103. forduló, 105. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 23. 9h:17'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


35 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,63] koordinátán.
A táborozás 16. napján összeakadsz Dolores Cleabornnal. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Elenios hittérítője. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Mentális auráját felismered, ő is jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 22. napon ismét találkozol Dolores Cleabornnal. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 23. napon találkozol Luwnyával. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ekharion bébi trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy spagulár! Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 32. napon összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy dombi yeti trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lumyr Haleth. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a tlopedmuk (ld. enc.), a sötét kaszás (ld. enc.) és a ködmágus (ld. enc.). Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy moa üveggömb van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+168 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 235.]

* 5. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

dd 17 107 65 eldobod a 17. tárgyat a 107. tárgyat a 65. tárgyat
Elhajítasz 3 szögletes követ. Elhajítasz 1 rövid íjat. Elhajítasz 2 szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kb 2 40 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[121,62] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Lumyr Haleth-tel. Tharr tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy dombi yeti trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[10 pontot használtál fel, van még 220.]

a 254 4114 1 átadod a 254. tárgyat a 4114. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 regeneráló gyűrűt Lumyr Haleth részére. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

aa 225 249 138 átadod a 225. tárgyat a 249. tárgyat a 138. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 4 orgyilkos tőrt Lumyr Haleth részére. Ok, sikeresen átadtál 1 bumerángot Lumyr Haleth részére. Ok, sikeresen átadtál 2 ubuk dobónyílat Lumyr Haleth részére. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

a 230 4114 1 átadod a 230. tárgyat a 4114. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 lánckesztyűt Lumyr Haleth részére. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

a 2 4114 20 átadod a 2. tárgyat a 4114. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 kaját Lumyr Haleth részére. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

in 4114 394 183 leírod a 4114. kalandozónak a 394. szörnyet a 183. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku gólem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

in 4114 231 253 leírod a 4114. kalandozónak a 231. szörnyet a 253. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy woorgard. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

in 4114 191 245 leírod a 4114. kalandozónak a 191. szörnyet a 245. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy szutykos remák. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) márványkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

in 4114 168 228 leírod a 4114. kalandozónak a 168. szörnyet a 228. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálosztó kain. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) helytartói jogart. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

beaj 4114 beajánlod a K.T.-be a 4114. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Lumyr Haleth felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

im 0 2 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! 2.) Követőim a tudás és a bölcsesség mesterségében is az élen járnak. Imádkozz, amint legalább 277 különböző fajta tárgyat ismersz (ld. a referencia lapon a listát). 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 190.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! 2.) Lássuk, mennyire ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 160.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[122,61] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy jégtroll. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával megvagdalod a jégtroll bal oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a jégtroll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a jégtroll testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a jégtroll jeges testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,60] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy friss csatamezőt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadtroll. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 140.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megcsapod a dögkeselyű farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kígyóbőr kesztyű. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi jön feléd.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal vállát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy díszes rézpajzs és egy szöges páncél. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 120.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[123,59] A sík vidéket bozótos váltja fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Trollok heccelése tilos és ÉLETVESZÉLYES! Éljen a Troll-Birodalom! Tour-Mix. " Találsz egy nekrofunt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy lebegő gomba, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,58] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Borzalmas Yonda hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Leah templom van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy gyilkos sallank közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 100.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Hohó, valamit találtál! A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű nyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával felnyitod a dögkeselyű testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy nómenklatúra jön feléd.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra bal lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megvágod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 80.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[124,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mutáns pók. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Alaron formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [125,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy friss csatamezőt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy barátság szent tüzét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 55.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 78 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Még semmi! Azért nem adod fel. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot sebeztél. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy autentikus vámpír támad rád.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 61 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bakkura csizma, egy bronzsisak, egy szöges páncél és egy ubuk dobónyíl. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 35.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[126,60] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [127,61] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din templom van. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [26 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 6.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 19, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a mutáns pók. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TLOPEDMUK (584. SZÖRNY)
Távolról senkinek ártani nem tudó manócskának néz ki, ha viszont elszánt merészségről téve tanúbizonyságot, megközelíted kicsiny táborhelyét, és még arra is sor kerül, hogy a tlopedmuk arcába bámulsz, valószínűleg rémült sikoly fogja elhagyni ajkaidat. A tlopedmukok arcát nem fedi bőr (testét sem, de ezt sötét színű ruházatuk mindig eltakarja), és csupán egy szempár, valamint 72 darab apró fog alkotja. Ezek a száj csukott állapotában is jól láthatóak, hiszen három sorban helyezkednek el, felül, alul, és hátul (vagyis belül). Vagy ezeket, vagy furcsán hajló karjaik végződését, ollószerű kézfejüket használják ellenségeik kellő megrémisztésére. Bár ők alapjában véve nem árnytündérek, de a velük való együttélés eléggé összekovácsolta sorsukat: épp ezért gyűlölettel viseltetnek minden élő lény iránt. Mint amilyen te is vagy.

SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY)
Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis.

KÖDMÁGUS (597. LÉNY)
Azért az árnytündérek hatalma sem vég nélküli. Ha a faj valamelyik tagját tízszer egymás után "halálra sebzik", már nem térhet úgy vissza az árnyak birodalmából, mintha mi se történt volna. Talán az áttetszőbbnél is áttetszőbbé váló teste azt a felgyorsuló folyamatot jelzi, amivel az élet távozik a még élő sejtekből. A ködmágus árnytündéreket két ambíció motiválja: 1. megtalálni a módját az őket sújtó gyors elanyagiatlanodás visszafordításának, 2. minél több élőt megszabadítani attól, aminek ők nem lehetnek birtokában. A ködmágusok szúrófegyverrel sebezhetetlenek, csak mágikus fegyverrel lehet rajtuk sebet ejteni, és a vámpirizációra immúnisak. És ez csak a kezdet... Szintszívó képessége miatt nem fogod megtámadni, amíg ki nem adod az FT 597 parancsot.

AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!

TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia felszentelt papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (32) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 36 Menekülés: 15 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 17 (20) Életpont: 305/145 Jellem: jó (356) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (31) Varázspont: 610/4 Pénz: 1824 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 163/186 EFejl: 28
Eddig összesen 496 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7130 TP-t kaptál. Jelenleg 223117 TP-d van. A következő szinthez még 36883 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, borzalmas varkaudar, Földrengető. A 96. fordulódban 12450 arany került a bankszámládra. 12948 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 21 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 20
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 24 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 16
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 6 (-4) 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 14 11. taumaturgia: 31 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 4 17. pszi: 19 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Lássuk, mennyire ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 drótszőr (#37)
1 fáklya (#36) 1 lánckesztyű (#230) 4 orgyilkos tőr (#225)
1 regeneráló gyűrű (#254) 1 rövid íj (#107) 1 spiritusz (#170)
3 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 bronzsisak (#88) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 gyöngymangó (#135) 21 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
14 madártoll (#112) 1 moa üveggömb (#383) 5 sallank karom (#128)
1 szvó-ektoplazma (#151) 4 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,62) vadtroll (#70), Raia oltár, oltár, szent tölgyfa (#393), Lumyr Haleth (4114. kalandozó)
(122,61) oltár, jégtroll (#164)
(123,58) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Raia oltár, szent liget (#439), gyilkos sallankok (#85), arató csattanat (#144), zombi (#49), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158)
(123,59) nekrofun (#173), oltár, művészi porolit (#720)
(123,60) friss csatamező (#262), 40. jellempróba, oltár, régészeti lelőhely (#1208), vadtroll (#70), dögkeselyű (#174), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(124,58) mutáns pókok (#117), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(125,59) törpemammut (#115), friss csatamező (#262), 49. jellempróba, oltár, sírlidérc (#172), zombi (#49), autentikus vámpír (#154)
(126,60) Chara-din monolitja (#534)
(127,61) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár

Üzenet küldése a karakternek