban mágikus
érintésük fagyasztó hatására támaszkodnak, csonttestük ellenálló az ütésekkel
szemben, és a kusza, kiálló csontjaik a tüskés bõrhöz hasonló hatást érnek
el. Érdekes módon a csontmesterek esszenciája különösen érzékeny a halál
alapú mágiákra, és a fizikai erejük sem túl nagy. A kõevõk és a mágiafalók
ízletesnek találják a csonmester csontjaiból fõzött csontlevest.
KHAZIDAX KOPONYÁJA (259. TÁRGY) Ezt a relikviát sokan a legendák leghatalmasabb
élõholt õsmágusának, Khazidaxnak tulajdonítják, mondván, hogy ez az õ igazi
koponyája. Persze a hozzád hasonló intelligens és felvilágosult galetki
tisztában van azzal, hogy ebbõl a tárgyból több is létezik, így aligha
lehet mindegyik Khazidax erdeti koponyája. Azért ha nem is egyedi relikvia,
de mindenképpen nagy erejû, és viszonylag ritka varázstárgyról van szó.
Khazidax koponyája ugyanis, ha a fejeden hordod megnöveli minden nagyobb
nekromanta varázslatod szintjét eggyel. A legendák azt suttogják, hogy
ha nagyobb hatalmú galetki, akkor ez a jutalom is arányosan nagyobb lesz.
Mindezek mellett még 6% védettséget is ad. E hatalomért cserében csekély
ár az, hogy mindenki rettegve és undorodva néz rád, ami a meggyõzés és
vezetõkészség szakértelmed egy-egy szinttel való csökkenését vonja maga
után.