Karakterszám: |
3947 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
103 |
Játékhét: |
118 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
62 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. dec. 17. 11h:17' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. dec. 20. |
|
E-mail!
RAX DZAKAR KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Bezörget hozzád
Jelena, egy ábrándos teremtés. Hosszú haja
a derekát és a szivedet is verdesi. Üde nõ. A Mutánsok klánjának teremtmény
rangú tagja. Viselt tárgyai: Enyészmester, a tökéletesség vas lemezpáncélja,
a füvész köpenye, bronzmedál, a villám vassisakja, a ragadozó sárgaréz
nyaklánca, szivárvány karkötõ, a villám csepp fülbevalója, ezüstmedál,
a sólyom vívótõre, spanyolcsizma, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv,
kék gömb, a lich kerek pajzsa, a puhányság köve. Szakértelempróbára invitál
téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok,
és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok,
a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok,
következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele
több csapdába? Nem vitás, Jelena kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése
messze jobb, mint a tiéd!
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
Fényszív átadott neked 2 db elfu mohát. Te 148 aranyat fizettél.
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Fényszív, egy gyönyörû, tüskés, szárnyas,
aranysárkány nõ. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A Kiválasztottak
szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje,
Xantin ezüstöve, bronzmedál, a mutáció gyémántja, a regenerálódás csepp
fülbevalója, szivárvány karkötõ, Örökkévalóság Smaragdja, a légzés vándorcsizmája,
a tûz amulettje, kék gömb, a sün zöld köntöse, a tárgyalás gyûrûje, az
angyalok ónix karkötõje, a regenerálódás lovagi lemezpáncélja. Már amikor
belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Te ocsmány féreg!" Így válaszolsz: "Te nyáladat csöpögtetõ
idióta!" Így szól hozzád: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!"
Rögtön visszavágsz: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" A következõ átkot
vágja a fejedhez: "Olyan förtelmes vagy, hogy ha megjelensz a galetki kisdedek
között, megállnak a fejlõdésben." Rögtön visszavágsz: "Olyan csúf vagy,
hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." Ezt mondja neked:
"Te bélrákos szellentõgép! Mondták már, hogy egy belülrõl kifordított förtelemféreg
szebb látványt nyújt nálad?" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában
épkézláb választ kitalálni. Lehajtott fejjel elismered, Fényszív volt a
jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
2. NAP ** Eljön barlangodba
Azirafael, egy igazvérû férfi. A Tudósok
klánjának tanársegéd rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik.
Felszerelése: szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje,
a kígyó fekete csizmája, ében nyílpuska, az ügyesség szimbóluma, a tárgyalás
gyûrûje, Trollagyar, díszes villámöv, az Örökkévalóság Rubinja, a gólem
zöld köntöse, ében láncing, szürke maszk. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Azirafael már ott várakozik.
Õ nyert!
**
5. NAP ** Eljön barlangodba
Anastasia, egy vékony, törékeny testalkatú,
barna hajú és szemû nõ. A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. A
következõket látod nála: szivárvány karkötõ, bronzmedál, suhanó csizma,
a sebesség márványgyûrûje, a szakács üstje, a háború köve, a nyomkeresés
fejpántja, az egyensúly gyûrûje, arany lárvaköpeny, a tökéletesség kõamulettje,
a Kõ Kardja, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, ében láncing, kék gömb,
a sas csatos öve, a kobra nehéz nyílpuskája, ozin fülkarika, a tökéletesség
márványgyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Rögtön visszavágsz:
"Piszkos a körmöd!" Így szól hozzád: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik
fület növessz!" Rögtön visszavágsz: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd
múlja felül?" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Azt hallottam, hogy
sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Nem késel
a válasszal: "Egy protolisk lárvánál magasabb intelligenciát lehet kimutatni,
mint nálad, de tökkelütött." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Úgy bámulsz
rám, mint egy nyáladzó, agy nélkül született orgling disznó csökevény egy
galetki uralkodóra!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb
választ kitalálni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem!
- A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
9. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig
nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának versmondó
rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. A következõket látod
nála: hosszú íj, Trollagyar, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, az élet utazóköpenye,
a tökéletesség csatos öve, szivárványkristály, a lich malachit karkötõje,
a tárgyalás gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a gyorsaság amulettje, a torony
vándorcsizmája, Örökkévalóság Gyémántja, a kígyó bõr mellvértje, a tökéletesség
csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A szokásos témák - torzszülöttek,
kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd
támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti
végül véget ér. Elkh Alhan Dozo megköszöni a vendéglátást, és hazaindul.
(+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Elkh Alhan Dozo által meséltekbõl,
megtudod, mi az a pszi entitás.
[ld. enc.]
**
9. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Azirafael, egy igazvérû férfi. A Tudósok
klánjának tanársegéd rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik.
Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje,
a kígyó fekete csizmája, ében nyílpuska, az ügyesség szimbóluma, a tárgyalás
gyûrûje, Trollagyar, díszes villámöv, az Örökkévalóság Rubinja, a gólem
zöld köntöse, ében láncing, szürke maszk. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Azirafael csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 18208.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a
pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi.
(hírneve 3565.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*dec. 3.* Brutusz pszionikus párviadalban legyõzte Jelenát.
*dec. 3.*
Tintilla, a Derûs teljesítette a 17. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*dec. 3.* Tintilla, a Derûs teljesítette a 18. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
*dec. 3.* Tintilla, a Derûs gyõzelmet aratott Tolvaj felett.
*dec.
4.* Maró Savarin csatában legyõzte Menõ Csajt.
*dec. 4.* Fényszív lopni
próbált, de felsült vele.
*dec. 5.* Brutusz pszionikus párviadalban legyõzte
Jucika Hacukát.
*dec. 8.* Anastasia rangja a Tisztogatók Klánjában "tisztogató"
lett.
*dec. 9.* Tintilla, a Derûs és Tolvaj megküzdöttek egymással, és
Tintilla, a Derûs gyõzött.
*dec. 9.* Jelena teljesítette a 10. küldetést,
amit a palotában kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*dec. 1.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Phom Chemoppot.
*dec. 3.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Heliort.
*dec. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Xyon
de Crowanta felett.
*dec. 4.* Nemesis rangja a Bárdok Klánjában "a béke
õre" lett.
*dec. 5.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Araneát.
*dec. 8.* Endyr gyõzelmet aratott Tûfok Klood felett.
*dec. 8.* A 15103
szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett!
*dec. 8.* Akadil
Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Hajnali Harmatot.
*dec. 8.*
Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Sanyát.
*dec. 8.* Alba Regina
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nosean felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
Örökkévalóság Smaragdja: értéke 800
arany. A tárgy tápjai: +6 méret, +5% támadás, +2% védekezés, +1 szerencse,
+10 max. varázspont, +1 minden leheletedre. Nem átadható tárgy.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]
kno 50 12 |
50. képességre 12 képességpont |
Elköltesz 12 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 5. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]
kf 5727 |
bekészíted az 5727. tárgyat |
Felveszed a titán malachitgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]
k 20 384 397 206 |
kaland elvállalása |
(20. kaland:) Szerény lehetõségeidhez mérten elég jól sikerült az új külsõ
elõállítása. Egy alapos vizsgálatot nem bírna ki, de a célnak megfelel.
Becserkészed a vezetõ lakhelyét. Jó pár testõr kinézetû fickó nyüzsög a
környéken.
- Most jöttem az alattunk levõ szintrõl. Fontos híreim vannak.
A jelszó: Jobb ma egy nedonkutya harapás, mint holnap kettõ!
Az egyik
õr int, hogy mehetsz, egy másik viszont rögtön utánad lép, és közli, õ
majd elkísér. Egy terembe vezet, és odalép a hatalmas karosszékben terpeszkedõ
galetkihez.
- Méltóságos uram, ez a fickó egy három hete lejárt jelszóval
jelentkezett.
- Hmm... Lássuk ki fia-borja vagy?
Kissé megrettensz a
másik jéghideg tekintetétõl, de azért elõadod a mesét, amivel elõre felkészültél.
- Érdekes. Mindjárt kiderül, igazat mondasz-e? - int az egyik kezével.
A teremben levõ három nagytermetû õr rögtön elkap, és egy pillanat múlva
máris bilincsben találod magad. Átvonszolnak egy másik terembe, a bilincsbe
egy kampót akasztanak, és felhúznak olyan magasba, hogy a lábad nem ér
le a földre.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Újra elmondod ugyanazt
a történetet. A fõnök egy intésére megnyílik a lábad alatt a talaj. Lenézel:
fortyogó savat látsz. Lassan beleeresztenek. Felüvöltesz a fájdalomtól!
[40 életpontot sebzõdsz.] Óráknak érzed a savas gödörben eltöltött idõt.
Amikor kihúznak, alig tudsz levegõt venni, a fájdalom teljesen eluralja
az agyadat.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Alig jönnek ki a
szavak a szádon, de tartod magad az eredeti történethez. Még nem tartasz
a végén, amikor ismét ereszkedni kezdesz. Már elõre üvöltesz. [40 életpontot
sebzõdsz.] - Hmm. Jól bírod. Akkor lássuk a következõ próbát!
Leakasztanak
a kampóról, és a sarok felé vonszolnak. Egy nyújtógép! Az õr kéjes örömmel
kezdi el tekerni a fogaskerekeket.
[Egészség próba 12-es küszöbre: sikeres]
Az õr már alig bír tekerni a keréken, Te még mindig az igazadat bizonygatod.
[10 életpontot sebzõdsz.] Már alig vagy magadnál, amikor meghallasz egy
hangot:
- Szedjétek le, igazat beszél. Azonnal vésztanácskozást hívunk
össze.
Leszednek a nyújtóról, és lefektetnek a földre. Azonnal elveszíted
az eszméletedet. Arra ébredsz, hogy Droghart atya rázogat.
- Bravó, fiam,
bravó! Remek voltál, mindenkit elkaptunk. Köszönöm neked, istenünk nevében
is. Amint látom kicsit megviselt a kaland, sõt mintha nõttél volna is közben!
(+2 méret.) Jutalmul fogadd el tõlem ezt a csekélységet. - és ezzel átnyújtja
a bûz bronz mellvértjét. Teljesen meggyógyultál! (+3 képességpont.) (+1
hõsiesség pont.)
(384. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Ráébredsz, hogy
nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Suhanó elindul a zombi felé. Megrohamozod az 1. zombi mestert.
A zombi Suhanó felé mozog. A 2. zombi mester feléd rohan. Az 1. zombi
mester feléd mozog. Suhanó és a zombi egymással harcolnak. Megtámadod
az 1. zombi mestert. Lesújtasz jobb csápoddal.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Odacsapsz farkaddal.
(14 ép-t sebeztél). A fogaiddal
támadsz.
(14 ép-t sebeztél). A 2. zombi mester téged támad. Feléd döf
jobb karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. zombi mester
rád támad. Feléd suhint jobb karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe
fúródik. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. zombi mestert. Odacsapsz jobb csápoddal.
(25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva
ütsz farkaddal.
(13 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A fogaiddal
támadsz.
(15 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az 1. zombi mester halálhörgés
közepette a földre zuhan. Suhanó és a zombi egymással harcolnak. A zombi
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. zombi mester rád támad. Lesújt
rád jobb karmával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A 2. zombi mester
regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A 2. zombi mester elmond egy animáció varázslatot. Az 1.
zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként).
A zombi csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként).
Suhanó és a zombi egymással harcolnak. Megtámadod az 1. zombi mestert.
Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(19 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Harapni próbálsz.
(15 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az 1. zombi
mester zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A 2. zombi mester elõhív egy animáció varázslatot. Az 1.
zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként).
Suhanó és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik.
Megtámadod az 1. zombi mestert. Odacsapsz jobb csápoddal.
(20 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(14 ép-t
sebeztél). Mérget juttatsz belé. Elõrehajolva harapni próbálsz.
(14 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az 1. zombi mester rád veti magát. Feléd
döf jobb karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az 1. zombi mester
zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. zombi mester létrehoz
egy animáció varázslatot. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester
oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi csatlakozik a 2. zombi mester
oldalához. (agyatlan zombiként). Az 1. zombi mestert próbálod megsebezni.
Rávágsz jobb csápoddal.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%).
Rávágsz farkaddal.
(20 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A fogaiddal
támadsz.
(14 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az 1. zombi mester zombija
hangtalanul összecsuklik. Suhanó és a zombi egymással harcolnak. A 2.
zombi mester regenerálódik.
A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 300 sebzést
okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott
sebzés: Suhanó: 72/2.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás
templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak
rajtad 34 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 64 aranyat.
(397. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs
bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják.
Továbbmész a második szobába. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek
köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 warnök (#73).
*** 1. KÖR *** Suhanó megközelíti az 1. warnököt. Megindulsz a 2. warnök
felé. Már ott is vagy! Az 1. warnök Suhanó felé mozog. A 2. warnök máris
elõtted terem! Suhanó és az 1. warnök egymással harcolnak. Támadod a 2.
warnököt. Odacsapsz jobb csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(18 ép-t sebeztél). Acsarogva
harapni próbálsz.
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(5 sebzés). A 2.
warnök kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Suhanó és az 1. warnök egymással harcolnak. Az 1. warnököt
próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Fürgén elhajolt.
Lesújtasz farkaddal.
(11 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(13 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(4 sebzés).
*** 3. KÖR *** Suhanó és az 1. warnök egymással harcolnak. Támadod az 1.
warnököt. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Odacsapsz farkaddal.
(12 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod
szádat.
(3 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(5 sebzés). Az 1. warnök holtan
terül el.
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 10/19.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+6%). Szolgáidnak 46% jut.
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet,
és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: 2 hõsiesség pont
árán sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 27 arany és 5 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.
(206. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem
galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog
érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás
próba 7-es küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz
a házikó ajtaján.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást.
A varázslat nem hatott rád. Suhanó megközelíti a nedonkutyát. A nedonkutya
megközelíti Suhanót. Megközelíted az ichinedart. Suhanó és a nedonkutya
egymással harcolnak. Suhanó holtan terül el. Támadod az ichinedart. Rávágsz
jobb csápoddal.
(34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lesújtasz
farkaddal.
(23 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(29 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(7 sebzés). Az ichinedar
halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya téged támad. Állkapcsát
csattogtatva, harapásra készül fogával. Félrehajoltál. Megtámadod a nedonkutyát.
Lecsapsz jobb csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8
ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(13 ép-t
sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Harapni próbálsz.
(17 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Vámpirizálsz (+2 ép). Szagodtól
fuldoklik
(5 sebzés). A nedonkutya holtan terül el.
[A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 8/16.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+40%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 27 arany.
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, sahran rák újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 20 aranyat.
[80 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
m 2 4 108 1223 1222 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 2,3) A következõ terem északra van, így arra mész. Mély, zengõ hangot
hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen
a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos
próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy
egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Penolipia városában a terményét.
Útközben számolta a lépéseit - 79 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért
Balentinia város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette
iránytûjét, 87 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb
71 százas lépés után érkezett meg Penolipia városába. Este a paraszt gondolt
egyet, és egyenesen ment haza, Balentinia érintése nélkül. Rájött, hogy
sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max.
5-öt tévedhetsz)
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 0) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 2,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 3,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,5) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 2,4) Északra mész. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már
sikeres voltál.
(M 3,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a labirintust.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
ep 14 75 102 |
építed a 14. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a jobb csáp spec. képesség tulajdonságot ill.
képességet fogod fejleszteni.] Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid
munkájába, és részt vállalj
az istálló megépítésében. Elõtolod a lomha
bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Nem törõdsz sem az
idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz.
Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 125 TVP-nyit kell dolgoznod.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve
hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy észak-dél irányú
folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Rövid kutatás után megpillantasz
egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe
menekül a bolond! Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. Suhanó elindul
a kronorém felé. Megrohamozod a kronorémet. A kronorém téged támad. Odacsap
neked jobb csápjával. Nem talált. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ah, kronofúzió (-1 TVP). Suhanó a kronorémet
támadja. Megtámadod a kronorémet. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(26
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(22 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(21 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd kellemetlen számára
(6 sebzés). A kronorém
hörögve elterül.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 12/0.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%).
Szolgáidnak 18% jut.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy
élvezetes vadászat. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül
közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Bár tökéletesen látsz a sötétben,
azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt
kicsit. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)!
Megfordulsz. Ellenfeled egy warnök (#73).
*** 1. KÖR *** Suhanó a warnököt rohamozza. Megrohamozod a warnököt. A
warnök feléd rohan. Suhanó a warnököt támadja. Megtámadod a warnököt.
Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Elõresuhintasz farkaddal.
(18 ép-t sebeztél). Harapásra
nyitod szádat.
(11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Szagod látható
benyomással van rá
(6 sebzés). A warnök rád támad. Odaken neked jobb mancsával.
Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** A warnököt próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz
jobb csápoddal. Mellétrafáltál. Tekergetve suhintasz farkaddal.
(14 ép-t
sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(15 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+2 ép). Bûzöd zavarja
(4 sebzés). A warnök halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 3/0.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%).
Szolgáidnak 22% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 drágakõ.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet.
Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére.
A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy
letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták
õket. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed.
Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled
egy csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** Suhanó a csontváz harcost rohamozza. A csontváz harcos odajön
hozzád. Megközelíted a csontváz harcost. Suhanó a csontváz harcost támadja.
A csontváz harcos rád támad. Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál
eltalálni. Mellétrafált a balfácán. Támadod a csontváz harcost. Ostorként
csattantasz jobb csápoddal.
(30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(25 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Harapni próbálsz.
(17 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A csontváz
harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 19/0.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+3%). Szolgáidnak is jut 21%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe
pikkelyvért, egy rozsdás kard és 37 arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész.
Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi
nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között
neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Aha,
torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Hosszú
ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra.
Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** Suhanó a kronorémet rohamozza. A kronorém máris elõtted
terem! Megrohamozod a kronorémet. Suhanó a kronorémet támadja. A kronorém
rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges
próbálkozáson. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Hátraugrasz a támadás
elõl. A kronorémet próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal.
(22 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Odacsapsz farkaddal.
(15 ép-t
sebeztél). Mérget juttatsz belé. Megpróbálod megmarni.
(18 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd fojtogatja
(8 sebzés). A kronorém kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 0/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+3%). Szolgáidnak is jut 18%. Elteszed a zsákmányt, ami 30 arany.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Egy újonnan
fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt
vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek
nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért,
hogy a galetkiket bosszantsák. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas
torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém máris elõtted terem! Suhanó a kronorém felé mozog.
A kronorém felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kronorém téged támad. Ostorként
csattant jobb csápjával. Félrehajoltál. Meglóbálva zúz bal csápjával.
Elkerülted. Suhanó a kronorémet támadja. A kronorémet próbálod megsebezni.
Lesújtasz jobb csápoddal.
(30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(19 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés).
A kronorém halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 10/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak
18% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 20 arany.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 950 sebzést okoztál,
és 160 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
287 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Rax Dzakar, egy zöld bõrû, kopasz, hegyes fülü, kigyúrt,
csápos, tüskés férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint).
Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 103. fordulód.
|
[1] erõ: |
13 (18) / 7.20 |
[2] IQ: |
9 (11) / 8.95 |
[3] ügyesség: |
4 (10) / 2.10 |
[4] egészség: |
8 / 3.91 |
[5] mágia: |
10 (11) / 3 |
[6] gyorsaság: |
10 (6) / 3.01 |
[9] Méret/ép: |
101 (110) / 96 |
Min. méret: |
93 |
Barlangméret: |
99 |
|
|
Varázspont: |
117 / 117 |
Képességpont: |
11 / 13% |
Hõsi pont: |
90 (20) |
Tám.bónusz: |
8% |
Véd.bónusz: |
34% |
Galetki erõ: |
423 / 244 |
Hírnév : |
1733 |
Jóllakottság: |
71% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
77 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
44 (0) |
Torzsz. csaták: |
525 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
489 (7) |
Leölt torzszülött: |
683 (11) |
Pszi csaták: |
11 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
2
(0) |
Ájulások száma: |
34 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó
(18)
Speciális képességeid:
+18 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Végezz öt kronorémmel! [számláló: 4] 2.) Költözz fel a következõ szintre.
3.) Hozz öt elfu mohát. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
7 (9) / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
7 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 0.19 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 4.13 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.60 |
[48] mászás: |
8 / 2.67 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 3.76 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.55 |
[54] kereskedelem: |
3 (6) / 0.26 |
[55] szívósság: |
10 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.15 |
[57] gyógynövények: |
4 / 0 |
[58] nyomkeresés: |
4 (6) / 2.45 |
[59] vezetõkészség: |
5 (6) / 0.40 |
[60] pszi támadás: |
5 / 0.75 |
[61] pszi energia: |
5 / 0.75 |
[62] lopás: |
6 / 2.60 |
[64] átokszórás: |
9 (11) / 7.68 |
[65] álcázás: |
3 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
4 / 2.98 |
[67] régészet: |
13 / 4.36 |
[68] zene: |
1 / 0.10 |
[69] tanulás: |
6 / 4.53 |
[70] idézés: |
2 / 0 |
[72] építés: |
8 / 3.01 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
10 (12) / 1.48 |
[101] szakért.: |
11 (13) / 1.50 |
[102] energiaszívás: |
8
/ 4.28 |
farok |
[103] méret: |
9 (10) / 0 |
[104] szakért.: |
9 (10) / 8.15 |
[105] sebzõ méreg: |
9
/ 0 |
fog |
[106] méret: |
6 (7) / 0 |
[107] szakért.: |
6 (7) / 1.83 |
[108] vámpirizáció: |
5
/ 0.05 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0.16 |
[11] elektromos kéz: |
2 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[27] kisebb gyógyítás: |
9 / 0.40 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 6.48 |
[28] óriáserõ: |
5 / 0.64 |
[128] pszi csáp: |
4 / 0.20 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0 |
[167] tombolás: |
1 / 0 |
[132] tudati méreg: |
6 / 1.26 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Suhanó, a sahran rák |
36/36 |
192% |
65% |
6 / 4.03 |
harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 6 |
ism 5 |
p |
pv 3 4 5 8 |
|
|
4. Makró |
pv 7 |
ism 20 |
p |
pv 3 4 5 8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás a harc 10. köréig. |
2: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 5. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 72 0 0 9 50 27;
VI erõ:150% ép:10%;
PV 3 4
5 8;
PSZ 46 45 66 48;
BA 15049;
HE 3;
PT 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #384 (98. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Kiválasztottak (#15049). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7254. karakternél van. Jelenleg az istálló építésén dolgozol,
eddig 75 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz bronz mellvértje (#28947) |
* |
1 a gladiátor bõr mellvértje (#5996)
|
* |
1 a káosz árnyéköve (#29079) |
* |
1 a majom vándorcsizmája (#14171) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
* |
1 arany lárvaköpeny (#356) |
* |
1 fekete nadrág (#171) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 sisak (#1075) |
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a sün csepp fülbevalója (#25106) |
* |
1 a titán malachitgyûrûje (#5727) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
977 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
53 drágakõ (#2) |
|
2 kék gömb (#143) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 Örökkévalóság
Smaragdja (#433) |
Felszerelés |
|
21 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 fekete dukát (#218)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
2 rozsdás kard (#131) |
Varázsitalok és füvek |
|
11 csótányláb (#25) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
3 elonotichlan (#31) |
|
12 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
1 hónakkupók (#30)
|
|
5 liánvirág (#24) |
|
14 mitulen fû (#20) |
|
3 mézfû (#29) |
|
13 mátekel gomba (#21) |
|
7 ragálygomba (#26) |
|
18 sötét mák (#23) |
|
2 sárkányvirág (#32) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
21 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
1 ekinda haj (#147) |
|
5 elektronit (#141)
|
|
13 húsevõ bibe (#151) |
|
11 lemúr hártya (#161) |
|
31 mandibula (#157)
|
|
5 molad púp (#16) |
|
12 molitár háj (#165) |
|
4 nohnetár gumó (#212)
|
|
23 nordkristály (#146) |
|
10 pirgamit (#152) |
|
6 yeti csont (#160) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes
Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid
során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között
(dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót, viszont dec. 27-én, és 30-án
lesz egy-egy emailes forduló küldés, délelõtt 11 óra magasságában. Megértéseteket
köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ELFU MOHA (33. TÁRGY) Az elfu moha ugyan nem annyira ritka, de rettenetesen
apró, ezért igen nehéz rábukkanni. Persze nem is keresik nagyon, hiszen
a mai napig senki sem talált olyan varázsital receptet, amely elfu mohát
igényelni. No de az alkímisták leleményessége nem ismer határt... [Szükséges
varázsital fõzés szint: 6.]
PSZI ENTITÁS (64. PSZIONIKUS LÉNY) Ez tulajdonképpen egy gyûjtõnév a
nehezen azonosítható asztrális vándorokra. Nem túl agresszívak, de ha kell,
megvédik magukat akár az anyagi síkról érkezõ pszionikus támadások ellen
is. Pszionikus arzenáljuk és stratégiájuk változatos, ezért igen nehéz
felkészülni ellenük, mivel azonban stratégiájuk nem túl tudatos, egy jól
felépített pszi technikával gyõzedelmeskedhetsz.