Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 27. 9h:22' EZ A 119. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD 120. játékheted kezdete: máj. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
hu 88 729 162 | hulladék: 88 729 162 |
hu 514 194 272 | hulladék: 514 194 272 |
hu 185 75 184 | hulladék: 185 75 184 |
hu 186 240 231 | hulladék: 186 240 231 |
hu 37 99 331 | hulladék: 37 99 331 |
hu 172 336 434 | hulladék: 172 336 434 |
kb 313 281 434 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (281 darabot) |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 2 7 6 | mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra |
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [126,60] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
(Továbbmész...) [125,60] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 2 pirkitet. 538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,61] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy jégtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával megvagdalod a jégtroll testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a jégtroll testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Földrengető bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Földrengető bal vállát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a Földrengető jobb karját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A Földrengető néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Földrengető kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Földrengető testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a Földrengető testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Földrengető megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-33 életerő). Véres nyál csordul ki a Földrengető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 monstrum vállvédő. 1398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 187, gyógyulás: 0, összesen: -187 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [121,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.
im | imádkozol |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [119,64] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [118,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy templomot. Leah híveié. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 5 | kutatsz 1 pontért |
in 4420 214 177 | leírod a 4420. kalandozónak a 214. szörnyet a 177. tárgyat |
in 4420 215 286 | leírod a 4420. kalandozónak a 215. szörnyet a 286. tárgyat |
in 4420 219 287 | leírod a 4420. kalandozónak a 219. szörnyet a 287. tárgyat |
in 4420 220 289 | leírod a 4420. kalandozónak a 220. szörnyet a 289. tárgyat |
* 1. BP: | energia fejlesztése 10 |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 17 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 29 (32) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 20 (23) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 17 (20) | Életpont: | 305/101 | Jellem: | jó (361) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (31) | Varázspont: | 610/1 | Pénz: | 2377 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/8 | Pszi pont: | 163/180 | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 21 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 20 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 24 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 17 (+1) |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 7 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 14 | 11. taumaturgia: | 31 | 12. versengés: | 2 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 9 |
16. szörnyismeret: | 4 | 17. pszi: | 19 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs II (#63) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | Majtika (#5317) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
2.) Lássuk, mennyire ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bakkura csizma (#96) | 2 | bőrsisak (#57) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
17 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | lánckesztyű (#230) | 14 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
5 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | rubin fejék (#729) | 2 | szöges páncél (#65) | |||
2 | téfea-agy (#172) | 4 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 14 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
553 | arany (#50) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | pirkit (#153) |