104. forduló, 106. forduló, Kócos Kender összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 13. 0h:05'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3055
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 7

KÓCOS KENDER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr híve. Egy bronzpáncélt, egy ezüst gyűrűt, egy harci maszkot és egy két kard szimbólumot visel. Ruházatát egy bíbor szulfagor trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kay. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 234.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 234.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 271 kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat
Leveszed a kígyóbőr kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

ep 400 20 1 építed a 400. tárgyat 20 pontért
[Teljesíted a városházán kapott küldetést:] Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van a ház. 85 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 4 VP-t.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az útonálló jobb karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Holmiját egy királygyík cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Észreveszel egy fény szentélyét. Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight híve. Egy fekete bőrcsizmát, egy mászókarmot, egy rejtőköpenyt, egy réz masszariasztót, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy proteinfecske trófea, egy varkaudar kölyök trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: ő is semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Lilit. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [30 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 6 VP-t.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [200 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 vasérc.] - Rossz hírem van: elromlott a gnómok által épített emelőszerkezet. Elszakadt a berendezés kötele, lezuhant és összetörött az ellensúly. Sürgősen szükségünk lenne egy kötélre és egy nehezékre [ezt szögletes kőből tudod feltalálni], hogy megjavíthassuk. Kérlek, siess, mert sok helyen állnak a munkálatok. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 179. Kapsz 1 VP-t.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[94,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [94,93] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 149. Kapsz 6 VP-t.]

kt 17 8 elkészíted a 17. tárgyat (8 darabot)
Begyűjtöttél 8 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 3 VP-t.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[93,94] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Nyugatra nézve látsz egy manóodút. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szeppent rákfatty nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal végigvagdosod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,94] Továbbra is dombság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északnyugatra látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó berzerker. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó berzerker nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 berzerker tüske. 661 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,94] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy tintacsiga. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a törpemammut testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csatabárddal mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpemammut bal vállát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 88. Kapsz 9 VP-t.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy nehezéket. (ld. enc.) 36 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 78. Kapsz 2 VP-t.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 68. Kapsz 2 VP-t.]

kt 258 1 elkészíted a 258. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 nehezéket. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 58. Kapsz 2 VP-t.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[91,95] Továbbra is síkságon vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy manóodút. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [15 pontot használtál fel, van még 43. Kapsz 3 VP-t.]

ep 400 200 1 építed a 400. tárgyat 43 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

ef 18 507 energia fejlesztése 18
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 8 VP-t.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.

NEHEZÉK (258. TÁRGY)
Hopplá, micsoda felfedezés! Kitaláltál egy látszatra teljesen értelmetlen tárgyat, ami talán mégiscsak rengeteg dologra jó. Tíz szögletes követ és egy csomó földet összeragasztva a gumifa nedvével, egy nagy és marha nehéz golyót kapsz. Az első felhasználási mód igen nyilvánvaló: Átadva egy másik karakternek, megnövelheted a megterheltségét, és ezzel borsot törhetsz az orra alá. A másik, talán kevésbé nyilvánvaló előny, hogy a nehezék egy körülményesen használható, de igencsak jól sebző dobófegyver. A nehezék elkészítéséhez a KT 258 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért. Ha dobófegyvernek használod, van -4 támadásod, és maximum egyet dobhatsz el. A nehezék sebzése 5D10, és használatához legalább 10-es dobófegyver szakértelem szükséges (erőkorlátot nem szabunk - ha képes vagy huzamosabb ideig magaddal cipelni a nehezéket, akkor minden bizonnyal elég erős vagy a használatához is).

KARAKTERLAP

Kócos Kender, egy vörös, hosszú hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 15 Szint: 16 Merészség: 4/5 Magasság: 120 cm
IQ: 18 Támadás: 15 (16) Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 17 (20) Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 18 Életpont: 301/301 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 Varázspont: 105/91 Pénz: 0 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 20/6
Eddig összesen 554 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 955 TP-t kaptál. Jelenleg 136 688 TP-d van. A következő szinthez még 43 312 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, varkaudar bajnok, quwarg harcos. A 100. fordulódban 306 arany került a bankszámládra. 306 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 17/34 (+18%) ütőfegyverek: 22/4 (+2%) dobófegyverek: 16/8 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (80%) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
91,95 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 656 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/75 (+11%) 2. nyomkövetés: 21/46 (+9%) 3. mászás: 4/15
4. csapdakészítés: 8/80 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 44/93
7. titkosírás: 2/76 8. felderítés: 9/51 9. taumaturgia: 17/52 (+34%)
10. versengés: 1/7 11. szörnyismeret: 10/38 (+20%) 12. vadászat: 2/79
13. bányászat: 13/39

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 300 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 244.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 12 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 224 TU szükséges.)

Összsúly: 79.62 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 berzerker tüske (#713) 3 kaja (#2) 1 nehezék (#258)
10 tinta (#101) 10 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95
91
92
93
94
95
96
(91,94) gumifa (#38), tintacsigák (#74), törpemammut (#115)
(92,94) manóodú (#698), rőtmanó berzerker (#369)
(93,94) szeppent rákfatty (#186)
(94,92) 47. jellempróba, tetemember (#123)
(94,93) trappoló dinymák (#118), 27. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek