101. forduló, 103. forduló, Mit Lopez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 27. 12h:04'
EZ A 401. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
402. játékheted kezdete: okt. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3955
SZÁMLA : XXXX

MIT LOPEZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,101] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy hegyi rák fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 240.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+36 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 200.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ek 370 21 t. energia kisütése: 370 21
Ezentúl egy véletlenszerűen választott átkot fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[93,102] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Találsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!


(Továbbmész...) [94,102] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,103] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk bal első lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel épp hogy megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megbököd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 160.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[96,104] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,104] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Árnyéktőrrel megbököd a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált dombi yeti trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kardfogú fülemüle trófeát. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 14, gyógyulás: 15, összesen: +1 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 136.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 131.]

ba 998 999 nem támadod a férfiakat a nőket
BA 998 parancs tárolva. BA 999 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[96,105] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy láplidérc. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 13 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a láplidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A láplidérc karmai majdnem eltalálnak! A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Eldobod az értéktelenné vált kardfogú fülemüle trófeát, és kiszedsz egy láplidérc trófeát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. (ld. enc.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Árnyéktőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+14 sebzés). Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 9, gyógyulás: 17, összesen: +8 ÉP}


Összefutsz egy barna hajú, kék szemű alakváltó férfival. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Simaagyú Bocibogár. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy szöges páncélt visel. Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy fagyelementál trófea és egy ekharion bébi trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Apró Kicsi Artista. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [96,106] Még mindig a városban vagy.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy nagy, vályogtéglákból felépített szögletes épület magasodik az út fölé. A nyitott ajtó fölött táblát látsz: "FEGYVERMESTER". Odabentről fegyvercsörgés hallatszik. (574. épület.)
Egy magas, éjfekete kőből épült torony magasodik egy kisebb domb tetején. A szűk, koponyát formázó kopogtatóval ellátott kapu mellett merev tekintetű gargoyle szobrok formáznak félelmetes és riasztó ajtókeretet. Ablakot csak nagyon magasan látsz, ott is csak néhány szűk rést. Közeledtedre a több mint tíz ember magasságban levő eresz alól denevérek röppennek fel. Elképzelésed szerint itt valamilyen nagyhatalmú mágus kell, hogy lakjon! (599. épület.)
Találkozol Chakugan Shoval. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[24 pontot használtál fel, van még 107.]

vtn 76 varázslat tanulás: a 76. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láthatatlanság. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 72.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus sajnálkozva fogadja a hírt: nincs a birtokodban a tanuláshoz szükséges összeg. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,107] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 3 rézsisakot 21 aranyért.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nővel. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. (Auralátás: Kallina Gwynda - 1677. kalandozó) Odébbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Raia kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. (Auralátás: Bereniké - 4484. kalandozó) Otthagyod a másik kalandozót.
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mirella Queen. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [12 pontot használtál fel, van még 55.]

be 592 bemész az 592. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Nagyszakállú Draenar vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db,
vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db,
bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db,
királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, fekete csuha (#375) 20 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
árnyéktőr (#557) 35 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, ezüsttőr (#322) 8 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db,
fúvócső (#20) 4 ap /db, gromak páncél (#270) 30 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 100 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db,
sötét kámzsa (#699) 120 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, vassisak (#160) 18 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 50.]

be 595 bemész az 595. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Lamvelmukkbolk, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db,
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db,
csuklyavirág (#133) 2 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db,
rájabőr (#404) 6 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db,
troll csont (#704) 8 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, bakkura bőr (#95) 2 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db, Leah tekercse (#1258) 30 ap /db,
liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db,
óndarab (#85) 2 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, sötét kámzsa (#699) 120 ap /db, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szulfin (#676) 20 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
trikornis szarv (#198) 12 ap /db, troll csont (#704) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, fülemüle agyar (#267) 5 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 45.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 60 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY)
A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon...

CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy).
Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart.

KARAKTERLAP

Mit Lopez, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 14 Merészség: 5/3 Magasság: 101 cm
IQ: 27 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 24 (25) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 16 Életpont: 178/117 Jellem: gonosz (20) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 102/1 Pénz: 126 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/0 EFejl: 13
Eddig összesen 381 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1965 TP-t kaptál. Jelenleg 71639 TP-d van. A következő szinthez még 3361 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, láplidérc, kérődző etra. A 99. fordulódban 507 arany került a bankszámládra. 522 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 19/96 (+11%) vágófegyverek: 2/81
lőfegyverek: 10/98 (+15%) dobófegyverek: 6/90

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/56 2. nyomkövetés: 23/58 3. lopás: 12/44
4. mászás: 4/58 5. csapdakészítés: 8/5 (+8%) 6. csapdaészlelés: 14/94
7. gyógyítás: 25/20 (+40%) 8. titkosírás: 1/30 9. felderítés: 1/70
10. teológia: 4/52 (+9%) 11. taumaturgia: 8/93 (+13%) 12. versengés: 1/31
13. szörnyismeret: 8/46 (+18%) 14. vadászat: 10/17 15. bányászat: 11/55 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50) (3x), az elfektől (2) aranyat (#50) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (3x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (3x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) (3x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (3x)
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
férfiak (#998), nők (#999)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 14. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1 lánckesztyű (#230) 1 Mágikus Koponya (#279) 1 mászókarom (#78)
1 rejtőköpeny (#277) 1 * sötét kámzsa (#699) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * árnyéktőr (#557) 1 ezüsttőr (#322) 2 * fúvócső (#20)
1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127) 26 * tüske (#22) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 aranylánc ($191) $1 borostyán függő ($162) $1 denevér szimbólum ($140)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * ritualista amulett (#708)
1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 5 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 Leah tekercse (#1258) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 15]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 17 csepp ugh méreg (#166), fér még: 55]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 dorony tüdő (#212) 14 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
4 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 2 lajhár csont (#236)
5 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655) 26 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85)
8 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70) 11 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198)
1 troll csont (#704) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
5 vasérc (#152)

Összsúly: 48.20 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Legalább 3 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 3 rézsisak (#72)
4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 1 kaja (#2)
3 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,102) vaskohó (#155), érclelőhely
(94,102) vaskohó (#155), törpe bánya (#435), oltár, érclelőhely
(95,103) garokkok (#73), nekrofun (#173), patak, oltár, ryuku gárdista (#360)
(96,104) oltár
(96,105) láplidérc (#352), csodák kútja (#1096), sötét gnóm (#132), Simaagyú Bocibogár (2357. kalandozó), Apró Kicsi Artista (5804. kalandozó)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), Chakugan Sho (4636. kalandozó)
(97,104) kardfogú fülemüle (#146)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Kallina Gwynda (1677. kalandozó), Bereniké (4484. kalandozó), Mirella Queen (5050. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek